quote:* naar binnenglipt via de achterdeur
quote:dat klinkt best nasty eigenlijkOp woensdag 20 oktober 2010 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* naar binnenglipt via de achterdeur
quote:Ik geloof dat ik dan maar even een oud-Servisch cleansing squad ga bellenOp woensdag 20 oktober 2010 20:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geloof dat ik Yuki dan even moet smsen
quote:
quote:Kijk, als Ang3l het nog zei...Op woensdag 20 oktober 2010 20:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat klinkt best nasty eigenlijk
quote:Goh, zo had ik het toch echt niet bedoeld.Op woensdag 20 oktober 2010 20:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat jij dat doet met je vriendje kan ik niet helpen.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kerstviering op stage (16 dec) en heb ook Supervisie waar ik ook niet onderuit kan.
quote:Uh huh!Op woensdag 20 oktober 2010 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*z'n klusjesman spullen opzoekt*
quote:Ja
quote:+1Op woensdag 20 oktober 2010 20:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Vanacht na 01:00 tijd?
quote:Ik zal er vast weer zijn.Op woensdag 20 oktober 2010 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vanacht na 01:00 tijd?![]()
En ik moet overigens gaan.. Tijd om te gaan werken (En eerst nog naar m'n werktuig lopen..)
quote:Oooh wat cool!Op woensdag 20 oktober 2010 20:46 schreef littledrummergirl het volgende:
hier ga ik komend weekend naartoe
al ben ik n schijterd eerste klas
quote:Jaloers?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Op dat hokken? Nee.
Maar ik wil me best even met Krengel vermaken.
quote:Alles kan kapot.Op woensdag 20 oktober 2010 20:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jammer voor jou dat ze een vriendje heeft dan
quote:Alles kan kapot.Op woensdag 20 oktober 2010 20:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jammer voor jou dat ze een vriendje heeft dan
quote:Sommige mensen hoeven daar zelfs niks voor te doen. Daar gaat het vanzelf.
quote:Dat klopt, maar dat betekent niet direct dat het nodig isOp woensdag 20 oktober 2010 20:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Alles kan kapot.![]()
Daarbij hoeft haar vriendje niks te weten natuurlijk.
quote:*meldt zichOp woensdag 20 oktober 2010 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mensen hoeven daar zelfs niks voor te doen. Daar gaat het vanzelf.
quote:ik wil me niet als zeikwijf opstellenOp woensdag 20 oktober 2010 20:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Alles kan kapot.![]()
Daarbij hoeft haar vriendje niks te weten natuurlijk.
quote:Nee, over een week of wat is ook prima.Op woensdag 20 oktober 2010 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat betekent niet direct dat het nodig is
quote:Dan moeten die mensen dat maar melden maar ik vind ze bijvoorbaat al kinderachtig. Als je hierom al huillie gaat doen...Op woensdag 20 oktober 2010 21:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wil me niet als zeikwijf opstellen
maar ik heb onlangs begrepen dat enkele mensen deze opmerking heel kwetsend vinden
is het mogelijk om deze weg te laten?
quote:Daar heb ik best wel behoefte, nu even
quote:*meld*Op woensdag 20 oktober 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan moeten die mensen dat maar melden maar ik vind ze bijvoorbaat al kinderachtig. Als je hierom al huillie gaat doen...
quote:
quote:* sofa neer pleurt.
quote:ja idd
quote:ech ik wens niemand bepaalde dingen toeOp woensdag 20 oktober 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan moeten die mensen dat maar melden maar ik vind ze bijvoorbaat al kinderachtig. Als je hierom al huillie gaat doen...
quote:wil je er meer?Op woensdag 20 oktober 2010 21:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar heb ik best wel behoefte, nu evenDank je
quote:Ah, ik vermoedde al dat je het over jezelf had.Op woensdag 20 oktober 2010 21:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ech ik wens niemand bepaalde dingen toe
maar ga aub wat levens ervaring opdoen zodat je dit soort klote opmerkingen gewoon niet meer maakt
quote:Ik gun je 't bij deze ook alvast van harte!Op woensdag 20 oktober 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
quote:vanwege deze zeer voorspelbare en imo buitengewoon kinderachtige reactie houd ik dus altijd mijn mond hieroverOp woensdag 20 oktober 2010 21:04 schreef RealZeus het volgende:
[..]
* sofa neer pleurt.
Nou, vertel maar wat er zo erg is die opmerking is. Het is volgens mij gewoon waar namelijk.
quote:kijk je daarmee uit? ik heb begrepen dat meubelstukken bij jou thuis ineens kappotgeneukt worden
quote:KnuffelenOp woensdag 20 oktober 2010 21:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wil je er mee?![]()
zoenen is zo fijn
wil je ook een knuffel?
knuffelen is ook fijn
quote:Goed punt.Op woensdag 20 oktober 2010 21:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kijk je daarmee uit? ik heb begrepen dat meubelstukken bij jou thuis ineens kappotgeneukt worden
quote:Dan moet je ook niet janken verder.Op woensdag 20 oktober 2010 21:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
vanwege deze zeer voorspelbare en imo buitengewoon kinderachtige reactie houd ik dus altijd mijn mond hierover
quote:De 'alles kan kapot' opmerking bedoel je dan?Op woensdag 20 oktober 2010 21:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wil me niet als zeikwijf opstellen
maar ik heb onlangs begrepen dat enkele mensen deze opmerking heel kwetsend vinden
is het mogelijk om deze weg te laten?
quote:het ging niet over mezelf neeOp woensdag 20 oktober 2010 21:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ah, ik vermoedde al dat je het over jezelf had.
Wil je beweren dat het niet zo is? Face it, alles kan nou eenmaal kapot.
quote:waar jank ik?Op woensdag 20 oktober 2010 21:08 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet janken verder.
quote:Bij RZ? Onze [Singles]-maagd?Op woensdag 20 oktober 2010 21:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
kijk je daarmee uit? ik heb begrepen dat meubelstukken bij jou thuis ineens kappotgeneukt worden
quote:Ja, dag. Als je dat al kwetsend vind. En over puberaal gesproken: pubermeisjes gaan ook heel dramatisch doen als hun relatie over is dus zeg jij maar niks: jij gedraagt je ook als een 17 jarige.Op woensdag 20 oktober 2010 21:08 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het ging niet over mezelf nee
maar echt werkelijk waar
als iemand je vraagt om een beetje op te letten met wat je zegt
en je gaat dan met opzet het nog eens herhalen
sorry hoe oud ben je dan?
dat je pas op je 40e geneukt hebt wil niet zeggen dat je je verder ook als een puber moet gaan gedragen
pubers gaan bij mij op ignore
quote:Niet meer he
quote:Ja, want dat is natuurlijk heel kwetsend.Op woensdag 20 oktober 2010 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De 'alles kan kapot' opmerking bedoel je dan?
quote:
quote:Ik vind het gescheld met kanker vele malen erger.Op woensdag 20 oktober 2010 21:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De 'alles kan kapot' opmerking bedoel je dan?
quote:Niets is meer wat het was.Op woensdag 20 oktober 2010 21:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maagd?Jij hebt wat gemist, merk ik.
quote:En daarbij is het al vijf jaar dè [Singles]-opmerking bij uitstek.Op woensdag 20 oktober 2010 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het gescheld met kanker vele malen erger.
Snap ook niet goed wat hier zo kwetsend aan is.
Het feit dat mijn relatie nu op springen staat/net gesprongen is bewijst het ook maar weer.
quote:Ik heb wat gemist inderdaad...maar neuk je nu nog steeds het meubilair kapot?Op woensdag 20 oktober 2010 21:11 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Maagd?Jij hebt wat gemist, merk ik.
quote:Mijn bed kan er niet mee omgaan.Op woensdag 20 oktober 2010 21:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb wat gemist inderdaad...maar neuk je nu nog steeds het meubilair kapot?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, want dat is natuurlijk heel kwetsend.
quote:Misschien begreep ik het verkeerd hoor, maar het werd toch niet specifiek iemand toegewenst ofzo? (niet serieus iig). En al helemaal niet naar de mensen toe die deze uitspraak niet vinden kunnen?Op woensdag 20 oktober 2010 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het feit dat mijn relatie nu op springen staat/net gesprongen is bewijst het ook maar weer.
quote:iedereen heeft andere ervaringen en trigegrs natuurlijkOp woensdag 20 oktober 2010 21:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Laat ik het subtieler vragen; neuk je nu op regelmatige basis?Op woensdag 20 oktober 2010 21:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mijn bed kan er niet mee omgaan.
Ook mijn bed dacht:"Alles kan kapot."
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
iedereen heeft andere ervaringen en trigegrs natuurlijk
ikzelf kan er ook niet wakker van liggen al is die opmerking ook op mij (niet met techno maar mn huwelijk) van toepassing
maar ik heb wel mensen gesproken die er dus wel door getriggerd raken en het even pijn doet.
net zoals dat dus bij jou ws met kanker opmerkingen is.
beetje begrip voor elkaar was gewoon teveel verwacht
dat is gewoon mn eigen domme fouthet is natuurlijk wel singles en fok!
quote:de "actie" die het impliceerd vind ik kwetsend inderdaad. Maar ik weet dat het de [singles]-slogan is, dus houd m'n mond er altijd over. Ik "jank" er dus nooit over, gaf het alleen aan toen er om gevraagd werd. duidelijk? ja? mooi.Op woensdag 20 oktober 2010 21:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, want dat is natuurlijk heel kwetsend.
quote:Al jaren gebruiken we die opmerking hier en nu ineens val je er over.Op woensdag 20 oktober 2010 21:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ikzelf kan er ook niet wakker van liggen al is die opmerking ook op mij (niet met techno maar mn huwelijk) van toepassing
maar ik heb wel mensen gesproken die er dus wel door getriggerd raken en het even pijn doet.
quote:Dat gaat er dik inzitten.Op woensdag 20 oktober 2010 21:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laat ik het subtieler vragen; neuk je nu op regelmatige basis?
quote:Mjah maar op die manier kan je wel door werkelijk alles getriggerd worden.Op woensdag 20 oktober 2010 21:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:*koekje neemt*Op woensdag 20 oktober 2010 21:17 schreef Natalie78 het volgende:
*Zet een schaal chocolate chip koekjes neer*
De chocolade taart meet met Spirit ging niet door. Iets met d'r oven en een mislukte taart.
quote:I for one heb er geen problemen mee hoor.Op woensdag 20 oktober 2010 21:12 schreef Q. het volgende:
[..]
En daarbij is het al vijf jaar dè [Singles]-opmerking bij uitstek.
quote:Tis raar, I know, maar ik vind het wel cool voor je eigenlijk
quote:Tsja, dan kunnen we de tent wel opdoeken want er is bijna altijd wel iemand die getriggered kan raken door een opmerking. Die persoon kan natuurlijk ook rekening houden met de rest en het feit dat het naar hem/haar toe niet kwetsend is bedoeld.Op woensdag 20 oktober 2010 21:14 schreef Duimelot het volgende:
[..]
quote:Wel lezen he.Op woensdag 20 oktober 2010 21:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Al jaren gebruiken we die opmerking hier en nu ineens val je er over.Echt.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:17 schreef Natalie78 het volgende:
De chocolade taart meet met Spirit ging niet door. Iets met d'r oven en een mislukte taart.
quote:Hij was vast perfect gelukt en ze wilde de taart helemaal voor zichzelf houdenOp woensdag 20 oktober 2010 21:17 schreef Natalie78 het volgende:
quote:Ik zeg : welkom op FOK!Op woensdag 20 oktober 2010 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, dan kunnen we de tent wel opdoeken want er is bijna altijd wel iemand die getriggered kan raken door een opmerking. Die persoon kan natuurlijk ook rekening houden met de rest en het feit dat het naar hem/haar toe niet kwetsend is bedoeld.
quote:joehoe, zijn mijn posts onzichtbaar ofzoOp woensdag 20 oktober 2010 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tsja, dan kunnen we de tent wel opdoeken want er is bijna altijd wel iemand die getriggered kan raken door een opmerking. Die persoon kan natuurlijk ook rekening houden met de rest en het feit dat het naar hem/haar toe niet kwetsend is bedoeld.
quote:ik ook niet, ook al is het bij mij een been there, done that, got the t shirt verhaaltjeOp woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
I for one heb er geen problemen mee hoor.
quote:Met?Op woensdag 20 oktober 2010 21:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb ik potjandosie vandaag alweer iemand blij gemaakt!
quote:Door jou toedoen?Op woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis raar, I know, maar ik vind het wel cool voor je eigenlijk.
Ik loop al jaren tegen je aan te mekkeren dat je er eens werk van moet maken, goed om te zien dat het nu ook werkt.
quote:Oh! Dat meen je niet! Dan ga ik Spirit een koekje van eigen deeg geven!Op woensdag 20 oktober 2010 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij was vast perfect gelukt en ze wilde de taart helemaal voor zichzelf houden
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
waarom post je iedere keer niets?
[..]
quote:te flauw, maar te grappigOp woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:
quote:een klein beetje zoekwerk en wat navragen
quote:En terecht.Op woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef Natalie78 het volgende:
Oh! Dat meen je niet! Dan ga ik Spirit een koekje van eigen deeg geven!
quote:Neuh, zover wil ik niet gaan, ik zal er weinig mee te maken hebben gehadOp woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Door jou toedoen?
Slechte coach dan als het hem jaren gekost heeft eindelijk een stapje te zetten
quote:Ja hallo wat verwacht je. Het is heetwijfOp woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Door jou toedoen?
Slechte coach dan als het hem jaren gekost heeft eindelijk een stapje te zetten
quote:Je hebt me helemaal niet voorzien van bier.Op woensdag 20 oktober 2010 21:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Ook jij trekt in deze de passende schoen aan.Op woensdag 20 oktober 2010 21:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
joehoe, zijn mijn posts onzichtbaar ofzo
quote:* Huppelmuts geeft Q een lekkere koude HJOp woensdag 20 oktober 2010 21:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt me helemaal niet voorzien van bier.
quote:
quote:Dat zal dan niet veel soeps zijn, want dat deeg is al opgebruikt natuurlijkOp woensdag 20 oktober 2010 21:21 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Oh! Dat meen je niet! Dan ga ik Spirit een koekje van eigen deeg geven!
quote:ik wist wel dat ik bij jou niet lang onzichtbaar kon zijnOp woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef missbehavin het volgende:
[..]
wat doe je dat weer lekker schat
quote:oh kak, dat ben ik vergeten te vragen. Q. Wil je een biertje? een koude?Op woensdag 20 oktober 2010 21:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Je hebt me helemaal niet voorzien van bier.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts geeft Q een lekkere koude HJ
quote:En nu terugkrabbelenOp woensdag 20 oktober 2010 21:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, zover wil ik niet gaan, ik zal er weinig mee te maken hebben gehad.
quote:Liever eentje op 40 graden please.Op woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oh kak, dat ben ik vergeten te vragen. Q. Wil je een biertje? een koude?
quote:Ja en het is nog makkelijker dan ik dacht ook.Op woensdag 20 oktober 2010 21:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tis raar, I know, maar ik vind het wel cool voor je eigenlijk.
Ik loop al jaren tegen je aan te mekkeren dat je er eens werk van moet maken, goed om te zien dat het nu ook werkt.
quote:Te laatOp woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
oh kak, dat ben ik vergeten te vragen. Q. Wil je een biertje? een koude?
quote:tja daar is ook wat voor te zeggenOp woensdag 20 oktober 2010 21:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik bij jou niet lang onzichtbaar kon zijn
quote:Die heb ik nog nooit jaren over een stap zien doenOp woensdag 20 oktober 2010 21:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo wat verwacht je. Het is heetwijf
quote:Hebben jullie nou al geneukt?Op woensdag 20 oktober 2010 21:23 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik wist wel dat ik bij jou niet lang onzichtbaar kon zijn
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 21:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Ook niet, jij las het gewoon anders
[..]
quote:Nee eerst trouwen he
quote:Ik wou er al niet op reageren eigenlijkOp woensdag 20 oktober 2010 21:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit jaren over een stap zien doen
quote:Ouch!!Op woensdag 20 oktober 2010 21:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
behalve dat ik hem ook nog echt kan komen brengen bij hem
quote:
quote:Of het vooral niet persoonlijk opvattenOp woensdag 20 oktober 2010 21:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
tja daar is ook wat voor te zeggen
ach het is dat ik dit pas gehoord heb en ik dacht laat ik een poging wagen
maar ok, denk dat de personen die er door getriggerd raken dit ook allemaal gevolgd hebben en het mss ook beter kunnen gaan relativeren nu
quote:Doen is iets anders dan het leren aan iemand heOp woensdag 20 oktober 2010 21:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die heb ik nog nooit jaren over een stap zien doen
quote:
quote:Gewoon niets op FOK! persoonlijk opvatten.Op woensdag 20 oktober 2010 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of het vooral niet persoonlijk opvatten
quote:witte rollade
quote:Het wordt erger en ergerOp woensdag 20 oktober 2010 21:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook niet, jij las het gewoon anders.
quote:Ik ben een vroom meisje
quote:Mooi want mn krat moet leeg (vol met lege flesjes). Dan kan ik weer boodschappen doen
quote:Alles kan uit
quote:Dat zijn de allerbeste.
quote:Uhuh en ik ga het klooster in
quote:Heel verstandigOp woensdag 20 oktober 2010 21:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou er al niet op reageren eigenlijk.
quote:Dude, what?
quote:En hoe!Op woensdag 20 oktober 2010 21:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jouw knuffels komen toch nog goed straks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |