quote:Misschien kan je dan beter stoppen met kijken want dit seizoen begon in topvormOp woensdag 20 oktober 2010 18:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vind het nieuwe seizoen nog niet geweldig.
quote:Niet onaardig, maar het mag niet in de schaduw staan van de eerste 2 seizoenen.Op woensdag 20 oktober 2010 18:58 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Misschien kan je dan beter stoppen met kijken want dit seizoen begon in topvorm
quote:Ben ik niet met je eens.Op woensdag 20 oktober 2010 18:58 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Misschien kan je dan beter stoppen met kijken want dit seizoen begon in topvorm
quote:Thanks
quote:S06E05Op woensdag 20 oktober 2010 23:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Welke aflevering is het laatste? Ben nu bij nummer 3 van seizoen 6 dus loop er nog 1 of 2 achter volgens mij.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 00:13 schreef Bol_Wan het volgende:
Dat stukje met Barney's broers vader aan de piano mag wat mij betreft bij de topmomenten van de serie
quote:het was iig de beste aflevering van S06 tot nu toeOp donderdag 21 oktober 2010 00:13 schreef Bol_Wan het volgende:
Dat stukje met Barney's broers vader aan de piano mag wat mij betreft bij de topmomenten van de serie
quote:Iedereen heeft zijn eigen interpretatie van humorOp donderdag 21 oktober 2010 16:14 schreef Zocalo het volgende:
Ik heb het idee dat een aflevering telkens door een andere groep leuk gevonden wordt.
Afgelopen twee vond ik echt weer ijzersterk. Gelukkig, want het begint vond ik maar matig.
quote:En toch kan ik me niet indenken dat er mensen zijn die deze serie kijken die Barney niet grappig vinden. Ted or Robin etc. ok, maar Barney moet je van houden of de serie is nietsOp donderdag 21 oktober 2010 20:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen interpretatie van humor
quote:Op zondag 24 oktober 2010 18:26 schreef Melodicloud het volgende:
"Look, dad, how fast I can run! *rent voorbij* ... *rent later weer voorbij* Dad, you're not looking!"
quote:Dat vond ik zo tenenkrommend slecht... ze zetten Barney echt te veel neer als klein kind... zo jammerOp zondag 24 oktober 2010 18:26 schreef Melodicloud het volgende:
"Look, dad, how fast I can run! *rent voorbij* ... *rent later weer voorbij* Dad, you're not looking!"
quote:dat vond ik juist zo fout dat het goed wasOp zondag 24 oktober 2010 18:26 schreef Melodicloud het volgende:
quote:Dacht d'r al ergens van te herkennen.. Even opgezocht en ze zat bij Disaster Date op MTV.. Leuk meisje!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Marshall's dochter
Die chick van Barney aan het einde
The Amazing Astor!!!!
quote:Hehe klopt ja herkende der ookOp dinsdag 26 oktober 2010 20:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dacht d'r al ergens van te herkennen.. Even opgezocht en ze zat bij Disaster Date op MTV.. Leuk meisje!
quote:maar niet de beste
quote:Neen, want Lily moet d'r kop eens houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:35 schreef Franktastic1984 het volgende:
Spoilers voor de afleveringen in november:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl![]()
Toch vreemd, die verschillen in mening.
Ik vind dit seizoen weer op het oude niveau zitten en zeker een verbetering t.o.v. seizoen 5![]()
quote:Barney was weer als vanouds in deze afleveringOp woensdag 27 oktober 2010 13:13 schreef Franktastic1984 het volgende:
Toch vreemd, die verschillen in mening.
Ik vind dit seizoen weer op het oude niveau zitten en zeker een verbetering t.o.v. seizoen 5
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)![]()
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
quote:Ik moest hardop lachen, haha. <3Op maandag 25 oktober 2010 13:15 schreef franklop het volgende:
[..]
dat vond ik juist zo fout dat het goed was
Hoe mongolisch hij ook rent, geweldig!
![]()
Het seizoen is een stuk beter dan seizoen 5, maar nog niet op het niveau van de eerste seizoenen. Komt hopelijk weer, vind het in ieder geval zeer vermakelijk
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
quote:Onbegrijpelijk dit soort posts?
Er zat in deze aflevering weer een goede grapdichtheid in vond ik, ik vond het een erg leuke aflvering weerBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Ik weet het niet. Ik vond het vergeleken met 2-half-men en TBBT nogal slecht. En hetzelfde. En matig.Op woensdag 27 oktober 2010 16:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Onbegrijpelijk dit soort posts?
Er zat in deze aflevering weer een goede grapdichtheid in vond ik, ik vond het een erg leuke aflvering weer![]()
Ik kijk ook af en toe 2 And a Half Men, maar nee, dat programma is echt niet beter. Na 1 aflevering heb ik het wel gehad met die oversekste grappen.![]()
quote:Dat is dan je humor, want ik vind 2 1/2 men ook leuk, maar als er iets hetzelfde is is het die serie welOp donderdag 28 oktober 2010 12:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik vond het vergeleken met 2-half-men en TBBT nogal slecht. En hetzelfde. En matig.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Het begin met de Halloween Walk of Shame Parade was nog veelbelovend. Maar daarna zakte de aflevering steeds verder in.![]()
Beter dat ze die Becky![]()
er heel snel uitschrijven. Zulke goedkope humor heeft de serie niet nodig.
![]()
Die Godfather verwijzing was leuk gevonden.
En Barney met z'n camera in het kantoor van Marshall was ook vermakelijk en de terugkeer van Randy viel wat tegen.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive![]()
Paardenhoofd was leuk gevonden, evenals de motivatie om studenten te dwingen naar college te komen (eindelijk eens niet dat zachtaardige gedoe). Had gehoopt op een paar moves van Barney (karate en/of vrouwen).I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
Hij was best leuk.
Een van de komende eps die over een tv-serie van Robin was bedacht aan de hand van reacties op de HIMYM pagina op Facebook. Paar weken terug vroegen ze daar wat Robin vroeger deed en iedereen verzon wat dingen
When all else fails, you always have delusion.![]()
15 november komt er weer een Robin Sparkles ep, yaaay.![]()
BOATS! BOATS! BOATS! BOATS! BOATS!
Haha en als Lily dat nadoet."boats boats boats."
![]()
Mweh. Laatste 2 afleveringen waren niet echt tof vergeleken met de rest van het seizoen.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Ik wilde voor mezelf eigenlijk een keer een lijstje maken met mijn favoriete HIMYM afleveringen. Ik kijk elke avond tijdens het eten een aflevering, heb nu de eerste 2 van het 1e seizoen gezien. Staan nog niet in mijn favo's.![]()
![]()
Gewoon googlen
http://www.beatbythenudge(...)magazine-spread.htmlWhen all else fails, you always have delusion.![]()
Voor moeder met kindquote:Op woensdag 3 november 2010 13:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Warmpess
En daarnaast:
[ afbeelding ]. En half Nederlands
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Was wel aardig maar verder niet meer zo leuk als vroeger. Die assistente van House MD mogen ze er wel weer uitschrijven.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010![]()
Verder belachelijk dat Randy alles kon doen. Volgens mij is een ontslag op staande voet genoeg reden dat ie geen vette cheque meekrijgt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Van welke film is jouw avatar? Hij initrigeert mequote:Op donderdag 4 november 2010 12:26 schreef Stefan het volgende:
Verder belachelijk dat Randy alles kon doen. Volgens mij is een ontslag op staande voet genoeg reden dat ie geen vette cheque meekrijgt.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Click op het linkje in mijn sigquote:Op donderdag 4 november 2010 12:29 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Van welke film is jouw avatar? Hij initrigeert meCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Deed me ook denken aan een aflevering van Seinfeld. Dan probeert George alles om ontslagen te worden door de Yankees.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:26 schreef Stefan het volgende:
Verder belachelijk dat Randy alles kon doen. Volgens mij is een ontslag op staande voet genoeg reden dat ie geen vette cheque meekrijgt.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Heerlijke aflevering
"Oh yeah, that story was legen-" *tring* "hold on ... dary"
De 'sandwich'.
Barney en Robin met hun 'challenge'.Mary had a little lamb
Then Mary had dessert![]()
Hij was gelukkig wel leuk, hoop dat ze dat vast weten te houdenWhether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson![]()
Toch weer een variant gevonden op de legendary-grap, dacht dat dat nu wel ongeveer over zou zijn...
Leuke aflevering
Legen -hold on- dary
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ik vond die titel die Ted zichzelf had gegeven toch wel erg grappig steeds als The Captain hem zo noemde.
Galactic President Superstar McAwesomeville![]()
![]()
Dit was weer een top aflevering.Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl![]()
Ook leuk dat er (voor HIMYM-begrippen) vrij veel karakterontwikkelingen waren zonder dat het ten koste ging van de grappen.Kattentrapper...![]()
Ik vond het echt een erg grappige aflevering!
Ted was on fire en Barney en Robin () waren ook grappig
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Leuk. Cameron kan zeker niet de moeder zijn he? Ze hebben wel chemie.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Natuurlijk niet. Ze heeft geen gele paraplu, ze is niet de huisgenote van Rachel Bilson.quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:36 schreef Stefan het volgende:
Leuk. Cameron kan zeker niet de moeder zijn he? Ze hebben wel chemie.![]()
Goede aflevering! Erg knap dat ze drie verschillende (maar goede) verhaallijnen hadden, maar dat het toch nog grappig was. Ik ben benieuwd naar Zoey en Ted: ze bouwen de spanning goed op, maar zoals hierboven gezegd zal ze (denk ik) niet de moeder zijn."Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."![]()
Zoey is getrouwd en kan dus niemands roommate zijn.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Leuk dat de echtgenoot van Neil Patrick Harris ook weer even een cameo heeft
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Dus ik kijk effe op internet om te kijken wie zijn partner is, blijkt dat hij een tweeling krijgt.Hell To The Liars![]()
Je wist niet dat hij is getrouwd met Scooter?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:05 schreef Droopie het volgende:
Dus ik kijk effe op internet om te kijken wie zijn partner is, blijkt dat hij een tweeling krijgt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
quote:Op dinsdag 9 november 2010 12:18 schreef bigbass het volgende:
Ik vond die titel die Ted zichzelf had gegeven toch wel erg grappig steeds als The Captain hem zo noemde.
Galactic President Superstar McAwesomeville![]()
![]()
Hoop dat Stinson eindelijk eens zn vader gaat ontmoeten, dat wordt wel tijd.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
eerste keer in maanden dat ik niemand hoor klagen dat de eps slecht is
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X![]()
De leuke afleveringen zijn schaars. Maar dit was er zeker één!quote:Op dinsdag 9 november 2010 23:57 schreef DJ_ het volgende:
eerste keer in maanden dat ik niemand hoor klagen dat de eps slecht isDe zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Leuk detail; zet de aflevering maar eens stil in het begin als je de krant in beeld ziet. Links naast het artikel waar het over gaat staat een artikel over DOWISETREPLA en rechts een artikel over de Half-Roach Half-Mouse, voor de vaste HIMYM-kijkers klinken deze 2 dingen bekend...![]()
Hihi, heb hardop zitten lachen in de trein. Het begon bij "Oh, and don't touch anything." "CHALLENGE ACCEPTED!"![]()
![]()
"He's stuffed.."Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Je weet niet wanneer ze getrouwd is natuurlijk, en die roommate was ook alweer enkele jaren terug volgens mijquote:Op dinsdag 9 november 2010 18:36 schreef Stefan het volgende:
Zoey is getrouwd en kan dus niemands roommate zijn.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
De roommate was van eind vorig jaar.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je weet niet wanneer ze getrouwd is natuurlijk, en die roommate was ook alweer enkele jaren terug volgens mijCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Ze zei dat ze op haar 22e getrouwd was en Ted is ook al in de 30, zij dus ook wel.quote:Op woensdag 10 november 2010 08:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Je weet niet wanneer ze getrouwd is natuurlijk, en die roommate was ook alweer enkele jaren terug volgens mijWe were to understand there would be pie and punch?![]()
Was me niet opgevallen, maar dan is het wel logisch dat zij inderdaad niet de moeder isquote:Op woensdag 10 november 2010 11:58 schreef mvt het volgende:
[..]
Ze zei dat ze op haar 22e getrouwd was en Ted is ook al in de 30, zij dus ook wel.
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ze kan toch ook nog scheiden van die Kapitein en dan nog met Ted trouwen?
Mss is ze wel getrouwd met de Kapitein, maar woont ze bij die roommate.![]()
Ik hoop niet dat zij de moeder is, ik vind haar niet zo leuk.![]()
![]()
dus Cameron moet 25 jaar voorstellen? Ze is 2.5 jaar getrouwd.quote:Op woensdag 10 november 2010 11:58 schreef mvt het volgende:
[..]
Ze zei dat ze op haar 22e getrouwd was en Ted is ook al in de 30, zij dus ook wel.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Nice, zulke details vallen me soms wel op maar deze was me ontgaan..quote:Op woensdag 10 november 2010 00:51 schreef Franktastic1984 het volgende:
Leuk detail; zet de aflevering maar eens stil in het begin als je de krant in beeld ziet. Links naast het artikel waar het over gaat staat een artikel over DOWISETREPLA en rechts een artikel over de Half-Roach Half-Mouse, voor de vaste HIMYM-kijkers klinken deze 2 dingen bekend...
Nee, want de Mother was ook al een student van hem vorig jaar. En vorig jaar was de Mother al een roommate.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Joh, die blonde Arcadianchick is niet de moeder. Lekker belangrijk ook.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Deze was mij ook niet opgevallen. Leuk gedaanquote:Op woensdag 10 november 2010 00:51 schreef Franktastic1984 het volgende:
Leuk detail; zet de aflevering maar eens stil in het begin als je de krant in beeld ziet. Links naast het artikel waar het over gaat staat een artikel over DOWISETREPLA en rechts een artikel over de Half-Roach Half-Mouse, voor de vaste HIMYM-kijkers klinken deze 2 dingen bekend...
Whether or not you can become great at something, you can always become better.
And one day you'll wake up and find out how good you actually became, having transcended whatever limits you might have thought you couldn't pass.
Neil Degrasse Tyson![]()
quote:quote:Down Wind from The Sewage Treatment Plant. Immortalized in the 3rd season episode of the same name on the CBS sitcom "How I Met Your Mother". Fictional satire of the insane NYC real estate market and its ridiculous contraction derived neighborhood names.Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Robin's haar zat vrij fantastisch in de laatste aflevering. Voor de rest grappig, en mooi ook. Ben benieuwd hoe het gaat aflopen met Barney's vader en hoe het gaat aflopen met Zooey weten we natuurlijk allemaal wel.Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead![]()
Scherpquote:Op woensdag 10 november 2010 00:51 schreef Franktastic1984 het volgende:
Leuk detail; zet de aflevering maar eens stil in het begin als je de krant in beeld ziet. Links naast het artikel waar het over gaat staat een artikel over DOWISETREPLA en rechts een artikel over de Half-Roach Half-Mouse, voor de vaste HIMYM-kijkers klinken deze 2 dingen bekend...Bij het rechter artikel staat nog in grote letters "no one is safe, not even your mother" zou dat nog een hint kunnen zijn
![]()
![]()
Hoe is dat een hint? Is gewoon een grapje denk ik.Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead![]()
Maar stel het je eens voor.. Rachel en Jennifer als roommatesquote:Op dinsdag 9 november 2010 15:35 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ze heeft geen gele paraplu, ze is niet de huisgenote van Rachel Bilson.![]()
Dit was overigens de beste aflevering sinds A LONG TIME!!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!![]()
Ted gaat voor The Belt!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:00 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Maar stel het je eens voor.. Rachel en Jennifer als roommates![]()
Dit was overigens de beste aflevering sinds A LONG TIME!!!
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead![]()
Wat heerlijk blijft deze show toch, vond deze aflevering weer enorm goed.
Ted: I'm Galactic President Superstar McAwesomeville, nice to meet you.![]()
www.watch-series.comquote:Op donderdag 11 november 2010 09:39 schreef 2Mini het volgende:
Mijn streaming bron.. watchhowimetyourmother doet het niet meerOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Nicole Scherzinger![]()
![]()
![]()
ik ook !quote:
[ Bericht 28% gewijzigd door xSoDx op 16-11-2010 11:09:41 ]Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.![]()
Vond ik ook.quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:30 schreef bigbass het volgende:
two beavers are better than one![]()
Vrij geniale aflevering![]()
Punchy!
Schmosby!
Mooi ook die totaal onverwachte twist in het begin van Barney's corsage naar Robin Sparkles III y'all
Nu weten we ook van wie het huwelijk is van de eerste aflevering.![]()
Geen idee, ik vond de laatste twee afleveringen in ieder geval juist beter dan wat daarvoor kwam.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:28 schreef Dale. het volgende:
Ligt het aan mij of begint het saai te worden?Mary had a little lamb
Then Mary had dessert![]()
Ik heb 't gevoel alsof er veel minder in de afleveringen zit dan voorheen. Nu zat er alleen maar eenquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:28 schreef Dale. het volgende:
Ligt het aan mij of begint het saai te worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. in, en een klein beetjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.![]()
De laatste 2 afleveringen waren eindelijk weer eens leuk! Lang geleden.
Ohja en dit:quote:11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem![]()
Wat een kut aflevering. Het enige dat grappig was, was het "beaver" gedeelte, voor de rest was deie redelijk saai.![]()
?!quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:25 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Punchy!
Schmosby!
Mooi ook die totaal onverwachte twist in het begin van Barney's corsage naar Robin Sparkles III y'all
Nu weten we ook van wie het huwelijk is van de eerste aflevering.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
van Punchy en zijn chick.. Ted is toch best manquote:I can't do this all on my own, no I know, I'm no superman.![]()
Dr. Seaver loves him some beaver
[ Bericht 4% gewijzigd door Tazmaniac op 17-11-2010 17:53:59 ]Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Eerste aflevering waardoor ik echt in een deuk lag
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Ik vind Robin Sparkles niet grappig. Als ze er nu nog een béétje uitzag als een kind, maar ik vind haar er gewoon een beetje eng uitzien zo.
Aflevering vond ik wel vermakelijk, hoefde niet te lachen, maar qua vermaak was het goed.![]()
Volgens IMDB zat hij ook in "Sandcastles in the Sand"quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:07 schreef PiRANiA het volgende:
Chris Romano in HIMYM. Met baard
.
Verder beetje matige ep
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
En in Blue Blue Mountain state, Leuke serie, mooie vrouwenquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens IMDB zat hij ook in "Sandcastles in the Sand".
![]()
![]()
Ja daar kende ik hem van en daarom ging ik het IMDB'enquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
En in Blue Blue Mountain state, Leuke serie, mooie vrouwen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dat "you have to go" stukje van Barney.
Prima aflevering.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Die scene was echt briljant ja, staat hij al op youtube?quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Prima aflevering.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Leuke ep, behalve dat Lilly-gezeik dan
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story![]()
Vraagje: Lilly, Marshall, Barney en Ted allemaal vonden dat die show gewoon porno met kleren was, heeft Barney dan niet het recht Marshall te slappen?![]()
Volgens mij wou hij dat ook doen, hij staat wel op en doet alsof hij Marshall slapt en die zit al klaar met zijn wangquote:Op dinsdag 16 november 2010 23:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
Vraagje: Lilly, Marshall, Barney en Ted allemaal vonden dat die show gewoon porno met kleren was, heeft Barney dan niet het recht Marshall te slappen?![]()
Het ís geen porno, en daar ging het toen om. Daarbij ging het bij die slapbet om die videoclip en niet om deze serie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:45 schreef Splackavellie02 het volgende:
Dat is niet waar. De slapbet ging over het feit dat Barney dacht dat Robin porno heeft gedaan en Marshall dacht dat Robin ooit getrouwd was (in de mall). Dus op zich zou Barney Marshall mogen slappen als het porno zou zijn, maar ik denk dat ook Barney wel toe wil geven dat het dat niet is.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:55 schreef bigbass het volgende:
[..]
Het ís geen porno, en daar ging het toen om. Daarbij ging het bij die slapbet om die videoclip en niet om deze serie."Dangerous and disturbant this puzzle is... Meditate on this, I will..."![]()
Dat was ook heel mooi. Leuk ook om te kijken hoeveel je herkent.quote:Op dinsdag 16 november 2010 23:20 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Prima aflevering.
Ik vond de Lily-Robin verhaallijn wel interessant. Zo kreeg de aflevering ook nog wat diepte. En het was goed verweven met het Robin Sparkles gebeuren. Anders bleef dat ook maar een alleenstaand iets.![]()
Ook leuk dat Barney weer met zijn 83% statistiek kwam. Het het ruimte schip wat een curlingsteen was.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson![]()
Allemaal:quote:Op woensdag 17 november 2010 00:17 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Dat was ook heel mooi. Leuk ook om te kijken hoeveel je herkent.
Ik vond de Lily-Robin verhaallijn wel interessant. Zo kreeg de aflevering ook nog wat diepte. En het was goed verweven met het Robin Sparkles gebeuren. Anders bleef dat ook maar een alleenstaand iets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder een leuke aflevering, alleen als Lily over haar baby-gezeik begint, heb ik moeite dat niet te skippen..
Geen super aflevering, beaver was wel geniaal
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Robin Sparkles blijft leuk hoor, stukje van Beavers is geen klassieker, maar wel meer een blijvertje dan wat we nog meer hebben gezien dit seizoen.![]()
quote:If Robin's beaver devours six inches of wood every half-hour, and Jessica's beaver devours eight inches of wood every 45 minutes, how much wood will I need to keep both of these beavers well-fed all weekend long?
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...![]()
Ik vond de laatste 2 afleveringen eigenlijk vrij matig. Ik hoop, dat ze de komende weer beter worden.
Ik mis de oude Barney!!!!!!!![]()
Prima ep wel, maar het einde was mighty gayBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Het einde was gewoon kut, met die robot en die gozer ineens achter de bar...Aflevering zelf was leuk, vond ook de met Robin Sparkles ook wel goed
Was 't niet Kim Kardashian?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:49 schreef DUK het volgende:
Vermakelijk wederom. Wow..2 op een rij.
Pussycat doll FTW!
![]()
![]()
Nicole was wel leuk om naar te kijken maar vond niet dat goed acteerdeWhether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson![]()
ach, die paar zinnetjesquote:Op vrijdag 19 november 2010 01:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nicole was wel leuk om naar te kijken maar vond niet dat goed acteerdegewoon goed beeldmateriaal
Het verschil tussen ken en kan kunnen we niet.![]()
Dat stukje in die tv-serie deed ze goed, wanneer het serieus wordt minder idd.quote:Op vrijdag 19 november 2010 01:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
Nicole was wel leuk om naar te kijken maar vond niet dat goed acteerde![]()
Vind haar totaal geen uitstraling hebben. Robin was wel leuk
When all else fails, you always have delusion.![]()
Goed onderbouwd en zoquote:
Weer redelijk slechte aflevering. Leukste was Sparkles in Space, de rest was flauw.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Hahah geweldig dit!
Van aflevering 2 en seizoen 6, heb me rot gelachen.
Zeker als hij met de autotune komt.
En.
[ Bericht 14% gewijzigd door W1ckeDxt op 22-11-2010 14:44:44 ]![]()
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Heb de eerste 4 seizoenen gezien en ben toch echt afgehaakt. Ik stoor me altijd gigantisch aan het slechte acteerwerk van marshall, Ted moet ik zeggen is beter geworden in de loop van de seizoenen, Lily is ronduit saai en Robin nooit echt grappig. Barney is daarentegen meester en maakt de serie met 30% inbreng van Ted.
Nee, deze serie komt niet in de buurt bij Scrubs of Friends.![]()
Echt bizar dat het in NL nog niet is te krijgen op DVDCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
In de buurt van Scrubs niet nee maar in de buurt van Friends toch wel.quote:Op maandag 22 november 2010 15:07 schreef Jaapvaak het volgende:
Heb de eerste 4 seizoenen gezien en ben toch echt afgehaakt. Ik stoor me altijd gigantisch aan het slechte acteerwerk van marshall, Ted moet ik zeggen is beter geworden in de loop van de seizoenen, Lily is ronduit saai en Robin nooit echt grappig. Barney is daarentegen meester en maakt de serie met 30% inbreng van Ted.
Nee, deze serie komt niet in de buurt bij Scrubs of Friends.
Over de rest heb ik geen mening tot nu toe aangezien ik het eerst af wil kijken allemaal.![]()
Echt niet? Want seizoen 1 ligt hier in Antwerpen gewoon bij de mediamarkt. Vorige maand van m'n huisgenote gekregenquote:Op maandag 22 november 2010 15:18 schreef Stefan het volgende:
Echt bizar dat het in NL nog niet is te krijgen op DVD![]()
![]()
Je stoort je aan het acteergedrag van Marshall (Jason Segel) dat kan. Acteren kan die in mij ogen zeker wel.quote:Op maandag 22 november 2010 15:07 schreef Jaapvaak het volgende:
Nee, deze serie komt niet in de buurt bij Scrubs of Friends.
Dat je het niet leuk/grappig vindt is dan puur smaak. Scrubs vindt ik dan weer veel minder en niet in de buurt komen bij HIMYM of Friends.Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl![]()
Zo, het heeft een goed jaar geduurd, maar ik ben eindelijk van ep 1 gekomen tot waar de rest van de wereld inmiddels is. Een goede reden om me ook maar in dit topic te melden, lijkt me.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.![]()
Bij mij een paar weken in de zomerquote:Op maandag 22 november 2010 21:58 schreef Orbis het volgende:
Zo, het heeft een goed jaar geduurd, maar ik ben eindelijk van ep 1 gekomen tot waar de rest van de wereld inmiddels is. Een goede reden om me ook maar in dit topic te melden, lijkt me.![]()
![]()
Bij mij 2 weken ongeveer een maand geledenquote:Op maandag 22 november 2010 22:01 schreef Rookert het volgende:
[..]
Bij mij een paar weken in de zomer![]()
![]()
Andere verplichtingenquote:Op maandag 22 november 2010 23:29 schreef MacorgaZ het volgende:
Paar weken? Hoe hebben jullie het zo lang uit kunnen rekken?
De zon scheen.quote:Op maandag 22 november 2010 23:29 schreef MacorgaZ het volgende:
Paar weken? Hoe hebben jullie het zo lang uit kunnen rekken?![]()
Holy shit wat was deze aflevering briljant..The Blitz
Echt een van de beste in lange, lange tijd
Hurley
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ah, men!
Leuke aflevering inderdaad. Hopen dat ze dit niveau vast weten te houden.Whether or not you can become great at something, you can always become better.
Neil Degrasse Tyson![]()
Prima afleveringCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
De verwijzingen naar lost waren erg leuk!!!I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
Weer een geniale aflevering.
Aw Man!Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl![]()
Viel me laatst op hoe populair deze meuk blijkt te zijn. Heb het zelf echter nog nooit gevolgd. Is dit weer zo'n typische serie van, "het verhaal is zwak maar er spelen mooie mensen in dus we blijven kijken?"Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?![]()
HHet is een sitcom, niet The Wire. Ik vind het een van de leukere sitcoms van de laatste jaren.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:43 schreef BB-King het volgende:
Viel me laatst op hoe populair deze meuk blijkt te zijn. Heb het zelf echter nog nooit gevolgd. Is dit weer zo'n typische serie van, "het verhaal is zwak maar er spelen mooie mensen in dus we blijven kijken?"![]()
Als je een paar afleveringen gaat kijken dan kom je erachter.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:43 schreef BB-King het volgende:
Viel me laatst op hoe populair deze meuk blijkt te zijn. Heb het zelf echter nog nooit gevolgd. Is dit weer zo'n typische serie van, "het verhaal is zwak maar er spelen mooie mensen in dus we blijven kijken?"
Het is meer een serie, het verhaal is goed en er spelen "mooie" mensen in.Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl![]()
Na paar afleveringen van seizoen ben je verkocht, zeker de 1e paar seizoenen zijn origineel en scherp en hilarischquote:Op dinsdag 23 november 2010 12:43 schreef BB-King het volgende:
Viel me laatst op hoe populair deze meuk blijkt te zijn. Heb het zelf echter nog nooit gevolgd. Is dit weer zo'n typische serie van, "het verhaal is zwak maar er spelen mooie mensen in dus we blijven kijken?"![]()
![]()
Voor de lekkere wijven kijk ik niet en op Ted, Barney of Marshall geil ik nu ook niet bepaald.quote:Op dinsdag 23 november 2010 12:43 schreef BB-King het volgende:
![]()
maar maar.....Neil Patrick Harris......quote:Op dinsdag 23 november 2010 13:40 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Voor de lekkere wijven kijk ik niet en op Ted, Barney of Marshall geil ik nu ook niet bepaald.#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus![]()
Instant klassieker dit.
Aflevering bewijst ook maar dat Hurley heel snel een hoofdrol moet krijgen in een nieuwe sitcom.
Verwijzingen naar Lost waren geniaal. "But I was on that island for what seems like eternity."![]()
![]()
Ga downloaden dan, is veel leukerquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Waar ging de aflevering over? Precies toen ik wilde gaan kijken werd ik gebeld.![]()
Het was eenquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ga downloaden dan, is veel leukerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. grapje![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:25 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Het was eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. grapjeAw man, natuurlijkquote:Op dinsdag 23 november 2010 15:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Waar ging de aflevering over? Precies toen ik wilde gaan kijken werd ik gebeld.![]()
My bad, hij was goed
![]()
![]()
Download hem en kijk het, je zal het leuk vinden.quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Waar ging de aflevering over? Precies toen ik wilde gaan kijken werd ik gebeld.
Geweldig dat Zoey zegt: 'I was walking around the house half-naked'
En dat Barney dan iets zegt van: 'Damnit!" En dan : 'Wait, which half was naked? '![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 november 2010 15:21 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Waar ging de aflevering over? Precies toen ik wilde gaan kijken werd ik gebeld.
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus![]()
Aw, men!
Iemand anders die het ook opviel hoe Marshall weer zijn ogen dicht deed bij die groepsfoto?
Verder leuke aflevering! En leuke verwijzing naar Lost, ook al volg ik die niet![]()
Grappig aflevering. The Blitz
Hij was vet, sowieso houd ik wel van suggestieve eindes
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
BLITZ!!!!!!!!!!!!!!Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
Ik vind het zo irritant dat ze nieuwe karakters toevoegen en dan net doen alsof ze al jaren met de groep omgaan...![]()
Wanneer was deze verwijzing te zien? Heb ik gemist. Heb alleen dat "I've been stuck on that island for what seemed to be an eternity" stukje gezien.quote:When all else fails, you always have delusion.![]()
Dat telefoonnummer die hij verzon.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:19 schreef Mirel het volgende:
[..]
Wanneer was deze verwijzing te zien? Heb ik gemist. Heb alleen dat "I've been stuck on that island for what seemed to be an eternity" stukje gezien.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Lost. Hij zat in Lost ook.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:22 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Naar wat was dat een verwijzing?![]()
Tsja dat is wel zo, vooral omdat die dan zonder enig probleem worden opgenomen en volgende week weer foetsie zijn. Volgensmij komt alleen die met de bruiloft nog een keer terug...quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:05 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het zo irritant dat ze nieuwe karakters toevoegen en dan net doen alsof ze al jaren met de groep omgaan...Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger![]()
Dat vind ik ook wel heel slecht en makkelijk schrijfwerk. Maar Hurley zelf was gelukkig heel leuk. En de rest van de aflevering ook. Dus ik zie het door de vingers.quote:Op dinsdag 23 november 2010 20:05 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het zo irritant dat ze nieuwe karakters toevoegen en dan net doen alsof ze al jaren met de groep omgaan...![]()
Er is een vriend die vaker terug komt, namelijk die kalende kerel die een aantal afleveringen geleden nog te zien was met zijn vriendin en baby (Marshall & Lily waren er op bezoek)
Maar idd, zo'n aflevering geeft je wel een gevoel van: 'Heb ik een of meerdere gemist?'
Laat hem maar terug komen in ieder geval, want het zou jammer zijn als dit het 1e en laatste optreden van Hurley was.![]()
Punchy komt ook in een stuk of vier eps voor. Maar Hurley was vooral nuttig voor wat Lost-grappen. Nu die gemaakt zijn, denk ik ook dat we hem niet meer terug zien.last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.![]()
Stuart & Cynthia oid, ja. Op hun bruiloft ontmoette Ted Victoria. En Stuart was van die 'interventions'-aflevering, ook.quote:Op woensdag 24 november 2010 00:52 schreef Franktastic1984 het volgende:
Er is een vriend die vaker terug komt, namelijk die kalende kerel die een aantal afleveringen geleden nog te zien was met zijn vriendin en baby (Marshall & Lily waren er op bezoek)
Maar idd, zo'n aflevering geeft je wel een gevoel van: 'Heb ik een of meerdere gemist?'
Laat hem maar terug komen in ieder geval, want het zou jammer zijn als dit het 1e en laatste optreden van Hurley was.![]()
Het was echt al heeeeel lang geleden dat ik hardop moest lachen om HIMYM. TopafleveringAl kwam dat echt door Hurley. Awww maaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Ik miste trouwens wel 20-30x dude in de aflevering
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Ik kwam het volgende tegen op imdb: http://www.imdb.com/title/tt1746574/
Zou dit iets met de serie te maken hebben?![]()
NPH is de director dus zou maar zo kunnen..quote:Op woensdag 24 november 2010 11:58 schreef Franktastic1984 het volgende:
Ik kwam het volgende tegen op imdb: http://www.imdb.com/title/tt1746574/
Zou dit iets met de serie te maken hebben?Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Maar het staat op IMDB, dus het zou zo maar ook niet waar kunnen zijn.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
NPH is de director dus zou maar zo kunnen..![]()
![]()
Ik had het gevoel dat deze aflevering niet helemaal in het verhaal klopte, vooral na die aflevering in het museum.
Verder mag Hurley van mij wel vaker terug komen, geniaal die Lost-verwijzingen![]()
![]()
Hoezo nietquote:Op woensdag 24 november 2010 12:44 schreef Ricard0j het volgende:
Ik had het gevoel dat deze aflevering niet helemaal in het verhaal klopte, vooral na die aflevering in het museum.Dat die haat-liefde verhouding tussen Ted en Zoey uiteindelijk zou gaan leiden tot vriendschap en waarschijnlijk meer (al is ze niet de moeder) was vanaf het begin af aan al duidelijk imho. Dus dan past deze aflevering precies in het verhaal. Eerst die met het museum om de haat verhouding extra op scherp te zetten. Daarna dan deze om ze weer dichterbij elkaar te brengen en Zoey een vriendelijkere kant te geven.
![]()
Ik heb te weinig Lost gezien om die grappen überhaupt te hebben gespot. Maar dat de relatie tussen Ted en Zoey een ontwikkeling aan het doormaken is was toch al vanaf de eerste aflevering duidelijk. Voor mij was al meteen duidelijk dat zij niet eeuwig vijandig tegenover elkaar staan en ik zie Zoey's reactie op Ted's "There's always next year" ook als hint dat de relatie tussen haar en de Captain ook niet echt super is. Die scheiding zit eraan te komen en dat gooit de deur open voor Ted+Zoey.quote:Op woensdag 24 november 2010 12:44 schreef Ricard0j het volgende:
Ik had het gevoel dat deze aflevering niet helemaal in het verhaal klopte, vooral na die aflevering in het museum.
Verder mag Hurley van mij wel vaker terug komen, geniaal die Lost-verwijzingenAls je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead![]()
Ik vond 't een toffe episode!
Dat telefoonnummer dat hij voorstelde.4 8 15 16 32 42, mooie verwijzing.
Vind 't alleen wel jammer dat het altijd maar 20 minuutjes is, vind ik altijd nét iets te kort voor een mooie afronding van zo'n episode - maar dat vind ik altijd bij die tijden.
Wel tof dat Zoey en Ted nu de strijdbijl begraven. Vind haar eigenlijk wel een leuk karakter en hoop zeker dat ze een soort 2e Stella word (misschien is het de moeder wel? ook al is ze getrouwd).A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.![]()
De moeder is een huisgenoot van <Rachel Bilson> en zat toch in de economieklas waar Ted per ongeluk les voor gaf? Zoey is het dus niet.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:16 schreef MrEarcheese het volgende:
Ik vond 't een toffe episode!
Dat telefoonnummer dat hij voorstelde.4 8 15 16 32 42, mooie verwijzing.
Vind 't alleen wel jammer dat het altijd maar 20 minuutjes is, vind ik altijd nét iets te kort voor een mooie afronding van zo'n episode - maar dat vind ik altijd bij die tijden.
Wel tof dat Zoey en Ted nu de strijdbijl begraven. Vind haar eigenlijk wel een leuk karakter en hoop zeker dat ze een soort 2e Stella word (misschien is het de moeder wel? ook al is ze getrouwd).
En hij ontmoet de Moeder toch pas echt bij de bruiloft van waarschijnlijk Punchy?last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.![]()
Op de dag van de bruiloft, niet per sé op de bruiloft zelf.quote:Op woensdag 24 november 2010 20:41 schreef Orbis het volgende:
[..]
De moeder is een huisgenoot van <Rachel Bilson> en zat toch in de economieklas waar Ted per ongeluk les voor gaf? Zoey is het dus niet.
En hij ontmoet de Moeder toch pas echt bij de bruiloft van waarschijnlijk Punchy?Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
Forum Opties Forumhop: Hop naar: