quote:Ik ga deze week nog een keer terug denk ik. Niet koken is beter voor mn eetritme, zeker als ik tentamens ga leren.Op donderdag 21 oktober 2010 17:41 schreef Blurred86 het volgende:
voor Chico. En gefeliciteerd met de baan!
volgende keer een met 35% korting nemen dan! mijn salade heeft me uiteindelijk 56 cent gekost
quote:Ja zoiets is wel nodig. Sowieso moet ik gewoon dingen gaan dóen ipv er apatisch naar te staren. Afwas doet zichzelf niet, tentamens leer je niet door naar het boek te staren. Maar het is moeilijk om over het moeilijke punt heen te stappen, even door te zetten.Op donderdag 21 oktober 2010 17:34 schreef Perruche het volgende:
[..]supergoed!
Wat de rest betreft: planning en plan van aanpak maken zeg maar? Dat je een beetje overzicht krijgt?
quote:ah ik ben niet de enige met een vreetdag zie ik!Op donderdag 21 oktober 2010 17:49 schreef uniekhoorn het volgende:
Chico! Ik las "aangekomen" Maar dit is wellicht beter![]()
1 hele kip op: check
6 stroopwafels: check
Zak chipito's: check
quote:Oh dat ook hoorOp donderdag 21 oktober 2010 17:49 schreef uniekhoorn het volgende:
quote:Hee, dat is meer een lijstje voor mij, met die chipito's en koekjes! Alles wel in orde bij jou, op de tegelvloer?Op donderdag 21 oktober 2010 17:49 schreef uniekhoorn het volgende:
1 hele kip op: check
6 stroopwafels: check
Zak chipito's: check
quote:Hij staat in het AH kortingsbonnen topic in GC. In de OP, in een van de linkjes.Op donderdag 21 oktober 2010 17:57 schreef Daph_ het volgende:
Feli Chico
En wat is die bon waar jullie het over hebben?
quote:Is het ook nog wel eens gezellig tussen jou en je vriend?Op donderdag 21 oktober 2010 18:02 schreef j.t het volgende:
Evenin'!
Net thuis, best drukke dag met die kleintjes maar wel gezellig gehad! Ben ook wel moei-ig. Heb ook eigenlijk geen fut om te koken, maar ja... wat moet je dan eten? En dat terwijl mijn maag nu al rammelt!
O: karnemelk broodje pindakaas
T: appel, kiwi
L: broodje chocopasta, broodje kalkoenfilet, kiwi, bouillon, kwark met special K
T: broodje kalkoenfilet
D: ??????
T: ??????
Meneer is net op bed gegaanHij moest vanmorgen eens een keer vroeg uit bed (nog steeds later dan ik) Hij was moe dus ging ff op bed. OMG!
Feli Chico!
quote:Op die manier kun je mij wel heel goed aan restauranttips helpenOp donderdag 21 oktober 2010 17:56 schreef Laureline het volgende:
Wij gaan zo ook maar weer eens uit eten, alles staat hier bol van de verfdamp. Hoeveel wij wel niet uitgeven aan eten per week, met minstens 2 tot 3 x buiten de deur eten...Ik steek mijn kop maar in het zand, als het over die uitgaven gaat
quote:tof!Op donderdag 21 oktober 2010 11:54 schreef Perruche het volgende:
Watissermetneengebeurd?
Was leuk even op m'n nieuwe werk langs, allemaal aardige mensen enzo, jaja. Ben wel benieuwd!
quote:Dat kan ik me voorstellen! Lekker zeg!Op donderdag 21 oktober 2010 14:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!.
.
.
.
.
.
. Oh jongens, wat ben ik hier aan toe zeg.
quote:mmmm...stoofpeertjes. Die hoop ik te scoren als ik weer in NL ben...
quote:stoofperen meoten wel even stoven he, ik denk wel minstens 3 uur. Ik vind ze trouwens niet lekker gestoofd in rode wijn, maar ze krijgen daar wel een mooie kleur van. Ik stoof ze altijd met een paar kaneelstokjes en wat suiker en eventueel wat bessensap..Op donderdag 21 oktober 2010 17:07 schreef Perruche het volgende:
[..]
Volgens mij had je die 750 best kunnen hebben
Ik heb nu stoofvlees op het vuur staan, met herfstbock bier en thijm en ui en knof en oeeeehen pa is nu stoofperen en rode wijn aan het halen 3x raden wat dat gaat worden...? Nog nooit geaakt maar is volgens mij best makkelijk
quote:Het is eigenlijk bijna altijd gezellig, maar ja ... klagen is zo makkelijk heOp donderdag 21 oktober 2010 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Is het ook nog wel eens gezellig tussen jou en je vriend?
quote:Post het dan ook eens als het leuk is, als jullie iets leuks hebben gedaan ofzoOp donderdag 21 oktober 2010 18:19 schreef j.t het volgende:
[..]
Het is eigenlijk bijna altijd gezellig, maar ja ... klagen is zo makkelijk he
quote:ik nheb net voor m'n avondeten een halve rol koekjes opgegeten. Koekjes met chocolade/mint vulling..Op donderdag 21 oktober 2010 17:50 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ah ik ben niet de enige met een vreetdag zie ik!
hoe gaat het met je nu Uniek?
quote:Tussen mij en de Duutser gaat het super, op het moment!Op donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Post het dan ook eens als het leuk is, als jullie iets leuks hebben gedaan ofzo.
Want als ik die verhalen van jou over je vriend zo lees, dan denk ik: 'Die relatie is geen lang leven beschoren.'
quote:Woei!Op donderdag 21 oktober 2010 18:22 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Tussen mij en de Duutser gaat het super, op het moment!Zondag over een week zie ik hem weer!
quote:Ohw, maar dan heb je absoluut een verkeerd beeld hoor. We zijn al eeuwen samen en hebben het nog steeds leuk.Op donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Post het dan ook eens als het leuk is, als jullie iets leuks hebben gedaan ofzo.
Want als ik die verhalen van jou over je vriend zo lees, dan denk ik: 'Die relatie is geen lang leven beschoren.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |