quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh en ik ga het klooster in
quote:En dat zou HW niet kunnen volgens jou?Op woensdag 20 oktober 2010 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doen is iets anders dan het leren aan iemand he
quote:Dat, en ik kan helemaal niet bakken. Ik schil wel een appeltje met Spirit.Op woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zal dan niet veel soeps zijn, want dat deeg is al opgebruikt natuurlijk
quote:Dat sowieso jaOp woensdag 20 oktober 2010 21:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon niets op FOK! persoonlijk opvatten.
quote:Één krat. Die is zo op.Op woensdag 20 oktober 2010 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi want mn krat moet leeg (vol met lege flesjes). Dan kan ik weer boodschappen doen
quote:I taught some FOK!kers everything they knowOp woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dat zou HW niet kunnen volgens jou?
quote:Ok tot straks dan maar
quote:En je leek zo leuk.Op woensdag 20 oktober 2010 21:30 schreef Natalie78 het volgende:
Het is er mooi, ja. Papier hier. Daaaaankoewel.
quote:dat we collectief besloten hebben dat de slogan " alles kan kapot" weer gedoogd wordOp woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef Solique het volgende:
Avond
Jullie zijn alweer wat topics verder merk ik![]()
Heb toch niets gemist?
quote:Leuker en leuker
quote:Idd.Op woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dat zou HW niet kunnen volgens jou?
quote:Van de week leerde ik. Dat als het belangrijk is. Het vanzelf weer terugkomt in volgende delen.Op woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef Solique het volgende:
Avond
Jullie zijn alweer wat topics verder merk ik![]()
Heb toch niets gemist?
quote:Ik had vandaag de hele dag dat deuntje van Carnaval Festival in mn hoofd.Op woensdag 20 oktober 2010 21:30 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Het is er mooi, ja. Papier hier. Daaaaankoewel.
quote:Oke baasOp woensdag 20 oktober 2010 21:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eerst regelen, dan pas hier posten.. Hup, aan de slag jij!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:31 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Van de week leerde ik. Dat als het belangrijk is. Het vanzelf weer terugkomt in volgende delen.![]()
quote:Rijden er op dit tijdstip nog treinen naar die uithoek van het land waar jij woont dan?
quote:Met kaneelOp woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dat, en ik kan helemaal niet bakken. Ik schil wel een appeltje met Spirit.
Appeltaart.![]()
Mooie TT!
quote:Ah. Dus seks is belangrijk. Dat onderwerp heb ik hier reedsch meerdere malen voorbij zien komen.Op woensdag 20 oktober 2010 21:31 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Van de week leerde ik. Dat als het belangrijk is. Het vanzelf weer terugkomt in volgende delen.![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
missb wil jij de TT even uitleggen
quote:JaOp woensdag 20 oktober 2010 21:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Rijden er op dit tijdstip nog treinen naar die uithoek van het land waar jij woont dan?
quote:Weinig dusOp woensdag 20 oktober 2010 21:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
I taught some FOK!kers everything they know.
quote:Anders rijd de snuitmobiel nog. Blijven we daar slapen, ligt Huppel tussen 2 hunken inOp woensdag 20 oktober 2010 21:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Rijden er op dit tijdstip nog treinen naar die uithoek van het land waar jij woont dan?
quote:Ja zoiets jaOp woensdag 20 oktober 2010 21:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Hoe zat het ook alweer?
Joe wil eindeljk met me trouwen!![]()
Toen werd ik om de één of andere reden een propje, waardoor ik als een witte rollade aan zijn zijde voor het altaar terecht zou kunnen komen..
Hiervan kreeg Joe dan weer een onuitwisbare MI over
![]()
of zoiets
quote:houd er nou over oooop!!Op woensdag 20 oktober 2010 21:32 schreef Flippiee het volgende:
Wie was er van de week ook al weer de witte rollade?
quote:Ah, mooi om te horen.Op woensdag 20 oktober 2010 21:30 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat we collectief besloten hebben dat de slogan " alles kan kapot" weer gedoogd word
quote:Dat was mij al bekend.Op woensdag 20 oktober 2010 21:31 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
quote:I dare him
quote:Dus dacht je, dat ga ik ze op Fok! ook lekker aan doen.Op woensdag 20 oktober 2010 21:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had vandaag de hele dag dat deuntje van Carnaval Festival in mn hoofd..
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:32 schreef Flippiee het volgende:
Wie was er van de week ook al weer de witte rollade?
quote:Beter dan andersom, een collega van me moest pas allemaal nederlandse termen vertalen, dat werden allemaal van die gruwelijke samenvoegwoorden. Oh, the horror!
quote:En vervolgens gaat huppel met kind, hond en rat meteen mee met 1 van die hunken want dan is ze ook direct dakloosOp woensdag 20 oktober 2010 21:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Anders rijd de snuitmobiel nog. Blijven we daar slapen, ligt Huppel tussen 2 hunken in
quote:Komt allemaal door de ouderdom hoor. Dementie enzo. Geen idee meer waar m'n leven over gaat
quote:Uiteraard, ik hou immers van jullie allemaal, jullie mogen hier in delen.Op woensdag 20 oktober 2010 21:33 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Dus dacht je, dat ga ik ze op Fok! ook lekker aan doen.
quote:Patience my young padawan, patience......
quote:Jij bent geen voorstander van foute metaforen begrijp ik?Op woensdag 20 oktober 2010 21:32 schreef Natalie78 het volgende:
Jij ook tot je me vergeleek met een attractie waar je achterlangs via een ingang in wilde.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik had vandaag de hele dag dat deuntje van Carnaval Festival in mn hoofd..
quote:Winterefteling meetOp woensdag 20 oktober 2010 21:34 schreef krengetje het volgende:
Wat is dat toch met die Efteling??
Ik heb trouwens nog brood gevondenhonger = over
quote:wij hebben allebei een meerkamer appartementOp woensdag 20 oktober 2010 21:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En vervolgens gaat huppel met kind, hond en rat meteen mee met 1 van die hunken want dan is ze ook direct dakloos
quote:Ik mis hier echt teveel.Op woensdag 20 oktober 2010 21:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
houd er nou over oooop!!
my eyes, they buuuurrrrnnnn!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |