quote:Nu al naar bed.. en de klusjes dan?Op donderdag 21 oktober 2010 01:55 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met cooling down. As in getting ready for bed. Koffie sla ik dus even over.
quote:Klusjes. Klusjes?Op donderdag 21 oktober 2010 01:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu al naar bed.. en de klusjes dan?
quote:Ja.. Je was closed for maintanance, en dat zou ik komen doen..
quote:Och! Wat een geheugen. Ik was een attractie voor iemand en ik besloot even voor onderhoud gesloten te zijn. God wat een niveau.Op donderdag 21 oktober 2010 02:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja.. Je was closed for maintanance, en dat zou ik komen doen..
quote:Dat kreeg ik meeOp donderdag 21 oktober 2010 02:03 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Och! Wat een geheugen. Ik was een attractie voor iemand en ik besloot even voor onderhoud gesloten te zijn. God wat een niveau.
quote:Dat kreeg dan weer niet mee.Op donderdag 21 oktober 2010 02:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kreeg ik mee![]()
Ik zei geloof ik nog dat je dan maar naar mij moest komen om te ontsnappen aan die gekken
quote:Maar ik heb intussen zojuist even een Nespresso voor je gemaakt.
quote:Uh, waar heb je m gelaten dan?Op donderdag 21 oktober 2010 02:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Maar ik heb intussen zojuist even een Nespresso voor je gemaakt.Geniet ervan! En daarna lekker geslapen en morgen gezond weer op. Slaap lekker!
quote:Zoek je eiges ofzoOp donderdag 21 oktober 2010 02:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry dear, can't do much about it.
quote:Ja, ook goeiemorgen!Op donderdag 21 oktober 2010 06:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
goeiemorregen Q en Godt. Hebben jullie lekker geslapen?
Hier een vers bakkie pleur voor jullie
[ afbeelding ]
quote:Heb je er nog één? Of tien?Op donderdag 21 oktober 2010 06:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Snuit!Op donderdag 21 oktober 2010 06:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Die koffie ziet er trouwens wel godsgruwelijk vies uit.Op donderdag 21 oktober 2010 06:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Gelukkig was het bakje zo dampend heet dat hij nog warm was voor je!Op donderdag 21 oktober 2010 07:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Snuit!![]()
Sorry ben een beetje laat op FOK!
quote:nee sorry, zet nu net een 2e bakje voor mezelfOp donderdag 21 oktober 2010 07:23 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Heb je er nog één? Of tien?Veel te kort die nachten!
Goedemorgen trouwens.
quote:Dude, dit is gewoon een echt bakkie pleur! niets speciaals, gewoon goede lekkere filterkoffie!Op donderdag 21 oktober 2010 07:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die koffie ziet er trouwens wel godsgruwelijk vies uit.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 07:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dude, dit is gewoon een echt bakkie pleur! niets speciaals, gewoon goede lekkere filterkoffie!
quote:Dan loop ik nog maar eens naar de automaat.Op donderdag 21 oktober 2010 07:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
nee sorry, zet nu net een 2e bakje voor mezelfen geen tijd meer voor een 3e.
quote:Gezellig samen met de in het zwembad piesende kindjes zwemmen.Op donderdag 21 oktober 2010 07:52 schreef JoeBravo het volgende:
Gloeiende gloeiende...
Kom ik op tijd m'n bed uit om te gaan zwemmen, openen ze pas om 10 uur ivm herfstvakantie
quote:Dat is kut. Kan je straks wel gaan zwemmen of moet je dan werken?Op donderdag 21 oktober 2010 07:52 schreef JoeBravo het volgende:
Gloeiende gloeiende...
Kom ik op tijd m'n bed uit om te gaan zwemmen, openen ze pas om 10 uur ivm herfstvakantie
quote:Je hebt met Jokertje gebatst?Op donderdag 21 oktober 2010 08:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Door alle stress springen de puistjes ook nog eens overal tevoorschijn
quote:geen werk, wel andere plannen.Op donderdag 21 oktober 2010 07:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is kut. Kan je straks wel gaan zwemmen of moet je dan werken?
quote:Nee dat zou reden zijn om zelfmoord te plegenOp donderdag 21 oktober 2010 08:02 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt met Jokertje gebatst?
quote:Veel slechter dan je huidige situatie kan niet toch?Op donderdag 21 oktober 2010 08:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee dat zou reden zijn om zelfmoord te plegen
quote:True.Op donderdag 21 oktober 2010 08:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Veel slechter dan je huidige situatie kan niet toch?
Warm bad
Scheermesjes
Veel plezier!
quote:Je bent een pro!Op donderdag 21 oktober 2010 08:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True.
En overdwars krassen he?
quote:Jarenlange ervaring he
quote:Ik begin net.Op donderdag 21 oktober 2010 08:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jarenlange ervaring he![]()
Maar nu weer ergens anders over, zou niet willen dat iemand gekwetst wordt door deze gekscherende grappen over zelfmoord
quote:True that!
quote:Oh helpOp donderdag 21 oktober 2010 08:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik begin net.![]()
En je gekwetst voelen is een keuze. Heb ik niks mee te maken.![]()
quote:Zo wat een non-wijsheid weer.Op donderdag 21 oktober 2010 08:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik begin net.![]()
quote:ohOp donderdag 21 oktober 2010 08:12 schreef douche-eendje het volgende:
Goedemorgen. Koffie! Wat was ik moe gisteravond, lag om 8 uur al in bed.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 07:52 schreef JoeBravo het volgende:
Gloeiende gloeiende...
quote:Dat is natuurlijk onzin. Je gekwetst voelen is een automatische emotionele reactie. Daar heeft de rede weinig grip op.Op donderdag 21 oktober 2010 08:10 schreef El_Matador het volgende:
Ik begin net.![]()
quote:Bon Jovi klinkt in het Nederlands zo mogelijk nog slechter.
quote:daar doe ik het allemaal voorOp donderdag 21 oktober 2010 08:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
![]()
maar ben trots op je dat je op tijd op bent
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 08:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bon Jovi klinkt in het Nederlands zo mogelijk nog slechter.
quote:dit is gewoon oefening voor komende week
quote:ja ga even serieus op EM reageren :'0Op donderdag 21 oktober 2010 08:23 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Je gekwetst voelen is een automatische emotionele reactie. Daar heeft de rede weinig grip op.
Je kunt op een gegeven moment wel jezelf een houding aanmeten dat het je geen reet interesseert wat een ander vind natuurlijk. Maar dat is iets wat je vooraf doet. Niet op het moment dat de mogelijk kwetsende uitspraak bij je aankomt.
quote:Ik hoef 'm niet aan te klikken om 'm in mijn hoofd al te horen.
quote:was voor de zekerheid gewoon nog es even (e voor de lurkers die m heel misschien niet kennenOp donderdag 21 oktober 2010 08:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hoef 'm niet aan te klikken om 'm in mijn hoofd al te horen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 08:27 schreef Duimelot het volgende:
was voor de zekerheid gewoon nog es even (e voor de lurkers die m heel misschien niet kennen)
quote:HahaOp donderdag 21 oktober 2010 08:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja ga even serieus op EM reageren :'0
nieuw hier?
quote:houdt het geloofOp donderdag 21 oktober 2010 08:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bon Jovi klinkt in het Nederlands zo mogelijk nog slechter.
quote:Gezocht, dood of levend. De gequote user!
quote:ik was dus aan de laatste stap toe vanochtend. Gaat lukken volgende weekOp donderdag 21 oktober 2010 08:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dit is gewoon oefening voor komende week
dan moet je opstaan, wassen en aankleden, eten en ook daadwerkelijk de deur uit
quote:Jij geeft liefde een slechte naam.Op donderdag 21 oktober 2010 08:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gezocht, dood of levend. De gequote user!
quote:Altijd!
quote:De deur uit, huuuuu!Op donderdag 21 oktober 2010 08:26 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dit is gewoon oefening voor komende week
dan moet je opstaan, wassen en aankleden, eten en ook daadwerkelijk de deur uit
quote:Dat is de juiste instelling.Op donderdag 21 oktober 2010 08:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik slaap wel als ik dood ben ofzo
quote:Jij bent zeker ook glad als je nat bent?
quote:Tal!
quote:Mogguh naamgenootje
quote:Dat dus!
quote:Collega's uit de categorie: je moet er niet aan denken dat ze afzonderlijk van elkaar seks hebben, laat staan met elkaar?Op donderdag 21 oktober 2010 08:45 schreef Tally het volgende:
Ik kwam er net achter dat 2 collega's van mij een relatie hebben. Enige wat ik kan denken is: NEE!!!
quote:Zeker en het liefste terwijl ik lig op een bed van rozen.Op donderdag 21 oktober 2010 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook glad als je nat bent?
quote:Hier hebben wel meer collega's een relatie.Op donderdag 21 oktober 2010 08:45 schreef Tally het volgende:
Ik kwam er net achter dat 2 collega's van mij een relatie hebben. Enige wat ik kan denken is: NEE!!!
quote:Zeg dat het niet zo is.Op donderdag 21 oktober 2010 08:49 schreef Godtje het volgende:
Zeker en het liefste terwijl ik lig op een bed van rozen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 08:45 schreef Tally het volgende:
quote:Daarom moet je ook niet PM'en!Op donderdag 21 oktober 2010 08:53 schreef Yuki het volgende:
Ik lees net 2 pm's die me heel erg![]()
maken
quote:Nee, zo ben ik gewoonOp donderdag 21 oktober 2010 08:26 schreef Duimelot het volgende:
ja ga even serieus op EM reageren :'0
nieuw hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |