quote:Een geil wijfOp vrijdag 22 oktober 2010 14:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
misschien een vrouwlijke wilders.... maar dat is positief hoor

quote:Haha ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die dat ziet hoor. Maar ze kijkt gewoon boos, net als Rita. Alleen is rita niet zo blond en wilders wel.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:16 schreef liesje1979 het volgende:
Ik schrik er een beetje van, maar snap het wel nu. Wat erg, helemaal nooit gedacht dat het zulke associaties zou oproepen. Zodra het maffiaspel is afgelopen ga ik hem weer veranderen in mijn lieve koekje.
Sorry voor het offtopic.

quote:Was vet toen hij Mourinho als UI had+ onderitel: I am special.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:12 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Haha ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die dat ziet hoor. Maar ze kijkt gewoon boos, net als Rita. Alleen is rita niet zo blond en wilders wel.

quote:Spastische nagelbijterOp vrijdag 22 oktober 2010 15:12 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Haha ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die dat ziet hoor. Maar ze kijkt gewoon boos, net als Rita. Alleen is rita niet zo blond en wilders wel.

quote:neanderthalerOp vrijdag 22 oktober 2010 15:37 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Was vet toen hij Mourinho als UI had+ onderitel: I am special.
Nu niet meer dan gewoon Onzinnertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |