quote:Dat zei mn moeder gister ook al =POp maandag 25 oktober 2010 10:45 schreef trui het volgende:
jaja wel naar de bioscoop kunnen en niet naar de uni, als je mijn student was dan wist ik 't wel...
quote:Ik heb er drie randjes vasten omheen gehaakt want ik vond 'm groot zat zo. Had ook niet echt de moed om nog vierkantjes te gaan haken ervoor.Op zondag 24 oktober 2010 23:46 schreef Eska het volgende:
Marjo, die deken! Zou idd zonde zijn om die zo te laten liggen. Wat moet er nog aan gebeuren dan? Een rand er omheen of zo? Of moet 'ie ook nog groter worden?
quote:Gewoon kijken of je m kunt verkopen, en anders zelf houdenOp maandag 25 oktober 2010 11:44 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb er drie randjes vasten omheen gehaakt want ik vond 'm groot zat zo. Had ook niet echt de moed om nog vierkantjes te gaan haken ervoor.
Nu nog bedenken wat ik er mee ga doen: Kijken of ik 'm kan verkopen of 'm zelf houden...
quote:aaah ok, nu snap ik ook hoe die gemaakt wordtOp maandag 25 oktober 2010 17:20 schreef Eska het volgende:
Da's de festonsteek. (vind ik ook een leuke (afwerk)steek altijd)
quote:wow... Dit motiveert me wel om zelf ook aan een deken te beginnen ^^
quote:Ja ik denk dat ik daarvoor ga gaan :-) Straks eens knutselen voor een mutsje enzo :-)Op maandag 25 oktober 2010 12:46 schreef Mynerfius het volgende:
Ahhh wat is Koosje lief! Misschien nog een mutsje...? Of mutsje en sjaaltje...t wordt tenslotte alweer koud buiten![]()
![]()
quote:Ehhh, 7 jaarOp maandag 25 oktober 2010 18:38 schreef kirsten. het volgende:
[..]
wow... Dit motiveert me wel om zelf ook aan een deken te beginnen ^^
Hoeveel tijd ben je er nou ongeveer aan kwijt geweest?
quote:Ik vind het echt herfstkleurtjes...Op maandag 25 oktober 2010 18:46 schreef EsseEi het volgende:
Ow en het randje om je deken Majo is echt heel chique!Hij hoort echt helemaal bij dit weer
! (dat is postief hoor
)
quote:awwwOp maandag 25 oktober 2010 19:38 schreef _Arual_ het volgende:
Mopperend achter MacBook kruipt
[ afbeelding ]
quote:zo groot is leiden nietOp maandag 25 oktober 2010 12:21 schreef Whoopdidoo het volgende:
Nee maar t ging meer op de manier waarop. Ach ja, het is eigenlijk ook onwijs tijd om tijd met uni vriendinnetje door te brengen aangezien dat er niet echt vaak van komt nu zij psychologie studeert en onze roosters echt totaal t omgekeerde van elkaar waren. En we allebei aan de andere kant van Leiden wonen(zij richting het zuiden, ik richting het noorden).
Doe je ze gewoon bij de was dan? Of apart?
quote:Je kussen past bij de map die je naast de ikea-catalogus hebt staanOp maandag 25 oktober 2010 19:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zo groot is leiden nietmijn beste vriendinnetje woont in de Merenwijk en ik in Boshuizen, we werken allebei, maar we zien elkaar nog wel hoor
mn granny kussen is afen ik ben bijna klaar met 1 kant van het willow-kussen!
[ ]
de voorkant
[ ]
de achterkant (1 rij sluit gek aan omdat ie daar genaaid is ipv gehaakt...)
en t kussentje in wording
[ ]
Ik mis in t loungekussen de blijheid van mn andere werkjes, dus ik ga ws. nog wel een deken met granny stripes maken waar die kleuren wel in zitten, ooit, zodat het lounge kussen ook bij de rest past, en mn vieze oude pluisdekens echt weg kunnen...
quote:Nee we wonen niet in leiden, was t maar zo'n feest. Ik woon ik alkmaar, zij in dordrecht, niet echt om de hoek dus.Op maandag 25 oktober 2010 19:52 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
zo groot is leiden nietmijn beste vriendinnetje woont in de Merenwijk en ik in Boshuizen, we werken allebei, maar we zien elkaar nog wel hoor
mn granny kussen is afen ik ben bijna klaar met 1 kant van het willow-kussen!
[
Ik mis in t loungekussen de blijheid van mn andere werkjes, dus ik ga ws. nog wel een deken met granny stripes maken waar die kleuren wel in zitten, ooit, zodat het lounge kussen ook bij de rest past, en mn vieze oude pluisdekens echt weg kunnen...
quote:En hoeveel bollen wol van hoeveel gram ben je er ongeveer aan kwijtgeweest, met welke haaknaald? (kan ik even inschatten wat de kosten zijn voor mij straks, ook al ga ik waarschijnlijk iets simpeler beginnen)Op maandag 25 oktober 2010 19:33 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ehhh, 7 jaar![]()
Ik denk een paar maanden toch wel. Het zijn 120 vierkantjes...
[..]
Ik vind het echt herfstkleurtjes...
quote:No thanks, vrijdag tentamen en daar moet ik nog genoeg voor doen zonder ziek te zijn ( ook al heb ik wel de hele week vrij om te leren)Op maandag 25 oktober 2010 20:09 schreef Whoopdidoo het volgende:
Haak je achter de computer?
Wie wilt mijn verkoudheid overnemen? Het is gratis!
quote:Ow ja die dingen heb ik ook bijna... Nou ja de 8e en de 12e maar dat is best wel bijna.Op maandag 25 oktober 2010 20:16 schreef kirsten. het volgende:
[..]
No thanks, vrijdag tentamen en daar moet ik nog genoeg voor doen zonder ziek te zijn ( ook al heb ik wel de hele week vrij om te leren)
quote:Onee dat zou wel erg zijn met mn pedagogiek als ik dat toe zou laten.Op maandag 25 oktober 2010 20:22 schreef EsseEi het volgende:
jaa achter de computerlekker lezen en haken en tv kijken tegelijk
Ik wil je verkoudheid best hebben maar pas over 4 weken. Ga volgende week naar kindergeneeskunde en tis wel heel zielig om die lieve kleine kindjes verkouden te maken op de ziekte die ze al hebben.
quote:nou da's toevallig, ik heb vanmorgen met precies die wol wat bloemen gemaakt en ze bleken toen ik ze vanmiddag uit de wasmachine haalde goed vervilt te zijn!Op maandag 25 oktober 2010 15:12 schreef Eska het volgende:
Huh, ik kan m'n post niet editten![]()
Nou ja, ik wilde zeggen dat ik inmiddels positieve ervaringen heb gevonden over die wol & vervilten. Bestellen dus!
quote:volgens mij stond er net nog iets andersOp maandag 25 oktober 2010 20:33 schreef trui het volgende:
doedezemaar, kun jij niet weer eens even komen mopperen aub.(of lees je al niet eens meer mee.
).
kwakz0r, wat een prachtig en lekker groot kussen! mooie kleuren zo hoor, ik vind 't ook juist wel wat hebben dat er dit keer géén geel, groen en oranje in zitten. het nieuwe jan eaton blocks kussen vind ik ook heel mooi worden (weet zo uit m'n hoofd niet meer welke je hier hebt gemaakt).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |