quote:Tuulk, zie je op MSN!Op donderdag 21 oktober 2010 16:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga naar huus.
Vik, ga je vanaaf nog 2voor12 kijken?
quote:same hereOp donderdag 21 oktober 2010 16:00 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb nog nooit een gaatje gehad, nog beter
quote:Ik had wel amalgaamvullingen in m'n melkkiesjes.Op donderdag 21 oktober 2010 16:00 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb nog nooit een gaatje gehad, nog beter
quote:AwwwOp donderdag 21 oktober 2010 16:06 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb net een zak chips leeggegeten, want ik wilde per se iets hebben, want vakantie en zielig etc, maar ik vond het helemaal niet lekker.
quote:Zou goed kunnen. Ben nu ook niet echt helder, flinke koppijn.Op donderdag 21 oktober 2010 15:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Volgens mij was je er wel bij maar was je druk en heb je je beperkt tot het geven van wat linkjes.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:08 schreef Viking84 het volgende:
Thanks.
Ik ga wel lekker pasta met veggies eten straks. En morgen en overmorgen stamppot boerenkool.
quote:Ja, voor de sad face moet je ; en ( gebruiken. Verwarrend.Op donderdag 21 oktober 2010 16:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ben ik de enige die deze smiley maar stom vind? Deze dus:
Ik wil gewoon een sad face typen en dan krijg ik zo'n boze smiley. *insert sad face*
quote:Gebruik gewoon deze:Op donderdag 21 oktober 2010 16:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ben ik de enige die deze smiley maar stom vind? Deze dus:
Ik wil gewoon een sad face typen en dan krijg ik zo'n boze smiley. *insert sad face*
quote:Die van mij wordt niet zo lekker als die van mams, maar toch goed te doen met augurkensap erbijOp donderdag 21 oktober 2010 16:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder laatst voor ons gemaakt. Zoooo lekker!
quote:Die vind ik weer te treurig. Alsof er net een heleboel jonge, witte konijntjes zijn doodgegaan.
quote:Nee, dan gebruik jeOp donderdag 21 oktober 2010 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Die vind ik weer te treurig. Alsof er net een heleboel jonge, witte konijntjes zijn doodgegaan.
quote:Te flauw? Sorry, grieperig enzoOp donderdag 21 oktober 2010 16:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En dan houd je weer wel van worst. Make up your mind woman!
quote:ik moest er wel om gniffelenOp donderdag 21 oktober 2010 16:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Te flauw? Sorry, grieperig enzo![]()
quote:Die kan echt niet iddOp donderdag 21 oktober 2010 16:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Te flauw? Sorry, grieperig enzo![]()
quote:
quote:Oh minder. Beterschap.Op donderdag 21 oktober 2010 16:07 schreef loveli het volgende:
[..]
Zou goed kunnen. Ben nu ook niet echt helder, flinke koppijn.
quote:Ow, stomme PI'sOp donderdag 21 oktober 2010 16:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mind the PI. Ik kan wel wat hebben heur!
.
quote:Doe dan stoommaaltijdOp donderdag 21 oktober 2010 16:21 schreef XcUZ_Me het volgende:
Twijfel, home alone vanaaf. Wat te doen... Boterham of stoommaaltijd... Eigenlijk geen zin om die crap To Go in te gaan.
quote:Check!Op donderdag 21 oktober 2010 16:27 schreef Perruche het volgende:
[..]
Doe dan stoommaaltijdzit nog een beetje vitaminen en groentjes in!!!
quote:De film viel iig tegenOp donderdag 21 oktober 2010 16:35 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij zitten hier ook wel aardig wat lezersToevallig iemand ook Eragon (eerste deel van Inheritance Cycle door Christopher Paolini) gelezen? Ik ben heel benieuwd maar ben een beetje bang dat ie tegenvalt.
quote:Die isIk ga The Pillars of the Earth bestellen, hoor er veel goeds over, ben benieuwd.
quote:Heb je de Noorderlichttrilogie van Philip Pullman al gelezen?Hebben jullie nog aanraders? Ik ben meestal niet een superintellectuele lezer dus hoogstaand hoeft het niet allemaal te zijnAls iemand nog een goede (fantasy) serie weet dan houd ik me ook aanbevolen!
Oh ik bestel trouwens bij bookdepository
quote:Hehe de film heb ik niet gezien, dus ik ben blanco! Heb er op het boekenfestijn ook mee in mijn handen gestaan, maar toch weggelegdOp donderdag 21 oktober 2010 16:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De film viel iig tegen.
[..]
Die is. Er is ook een vervolg (World without end), maar die heb ik nog niet uitgelezen. Er is ook een miniserie gemaakt van "Pillars of the earth" die momenteel uitgezonden wordt (op zondagavond, weet niet welke zender)
[..]
Heb je de Noorderlichttrilogie van Philip Pullman al gelezen?.
quote:ew seriously? ik was net in de ah en ik vond die er dus echt vies uitzien! Ik heb een (andere!) salade met 35% korting én 50% korting gekochtOp donderdag 21 oktober 2010 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Check!
Ze hadden een superlekkere salade met wilde rijst en stoofpeertjes, maar 750 kcal!! Ammenooitniet. Wel jammer want hij zag er zowaar heerlijk uit.
quote:Ja, hij leek mij heerlijk, maar ik laffff stoofpeertjes. Maar ik heb er geen 750 kcals voor overOp donderdag 21 oktober 2010 16:43 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ew seriously? ik was net in de ah en ik vond die er dus echt vies uitzien! Ik heb een (andere!) salade met 35% korting én 50% korting gekochtik lijk wel een echte Hollander!
quote:Ik heb Pillars of the Earth ook gelezen, maar ik vond het op een gegeven moment allemaal een beetje te voorspelbaar worden. Maarrr het las wel heerlijkOp donderdag 21 oktober 2010 16:37 schreef Viking84 het volgende:
Die is. Er is ook een vervolg (World without end), maar die heb ik nog niet uitgelezen. Er is ook een miniserie gemaakt van "Pillars of the earth" die momenteel uitgezonden wordt (op zondagavond, weet niet welke zender)
[..]
quote:Haha, minder verantwoord, maar wel lekker!Op donderdag 21 oktober 2010 16:46 schreef Goodbye het volgende:
Stoofpeertjes![]()
Ik heb een balisto gehad in plaats van de boterham pindakaas![]()
quote:ik heb eeeh kip met appel oid a 520 kcal (dat heb ik beter onthouden dan wat er nou precies inzitOp donderdag 21 oktober 2010 16:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, hij leek mij heerlijk, maar ik laffff stoofpeertjes. Maar ik heb er geen 750 kcals voor over. Heb nou iets kipmozerellarigs a 460 kcals. Dat kan ik aan zonder rotgevoel
.
quote:Ja ik vond het ook een beetje matig worden op den duur. Maar dat zag ik graag door de vingers, want iddOp donderdag 21 oktober 2010 16:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik heb Pillars of the Earth ook gelezen, maar ik vond het op een gegeven moment allemaal een beetje te voorspelbaar worden. Maarrr het las wel heerlijk(en ook wel mijn periode enzo, want middeleeuwen
)
quote:Ja, ik had zo'n zin in chocolaOp donderdag 21 oktober 2010 16:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haha, minder verantwoord, maar wel lekker!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:48 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik heb eeeh kip met appel oid a 520 kcal (dat heb ik beter onthouden dan wat er nou precies inzit) , ben benieuwd!
quote:Oja, die is wel okeeOp donderdag 21 oktober 2010 16:48 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik heb eeeh kip met appel oid a 520 kcal (dat heb ik beter onthouden dan wat er nou precies inzit) , ben benieuwd!
quote:Is ook leukOp donderdag 21 oktober 2010 16:52 schreef Daph_ het volgende:
Die His Dark Materials Trilogie klinkt inderdaad wel leuk*mikt in mandje*
quote:XM, onze maaltijdsalade expertOp donderdag 21 oktober 2010 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oja, die is wel okee. Geen hoogvlieger, maar goed te doen. Met gerookte kip en appel idd!
quote:Haha nee ik zit al uren achter m'n laptop voor m'n blog endezoOp donderdag 21 oktober 2010 16:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is ook leuk.
En deel 1 is al verfilmd met oa Nicole Kidman en Daniel Craig. Maar ja, jij wilde niet meer voor de buis hangen
.
quote:Avondeten van 750 kcal is toch niet zo heel erg? En wegens ziek zijn heb je vandaag misschien sowieso al minder op dan anders (tenminste, ik eet altijd weinig als ik ziek ben). Ennn veel van de saladecalorieën zitten in de apart verpakte sausjes. Als je daar zuinig mee omgaat, kan dat zo al weer 100 kcal schelenOp donderdag 21 oktober 2010 16:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, hij leek mij heerlijk, maar ik laffff stoofpeertjes. Maar ik heb er geen 750 kcals voor over. Heb nou iets kipmozerellarigs a 460 kcals. Dat kan ik aan zonder rotgevoel
.
quote:Nou, daar is ze ook expert vanOp donderdag 21 oktober 2010 17:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het gaat toch om een stoommaaltijd dit keer?.
quote:nee nee, beetje bij de les blijven! ze gaat een stoommaaltijd eten, maar we hadden het over salades!Op donderdag 21 oktober 2010 17:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Het gaat toch om een stoommaaltijd dit keer?.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:04 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nee nee, beetje bij de les blijven! ze gaat een stoommaaltijd eten, maar we hadden het over salades!
quote:Volgens mij had je die 750 best kunnen hebbenOp donderdag 21 oktober 2010 16:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Check!
Ze hadden een superlekkere salade met wilde rijst en stoofpeertjes, maar 750 kcal!! Ammenooitniet. Wel jammer want hij zag er zowaar heerlijk uit.
quote:nee en dat ga ik vandaag ook niet meer doen denk ik
quote:Daarvoor moet je bij Vik zijn, ik doe niet aan sanctiesOp donderdag 21 oktober 2010 17:07 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
nee en dat ga ik vandaag ook niet meer doen denk iken ik heb ook nog niet gestudeerd of mijn sollicitatie verstuurd
![]()
vandaag is niet zo'n goeie dag vrees ik..
ben wel benieuwd nu naar de "passende sancties" waar vik het over had vanochtend
quote:En stoommaaltijden inderdaad
quote:Nee, helaas ben ik niet geveld door het 'ik heb geen trek meer'-virus. Was dat maar zo, dan had ik er tenminste nog wat aanOp donderdag 21 oktober 2010 16:54 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Avondeten van 750 kcal is toch niet zo heel erg? En wegens ziek zijn heb je vandaag misschien sowieso al minder op dan anders (tenminste, ik eet altijd weinig als ik ziek ben). Ennn veel van de saladecalorieën zitten in de apart verpakte sausjes. Als je daar zuinig mee omgaat, kan dat zo al weer 100 kcal schelen.
quote:
quote:Nou, de vegetarische met gegrilde groenten vind ik wel okee, hoewel je kan treffen dat de pasta wat droog is bij die. De italiaanse kip met pesto is ook wel prima, maar moet je niet te vaak nemen, want dan gaat ie je tegenstaan. Over die met vis en blauwader- en geitenkaas heb ik geen mening, want dat eet ik nietOp donderdag 21 oktober 2010 17:16 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Tips voor maaltijdsalades? Deze week toch vijftig procent korting met die bon
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:18 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Nou, de vegetarische met gegrilde groenten vind ik wel okee, hoewel je kan treffen dat de pasta wat droog is bij die. De italiaanse kip met pesto is ook wel prima, maar moet je niet te vaak nemen, want dan gaat ie je tegenstaan. Over die met vis en blauwader- en geitenkaas heb ik geen mening, want dat eet ik niet.
( wat erg eigenlijk dat ik dit allemaal weet)
quote:Ik vind the Historian van Elisabeth Kostova tot nu toe wel leuk. Gekocht op aanraden van andere slankiesOp donderdag 21 oktober 2010 16:35 schreef Daph_ het volgende:
Volgens mij zitten hier ook wel aardig wat lezersToevallig iemand ook Eragon (eerste deel van Inheritance Cycle door Christopher Paolini) gelezen? Ik ben heel benieuwd maar ben een beetje bang dat ie tegenvalt.
Ik ga The Pillars of the Earth bestellen, hoor er veel goeds over, ben benieuwd.
Hebben jullie nog aanraders? Ik ben meestal niet een superintellectuele lezer dus hoogstaand hoeft het niet allemaal te zijnAls iemand nog een goede (fantasy) serie weet dan houd ik me ook aanbevolen!
Oh ik bestel trouwens bij bookdepository
quote:Die vond ik niet zo lekker. De aardappeltjes zien er heel erg lekker uit, maar waren smaakloos. Ik heb vanavond de ceasarOp donderdag 21 oktober 2010 16:48 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:32 schreef Chicolate het volgende:
Ik voel me vandaag een beetje. Practicum was frustrerend (na 2 uur klooien op een computer vertelde de docent eindelijk wat de opdracht was en bleek alles opnieuw te moeten. En we mochten het verslag samen maken, maar ik zat toevallig bij allemaal mensen die er geen fuck van begrepen en had geen zin om het werk van anderen steeds te verbeteren dus ben het alleen gaan maken. Waar ik nu spijt van heb, want dat vermindert de hoeveelheid werk niet. En ik ben eerder weggegaan, dus het wordt nu ook lastig met inleveren enzo, had het terplekke moeten printen), tentamenweek komt eraan en ik viel daarnet in slaap op de bank. Er moet nog zoveel gebeuren, mijn huisje is een puinbak en ik heb helemaal geen zin meer in alles. Toe aan vakantie, maar dat duurt nog tot kerst, en dan heb ik ook maar 1 week
.
Positieve noot: ik ben aangenomen.
[..]
Ik vind the Historian van Elisabeth Kostova tot nu toe wel leuk. Gekocht op aanraden van andere slankies.
[..]
Die vond ik niet zo lekker. De aardappeltjes zien er heel erg lekker uit, maar waren smaakloos. Ik heb vanavond de ceasar(en ik dacht dat die met 35% niet mochten
)
quote:Oh kut, dat had ik nog even verborgen willen houden!Op donderdag 21 oktober 2010 17:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik verneem net via feestboek dat Viking is getrouwd!
quote:Ik vond het al zo typisch dat Mark meeging naar Den Haag!Op donderdag 21 oktober 2010 17:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh kut, dat had ik nog even verborgen willen houden!
quote:Ik ga deze week nog een keer terug denk ik. Niet koken is beter voor mn eetritme, zeker als ik tentamens ga leren.Op donderdag 21 oktober 2010 17:41 schreef Blurred86 het volgende:
voor Chico. En gefeliciteerd met de baan!
volgende keer een met 35% korting nemen dan! mijn salade heeft me uiteindelijk 56 cent gekost
quote:Ja zoiets is wel nodig. Sowieso moet ik gewoon dingen gaan dóen ipv er apatisch naar te staren. Afwas doet zichzelf niet, tentamens leer je niet door naar het boek te staren. Maar het is moeilijk om over het moeilijke punt heen te stappen, even door te zetten.Op donderdag 21 oktober 2010 17:34 schreef Perruche het volgende:
[..]supergoed!
Wat de rest betreft: planning en plan van aanpak maken zeg maar? Dat je een beetje overzicht krijgt?
quote:ah ik ben niet de enige met een vreetdag zie ik!Op donderdag 21 oktober 2010 17:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Chico! Ik las "aangekomen" Maar dit is wellicht beter![]()
1 hele kip op: check
6 stroopwafels: check
Zak chipito's: check
quote:Oh dat ook hoorOp donderdag 21 oktober 2010 17:49 schreef uniekhoorn het volgende:
quote:Hee, dat is meer een lijstje voor mij, met die chipito's en koekjes! Alles wel in orde bij jou, op de tegelvloer?Op donderdag 21 oktober 2010 17:49 schreef uniekhoorn het volgende:
1 hele kip op: check
6 stroopwafels: check
Zak chipito's: check
quote:Hij staat in het AH kortingsbonnen topic in GC. In de OP, in een van de linkjes.Op donderdag 21 oktober 2010 17:57 schreef Daph_ het volgende:
Feli Chico
En wat is die bon waar jullie het over hebben?
quote:Is het ook nog wel eens gezellig tussen jou en je vriend?Op donderdag 21 oktober 2010 18:02 schreef j.t het volgende:
Evenin'!
Net thuis, best drukke dag met die kleintjes maar wel gezellig gehad! Ben ook wel moei-ig. Heb ook eigenlijk geen fut om te koken, maar ja... wat moet je dan eten? En dat terwijl mijn maag nu al rammelt!
O: karnemelk broodje pindakaas
T: appel, kiwi
L: broodje chocopasta, broodje kalkoenfilet, kiwi, bouillon, kwark met special K
T: broodje kalkoenfilet
D: ??????
T: ??????
Meneer is net op bed gegaanHij moest vanmorgen eens een keer vroeg uit bed (nog steeds later dan ik) Hij was moe dus ging ff op bed. OMG!
Feli Chico!
quote:Op die manier kun je mij wel heel goed aan restauranttips helpenOp donderdag 21 oktober 2010 17:56 schreef Laureline het volgende:
Wij gaan zo ook maar weer eens uit eten, alles staat hier bol van de verfdamp. Hoeveel wij wel niet uitgeven aan eten per week, met minstens 2 tot 3 x buiten de deur eten...Ik steek mijn kop maar in het zand, als het over die uitgaven gaat
quote:tof!Op donderdag 21 oktober 2010 11:54 schreef Perruche het volgende:
Watissermetneengebeurd?
Was leuk even op m'n nieuwe werk langs, allemaal aardige mensen enzo, jaja. Ben wel benieuwd!
quote:Dat kan ik me voorstellen! Lekker zeg!Op donderdag 21 oktober 2010 14:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!.
.
.
.
.
.
. Oh jongens, wat ben ik hier aan toe zeg.
quote:mmmm...stoofpeertjes. Die hoop ik te scoren als ik weer in NL ben...
quote:stoofperen meoten wel even stoven he, ik denk wel minstens 3 uur. Ik vind ze trouwens niet lekker gestoofd in rode wijn, maar ze krijgen daar wel een mooie kleur van. Ik stoof ze altijd met een paar kaneelstokjes en wat suiker en eventueel wat bessensap..Op donderdag 21 oktober 2010 17:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Volgens mij had je die 750 best kunnen hebben
Ik heb nu stoofvlees op het vuur staan, met herfstbock bier en thijm en ui en knof en oeeeehen pa is nu stoofperen en rode wijn aan het halen 3x raden wat dat gaat worden...? Nog nooit geaakt maar is volgens mij best makkelijk
quote:Het is eigenlijk bijna altijd gezellig, maar ja ... klagen is zo makkelijk heOp donderdag 21 oktober 2010 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is het ook nog wel eens gezellig tussen jou en je vriend?
quote:Post het dan ook eens als het leuk is, als jullie iets leuks hebben gedaan ofzoOp donderdag 21 oktober 2010 18:19 schreef j.t het volgende:
[..]
Het is eigenlijk bijna altijd gezellig, maar ja ... klagen is zo makkelijk he
quote:ik nheb net voor m'n avondeten een halve rol koekjes opgegeten. Koekjes met chocolade/mint vulling..Op donderdag 21 oktober 2010 17:50 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ah ik ben niet de enige met een vreetdag zie ik!
hoe gaat het met je nu Uniek?
quote:Tussen mij en de Duutser gaat het super, op het moment!Op donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Post het dan ook eens als het leuk is, als jullie iets leuks hebben gedaan ofzo.
Want als ik die verhalen van jou over je vriend zo lees, dan denk ik: 'Die relatie is geen lang leven beschoren.'
quote:Woei!Op donderdag 21 oktober 2010 18:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tussen mij en de Duutser gaat het super, op het moment!Zondag over een week zie ik hem weer!
quote:Ohw, maar dan heb je absoluut een verkeerd beeld hoor. We zijn al eeuwen samen en hebben het nog steeds leuk.Op donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Post het dan ook eens als het leuk is, als jullie iets leuks hebben gedaan ofzo.
Want als ik die verhalen van jou over je vriend zo lees, dan denk ik: 'Die relatie is geen lang leven beschoren.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |