quote:Tuulk, zie je op MSN!Op donderdag 21 oktober 2010 16:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ga naar huus.
Vik, ga je vanaaf nog 2voor12 kijken?
quote:same hereOp donderdag 21 oktober 2010 16:00 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb nog nooit een gaatje gehad, nog beter
quote:Ik had wel amalgaamvullingen in m'n melkkiesjes.Op donderdag 21 oktober 2010 16:00 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb nog nooit een gaatje gehad, nog beter
quote:AwwwOp donderdag 21 oktober 2010 16:06 schreef Viking84 het volgende:
En ik heb net een zak chips leeggegeten, want ik wilde per se iets hebben, want vakantie en zielig etc, maar ik vond het helemaal niet lekker.
quote:Zou goed kunnen. Ben nu ook niet echt helder, flinke koppijn.Op donderdag 21 oktober 2010 15:58 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Volgens mij was je er wel bij maar was je druk en heb je je beperkt tot het geven van wat linkjes.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:08 schreef Viking84 het volgende:
Thanks.
Ik ga wel lekker pasta met veggies eten straks. En morgen en overmorgen stamppot boerenkool.
quote:Ja, voor de sad face moet je ; en ( gebruiken. Verwarrend.Op donderdag 21 oktober 2010 16:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ben ik de enige die deze smiley maar stom vind? Deze dus:
Ik wil gewoon een sad face typen en dan krijg ik zo'n boze smiley. *insert sad face*
quote:Gebruik gewoon deze:Op donderdag 21 oktober 2010 16:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ben ik de enige die deze smiley maar stom vind? Deze dus:
Ik wil gewoon een sad face typen en dan krijg ik zo'n boze smiley. *insert sad face*
quote:Die van mij wordt niet zo lekker als die van mams, maar toch goed te doen met augurkensap erbijOp donderdag 21 oktober 2010 16:09 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dat heeft mijn moeder laatst voor ons gemaakt. Zoooo lekker!
quote:Die vind ik weer te treurig. Alsof er net een heleboel jonge, witte konijntjes zijn doodgegaan.
quote:Nee, dan gebruik jeOp donderdag 21 oktober 2010 16:11 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Die vind ik weer te treurig. Alsof er net een heleboel jonge, witte konijntjes zijn doodgegaan.
quote:Te flauw? Sorry, grieperig enzoOp donderdag 21 oktober 2010 16:14 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
En dan houd je weer wel van worst. Make up your mind woman!
quote:ik moest er wel om gniffelenOp donderdag 21 oktober 2010 16:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Te flauw? Sorry, grieperig enzo![]()
quote:Die kan echt niet iddOp donderdag 21 oktober 2010 16:15 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Te flauw? Sorry, grieperig enzo![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |