quote:te flauw, maar te grappigOp woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waarom post je iedere keer niets?
quote:
quote:een klein beetje zoekwerk en wat navragen
quote:En terecht.Op woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef Natalie78 het volgende:
Oh! Dat meen je niet! Dan ga ik Spirit een koekje van eigen deeg geven!
quote:Neuh, zover wil ik niet gaan, ik zal er weinig mee te maken hebben gehadOp woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Door jou toedoen?
Slechte coach dan als het hem jaren gekost heeft eindelijk een stapje te zetten
quote:Ja hallo wat verwacht je. Het is heetwijfOp woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Door jou toedoen?
Slechte coach dan als het hem jaren gekost heeft eindelijk een stapje te zetten
quote:Je hebt me helemaal niet voorzien van bier.Op woensdag 20 oktober 2010 21:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb ik potjandosie vandaag alweer iemand blij gemaakt!
quote:Ook jij trekt in deze de passende schoen aan.Op woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
joehoe, zijn mijn posts onzichtbaar ofzo
quote:* Huppelmuts geeft Q een lekkere koude HJOp woensdag 20 oktober 2010 21:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt me helemaal niet voorzien van bier.
quote:
quote:Dat zal dan niet veel soeps zijn, want dat deeg is al opgebruikt natuurlijkOp woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh! Dat meen je niet! Dan ga ik Spirit een koekje van eigen deeg geven!
quote:ik wist wel dat ik bij jou niet lang onzichtbaar kon zijnOp woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
wat doe je dat weer lekker schat
quote:oh kak, dat ben ik vergeten te vragen. Q. Wil je een biertje? een koude?Op woensdag 20 oktober 2010 21:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt me helemaal niet voorzien van bier.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts geeft Q een lekkere koude HJ
quote:En nu terugkrabbelenOp woensdag 20 oktober 2010 21:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, zover wil ik niet gaan, ik zal er weinig mee te maken hebben gehad.
quote:Liever eentje op 40 graden please.Op woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oh kak, dat ben ik vergeten te vragen. Q. Wil je een biertje? een koude?
quote:Ja en het is nog makkelijker dan ik dacht ook.Op woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis raar, I know, maar ik vind het wel cool voor je eigenlijk.
Ik loop al jaren tegen je aan te mekkeren dat je er eens werk van moet maken, goed om te zien dat het nu ook werkt.
quote:Te laatOp woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oh kak, dat ben ik vergeten te vragen. Q. Wil je een biertje? een koude?
quote:tja daar is ook wat voor te zeggenOp woensdag 20 oktober 2010 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, dan kunnen we de tent wel opdoeken want er is bijna altijd wel iemand die getriggered kan raken door een opmerking. Die persoon kan natuurlijk ook rekening houden met de rest en het feit dat het naar hem/haar toe niet kwetsend is bedoeld.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik bij jou niet lang onzichtbaar kon zijn
quote:Die heb ik nog nooit jaren over een stap zien doenOp woensdag 20 oktober 2010 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo wat verwacht je. Het is heetwijf
quote:Hebben jullie nou al geneukt?Op woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik bij jou niet lang onzichtbaar kon zijn
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb ik potjandosie vandaag alweer iemand blij gemaakt!
quote:Ook niet, jij las het gewoon anders
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waarom post je iedere keer niets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |