quote:Jij bent zeker ook glad als je nat bent?
quote:Tal!
quote:Mogguh naamgenootje
quote:Dat dus!
quote:Collega's uit de categorie: je moet er niet aan denken dat ze afzonderlijk van elkaar seks hebben, laat staan met elkaar?Op donderdag 21 oktober 2010 08:45 schreef Tally het volgende:
Ik kwam er net achter dat 2 collega's van mij een relatie hebben. Enige wat ik kan denken is: NEE!!!
quote:Zeker en het liefste terwijl ik lig op een bed van rozen.Op donderdag 21 oktober 2010 08:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook glad als je nat bent?
quote:Hier hebben wel meer collega's een relatie.Op donderdag 21 oktober 2010 08:45 schreef Tally het volgende:
Ik kwam er net achter dat 2 collega's van mij een relatie hebben. Enige wat ik kan denken is: NEE!!!
quote:Zeg dat het niet zo is.Op donderdag 21 oktober 2010 08:49 schreef Godtje het volgende:
Zeker en het liefste terwijl ik lig op een bed van rozen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 08:45 schreef Tally het volgende:
quote:Daarom moet je ook niet PM'en!Op donderdag 21 oktober 2010 08:53 schreef Yuki het volgende:
Ik lees net 2 pm's die me heel erg![]()
maken
quote:Nee, zo ben ik gewoonOp donderdag 21 oktober 2010 08:26 schreef Duimelot het volgende:
ja ga even serieus op EM reageren :'0
nieuw hier?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |