quote:'
quote:dat die poes negroïden haat.
quote:Een raam op het dak.
quote:
quote:Een raam op het dak.
quote:Batman: The Dark KnigtOp woensdag 20 oktober 2010 22:44 schreef Michhas het volgende:
[..]
Kerst 2009.. of dat iets goeds is weet ik niet eigenlijk
quote:Oh oh cherso
quote:Koud
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mensen zonder UI mogen niet meedoen.
quote:Idd, dus reageer ik maar op jouOp donderdag 21 oktober 2010 10:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mensen zonder UI mogen niet meedoen.
quote:Een vrolijke wolk die regenboog schijt.Op donderdag 21 oktober 2010 10:30 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Idd, dus reageer ik maar op jou
Doet me denken aan pedofilie.
quote:Chersomania...Op donderdag 21 oktober 2010 10:56 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben wolken zwarte omlijning
quote:TMNTOp donderdag 21 oktober 2010 12:14 schreef Viper86 het volgende:
Een hele aardige, lieve, spontane, leuke mevrouw.![]()
![]()
quote:Tweelingvogel
quote:Look-a-like vogels danOp donderdag 21 oktober 2010 13:25 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bloodhound gang, the roof is on fire.[/s]
(zijn niet even oud.)
Edit: lieve aardbei.
quote:Wouse 70's moveOp donderdag 21 oktober 2010 14:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ploertendodende bewuste kiezer.
quote:450 euroOp donderdag 21 oktober 2010 21:06 schreef Furdinand het volgende:
[..]
olympische winter spelen dinges
quote:postalgozer die bij een stier staat te klotenOp donderdag 21 oktober 2010 21:06 schreef Furdinand het volgende:
[..]
olympische winter spelen dinges
quote:PriestersOp donderdag 21 oktober 2010 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
postalgozer die bij een stier staat te kloten
quote:Die-Hard Hamtaro-fans
quote:veugelkes, iets te simpel, weet ik
quote:Happy Emo
quote:Shrek
quote:Ehmmmm...
quote:ik heb nooit zin om de tijd te nemen voor wat er staat, dus het doet me altijd denken aan zo'n goedkope shooter uit begin jaren '90, iets van TeamFortress 2 ofzow...Op donderdag 21 oktober 2010 23:58 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Ehmmmm...
Grijs?
edit:
Schuifdingen
quote:Een dikke babyOp donderdag 21 oktober 2010 23:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb nooit zin om de tijd te nemen voor wat er staat, dus het doet me altijd denken aan zo'n goedkope shooter uit begin jaren '90, iets van TeamFortress 2 ofzow...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klaas reed opeens tandem. In zijn eentje. Achterop. Zo verwerkte hij verbroken relaties. Reed hij naar Den Helder om te huilen.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 00:01 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Een dikke baby3,2,0,1,5,8 in vuur en vlam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
quote:GOED
quote:Als ik jouw ui zie denk ik terug aan die goeie ouwe tijd dat ik op de basisschool zat en een verslag moest maken. Dan nam ik ook altijd een vet stoere titelfontOp vrijdag 22 oktober 2010 00:04 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
GOED![]()
Een zonsverduistering
quote:Vage shitOp vrijdag 22 oktober 2010 00:18 schreef Baus het volgende:
[..]
Als ik jouw ui zie denk ik terug aan die goeie ouwe tijd dat ik op de basisschool zat en een verslag moest maken. Dan nam ik ook altijd een vet stoere titelfont![]()
quote:kutdans.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hé jij.
heb jij een masker op?
OH NEE
het is je kanker kop.
quote:SnooksOp vrijdag 22 oktober 2010 13:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hé jij.
heb jij een masker op?
OH NEE
het is je kanker kop.
quote:EgelOp vrijdag 22 oktober 2010 13:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hippie. (door dat haarbandje)
quote:losgaandesponsegelOp vrijdag 22 oktober 2010 13:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hippie. (door dat haarbandje)
quote:Een geil wijfOp vrijdag 22 oktober 2010 14:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
misschien een vrouwlijke wilders.... maar dat is positief hoor
quote:Haha ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die dat ziet hoor. Maar ze kijkt gewoon boos, net als Rita. Alleen is rita niet zo blond en wilders wel.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
Ik schrik er een beetje van, maar snap het wel nu. Wat erg, helemaal nooit gedacht dat het zulke associaties zou oproepen. Zodra het maffiaspel is afgelopen ga ik hem weer veranderen in mijn lieve koekje.
Sorry voor het offtopic.
quote:Was vet toen hij Mourinho als UI had+ onderitel: I am special.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:12 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Haha ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die dat ziet hoor. Maar ze kijkt gewoon boos, net als Rita. Alleen is rita niet zo blond en wilders wel.
quote:Spastische nagelbijterOp vrijdag 22 oktober 2010 15:12 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Haha ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die dat ziet hoor. Maar ze kijkt gewoon boos, net als Rita. Alleen is rita niet zo blond en wilders wel.
quote:neanderthalerOp vrijdag 22 oktober 2010 15:37 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Was vet toen hij Mourinho als UI had+ onderitel: I am special.
Nu niet meer dan gewoon Onzinnertje.
quote:Amerikaans, bible belt, oersaai. (Zal me wel vreselijk vergissen.
quote:The TickOp vrijdag 22 oktober 2010 20:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Amerikaans, bible belt, oersaai. (Zal me wel vreselijk vergissen.)
quote:even voor je uitvergroot ; is dit bang ?
quote:
quote:Nina uit Beugelbekkie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Kutreclame met die ene kutgastje en zijn kutaccent en kutmanier van praten.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:19 schreef Poemgirl het volgende:
chinees.
Nee, het verdient geen hoofdletter.
quote:Een random smiley met roze wangetjes.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:59 schreef Blushed het volgende:
[..]
Een of andere kerel die gitaar speelt.
quote:SletjeOp zaterdag 23 oktober 2010 23:00 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Een random smiley met roze wangetjes.
quote:blozend bolletjeOp zaterdag 23 oktober 2010 23:05 schreef Blushed het volgende:
[..]
Runescape, of een ander stom spel met elfen/ridders.
quote:Om te kotsen zo schattig
quote:Robin Hood, men in tights.
quote:super schattige ava zonder suikerOp zaterdag 23 oktober 2010 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Robin Hood, men in tights.
En je onderschrift doet me denken aan 'over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft'
quote:Een smiley met een but-plug inOp zondag 24 oktober 2010 11:16 schreef Blushed het volgende:
[..]
Een of andere dance/trance/hc festival.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |