quote:450 euroOp donderdag 21 oktober 2010 21:06 schreef Furdinand het volgende:
[..]
olympische winter spelen dinges

quote:postalgozer die bij een stier staat te klotenOp donderdag 21 oktober 2010 21:06 schreef Furdinand het volgende:
[..]
olympische winter spelen dinges

quote:PriestersOp donderdag 21 oktober 2010 21:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
postalgozer die bij een stier staat te kloten

quote:Die-Hard Hamtaro-fans

quote:veugelkes, iets te simpel, weet ik

quote:Happy Emo

quote:Shrek

quote:Ehmmmm...

quote:ik heb nooit zin om de tijd te nemen voor wat er staat, dus het doet me altijd denken aan zo'n goedkope shooter uit begin jaren '90, iets van TeamFortress 2 ofzow...Op donderdag 21 oktober 2010 23:58 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Ehmmmm...
Grijs?
edit:
Schuifdingen

quote:Een dikke babyOp donderdag 21 oktober 2010 23:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik heb nooit zin om de tijd te nemen voor wat er staat, dus het doet me altijd denken aan zo'n goedkope shooter uit begin jaren '90, iets van TeamFortress 2 ofzow...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klaas reed opeens tandem. In zijn eentje. Achterop. Zo verwerkte hij verbroken relaties. Reed hij naar Den Helder om te huilen.

quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 00:01 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
Een dikke baby3,2,0,1,5,8 in vuur en vlam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.

quote:GOED

quote:Als ik jouw ui zie denk ik terug aan die goeie ouwe tijd dat ik op de basisschool zat en een verslag moest maken. Dan nam ik ook altijd een vet stoere titelfontOp vrijdag 22 oktober 2010 00:04 schreef drietweenuleenvijfacht het volgende:
[..]
GOED![]()
Een zonsverduistering

quote:Vage shitOp vrijdag 22 oktober 2010 00:18 schreef Baus het volgende:
[..]
Als ik jouw ui zie denk ik terug aan die goeie ouwe tijd dat ik op de basisschool zat en een verslag moest maken. Dan nam ik ook altijd een vet stoere titelfont![]()

quote:kutdans.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hé jij.
heb jij een masker op?
OH NEE
het is je kanker kop.

quote:SnooksOp vrijdag 22 oktober 2010 13:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hé jij.
heb jij een masker op?
OH NEE
het is je kanker kop.

quote:EgelOp vrijdag 22 oktober 2010 13:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hippie. (door dat haarbandje)

quote:losgaandesponsegelOp vrijdag 22 oktober 2010 13:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Hippie. (door dat haarbandje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |