quote:Lekker huilen bij Fast Car?Op donderdag 21 oktober 2010 13:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Doorzetter hoor XM!
Had net een zielige bui met Tracy Chapman op, maar die is nu voorbij en ik ga lunchen in de stad
quote:Las jij ook Sue Grafton??Op woensdag 20 oktober 2010 21:41 schreef Syrena het volgende:
[..]
Overigens moest ik bij Kinsey in eerste instantie aan Kinsey Millhone denken.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:38 schreef Viking84 het volgende:
[..]
"Haal je tong uit onze neen!".
quote:*jaloers*. De mijne is alweer bijna voorbijOp donderdag 21 oktober 2010 14:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!.
.
.
.
.
.
. Oh jongens, wat ben ik hier aan toe zeg.
quote:oh, heerlijk zeg, geniet er vanOp donderdag 21 oktober 2010 14:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!.
.
.
.
.
.
. Oh jongens, wat ben ik hier aan toe zeg.
quote:Ja jij gaat tenminste wel op vakantieOp donderdag 21 oktober 2010 14:17 schreef Goodbye het volgende:
Ik wil ook vakantie![]()
Maar ik bedenk me net dat ik begin december anderhalve week vrij ben (en op vakantie ga). Dat duurt helemaal niet meer zo lang!![]()
quote:Weet ik nog niet zeker, we boeken een paar dagen van tevoren!Op donderdag 21 oktober 2010 14:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja jij gaat tenminste wel op vakantie. Dat zit er hier nog even niet in
.
Waar ga je naartoe?
quote:Ja op zich wel, maar laat ik het zo stellen; ik ben nogal wat kilo's aangekomen en als ik alleen ga wandelen dan duurt het eeuwen voordat er genoeg af is dat ik weer kan hardlopenOp donderdag 21 oktober 2010 14:15 schreef Phaidra het volgende:voor DaD!!
Hoe is het met de verdoving Vik?
En XM, leef je nog?
![]()
![]()
Daph_, misschien heb ik wat gemist, maar is wandelen voor jou geen optie? Als je de sportschool niet fijn vindt, ga je er toch niet zo vaak heen is mijn ervaring. En dan is het nog zonde van je geld... Met wandelen kom je ook nog eens buiten, zeker met de donkere winter voor de deur geen overbodige luxe... De natuur is nu echt mooi, als het niet regent.
quote:En twee keer per week fitnessen en daarnaast wandelen? Als de sfeer goed is op een sportschool scheelt het al een hele hoop! Liever iets te weinig apparaten, dan zo'n anabolenhok, toch?Op donderdag 21 oktober 2010 14:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja op zich wel, maar laat ik het zo stellen; ik ben nogal wat kilo's aangekomen en als ik alleen ga wandelen dan duurt het eeuwen voordat er genoeg af is dat ik weer kan hardlopenDat wil ik mijn knieeën nu niet aandoen, dus vandaar..
Het is niet zo dat de sportschool verschrikkelijk is ofzo, maar ik ben gewoon verwend met mijn oude sportschool - daar hadden ze alles, maar die is gewoon niet te betalen voor mij op dit moment (toen ik er sportte was het gratis). Ik heb bij deze sportschool een maand lang twee keer in de week gesport, dus het kan allemaal welmja tis een kleine sportschool met een beperkt aanbod qua apparaten. De mensen zijn wel heel aardig, dus dat scheelt
quote:Ja zoiets lijkt me wel primaOp donderdag 21 oktober 2010 14:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
En twee keer per week fitnessen en daarnaast wandelen? Als de sfeer goed is op een sportschool scheelt het al een hele hoop! Liever iets te weinig apparaten, dan zo'n anabolenhok, toch?
quote:Oh, dat is wel erg leuk!Op donderdag 21 oktober 2010 14:39 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja zoiets lijkt me wel primaVoor het wandelen kan ik ook wel een keer naar het Amsterdamse bos rijden, maak ik er een uitje van
![]()
Ze hebben wel een anabolenhoek hoor, met spiegels en mannetjes die hun spierballen staan te bekijken![]()
Smileyoverload
quote:Als je lang gaat wandelen (begin bijvoorbeeld met 2-3x in de week een uur, daarna uitbreiden naar 2x 2 uur ofzo) dan verbrandt je wel meer kcal dan je zou denkenOp donderdag 21 oktober 2010 14:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja op zich wel, maar laat ik het zo stellen; ik ben nogal wat kilo's aangekomen en als ik alleen ga wandelen dan duurt het eeuwen voordat er genoeg af is dat ik weer kan hardlopenDat wil ik mijn knieeën nu niet aandoen, dus vandaar..
Het is niet zo dat de sportschool verschrikkelijk is ofzo, maar ik ben gewoon verwend met mijn oude sportschool - daar hadden ze alles, maar die is gewoon niet te betalen voor mij op dit moment (toen ik er sportte was het gratis). Ik heb bij deze sportschool een maand lang twee keer in de week gesport, dus het kan allemaal welmja tis een kleine sportschool met een beperkt aanbod qua apparaten. De mensen zijn wel heel aardig, dus dat scheelt
quote:Haha ja precies! Ik kan ook echt opknappen van een boek lezen in de tuin, ook al is het maar 10 gradenOp donderdag 21 oktober 2010 14:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, dat is wel erg leuk!Ik doe zulke dingen soms ook in het weekend en je knapt er echt van op om naar buiten te gaan (terwijl je het anders niet zou doen zegmaar). Frisse lucht ftw
![]()
En zolang je je maar niet ongemakkelijk voelt door die anabolenhoek, moet het kunnen! Je kan het beste je sportschool maar zo dicht mogelijk bij huis hebben, want dan ga je vaker!
quote:Ja mja ik ben iemand die houdt van snelheid wat dat betreftOp donderdag 21 oktober 2010 14:51 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Als je lang gaat wandelen (begin bijvoorbeeld met 2-3x in de week een uur, daarna uitbreiden naar 2x 2 uur ofzo) dan verbrandt je wel meer kcal dan je zou denken. En op dit moment werk/studeer je niet toch? Maar goed, een paar keer in de week naar de sportschool kost natuurlijk minder tijd, en dan kan je meer spiergroepen trainen en heb je wat meer afwisseling. Net wat je zelf leuker vindt natuurlijk.
quote:Dat heb je vast niet in een uurtje gedaanOp donderdag 21 oktober 2010 14:59 schreef Phaidra het volgende:
Whehe, na 15 km wandelen afgelopen zondag was ik behoorlijk uitgeteld de rest van de dag.
quote:Hellow??? Holy moly... Weet je waarom die gemakzuchtige klootzak nog amalgaam gebruikt? Omdat 'ie dan net zoveel kan declareren als een minder giftige vulling, maar het kost 'em minder tijd en minder moeite.Op donderdag 21 oktober 2010 11:00 schreef Phaidra het volgende:
Ik herken de tandartsperikelen echt totaal niet, gelukkig. Mijn tandarts is erg aardig en meestal ook voorzichtig. Wel jammer dat hij nog steeds amalgaamvullingen gebruikt (alleen voor grotere gaten)... Ach ja, je kan niet alles hebben denk ik dan maar.
quote:Nee, ruim 3 uur, inclusief pauzes.Op donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat heb je vast niet in een uurtje gedaan
quote:Hij is van mening dat voor grote gaten de witte vullingen niet stevig genoeg zijn/niet lang genoeg meegaan. Voor kleinere gaatjes gebruikt 'ie die dus wel, maar voor grote niet. Ik weet dat het niet echt goed voor je is (die discussie is hier al eens eerder gevoerd), maar ik heb geen klachten. Wie weet laat ik het ooit nog wel eens vervangen, maar op dit moment is dat me de heisa niet waard (mijn tandarts loopt tegen zijn pensioen, dus dat ga ik wel eens met zijn opvolger bespreken dan).Op donderdag 21 oktober 2010 15:30 schreef loveli het volgende:
[..]
Hellow??? Holy moly... Weet je waarom die gemakzuchtige klootzak nog amalgaam gebruikt? Omdat 'ie dan net zoveel kan declareren als een minder giftige vulling, maar het kost 'em minder tijd en minder moeite.
Amalgaam is echt niet meer van deze tijd. Die zooi wil je niet in je lijf!
quote:Omdat ik die discussie niet kan herinneren gok ik dat ik er niet aan heb meegedaan. Het kwik blijft niet in je vullingen zitten, maar gaat je bloed in. Dagelijks. Je hoeft er nu geen last van te hebben, ik hoop alleen dat je er later geen spijt van krijgt.Op donderdag 21 oktober 2010 15:43 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Nee, ruim 3 uur, inclusief pauzes.
[..]
Hij is van mening dat voor grote gaten de witte vullingen niet stevig genoeg zijn/niet lang genoeg meegaan. Voor kleinere gaatjes gebruikt 'ie die dus wel, maar voor grote niet. Ik weet dat het niet echt goed voor je is (die discussie is hier al eens eerder gevoerd), maar ik heb geen klachten. Wie weet laat ik het ooit nog wel eens vervangen, maar op dit moment is dat me de heisa niet waard (mijn tandarts loopt tegen zijn pensioen, dus dat ga ik wel eens met zijn opvolger bespreken dan).
quote:Hij bedoelt dat het hem teveel werk is omdat je ook grote vullingen in dunne laagjes moet opbouwen.Op donderdag 21 oktober 2010 15:43 schreef Phaidra het volgende:
Hij is van mening dat voor grote gaten de witte vullingen niet stevig genoeg zijn/niet lang genoeg meegaan.
quote:Volgens mij was je er wel bij maar was je druk en heb je je beperkt tot het geven van wat linkjes.Op donderdag 21 oktober 2010 15:57 schreef loveli het volgende:
[..]
Omdat ik die discussie niet kan herinneren gok ik dat ik er niet aan heb meegedaan. Het kwik blijft niet in je vullingen zitten, maar gaat je bloed in. Dagelijks. Je hoeft er nu geen last van te hebben, ik hoop alleen dat je er later geen spijt van krijgt.
Asbest was ook geweldig materiaal, verf waarvan schilders dement worden deed het veel beter, een getectyleerde auto roest niet en tropisch hardhout is nog steeds het beste materiaal voor kozijnen. Soms hebben technisch goede dingen minpuntjes.
Thermometers met kwik mogen niet meer verkocht worden, maar je mag het nog wel in je kiezen stoppen. Weird.
quote:Tuulk, zie je op MSN!Op donderdag 21 oktober 2010 16:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga naar huus.
Vik, ga je vanaaf nog 2voor12 kijken?
quote:same hereOp donderdag 21 oktober 2010 16:00 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb nog nooit een gaatje gehad, nog beter
quote:Ik had wel amalgaamvullingen in m'n melkkiesjes.Op donderdag 21 oktober 2010 16:00 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb nog nooit een gaatje gehad, nog beter
quote:AwwwOp donderdag 21 oktober 2010 16:06 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb net een zak chips leeggegeten, want ik wilde per se iets hebben, want vakantie en zielig etc, maar ik vond het helemaal niet lekker.
quote:Zou goed kunnen. Ben nu ook niet echt helder, flinke koppijn.Op donderdag 21 oktober 2010 15:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Volgens mij was je er wel bij maar was je druk en heb je je beperkt tot het geven van wat linkjes.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:08 schreef Viking84 het volgende:
Thanks.
Ik ga wel lekker pasta met veggies eten straks. En morgen en overmorgen stamppot boerenkool.
quote:Ja, voor de sad face moet je ; en ( gebruiken. Verwarrend.Op donderdag 21 oktober 2010 16:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ben ik de enige die deze smiley maar stom vind? Deze dus:
Ik wil gewoon een sad face typen en dan krijg ik zo'n boze smiley. *insert sad face*
quote:Gebruik gewoon deze:Op donderdag 21 oktober 2010 16:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ben ik de enige die deze smiley maar stom vind? Deze dus:
Ik wil gewoon een sad face typen en dan krijg ik zo'n boze smiley. *insert sad face*
quote:Die van mij wordt niet zo lekker als die van mams, maar toch goed te doen met augurkensap erbijOp donderdag 21 oktober 2010 16:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder laatst voor ons gemaakt. Zoooo lekker!
quote:Die vind ik weer te treurig. Alsof er net een heleboel jonge, witte konijntjes zijn doodgegaan.
quote:Nee, dan gebruik jeOp donderdag 21 oktober 2010 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Die vind ik weer te treurig. Alsof er net een heleboel jonge, witte konijntjes zijn doodgegaan.
quote:Te flauw? Sorry, grieperig enzoOp donderdag 21 oktober 2010 16:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En dan houd je weer wel van worst. Make up your mind woman!
quote:ik moest er wel om gniffelenOp donderdag 21 oktober 2010 16:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Te flauw? Sorry, grieperig enzo![]()
quote:Die kan echt niet iddOp donderdag 21 oktober 2010 16:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Te flauw? Sorry, grieperig enzo![]()
quote:
quote:Oh minder. Beterschap.Op donderdag 21 oktober 2010 16:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Ben nu ook niet echt helder, flinke koppijn.
quote:Ow, stomme PI'sOp donderdag 21 oktober 2010 16:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mind the PI. Ik kan wel wat hebben heur!
.
quote:Doe dan stoommaaltijdOp donderdag 21 oktober 2010 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Twijfel, home alone vanaaf. Wat te doen... Boterham of stoommaaltijd... Eigenlijk geen zin om die crap To Go in te gaan.
quote:Check!Op donderdag 21 oktober 2010 16:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Doe dan stoommaaltijdzit nog een beetje vitaminen en groentjes in!!!
quote:De film viel iig tegenOp donderdag 21 oktober 2010 16:35 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij zitten hier ook wel aardig wat lezersToevallig iemand ook Eragon (eerste deel van Inheritance Cycle door Christopher Paolini) gelezen? Ik ben heel benieuwd maar ben een beetje bang dat ie tegenvalt.
quote:Die isIk ga The Pillars of the Earth bestellen, hoor er veel goeds over, ben benieuwd.
quote:Heb je de Noorderlichttrilogie van Philip Pullman al gelezen?Hebben jullie nog aanraders? Ik ben meestal niet een superintellectuele lezer dus hoogstaand hoeft het niet allemaal te zijnAls iemand nog een goede (fantasy) serie weet dan houd ik me ook aanbevolen!
Oh ik bestel trouwens bij bookdepository
quote:Hehe de film heb ik niet gezien, dus ik ben blanco! Heb er op het boekenfestijn ook mee in mijn handen gestaan, maar toch weggelegdOp donderdag 21 oktober 2010 16:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De film viel iig tegen.
[..]
Die is. Er is ook een vervolg (World without end), maar die heb ik nog niet uitgelezen. Er is ook een miniserie gemaakt van "Pillars of the earth" die momenteel uitgezonden wordt (op zondagavond, weet niet welke zender)
[..]
Heb je de Noorderlichttrilogie van Philip Pullman al gelezen?.
quote:ew seriously? ik was net in de ah en ik vond die er dus echt vies uitzien! Ik heb een (andere!) salade met 35% korting én 50% korting gekochtOp donderdag 21 oktober 2010 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Check!
Ze hadden een superlekkere salade met wilde rijst en stoofpeertjes, maar 750 kcal!! Ammenooitniet. Wel jammer want hij zag er zowaar heerlijk uit.
quote:Ja, hij leek mij heerlijk, maar ik laffff stoofpeertjes. Maar ik heb er geen 750 kcals voor overOp donderdag 21 oktober 2010 16:43 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ew seriously? ik was net in de ah en ik vond die er dus echt vies uitzien! Ik heb een (andere!) salade met 35% korting én 50% korting gekochtik lijk wel een echte Hollander!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |