quote:En 15 seconden voor het einde nog ff verkrampt lachen voor de foto.Op woensdag 20 oktober 2010 20:31 schreef vencodark het volgende:
Ja, lekker draaien, nat worden en beetje schudden enzo. En voor je het weet is de rit weer voorbij.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, lekker draaien, nat worden en beetje schudden enzo. En voor je het weet is de rit weer voorbij.
quote:En jij maar denken dat het je Ka'tje is!Op woensdag 20 oktober 2010 20:31 schreef krengetje het volgende:
[..]Tis ook echt een dropje. Alleen hij spint keihard
quote:Ja precies.Op woensdag 20 oktober 2010 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En 15 seconden voor het einde nog ff verkrampt lachen voor de foto.
quote:Ka'tje = doodOp woensdag 20 oktober 2010 20:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
En jij maar denken dat het je Ka'tje is!
quote:Das mooiOp woensdag 20 oktober 2010 20:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, een cliënt zei gister dat ik heel goed auto reed. Heel netjes.Over richtingsgevoel gesproken.
![]()
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:32 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ka'tje = doodHeb een andere toettoet
quote:Je hebt het afgelopen half jaar al zoveel principes laten varen dat ik je over een maand of zes al wel zie samenwonen.
quote:Zwanger en al. (ja zijn vriendin dan natuurlijk he).Op woensdag 20 oktober 2010 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt het afgelopen half jaar al zoveel principes laten varen dat ik je over een maand of zes al wel zie samenwonen.
quote:Mooie heldere zee blauw. Maar dan donkerder.Op woensdag 20 oktober 2010 20:30 schreef Natalie78 het volgende:
[..]
Lichtblauw? Donkerblauw? Metallic?
quote:precies.Op woensdag 20 oktober 2010 20:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ph dat denkt ie van iedereen
of is ie zelf een kloon?
quote:Niet helder dus.Op woensdag 20 oktober 2010 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mooie heldere zee blauw. Maar dan donkerder.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:31 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Normaal kan het voor 200 euro. En zodra Ryanair gaat vliegen op Eindhoven kan het veel goedkoper. Alleen is de enige vlucht die ze in die periode hebben voor mij niet haalbaarOp woensdag 20 oktober 2010 20:31 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vliegen vlak voor feestdagen enzo is altijd zo duur geloof ik he?![]()
neem aan dat je normaal voor iets van 300 e wel kan vliegen deze kant op?
quote:Nee, heb hem wel eens ontmoet namelijk.Op woensdag 20 oktober 2010 20:31 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ph dat denkt ie van iedereen
of is ie zelf een kloon?
quote:Net zoals de vorige keer?Op woensdag 20 oktober 2010 20:30 schreef Myraela het volgende:
Mijn nagels zijn blauw gelakt, maar volgens mij is het iets te blauw.
quote:Verbeterd. Je hebt nu immers een goede auto.Op woensdag 20 oktober 2010 20:32 schreef krengetje het volgende:
[..]
Ka'tje = doodHeb een andere toettoet
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Normaal kan het voor 200 euro. En zodra Ryanair gaat vliegen op Eindhoven kan het veel goedkoper. Alleen is de enige vlucht die ze in die periode hebben voor mij niet haalbaar![]()
En ik zou nog wel met mijn nichtjes taart bakken voor oma![]()
En met Yuki naar Caro Emerald gaan
quote:Mediterranee blauwOp woensdag 20 oktober 2010 20:33 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mooie heldere zee blauw. Maar dan donkerder.
quote:en n luchthaven in belgie of duitsland ofzo?Op woensdag 20 oktober 2010 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Normaal kan het voor 200 euro. En zodra Ryanair gaat vliegen op Eindhoven kan het veel goedkoper. Alleen is de enige vlucht die ze in die periode hebben voor mij niet haalbaar![]()
quote:HahahahahaOp woensdag 20 oktober 2010 20:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Verbeterd. Je hebt nu immers een goede auto.
quote:Ja, ik baal er best veel van eigenlijk....
quote:Dat gaat zeker niet gebeuren.Op woensdag 20 oktober 2010 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt het afgelopen half jaar al zoveel principes laten varen dat ik je over een maand of zes al wel zie samenwonen.
quote:Yuki zal ook balen. Jij kan niet mee met Caro Emerald en ik kan niet mee naar Jurk.Op woensdag 20 oktober 2010 20:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, ik baal er best veel van eigenlijk....
quote:Bij deze vastgelegd om je over zes maanden mee om je oren te slaan.
quote:Werkt ook niet helaas... Maar ik blijf stug verder zoeken!Op woensdag 20 oktober 2010 20:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en n luchthaven in belgie of duitsland ofzo?
quote:En dat al helemaal niet.Op woensdag 20 oktober 2010 20:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zwanger en al. (ja zijn vriendin dan natuurlijk he).
quote:Nissan FanboyOp woensdag 20 oktober 2010 20:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Verbeterd. Je hebt nu immers een goede auto.
quote:geloof dat ik Yuki dan even moet smsenOp woensdag 20 oktober 2010 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yuki zal ook balen. Jij kan niet mee met Caro Emerald en ik kan niet mee naar Jurk.Althans, niet op die datum.
quote:En met wat anders dan het vliegtuig? Trein of zo... Ik weet niet wat dat kost?Op woensdag 20 oktober 2010 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Werkt ook niet helaas... Maar ik blijf stug verder zoeken!
quote:Arme YukiOp woensdag 20 oktober 2010 20:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yuki zal ook balen. Jij kan niet mee met Caro Emerald en ik kan niet mee naar Jurk.Althans, niet op die datum.
quote:Kun je niet via Duitsland vliegen?Op woensdag 20 oktober 2010 20:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
quote:Tja, ik baal wel want het was zo goed als afgesproken. Maar ik kan nu echt niet meer.Op woensdag 20 oktober 2010 20:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geloof dat ik Yuki dan even moet smsen
quote:Kerstviering op stage (16 dec) en heb ook Supervisie waar ik ook niet onderuit kan.Op woensdag 20 oktober 2010 20:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Arme YukiEn Jurk is tof, waarom kan je niet?
quote:Zeg dat.Op woensdag 20 oktober 2010 20:38 schreef vencodark het volgende:
Tja, ongelukje zit in een klein hoekje!
quote:Das sowieso al minimaal 2 1/2 dag reizen, als alles meezit. Plus de ferry kosten van Malta naar Italië zijn dan al duurder...Op woensdag 20 oktober 2010 20:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
En met wat anders dan het vliegtuig? Trein of zo... Ik weet niet wat dat kost?
quote:Succes.Op woensdag 20 oktober 2010 20:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij deze vastgelegd om je over zes maanden mee om je oren te slaan.
quote:Checked already!Op woensdag 20 oktober 2010 20:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Kun je niet via Duitsland vliegen?
quote:* naar binnenglipt via de achterdeur
quote:dat klinkt best nasty eigenlijkOp woensdag 20 oktober 2010 20:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* naar binnenglipt via de achterdeur
quote:Ik geloof dat ik dan maar even een oud-Servisch cleansing squad ga bellenOp woensdag 20 oktober 2010 20:38 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geloof dat ik Yuki dan even moet smsen
quote:
quote:Kijk, als Ang3l het nog zei...Op woensdag 20 oktober 2010 20:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat klinkt best nasty eigenlijk
quote:Goh, zo had ik het toch echt niet bedoeld.Op woensdag 20 oktober 2010 20:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat jij dat doet met je vriendje kan ik niet helpen.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kerstviering op stage (16 dec) en heb ook Supervisie waar ik ook niet onderuit kan.
quote:Uh huh!Op woensdag 20 oktober 2010 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
*z'n klusjesman spullen opzoekt*
quote:Ja
quote:+1Op woensdag 20 oktober 2010 20:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Vanacht na 01:00 tijd?
quote:Ik zal er vast weer zijn.Op woensdag 20 oktober 2010 20:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vanacht na 01:00 tijd?![]()
En ik moet overigens gaan.. Tijd om te gaan werken (En eerst nog naar m'n werktuig lopen..)
quote:Oooh wat cool!Op woensdag 20 oktober 2010 20:46 schreef littledrummergirl het volgende:
hier ga ik komend weekend naartoe
al ben ik n schijterd eerste klas
quote:Jaloers?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Op dat hokken? Nee.
Maar ik wil me best even met Krengel vermaken.
quote:Alles kan kapot.Op woensdag 20 oktober 2010 20:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jammer voor jou dat ze een vriendje heeft dan
quote:Alles kan kapot.Op woensdag 20 oktober 2010 20:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jammer voor jou dat ze een vriendje heeft dan
quote:Sommige mensen hoeven daar zelfs niks voor te doen. Daar gaat het vanzelf.
quote:Dat klopt, maar dat betekent niet direct dat het nodig isOp woensdag 20 oktober 2010 20:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Alles kan kapot.![]()
Daarbij hoeft haar vriendje niks te weten natuurlijk.
quote:*meldt zichOp woensdag 20 oktober 2010 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sommige mensen hoeven daar zelfs niks voor te doen. Daar gaat het vanzelf.
quote:ik wil me niet als zeikwijf opstellenOp woensdag 20 oktober 2010 20:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Alles kan kapot.![]()
Daarbij hoeft haar vriendje niks te weten natuurlijk.
quote:Nee, over een week of wat is ook prima.Op woensdag 20 oktober 2010 20:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dat betekent niet direct dat het nodig is
quote:Dan moeten die mensen dat maar melden maar ik vind ze bijvoorbaat al kinderachtig. Als je hierom al huillie gaat doen...Op woensdag 20 oktober 2010 21:01 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik wil me niet als zeikwijf opstellen
maar ik heb onlangs begrepen dat enkele mensen deze opmerking heel kwetsend vinden
is het mogelijk om deze weg te laten?
quote:Daar heb ik best wel behoefte, nu even
quote:*meld*Op woensdag 20 oktober 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan moeten die mensen dat maar melden maar ik vind ze bijvoorbaat al kinderachtig. Als je hierom al huillie gaat doen...
quote:
quote:* sofa neer pleurt.
quote:ja idd
quote:ech ik wens niemand bepaalde dingen toeOp woensdag 20 oktober 2010 21:02 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan moeten die mensen dat maar melden maar ik vind ze bijvoorbaat al kinderachtig. Als je hierom al huillie gaat doen...
quote:wil je er meer?Op woensdag 20 oktober 2010 21:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar heb ik best wel behoefte, nu evenDank je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |