quote:Nu al naar bed.. en de klusjes dan?Op donderdag 21 oktober 2010 01:55 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Ik ben bezig met cooling down. As in getting ready for bed. Koffie sla ik dus even over.
quote:Klusjes. Klusjes?Op donderdag 21 oktober 2010 01:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nu al naar bed.. en de klusjes dan?
quote:Ja.. Je was closed for maintanance, en dat zou ik komen doen..
quote:Och! Wat een geheugen. Ik was een attractie voor iemand en ik besloot even voor onderhoud gesloten te zijn. God wat een niveau.Op donderdag 21 oktober 2010 02:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ja.. Je was closed for maintanance, en dat zou ik komen doen..
quote:Dat kreeg ik meeOp donderdag 21 oktober 2010 02:03 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Och! Wat een geheugen. Ik was een attractie voor iemand en ik besloot even voor onderhoud gesloten te zijn. God wat een niveau.
quote:Dat kreeg dan weer niet mee.Op donderdag 21 oktober 2010 02:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kreeg ik mee![]()
Ik zei geloof ik nog dat je dan maar naar mij moest komen om te ontsnappen aan die gekken
quote:Maar ik heb intussen zojuist even een Nespresso voor je gemaakt.
quote:Uh, waar heb je m gelaten dan?Op donderdag 21 oktober 2010 02:08 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Maar ik heb intussen zojuist even een Nespresso voor je gemaakt.Geniet ervan! En daarna lekker geslapen en morgen gezond weer op. Slaap lekker!
quote:Zoek je eiges ofzoOp donderdag 21 oktober 2010 02:20 schreef Techno het volgende:
[..]
Sorry dear, can't do much about it.
quote:Ja, ook goeiemorgen!Op donderdag 21 oktober 2010 06:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
goeiemorregen Q en Godt. Hebben jullie lekker geslapen?
Hier een vers bakkie pleur voor jullie
[ afbeelding ]
quote:Heb je er nog één? Of tien?Op donderdag 21 oktober 2010 06:39 schreef Snuitebolletje het volgende:
goeiemorregen Q en Godt. Hebben jullie lekker geslapen?
Hier een vers bakkie pleur voor jullie
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |