quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh en ik ga het klooster in
quote:En dat zou HW niet kunnen volgens jou?Op woensdag 20 oktober 2010 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doen is iets anders dan het leren aan iemand he
quote:Dat, en ik kan helemaal niet bakken. Ik schil wel een appeltje met Spirit.Op woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zal dan niet veel soeps zijn, want dat deeg is al opgebruikt natuurlijk
quote:Dat sowieso jaOp woensdag 20 oktober 2010 21:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Gewoon niets op FOK! persoonlijk opvatten.
quote:Één krat. Die is zo op.Op woensdag 20 oktober 2010 21:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mooi want mn krat moet leeg (vol met lege flesjes). Dan kan ik weer boodschappen doen
quote:I taught some FOK!kers everything they knowOp woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dat zou HW niet kunnen volgens jou?
quote:Ok tot straks dan maar
quote:En je leek zo leuk.Op woensdag 20 oktober 2010 21:30 schreef Natalie78 het volgende:
Het is er mooi, ja. Papier hier. Daaaaankoewel.
quote:dat we collectief besloten hebben dat de slogan " alles kan kapot" weer gedoogd wordOp woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef Solique het volgende:
Avond
Jullie zijn alweer wat topics verder merk ik![]()
Heb toch niets gemist?
quote:Leuker en leuker
quote:Idd.Op woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dat zou HW niet kunnen volgens jou?
quote:Van de week leerde ik. Dat als het belangrijk is. Het vanzelf weer terugkomt in volgende delen.Op woensdag 20 oktober 2010 21:29 schreef Solique het volgende:
Avond
Jullie zijn alweer wat topics verder merk ik![]()
Heb toch niets gemist?
quote:Ik had vandaag de hele dag dat deuntje van Carnaval Festival in mn hoofd.Op woensdag 20 oktober 2010 21:30 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Het is er mooi, ja. Papier hier. Daaaaankoewel.
quote:Oke baasOp woensdag 20 oktober 2010 21:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Eerst regelen, dan pas hier posten.. Hup, aan de slag jij!
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:31 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Van de week leerde ik. Dat als het belangrijk is. Het vanzelf weer terugkomt in volgende delen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |