abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87790462
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 13:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Doorzetter hoor XM!
Had net een zielige bui met Tracy Chapman op, maar die is nu voorbij en ik ga lunchen in de stad :)
Lekker huilen bij Fast Car? :'(
  donderdag 21 oktober 2010 @ 13:36:37 #72
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87790807
:W

Even vluchtig bijgelezen en dit viel me in het vorige topic op:
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 21:41 schreef Syrena het volgende:

[..]
Overigens moest ik bij Kinsey in eerste instantie aan Kinsey Millhone denken.
Las jij ook Sue Grafton?? _O_ *O* Ik vind dat zulke hilarische boeken O+
En ik had vroeger bedacht dat als ze het gingen verfilmen dat Michelle Pfeiffer een uitstekende Kinsey zou zijn :Y

En hier moest ik ook om lachen!
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:38 schreef Viking84 het volgende:

[..]

"Haal je tong uit onze neen!" :P.
_O- _O_ :')
  donderdag 21 oktober 2010 @ 13:37:48 #73
171422 LadyBlack
paint it black
pi_87790840
Ik ben net ontzettend natgeregend en nu schijnt de zon weer met een mooie blauwe lucht }:|

Gelukkig was er brinta O+ met koekkruiden erdoor :9
  donderdag 21 oktober 2010 @ 13:42:16 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87790997
Las ik Michelle Pfeiffer? O+.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 21 oktober 2010 @ 13:45:46 #75
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87791137
Hoi, lijst

O: boterham kaas, boterham ham, beschuit jam, gekookt ei, beker melk
T's: 200 vla, 200 yoghurt, grote appel
L: Italiaanse bol met filet americain, uitjes en peper, mandarijn
T;s: tomaat, krentenbol
D: halve kip (net gehaald van de markt) met aardappelkroketjes, peperroomsaus en sperziebonen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_87791152
Lijst gisteren:

O: twee beschuit met boter en hagelslag, beker optimel
T: thee
L: twee bruine boterhammen met krabsalade
T: twee glazen cassis, thee
D: veul broccoli :9 , gekookte aardappelen en een karbonaadje. Toe klein bakje chocomousse.
T: sinaasappel

Vandaag (planning voor zover mogelijk)
O: twee beschuit met boter en hagelslag
T: glas cassis
L: twee bruine boterhammen met zalmsalade
T: banaantje of appel
D: wat de pot schaft (wss gewoon groenten met aardappelen en stukje vlees), toe bakje perzik/passievrucht yoghurt
T: banaantje of appel (afhankelijk van wat ik 's middags heb gegeten)

En ik zit eraan te denken om me alsnog gewoon aan te melden bij de sportschool hier, ook al vind ik die niet zo heel erg fijn. Er zitten hier drie sportscholen en eigenlijk bevallen ze me allemaal niet. Mijn oude sportschool is geen optie, want die kost 90 euro pm en ligt zo'n 25 km vanaf mijn huis :')
pi_87791862
Lijst vandaag:

O: klein bakje cornflakes met rijstmelk, een grote speltboterham met half kip, half jam
T: appel met kaneel
L: 1/2 gebakken courgette, omelet van 1 ei met kaas, 1 grote speltboterham met jam
T: denk biogarde ofzo? Misschien ook wel niets want ik wil veel ruimte hebben voor m'n D :D
D: stoofvlees met aardappelpuree, bloemkool en stoofpeertjes
pi_87792113
Vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! *O* . O+ . :D . :9~ . _O_ . :Y . w/ . Oh jongens, wat ben ik hier aan toe zeg.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 14:12:43 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87792277
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 14:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! *O* . O+ . :D . :9~ . _O_ . :Y . w/ . Oh jongens, wat ben ik hier aan toe zeg.
*jaloers*. De mijne is alweer bijna voorbij ;(.

Alhoewel: nog geen lessen volgende week.
Niet meer actief op Fok!
pi_87792396
*O* voor DaD!!

Hoe is het met de verdoving Vik?
En XM, leef je nog?
:* :*

Daph_, misschien heb ik wat gemist, maar is wandelen voor jou geen optie? Als je de sportschool niet fijn vindt, ga je er toch niet zo vaak heen is mijn ervaring. En dan is het nog zonde van je geld... Met wandelen kom je ook nog eens buiten, zeker met de donkere winter voor de deur geen overbodige luxe... De natuur is nu echt mooi, als het niet regent O+ .
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87792424
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 14:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
oh, heerlijk zeg, geniet er van O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_87792448
Ik wil ook vakantie :o

Maar ik bedenk me net dat ik begin december anderhalve week vrij ben (en op vakantie ga). Dat duurt helemaal niet meer zo lang! :o *)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 14:17:45 #83
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87792472
Of hardlopen natuurlijk!
Ik ga nu ook even naar de supermarkt wandelen, want ik zit helemaal te zweten en me belabberd te voelen. Frisse neus helpt vast :Y.

Geen last verder, verdoving is wel uitgewerkt. Verdoving voor vullingen is toch iets minder ingrijpend dan een verdoving voor een kiesextractie ;).
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 21 oktober 2010 @ 14:18:11 #84
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87792490
Ik leef nog!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 21 oktober 2010 @ 14:18:11 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87792491
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 14:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik wil ook vakantie :o

Maar ik bedenk me net dat ik begin december anderhalve week vrij ben (en op vakantie ga). Dat duurt helemaal niet meer zo lang! :o *)
Ja jij gaat tenminste wel op vakantie :P. Dat zit er hier nog even niet in :P.

Waar ga je naartoe?
Niet meer actief op Fok!
pi_87792546
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 14:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja jij gaat tenminste wel op vakantie :P. Dat zit er hier nog even niet in :P.

Waar ga je naartoe?
Weet ik nog niet zeker, we boeken een paar dagen van tevoren! :9 Maar gewoon lekker thuis vrij zijn vind ik ook heerlijk! Maar daar heb ik bijna geen dagen voor, omdat ik al mijn dagen ongeveer op maak aan vakantie :P
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_87793024
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 14:15 schreef Phaidra het volgende:
*O* voor DaD!!

Hoe is het met de verdoving Vik?
En XM, leef je nog?
:* :*

Daph_, misschien heb ik wat gemist, maar is wandelen voor jou geen optie? Als je de sportschool niet fijn vindt, ga je er toch niet zo vaak heen is mijn ervaring. En dan is het nog zonde van je geld... Met wandelen kom je ook nog eens buiten, zeker met de donkere winter voor de deur geen overbodige luxe... De natuur is nu echt mooi, als het niet regent O+ .
Ja op zich wel, maar laat ik het zo stellen; ik ben nogal wat kilo's aangekomen en als ik alleen ga wandelen dan duurt het eeuwen voordat er genoeg af is dat ik weer kan hardlopen :@ Dat wil ik mijn knieeën nu niet aandoen, dus vandaar..

Het is niet zo dat de sportschool verschrikkelijk is ofzo, maar ik ben gewoon verwend met mijn oude sportschool - daar hadden ze alles, maar die is gewoon niet te betalen voor mij op dit moment (toen ik er sportte was het gratis). Ik heb bij deze sportschool een maand lang twee keer in de week gesport, dus het kan allemaal wel :P mja tis een kleine sportschool met een beperkt aanbod qua apparaten. De mensen zijn wel heel aardig, dus dat scheelt
pi_87793324
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 14:30 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja op zich wel, maar laat ik het zo stellen; ik ben nogal wat kilo's aangekomen en als ik alleen ga wandelen dan duurt het eeuwen voordat er genoeg af is dat ik weer kan hardlopen :@ Dat wil ik mijn knieeën nu niet aandoen, dus vandaar..

Het is niet zo dat de sportschool verschrikkelijk is ofzo, maar ik ben gewoon verwend met mijn oude sportschool - daar hadden ze alles, maar die is gewoon niet te betalen voor mij op dit moment (toen ik er sportte was het gratis). Ik heb bij deze sportschool een maand lang twee keer in de week gesport, dus het kan allemaal wel :P mja tis een kleine sportschool met een beperkt aanbod qua apparaten. De mensen zijn wel heel aardig, dus dat scheelt
En twee keer per week fitnessen en daarnaast wandelen? Als de sfeer goed is op een sportschool scheelt het al een hele hoop! Liever iets te weinig apparaten, dan zo'n anabolenhok, toch? :Y
pi_87793387
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 14:37 schreef Goodbye het volgende:

[..]

En twee keer per week fitnessen en daarnaast wandelen? Als de sfeer goed is op een sportschool scheelt het al een hele hoop! Liever iets te weinig apparaten, dan zo'n anabolenhok, toch? :Y
Ja zoiets lijkt me wel prima :Y Voor het wandelen kan ik ook wel een keer naar het Amsterdamse bos rijden, maak ik er een uitje van :+

Ze hebben wel een anabolenhoek hoor, met spiegels en mannetjes die hun spierballen staan te bekijken :')

Smileyoverload
pi_87793688
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 14:39 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Ja zoiets lijkt me wel prima :Y Voor het wandelen kan ik ook wel een keer naar het Amsterdamse bos rijden, maak ik er een uitje van :+

Ze hebben wel een anabolenhoek hoor, met spiegels en mannetjes die hun spierballen staan te bekijken :')

Smileyoverload
Oh, dat is wel erg leuk! O+ Ik doe zulke dingen soms ook in het weekend en je knapt er echt van op om naar buiten te gaan (terwijl je het anders niet zou doen zegmaar). Frisse lucht ftw :P

En zolang je je maar niet ongemakkelijk voelt door die anabolenhoek, moet het kunnen! Je kan het beste je sportschool maar zo dicht mogelijk bij huis hebben, want dan ga je vaker! :Y
pi_87793792
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 14:30 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Als je lang gaat wandelen (begin bijvoorbeeld met 2-3x in de week een uur, daarna uitbreiden naar 2x 2 uur ofzo) dan verbrandt je wel meer kcal dan je zou denken :Y . Uniekhoorn is het bewijs! En op dit moment werk/studeer je niet toch? Maar goed, een paar keer in de week naar de sportschool kost natuurlijk minder tijd, en dan kan je meer spiergroepen trainen en heb je wat meer afwisseling. Net wat je zelf leuker vindt natuurlijk.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87793929
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 14:48 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Oh, dat is wel erg leuk! O+ Ik doe zulke dingen soms ook in het weekend en je knapt er echt van op om naar buiten te gaan (terwijl je het anders niet zou doen zegmaar). Frisse lucht ftw :P

En zolang je je maar niet ongemakkelijk voelt door die anabolenhoek, moet het kunnen! Je kan het beste je sportschool maar zo dicht mogelijk bij huis hebben, want dan ga je vaker! :Y
Haha ja precies! Ik kan ook echt opknappen van een boek lezen in de tuin, ook al is het maar 10 graden :')

Deze sportschool zit op 5 minuten fietsen ofzo, volgens mij nog niet eens dus dat is wel makkelijk.

quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 14:51 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Als je lang gaat wandelen (begin bijvoorbeeld met 2-3x in de week een uur, daarna uitbreiden naar 2x 2 uur ofzo) dan verbrandt je wel meer kcal dan je zou denken :Y . En op dit moment werk/studeer je niet toch? Maar goed, een paar keer in de week naar de sportschool kost natuurlijk minder tijd, en dan kan je meer spiergroepen trainen en heb je wat meer afwisseling. Net wat je zelf leuker vindt natuurlijk.
Ja mja ik ben iemand die houdt van snelheid wat dat betreft :') en van in het zweet werken. Dus als ik twee of drie keer in de week een uur ga wandelen heb ik niet het idee dat ik onwijs veel gedaan heb. Ik weet dat het goed voor me is, maar ik voel de voldoening niet echt :P

Kan het altijd combieren, vond dat wel een goed idee van GB, twee keer per week fitness en een keer per week wandelen :Y *notes to self*
pi_87793979
Oh mijn salade was niet alleen zalmsalade, ik ontdekte ook surimi en garnalen erin :') (Mams zei heel overtuigd "Ja das zalmsalade!" en zo zag het er ook uit, maar was het dus niet :P Wel lekker!)

En vanavond eten we shoarma.. Gelukkig hebben we er sla bij!
pi_87794100
Whehe, na 15 km wandelen afgelopen zondag was ik behoorlijk uitgeteld de rest van de dag _O- .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_87794296
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 14:59 schreef Phaidra het volgende:
Whehe, na 15 km wandelen afgelopen zondag was ik behoorlijk uitgeteld de rest van de dag _O- .
Dat heb je vast niet in een uurtje gedaan :P
  Vis een optie? donderdag 21 oktober 2010 @ 15:30:32 #96
70532 loveli
N
pi_87795231
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 11:00 schreef Phaidra het volgende:
Ik herken de tandartsperikelen echt totaal niet, gelukkig. Mijn tandarts is erg aardig en meestal ook voorzichtig. Wel jammer dat hij nog steeds amalgaamvullingen gebruikt (alleen voor grotere gaten :') )... Ach ja, je kan niet alles hebben denk ik dan maar.
Hellow??? Holy moly... Weet je waarom die gemakzuchtige klootzak nog amalgaam gebruikt? Omdat 'ie dan net zoveel kan declareren als een minder giftige vulling, maar het kost 'em minder tijd en minder moeite.

Amalgaam is echt niet meer van deze tijd. Die zooi wil je niet in je lijf!
crap in = crap out
pi_87795767
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Dat heb je vast niet in een uurtje gedaan :P
Nee, ruim 3 uur, inclusief pauzes.

quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 15:30 schreef loveli het volgende:

[..]

Hellow??? Holy moly... Weet je waarom die gemakzuchtige klootzak nog amalgaam gebruikt? Omdat 'ie dan net zoveel kan declareren als een minder giftige vulling, maar het kost 'em minder tijd en minder moeite.

Amalgaam is echt niet meer van deze tijd. Die zooi wil je niet in je lijf!
Hij is van mening dat voor grote gaten de witte vullingen niet stevig genoeg zijn/niet lang genoeg meegaan. Voor kleinere gaatjes gebruikt 'ie die dus wel, maar voor grote niet. Ik weet dat het niet echt goed voor je is (die discussie is hier al eens eerder gevoerd), maar ik heb geen klachten. Wie weet laat ik het ooit nog wel eens vervangen, maar op dit moment is dat me de heisa niet waard (mijn tandarts loopt tegen zijn pensioen, dus dat ga ik wel eens met zijn opvolger bespreken dan).
Venus in pocketformaat
© loveli
  Vis een optie? donderdag 21 oktober 2010 @ 15:57:51 #98
70532 loveli
N
pi_87796392
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 15:43 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Nee, ruim 3 uur, inclusief pauzes.
[..]

Hij is van mening dat voor grote gaten de witte vullingen niet stevig genoeg zijn/niet lang genoeg meegaan. Voor kleinere gaatjes gebruikt 'ie die dus wel, maar voor grote niet. Ik weet dat het niet echt goed voor je is (die discussie is hier al eens eerder gevoerd), maar ik heb geen klachten. Wie weet laat ik het ooit nog wel eens vervangen, maar op dit moment is dat me de heisa niet waard (mijn tandarts loopt tegen zijn pensioen, dus dat ga ik wel eens met zijn opvolger bespreken dan).
Omdat ik die discussie niet kan herinneren gok ik dat ik er niet aan heb meegedaan. Het kwik blijft niet in je vullingen zitten, maar gaat je bloed in. Dagelijks. Je hoeft er nu geen last van te hebben, ik hoop alleen dat je er later geen spijt van krijgt.
Asbest was ook geweldig materiaal, verf waarvan schilders dement worden deed het veel beter, een getectyleerde auto roest niet en tropisch hardhout is nog steeds het beste materiaal voor kozijnen. Soms hebben technisch goede dingen minpuntjes.

Thermometers met kwik mogen niet meer verkocht worden, maar je mag het nog wel in je kiezen stoppen. Weird.
crap in = crap out
pi_87796402
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 15:43 schreef Phaidra het volgende:
Hij is van mening dat voor grote gaten de witte vullingen niet stevig genoeg zijn/niet lang genoeg meegaan.
Hij bedoelt dat het hem teveel werk is omdat je ook grote vullingen in dunne laagjes moet opbouwen. :)
pi_87796436
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 15:57 schreef loveli het volgende:

[..]

Omdat ik die discussie niet kan herinneren gok ik dat ik er niet aan heb meegedaan. Het kwik blijft niet in je vullingen zitten, maar gaat je bloed in. Dagelijks. Je hoeft er nu geen last van te hebben, ik hoop alleen dat je er later geen spijt van krijgt.
Asbest was ook geweldig materiaal, verf waarvan schilders dement worden deed het veel beter, een getectyleerde auto roest niet en tropisch hardhout is nog steeds het beste materiaal voor kozijnen. Soms hebben technisch goede dingen minpuntjes.

Thermometers met kwik mogen niet meer verkocht worden, maar je mag het nog wel in je kiezen stoppen. Weird.
Volgens mij was je er wel bij maar was je druk en heb je je beperkt tot het geven van wat linkjes. :)
  donderdag 21 oktober 2010 @ 15:59:25 #101
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87796467
Google maar eens op amalgaam, Phaidra. Het is niet voor niets dat het in Noorwegen al verboden is.
Niet meer actief op Fok!
pi_87796531
Ik heb nog nooit een gaatje gehad, nog beter *)
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:02:23 #103
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87796595
Ik ga naar huus.

Vik, ga je vanaaf nog 2voor12 kijken? c_/
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:03:17 #104
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87796631
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga naar huus.

Vik, ga je vanaaf nog 2voor12 kijken? c_/
Tuulk, zie je op MSN! 8-).
Niet meer actief op Fok!
pi_87796672
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:00 schreef Goodbye het volgende:
same here *O*
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:05:13 #106
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87796738
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:00 schreef Goodbye het volgende:
Ik had wel amalgaamvullingen in m'n melkkiesjes.

Ik moet ook anders gaan poetsen. Dat vond ik wel genant. Ben je 26 jaar, krijg je van de tandarts te horen dat je anders moet poetsen. En ik moet gaan flossen.

Ik ga trouwens wel een andere zoeken, denk ik :@. Bij deze ging ik me op een gegeven moment afvragen of ik wel goed verdoofd was, dus dan zit je al niet lekker. Hier werd laatst een goede tandarts genoemd? Merel noemde hem? Dan zal ik eens kijken of die nog nieuwe patiënten aanneemt.
Niet meer actief op Fok!
pi_87796777
Lijstje:

O: 2 boterhammen met pindakaas
T: cola (last van m'n darmen, cola ftw!)
L: 2 boterhammen met 2 spiegeleieren + spek
T: banaan
D: nog geen idee
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:06:54 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87796837
Om nom, eieren met spek! :9. Ik weet al wat ik dit weekend ga maken *O*.

En ik heb net een zak chips leeggegeten, want ik wilde per se iets hebben, want vakantie en zielig etc, maar ik vond het helemaal niet lekker :').
Niet meer actief op Fok!
pi_87796865
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:06 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb net een zak chips leeggegeten, want ik wilde per se iets hebben, want vakantie en zielig etc, maar ik vond het helemaal niet lekker :').
Awww :(

:* Voor Vik O+
  Vis een optie? donderdag 21 oktober 2010 @ 16:07:59 #110
70532 loveli
N
pi_87796888
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 15:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Volgens mij was je er wel bij maar was je druk en heb je je beperkt tot het geven van wat linkjes. :)
Zou goed kunnen. Ben nu ook niet echt helder, flinke koppijn.
crap in = crap out
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:08:10 #111
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87796897
Thanks *).

Ik ga wel lekker pasta met veggies eten straks. En morgen en overmorgen stamppot boerenkool _O_.
Niet meer actief op Fok!
pi_87796941
Ben ik de enige die deze smiley maar stom vind? Deze dus: :(

Ik wil gewoon een sad face typen en dan krijg ik zo'n boze smiley. *insert sad face*
pi_87796964
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:08 schreef Viking84 het volgende:
Thanks *).

Ik ga wel lekker pasta met veggies eten straks. En morgen en overmorgen stamppot boerenkool _O_.
:9 Dat heeft mijn moeder laatst voor ons gemaakt. Zoooo lekker! :Y
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:09:47 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87796965
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:09 schreef Cocotrimonium het volgende:

Ik wil gewoon een sad face typen en dan krijg ik zo'n boze smiley. *insert sad face*
Ja, voor de sad face moet je ; en ( gebruiken. Verwarrend.
Niet meer actief op Fok!
pi_87796975
quote:

Gebruik gewoon deze: ;(
pi_87796993
De tandarts heeft me al gezegd dat hij witte vullingen gaat geven, gelukkig maar!
Net zijn we met een behoorlijke stapel bonnetjes naar de AH gegaan, scheelt best wat :) .
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:10:30 #117
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87796995
quote:

[..]

:9 Dat heeft mijn moeder laatst voor ons gemaakt. Zoooo lekker! :Y
Die van mij wordt niet zo lekker als die van mams, maar toch goed te doen met augurkensap erbij :9 :Y. En worst :9~.
Niet meer actief op Fok!
pi_87797056
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:10 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Gebruik gewoon deze: ;(
Die vind ik weer te treurig. Alsof er net een heleboel jonge, witte konijntjes zijn doodgegaan. ;(
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:12:24 #119
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87797073
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Die vind ik weer te treurig. Alsof er net een heleboel jonge, witte konijntjes zijn doodgegaan. ;(
Nee, dan gebruik je :'( (ik iig :P)
Niet meer actief op Fok!
pi_87797166
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:10 schreef Viking84 het volgende:

[..]
En worst :9~.
En dan houd je weer wel van worst. Make up your mind woman!
pi_87797180
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:14 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

En dan houd je weer wel van worst. Make up your mind woman!
Te flauw? Sorry, grieperig enzo :')
pi_87797202
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, dan gebruik je :'( (ik iig :P)
Lol, misschien past die idd wel beter :+
pi_87797257
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:15 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

ik moest er wel om gniffelen
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:18:19 #124
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87797322
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:15 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Die kan echt niet idd :N.
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:19:47 #125
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87797402
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Tuulk, zie je op MSN! 8-).
*O*
pi_87797415
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Zou goed kunnen. Ben nu ook niet echt helder, flinke koppijn.
Oh minder. Beterschap.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:21:12 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87797458
Twijfel, home alone vanaaf. Wat te doen... Boterham of stoommaaltijd... Eigenlijk geen zin om die crap To Go in te gaan.
pi_87797469
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Die kan echt niet idd :N.
Hihi, sorry... :@
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:24:16 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87797586
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:21 schreef Cocotrimonium het volgende:

[..]

Hihi, sorry... :@
Mind the PI ;). Ik kan wel wat hebben heur! *O*.
Niet meer actief op Fok!
pi_87797684
Hoi!

Net lekker buiten gewandeld en 3 paar schoenen weggebracht; 1x nieuwe hakjes, 1x nieuwe zool en 1x uitrekken. Volgende week klaar *O* .
pi_87797707
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:24 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mind the PI ;). Ik kan wel wat hebben heur! *O*.
Ow, stomme PI's :( (kijk, nu past 'ie wel :D)
Daar vergeet ik al-tijd naar te kijken!
pi_87797711
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Twijfel, home alone vanaaf. Wat te doen... Boterham of stoommaaltijd... Eigenlijk geen zin om die crap To Go in te gaan.
Doe dan stoommaaltijd :) zit nog een beetje vitaminen en groentjes in!!!
pi_87798067
Volgens mij zitten hier ook wel aardig wat lezers :P Toevallig iemand ook Eragon (eerste deel van Inheritance Cycle door Christopher Paolini) gelezen? Ik ben heel benieuwd maar ben een beetje bang dat ie tegenvalt.

Ik ga The Pillars of the Earth bestellen, hoor er veel goeds over, ben benieuwd.

Hebben jullie nog aanraders? Ik ben meestal niet een superintellectuele lezer dus hoogstaand hoeft het niet allemaal te zijn :P Als iemand nog een goede (fantasy) serie weet dan houd ik me ook aanbevolen!

Oh ik bestel trouwens bij bookdepository :)
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:37:26 #134
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87798156
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:27 schreef Perruche het volgende:

[..]

Doe dan stoommaaltijd :) zit nog een beetje vitaminen en groentjes in!!!
Check!

Ze hadden een superlekkere salade met wilde rijst en stoofpeertjes, maar 750 kcal!! Ammenooitniet. Wel jammer want hij zag er zowaar heerlijk uit :'(.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:37:34 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87798164
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:35 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij zitten hier ook wel aardig wat lezers :P Toevallig iemand ook Eragon (eerste deel van Inheritance Cycle door Christopher Paolini) gelezen? Ik ben heel benieuwd maar ben een beetje bang dat ie tegenvalt.
De film viel iig tegen :P.

quote:
Ik ga The Pillars of the Earth bestellen, hoor er veel goeds over, ben benieuwd.
Die is _O_. Er is ook een vervolg (World without end), maar die heb ik nog niet uitgelezen. Er is ook een miniserie gemaakt van "Pillars of the earth" die momenteel uitgezonden wordt (op zondagavond, weet niet welke zender)

quote:
Hebben jullie nog aanraders? Ik ben meestal niet een superintellectuele lezer dus hoogstaand hoeft het niet allemaal te zijn :P Als iemand nog een goede (fantasy) serie weet dan houd ik me ook aanbevolen!

Oh ik bestel trouwens bij bookdepository :)
Heb je de Noorderlichttrilogie van Philip Pullman al gelezen? :).
Niet meer actief op Fok!
pi_87798271
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

De film viel iig tegen :P.
[..]

Die is _O_. Er is ook een vervolg (World without end), maar die heb ik nog niet uitgelezen. Er is ook een miniserie gemaakt van "Pillars of the earth" die momenteel uitgezonden wordt (op zondagavond, weet niet welke zender)
[..]

Heb je de Noorderlichttrilogie van Philip Pullman al gelezen? :).
Hehe de film heb ik niet gezien, dus ik ben blanco! Heb er op het boekenfestijn ook mee in mijn handen gestaan, maar toch weggelegd :P

Wel tof dat je Pillars Of The Earth gelezen hebt! Ben heel benieuwd, normaal is het niet mijn cup of tea so to say :P Had idd van de serie gehoord, maar ik heb op dit moment weinig trek om nog meer achter een beeldscherm te hangen :@

Nee die ken ik nog niet! *opzoeken gaat*

Thanks for je tips O+!
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:43:52 #137
229513 Blurred86
Live Positive
pi_87798428
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Check!

Ze hadden een superlekkere salade met wilde rijst en stoofpeertjes, maar 750 kcal!! Ammenooitniet. Wel jammer want hij zag er zowaar heerlijk uit :'(.
ew seriously? ik was net in de ah en ik vond die er dus echt vies uitzien! Ik heb een (andere!) salade met 35% korting én 50% korting gekocht 8-) ik lijk wel een echte Hollander!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:45:34 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_87798505
Huuu stoofpeertjes.
Niet meer actief op Fok!
pi_87798553
Stoofpeertjes :9~

Ik heb een balisto gehad in plaats van de boterham pindakaas :@ :D
  donderdag 21 oktober 2010 @ 16:46:45 #140
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87798554
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 16:43 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

ew seriously? ik was net in de ah en ik vond die er dus echt vies uitzien! Ik heb een (andere!) salade met 35% korting én 50% korting gekocht 8-) ik lijk wel een echte Hollander!
Ja, hij leek mij heerlijk, maar ik laffff stoofpeertjes. Maar ik heb er geen 750 kcals voor over :'). Heb nou iets kipmozerellarigs a 460 kcals. Dat kan ik aan zonder rotgevoel :').
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')