quote:
quote:?Op woensdag 20 oktober 2010 21:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]![]()
Wat was die andere spange die je laatst postte? Zo'n lekkere bump 'n grindin nummer
.
quote:Nee, onbekende artiest/nummer volgens mij.
quote:hmm ik heb lang niets meer gepost dacht ik. mss laki of otiezOp woensdag 20 oktober 2010 21:55 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, onbekende artiest/nummer volgens mij.
quote:hee leuk verhaal sky bedankt voor het vertellen daarom reageer ik en quote ik jeOp woensdag 20 oktober 2010 21:53 schreef Skylark. het volgende:
gesprek ging zo:
B: Hee jay heb je zin om op stap te gaan?
Jay: ik heb weinig geld en ik ben moe
Jay: ok ik ga mee
![]()
![]()
quote:walgelijke remix
quote:PicsOp woensdag 20 oktober 2010 21:58 schreef Skylark. het volgende:
Godverdomme een uur geleden gedouchet en nog steeds in m'n boxer tv kijken en pc
quote:hee leuk verhaal sky bedankt voor het vertellen daarom reageer ik en quote ik jeOp woensdag 20 oktober 2010 21:53 schreef Skylark. het volgende:
gesprek ging zo:
B: Hee jay heb je zin om op stap te gaan?
Jay: ik heb weinig geld en ik ben moe
Jay: ok ik ga mee
![]()
![]()
quote:Ik deed het bijna omdat ik geil was door Bumpy Ride.
quote:dank je lieve vriendOp woensdag 20 oktober 2010 21:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
hee leuk verhaal sky bedankt voor het vertellen daarom reageer ik en quote ik jeik hou van je en je bent de KING van de SC x
quote:ik ben geil door jou dus DO ITOp woensdag 20 oktober 2010 22:00 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik deed het bijna omdat ik geil was door Bumpy Ride.
quote:Oh helaas je bent net te laat, ik heb net m'n schmexy bruine overhemd aangedaan.
quote:je bedoelt door mijn pokoes en zijn smoothtalk
quote:MIJN HEUPEN BEGINNEN AUTOMATISCH TE BEWEGEN
quote:Daar mag ook een foto van. Weet ik alvast wat ik uit ga trekkenOp woensdag 20 oktober 2010 22:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Oh helaas je bent net te laat, ik heb net m'n schmexy bruine overhemd aangedaan.jammer is dat.
quote:ECHT HEOp woensdag 20 oktober 2010 22:04 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
MIJN HEUPEN BEGINNEN AUTOMATISCH TE BEWEGEN
quote:welk GENRE :$Op woensdag 20 oktober 2010 22:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar mag ook een foto van. Weet ik alvast wat ik uit ga trekken.
[..]
ECHT HE
Maar weet je niet meer welk nummer ik bedoelde? Die was echt spang.
quote:Ja volgens mij was het iets van reggaeton achtig. Maar ik snap dat zoeken op Fok! niet, anders had ik zelf wel gekeken
quote:hmm ik heb deze weken maar 3 pokoes gepost dacht ikOp woensdag 20 oktober 2010 22:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja volgens mij was het iets van reggaeton achtig. Maar ik snap dat zoeken op Fok! niet, anders had ik zelf wel gekeken![]()
.
quote:Ja, maar ik weet ik niet waar ik op moet zoeken. Als ik zoek op Allure_ en chuck_norris komt er alleen maar HOT AND STEAMY uit.Op woensdag 20 oktober 2010 22:09 schreef Maisnon het volgende:
je moet gewoon met google zoeken allureen dan iets van site:forum.fok.nl typen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:11 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet ik niet waar ik op moet zoeken. Als ik zoek op Allure_ en chuck_norris komt er alleen maar HOT AND STEAMY uit.
quote:racistOp woensdag 20 oktober 2010 22:14 schreef Maisnon het volgende:
Nou van die nieuwe chips smakenm'n zusje had die nr 66 babi pangang gekocht maar ik vind em niet echt lekker
quote:Die mango chili is ook goed vies.Op woensdag 20 oktober 2010 22:14 schreef Maisnon het volgende:
Nou van die nieuwe chips smakenm'n zusje had die nr 66 babi pangang gekocht maar ik vind em niet echt lekker
quote:onze fotouitwisselingsratio is echt negatief voor mij en dat is een jongen onwaardig. Je krijgt pas weer pics als ik 3 van jou heb dan sta ik weer +1Op woensdag 20 oktober 2010 22:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Daar mag ook een foto van. Weet ik alvast wat ik uit ga trekken.
[..]
ECHT HE
Maar weet je niet meer welk nummer ik bedoelde? Die was echt spang.
quote:Gemeen ditOp woensdag 20 oktober 2010 22:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
onze fotouitwisselingsratio is echt negatief voor mij en dat is een jongen onwaardig. Je krijgt pas weer pics als ik 3 van jou heb dan sta ik weer +1
quote:Kan ik er lekker aan trekken.Op woensdag 20 oktober 2010 22:24 schreef Skylark. het volgende:
[..]
m'n haar is te lang voor jou girl
quote:Ik ben op stap lieve vriendin.Op woensdag 20 oktober 2010 22:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Kan ik er lekker aan trekken.
Oke, dit klinkt viesss.
quote:Dag schatjeOp woensdag 20 oktober 2010 22:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben op stap lieve vriendin.
Likje voor jou <3.
quote:Walgelijke reactie
quote:Hoi Maria Mena!
quote:LexusOp woensdag 20 oktober 2010 22:40 schreef Chuck_Norris het volgende:
hamburgers bakken, niggers kennen de status
quote:Kom niet met die elvis presley bullshit op me af
quote:Zo is dat
quote:oh ja jij was die asian die dat probeerde te verbergen
quote:Je moet me nog terugholleren, ik word ongeduldigOp woensdag 20 oktober 2010 22:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hey Fief. Ik ga nu net, maar ik holla at je oke
![]()
.
quote:Wat jij wil.Op woensdag 20 oktober 2010 22:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
oh ja jij was die asian die dat probeerde te verbergen
quote:Het is vast belgisch. Ze wil met je poepenOp woensdag 20 oktober 2010 22:45 schreef fyah het volgende:
So, like ehm.. mijn ex post op facebook dat "ze het graag langs de kast heeft". Tips anon? Lees ik dit verkeerd en geef ik jullie nu Freudiaanse hints of is heeft ze haar game geswitcht?
quote:PR van FOK lezen jullie mee? Wanneer komt hier een wedstrijd voor?Op woensdag 20 oktober 2010 22:45 schreef wolvendagen het volgende:
2-daagse X-mas Special ¤ 349,00 per persoon
Dit kerstarrangement is alleen beschikbaar met aankomst op 2e kerstdag.
Vier 2e kerstdag en de dag erna uitgebreid en in een ontspannen sfeer. Niet thuis maar in een andere omgeving, weg van de drukte om u heen. Bij dit arrangement is een hotelovernachting met ontbijt inbegrepen. Dat is pas echt genieten! Na de drie behandelingen voelt u zich als herboren. En omdat ook culinair genieten bij kerst hoort krijgt u met dit arrangement zowel een high tea, een diner, een ontbijt als een lunch. Badjas, handdoeken en badslippers zijn inbegrepen dus deze kunt u thuis laten. Reserveert u dit arrangement voor 2 personen, dan zorgen wij ervoor dat u alle behandelingen samen in een duobehandelruimte ondergaat. Op basis van beschikbaarheid van de duobehandelruimtes.
Inhoud dag 1:
* Ontvangst tussen 10.00 en 11.00 uur met glas Prosecco
* Luxe lunchbuffet in restaurant Op 't Suyden
* Uitleg en rondleiding door gastvrouw
* De behandelingen worden ingepland tussen 12.30 en 22.00 uur
* Gebruik van alle sauna- en wellnessfaciliteiten tot 23.30 uur
* Onbeperkt gebruik van douchegel, shampoo en scrubzout
* Gebruik badjas, handdoeken en badslippers (deze laatste mag u houden)
* Kaarsmassage van 30 minuten. Deze ontspannende massage bestaat uit 100% pure essentiële oliën en 100% natuurlijke soja, welke uitstekend geschikt zijn om de huid te voeden, te herstellen en te beschermen De soja is lekker warm en met het warme, vochtinbrengende gesmolten vet wordt de huid gemasseerd. De aangename warmte van het vet zorgt voor een warme dieptewerking die wordt benadrukt met bepaalde massagetechnieken. De massage werkt ontspannend, hydraterend, ontgiftend, herstellend en verstevigend. Spieren en gewrichten worden door de warmte soepel. Ervaar deze bijzondere massage!
* High Tea om 15.00 uur in 't Strandhuys
* [ balance ] gelaatsbehandeling van 60 minuten waarin zowel een oppervlakkige als een dieptereiniging wordt gegeven. Tijdens deze behandeling worden de wenkbrauwen gemodelleerd of oneffenheden verwijderd. Ook wordt uw gelaat, nek en decolleté gemasseerd door middel van een massage met Indiase invloeden. U ontvangt een armmassage tijdens het masker. De behandeling wordt afgesloten met een dagcrème aangepast op uw huidconditie.
* Tijdens de [ balance ] behandeling krijgt u een paraffine handpakking. Een verzorgende en ontspannende behandeling die direct zichtbaar en voelbaar resultaat laat zien. Na de behandeling zijn de handen en nagelriemen gehydrateerd en gevoed, bovendien voelen ze zijdezacht aan.
* Driegangen Kerst dinerbuffet in restaurant Op ’t Suyden
* Overnachting inclusief kerstontbijt in een nabijgelegen hotel
Inhoud dag 2:
* Ontvangst tussen 11.00 en 12.00 uur met koffie of thee
* De behandeling wordt ingepland tussen 13.00 en 18.00 uur
* Gebruik van alle sauna- en wellnessfaciliteiten tot 18.00 uur
* Onbeperkt gebruik van douchegel, shampoo en scrubzout
* Gebruik badjas en handdoeken
* [ hotstone massage ] van 30 minuten. Een combinatie van eeuwenoude tradities,exclusieve massage technieken, therapeutische warme basalt stenen en essentiële oliën geven een diepe werking. Dit ritueel heeft als resultaat een verzachtende en diepe ontspannende werking op de spieren, lichaam en geest
* Luxe lunchbuffet
* Bij vertrek krijgt u een leuk kerstpresentje mee naar huis
DIT IS OOK LEUK
quote:BelgenOp woensdag 20 oktober 2010 22:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is vast belgisch. Ze wil met je poepen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
oh ja jij was die asian die dat probeerde te verbergen
quote:Ik snap er niks van.Op woensdag 20 oktober 2010 22:45 schreef fyah het volgende:
So, like ehm.. mijn ex post op facebook dat "ze het graag langs de kast heeft". Tips anon? Lees ik dit verkeerd en geef ik jullie nu Freudiaanse hints of is heeft ze haar game geswitcht?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:48 schreef Maisnon het volgende:
[..]
PR van FOK lezen jullie mee? Wanneer komt hier een wedstrijd voor?
quote:whaha lkkr pittig plaatje heb gelachen ok groetjes thuis nog
quote:Ben jij echt zo'n rukkertje?Op woensdag 20 oktober 2010 22:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
whaha lkkr pittig plaatje heb gelachen ok groetjes thuis nog
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:50 schreef Lakitu het volgende:
[..]
whaha lkkr pittig plaatje heb gelachen ok groetjes thuis nog
quote:5 minuten binnen en het nu al door hebben. Hulde.
quote:langer hoorOp woensdag 20 oktober 2010 22:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
5 minuten binnen en het nu al door hebben. Hulde.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2010 17:00 schreef MYV het volgende:
En jullie drang naar minderjarige is gebasseerd op?
quote:Het is een mythe dat Belgen poepen als neuken gebruiken. Het is een tijdje gebruikt in 1999 maar het is nu zoals 'vet wicked' gebruiken.Op woensdag 20 oktober 2010 22:47 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het is vast belgisch. Ze wil met je poepen
quote:Ik vind mn ouders heel aardig maar als ik al 700 euro had dan ging ik dat niet aan iets voor ze met kerst uitgevenOp woensdag 20 oktober 2010 22:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
![]()
ik wil mijn ouders op iets trakteren ja.
quote:Nahh, hij is:
quote:lolz een vrouw die popcorn eet xD
quote:Nog steeds heb je daar geen antwoord op gegeven.Op woensdag 20 oktober 2010 22:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
langer hoor
[KLB SC #3312] crouching laki hidden lapo's
[..]
quote:Oh, die dag had ik een leven, toen was ik er niet.Op woensdag 20 oktober 2010 22:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
langer hoor
[KLB SC #3312] crouching laki hidden lapo's
[..]
quote:Haha.Op woensdag 20 oktober 2010 22:53 schreef fyah het volgende:
[..]
Het is een mythe dat Belgen poepen als neuken gebruiken. Het is een tijdje gebruikt in 1999 maar het is nu zoals 'vet wicked' gebruiken.
quote:hahahahaOp woensdag 20 oktober 2010 22:54 schreef MYV het volgende:
[..]
Nog steeds heb je daar geen antwoord op gegeven.
quote:Nou, doei he?Op woensdag 20 oktober 2010 22:55 schreef Lakitu het volgende:
jullie zijn grappig. maar samenvattingen zijn begonnen, slaaplekker <3
quote:kom terug als je 15 bent
quote:Buffy
quote:Lamon trekje #1: Vragen negeren
quote:Lamon trekje #2: Weggaan als het te lastig wordt.Op woensdag 20 oktober 2010 22:55 schreef Lakitu het volgende:
jullie zijn grappig. maar samenvattingen zijn begonnen, slaaplekker <3
quote:Het is heel apawwwrt.. Typisch ook eh?Op woensdag 20 oktober 2010 22:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Lamon trekje #1: Vragen negeren
[..]
Lamon trekje #2: Weggaan als het te lastig wordt.
quote:Dooddoener..Op woensdag 20 oktober 2010 22:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Het is heel apawwwrt.. Typisch ook eh?
quote:Trusten.
quote:Trusten, oh waarde MYV
quote:Allebei even erg.Op woensdag 20 oktober 2010 23:01 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dooddoener..
GARPJE MENSUHHH.. T WAS IK, NIET LAMON
quote:Doe maar tof sis u_u
quote:dat wordt 2e kerstdag in een lekkende tent op een boerencampingOp woensdag 20 oktober 2010 23:06 schreef wolvendagen het volgende:
mn vader is weer eens chagrijnig. die vent moet soms echt dat zand uit zn kut wassen.
quote:hij blijft maar thuisOp woensdag 20 oktober 2010 23:07 schreef Maisnon het volgende:
[..]
dat wordt 2e kerstdag in een lekkende tent op een boerencamping
quote:Walgelijk houding tegenover een legende als Laki.
quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
dan blijft mn moeder ook thuis
quote:watOp woensdag 20 oktober 2010 23:42 schreef Otis2.0 het volgende:
C_N ik heb een zakelijk voorstel voor je.
quote:waar wil je heen =$Op woensdag 20 oktober 2010 23:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je weet toch de Glenn Hoddle Academy die altijd op FM tegen je willen oefenen?.
quote:We gaan naar Brazilie en richten een voetbalclub op. Dan gaan we van favela naar favela en de jongetjes die het beste kunnen voetballen nemen wij, gratis uiteraard, mee. Voor 20 euro per maand laten we ze spelen om vervolgens heel Europa te vertellen dat we supertalenten hebben. Altijd wel een Oekraiense club te vinden die wel een Braziliaantje wil. En als hij door Nederlandse trainers goed wordt gevonden moet het wel zo zijn want dat zijn de beste trainers die er bestaan. PROFIT
quote:DEZUH PLANOp woensdag 20 oktober 2010 23:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
We gaan naar Brazilie en richten een voetbalclub op. Dan gaan we van favela naar favela en de jongetjes die het beste kunnen voetballen nemen wij, gratis uiteraard, mee. Voor 20 euro per maand laten we ze spelen om vervolgens heel Europa te vertellen dat we supertalenten hebben. Altijd wel een Oekraiense club te vinden die wel een Braziliaantje wil. En als hij door Nederlandse trainers goed wordt gevonden moet het wel zo zijn want dat zijn de beste trainers die er bestaan. PROFIT.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:53 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
DEZUH PLANMet wat geluk hebben we er een 1 million dollar kid tussen zitten.
quote:Ik wil meedoen!Op woensdag 20 oktober 2010 23:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
We gaan naar Brazilie en richten een voetbalclub op. Dan gaan we van favela naar favela en de jongetjes die het beste kunnen voetballen nemen wij, gratis uiteraard, mee. Voor 20 euro per maand laten we ze spelen om vervolgens heel Europa te vertellen dat we supertalenten hebben. Altijd wel een Oekraiense club te vinden die wel een Braziliaantje wil. En als hij door Nederlandse trainers goed wordt gevonden moet het wel zo zijn want dat zijn de beste trainers die er bestaan. PROFIT.
quote:
quote:
quote:Zo mannelijk & tegelijk zo lief. Een unieke combinatie.
quote:Een bed hoor je niet te ruiken hoor.Op donderdag 21 oktober 2010 00:25 schreef wolvendagen het volgende:
Ik ga mn laptop dichtdoen en me helemaal in mn bedje wurmen. Mn bed ruikt lekker.
quote:Inderdaad.Op donderdag 21 oktober 2010 00:24 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Zo mannelijk & tegelijk zo lief. Een unieke combinatie.
quote:Het ruikt lekker, dus.Op donderdag 21 oktober 2010 00:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Een bed hoor je niet te ruiken hoor.
quote:slaap lekker bro
quote:Keirrison and his father bought a football club from Campo Grande, Mato Grosso do Sul state in April 2008, and renamed it to Centro de Futebol Keirrison, shortened as CFK9
quote:Toevallig wel.
quote:Wat een kapsones. FLAIROp donderdag 21 oktober 2010 00:30 schreef Otis2.0 het volgende:
C_N ken je Keirrison die bazenspits die bij Coritiba speelde en toen naar Barcelona ging maar nu verhuurd is aan Santos?
Die heeft ook zijn eigen club gekocht en vernoemd naar zichzelf
[..]
quote:Me 2..
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:13 schreef Lman. het volgende:
Klb-sc...weer...
*zucht*
Geen respect voor anderen...wat is dat toch?
quote:Oh mooi, na Haakon weer iemand anders in de sc..
quote:Wij mogen niet sociaal experimenteren?Op donderdag 21 oktober 2010 08:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zo noem ik alle users die teveel met elkaar om gaan.
quote:Morgen Sala.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 09:44 schreef Salatrel het volgende:
en jij zo van: ceiling bobby is watching you fap![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 09:45 schreef Salatrel het volgende:
hier gaan zo een paar collega's een uurtje naa eeen presentatie koekeloeren beneden dus kan ik even ongestoord angrybirds spelen
quote:Hmm, ik heb het juist best wel druk deze week. Vandaar ook mijn afwezigheid in de SC overdagOp donderdag 21 oktober 2010 09:54 schreef Salatrel het volgende:
ja echt niet normaal hoe rustig deze weekherfstvakantie enzo
quote:Dat beest is aan het spelen met de bal joh!Op donderdag 21 oktober 2010 10:15 schreef Allure_ het volgende:
Salatrel haal die van dat paard eens weg, da's fucking zielig. Ik zal jou eens op een bal van beton smijten
!!!!!!!
quote:Nou en, ik kan niet tegen dierenleedOp donderdag 21 oktober 2010 10:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat beest is aan het spelen met de bal joh!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou en, ik kan niet tegen dierenleed.
quote:Ik ook niet, maar dit vind ik niet zielig, hij struikelt alleen.Op donderdag 21 oktober 2010 10:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou en, ik kan niet tegen dierenleed.
quote:Nééhéé, je krijgt je image niet meer goed nu.Op donderdag 21 oktober 2010 10:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dit vind ik niet zielig, hij struikelt alleen.Ik kreeg deze week een prive bericht via hyves, open ik hem zie ik opgehangen hondjes. Dan is mijn dag al weer verpest.
quote:Moet ik hem even naar je doorsturen als bewijs?Op donderdag 21 oktober 2010 10:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nééhéé, je krijgt je image niet meer goed nu.
quote:huh wat? hoe dat opeens?Op donderdag 21 oktober 2010 10:36 schreef Allure_ het volgende:
Fuck dit zeg, mijn dag nu al verpest. Ligt het broertje van 1 van mijn beste vriendinnen op sterven. Kankerzooi.
quote:Hij heeft een zeldzame aandoening aan zijn longen, waardoor hij meestal niet zelfstandig kan ademen. En hij reageert nu ook niet meer op antibiotica, dus hebben ze 'm opgegeven.
quote:Wow, sterkte Ally. Hoe oud is hij?Op donderdag 21 oktober 2010 10:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij heeft een zeldzame aandoening aan zijn longen, waardoor hij meestal niet zelfstandig kan ademen. En hij reageert nu ook niet meer op antibiotica, dus hebben ze 'm opgegeven.
quote:Thanks, bah ik tril helemaalOp donderdag 21 oktober 2010 10:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wow, sterkte Ally. Hoe oud is hij?![]()
quote:inderdaad. bovendien staat datOp donderdag 21 oktober 2010 10:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat is er nou zielig aan dat paard joh. Dat beest vermaakt zich.
quote:Nee, gelukkig niet.Op donderdag 21 oktober 2010 12:12 schreef MouzurX het volgende:
Ook met dingen als beroofd worden; ook nog nooit meegemaakt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:36 schreef Allure_ het volgende:
Fuck dit zeg, mijn dag nu al verpest. Ligt het broertje van 1 van mijn beste vriendinnen op sterven. Kankerzooi.
quote:I see
quote:Houses.
quote:je vader was aan het rukken onder de zonnebank.Op donderdag 21 oktober 2010 13:51 schreef wolvendagen het volgende:
oi
vannacht was heel eng
ik moest naar de wc en toen zag ik ineens dat het kamertje van mn vader dicht was, terwijl die altijd open is en er brandde blauw licht wtf.en ik hoorde allemaal voorzichtige geluiden. en toen werd ik gebeld en heb ik gewoon gepraat en zo. en toen ik ophing was dat licht nog steeds aan en waren er steeds meer geluiden.
echt wtf.
het waren niet eens mensengeluiden of zo. ik weet niet wat het was. ik moet peilen bij mn ouders.
quote:we hebben geen zonnebank.Op donderdag 21 oktober 2010 13:52 schreef wise het volgende:
[..]
je vader was aan het rukken onder de zonnebank.
quote:owh raar
quote:En dan doe je de deur niet open?Op donderdag 21 oktober 2010 13:51 schreef wolvendagen het volgende:
oi
vannacht was heel eng
ik moest naar de wc en toen zag ik ineens dat het kamertje van mn vader dicht was, terwijl die altijd open is en er brandde blauw licht wtf.en ik hoorde allemaal voorzichtige geluiden. en toen werd ik gebeld en heb ik gewoon gepraat en zo. en toen ik ophing was dat licht nog steeds aan en waren er steeds meer geluiden.
echt wtf.
het waren niet eens mensengeluiden of zo. ik weet niet wat het was. ik moet peilen bij mn ouders.
quote:ben je kk gek of zoOp donderdag 21 oktober 2010 14:06 schreef MouzurX het volgende:
[..]
En dan doe je de deur niet open?
quote:ja en er zit iets in die kamer wat ik niet ken
quote:ik dacht dat je zo'n bikkel wasOp donderdag 21 oktober 2010 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
ja en er zit iets in die kamer wat ik niet ken
quote:een warpcoreOp donderdag 21 oktober 2010 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Je vader en moeder die hard aan het batsen waren met blacklight aanOp donderdag 21 oktober 2010 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:terwijl ze zich hadden geverfd met glow in the dark paint:Op donderdag 21 oktober 2010 14:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je vader en moeder die hard aan het batsen waren met blacklight aan
quote:we hebben geen blacklight en het klonk niet als seksOp donderdag 21 oktober 2010 14:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Je vader en moeder die hard aan het batsen waren met blacklight aan
quote:denk jijOp donderdag 21 oktober 2010 14:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
we hebben geen blacklight en het klonk niet als seks
quote:Klopt, vroeg of laat krijgt iedereen ermee te maken.Op donderdag 21 oktober 2010 12:12 schreef MouzurX het volgende:
Ik vind ziektes en onnatuurlijke dood een beetje bizar.
Ik heb dat nog nooit meegemaakt dus echt zo'n ver van mijn bed verhaal. Maarja ieder moment kan dat toch wel gebeuren.
quote:Wat is dat nou weer?
quote:Sommige mensen worden nooit volwassen.Op donderdag 21 oktober 2010 14:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Klopt, vroeg of laat krijgt iedereen ermee te maken.
Dat is de donkere weg naar volwassen worden.
quote:als je ouder bent dan 20 wel jaOp donderdag 21 oktober 2010 14:29 schreef Chriz2k het volgende:
Is het raar om op een 14-jarig meisje te geilen?
quote:neehoor gewoonste zaak van de wereldOp donderdag 21 oktober 2010 14:29 schreef Chriz2k het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Leeftijd is niets meer dan een getalOp donderdag 21 oktober 2010 14:29 schreef Chriz2k het volgende:
quote:Als 40 jarige wel lijkt me.Op donderdag 21 oktober 2010 14:29 schreef Chriz2k het volgende:
quote:Check je UI helemaal klaar voor de kerst zijnOp donderdag 21 oktober 2010 14:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige mensen worden nooit volwassen.
quote:We hebben er zin in.Op donderdag 21 oktober 2010 14:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Check je UI helemaal klaar voor de kerst zijn
quote:Dat hebben we zekuurrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
quote:HoiOp donderdag 21 oktober 2010 14:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:Hoi
quote:Nee; ik word nooit beroofd en iedereen gaat bij mij een natuurlijke dood.Op donderdag 21 oktober 2010 14:20 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Klopt, vroeg of laat krijgt iedereen ermee te maken.
Dat is de donkere weg naar volwassen worden.
quote:kerstOp donderdag 21 oktober 2010 14:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
quote:Mooie uitspraak.Op donderdag 21 oktober 2010 14:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Leeftijd is niets meer dan een getal.
quote:Bobby hoi
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:48 schreef wise het volgende:
[..]
kerst![]()
oliebollen
appelflappen
oudejaars loterij
knallende kurken
vuurwerk
champagne
met kerst steengrillen/gourmetten
kerstboom optuigen
kaarsjes aansteken
natte sneeuw.
kerst cadeaus kopen
gluwijn
koude snijdende wind
ijzel
op nieuwjaarsdag familie bezoeken
versiering en lichtjes in de stad
oliebollen
quote:WoepsOp donderdag 21 oktober 2010 14:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Verpakkingen die moeilijk open te krijgen zijn.
quote:Op 20-10-2010 23:10 schreef Fascination
Hey, zou jij wat gifjes voor me kunnen maken van het volgende filmpje: http://stagevu.com/video/erqugswaqjdb
Van 21:30 tot 23:35?![]()
quote:
quote:Wat een rare vraag ChrisOp donderdag 21 oktober 2010 14:29 schreef Chriz2k het volgende:
quote:Idd, welke idioot doet nou zoietsOp donderdag 21 oktober 2010 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Moeders omduwen is not done.
Ook niet als het per ongeluk gaat.
quote:Builds character u_u
quote:Ja, dat.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
quote:Op je bek gaan en vervolgens op je rug belanden, voor een bejaardentehuis?
quote:
quote:Deze.Op donderdag 21 oktober 2010 14:58 schreef Chriz2k het volgende:
Mensen die winter fijner vinden dan zomer.
quote:
quote:Dat ookOp donderdag 21 oktober 2010 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Op je bek gaan en vervolgens op je rug belanden, voor een bejaardentehuis?
quote:WieOp donderdag 21 oktober 2010 14:58 schreef Chriz2k het volgende:
quote:Dat plan klinkt zó goed dat het wel moet mislukkenOp donderdag 21 oktober 2010 14:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Oja, Chriz, doe je mee met ons $$$-plan?
[..]
quote:niks mis met de zomer. Behalve als je moet werken.Op donderdag 21 oktober 2010 14:58 schreef Chriz2k het volgende:
quote:Dat is niet zo sjiek, minimaal een salto, hoor.Op donderdag 21 oktober 2010 14:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat ook.. Of de brug opfietsen in slakkentempo en alsnog keihard op je ass belanden
quote:
quote:Uiteraard, die maak ik er altijd standaard bij als ik valOp donderdag 21 oktober 2010 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is niet zo sjiek, minimaal een salto, hoor.
quote:ga jij maar ff door de favela lopenOp donderdag 21 oktober 2010 14:58 schreef Otis2.0 het volgende:
Oja, Chriz, doe je mee met ons $$$-plan?
[..]
quote:Ze hebben allebei wel wat. De zomer is om chicks te hosselen op het strand, de winter om met die gehosselde chick gezellig bij de open haard te zitten, bij de kerstboom.Op donderdag 21 oktober 2010 14:58 schreef Chriz2k het volgende:
quote:Oke, dan houden we die miljoenen wel zelf.Op donderdag 21 oktober 2010 14:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat plan klinkt zó goed dat het wel moet mislukken [ afbeelding ].
quote:It comes naturallyOp donderdag 21 oktober 2010 15:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Uiteraard, die maak ik er altijd standaard bij als ik val
quote:Walgeijke attitude.Op donderdag 21 oktober 2010 14:59 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Dat plan klinkt zó goed dat het wel moet mislukken [ afbeelding ].
quote:Ja wat is daar mis mee?Op donderdag 21 oktober 2010 15:01 schreef wise het volgende:
[..]
ga jij maar ff door de favela lopen[ afbeelding ]
quote:
quote:Chicks hosselenOp donderdag 21 oktober 2010 15:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze hebben allebei wel wat. De zomer is om chicks te hosselen op het strand, de winter om met die gehosselde chick gezellig bij de open haard te zitten, bij de kerstboom.
Niet dat ik dat doe of zo.
quote:mensen die niet weten
quote:HeerlijkOp donderdag 21 oktober 2010 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als het lekker guur weer is, binnen zitten.
Het liefst in bad.
quote:Dat dus
quote:Je maakt me nieuwsgierig, vertel me het maar.
quote:Ik heb alleen geen bad.
quote:Ik ook hoor, maar soms ben ik niet vies van een sociaal experiment.Op donderdag 21 oktober 2010 15:02 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Chicks hosselen. Ik ben sowieso liever alleen
.
quote:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig, vertel me het maar.
quote:Wij thuis wel
quote:Het is daar 1 grote tering zooi. Altijd gekut tussen de "bewoners" en de politie. Schiet- en steekpartijen gebeuren daar dagelijks en de drugs zie je overal. Waar je ook kijkt van de straatschoffies die gewoon geweld gebruiken terwijl ze 8 zijn.Op donderdag 21 oktober 2010 15:03 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Je maakt me nieuwsgierig, vertel me het maar.
quote:Ik ook niet, dit is mijn sociale experiment voor dinsdag:Op donderdag 21 oktober 2010 15:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik ook hoor, maar soms ben ik niet vies van een sociaal experiment.
quote:Blanke boerOp donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef wise het volgende:
[..]
Het is daar 1 grote tering zooi. Altijd gekut tussen de "bewoners" en de politie. Schiet- en steekpartijen gebeuren daar dagelijks en de drugs zie je overal. Waar je ook kijkt van de straatschoffies die gewoon geweld gebruiken terwijl ze 8 zijn.
En dan wil jij daar als blanke boer even wat spellertjes gaan hosselen. Succes
quote:dat wist ik nietOp donderdag 21 oktober 2010 15:07 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Blanke boer. Ik heb gehosseld in de sloppenwijken van Jakarta. Ik sta mijn mannetje daar wel.
quote:Bij mijn moeder ook, maar dat bad is te groot.Op donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wij thuis wel
Alleen dat bad is te klein
quote:Is ze deze keer wél meerderjarig?Op donderdag 21 oktober 2010 15:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik ook niet, dit is mijn sociale experiment voor dinsdag:
[ afbeelding ]
quote:Jij bent haar sociale experiment. Ze ziet je, ze dumpt je. Easy.Op donderdag 21 oktober 2010 15:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:06 schreef Lamon. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij mijn moeder ook, maar dat bad is te groot.
Veel dingen zijn bij mij niet te klein.
quote:Ik zou het zo doen.
quote:Let's do this!! Kenne wij wel
quote:Ze heeft me al gezien lieverd.Op donderdag 21 oktober 2010 15:10 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij bent haar sociale experiment. Ze ziet je, ze dumpt je. Easy.
quote:gadverdamme, biljartenOp donderdag 21 oktober 2010 15:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit shirt moet je voor je boy bestellen.
quote:Ik zie liever een neger in zo'n shirt.Op donderdag 21 oktober 2010 15:29 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit shirt moet je voor je boy bestellen.
quote:zwart moet toch opvallen.Op donderdag 21 oktober 2010 15:30 schreef Salatrel het volgende:
alsof je zon shirt nodig hebt met tli aan je zijde
quote:Hard word ie toch wel.Op donderdag 21 oktober 2010 15:30 schreef Salatrel het volgende:
alsof je zon shirt nodig hebt met tli aan je zijde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |