quote:Dat zei mn moeder gister ook al =POp maandag 25 oktober 2010 10:45 schreef trui het volgende:
jaja wel naar de bioscoop kunnen en niet naar de uni, als je mijn student was dan wist ik 't wel...
quote:Ik heb er drie randjes vasten omheen gehaakt want ik vond 'm groot zat zo. Had ook niet echt de moed om nog vierkantjes te gaan haken ervoor.Op zondag 24 oktober 2010 23:46 schreef Eska het volgende:
Marjo, die deken! Zou idd zonde zijn om die zo te laten liggen. Wat moet er nog aan gebeuren dan? Een rand er omheen of zo? Of moet 'ie ook nog groter worden?
quote:Gewoon kijken of je m kunt verkopen, en anders zelf houdenOp maandag 25 oktober 2010 11:44 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Ik heb er drie randjes vasten omheen gehaakt want ik vond 'm groot zat zo. Had ook niet echt de moed om nog vierkantjes te gaan haken ervoor.
Nu nog bedenken wat ik er mee ga doen: Kijken of ik 'm kan verkopen of 'm zelf houden...
quote:aaah ok, nu snap ik ook hoe die gemaakt wordtOp maandag 25 oktober 2010 17:20 schreef Eska het volgende:
Da's de festonsteek. (vind ik ook een leuke (afwerk)steek altijd)
quote:wow... Dit motiveert me wel om zelf ook aan een deken te beginnen ^^
quote:Ja ik denk dat ik daarvoor ga gaan :-) Straks eens knutselen voor een mutsje enzo :-)Op maandag 25 oktober 2010 12:46 schreef Mynerfius het volgende:
Ahhh wat is Koosje lief! Misschien nog een mutsje...? Of mutsje en sjaaltje...t wordt tenslotte alweer koud buiten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |