quote:Misschien kan je dan beter stoppen met kijken want dit seizoen begon in topvormOp woensdag 20 oktober 2010 18:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vind het nieuwe seizoen nog niet geweldig.
quote:Niet onaardig, maar het mag niet in de schaduw staan van de eerste 2 seizoenen.Op woensdag 20 oktober 2010 18:58 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Misschien kan je dan beter stoppen met kijken want dit seizoen begon in topvorm
quote:Ben ik niet met je eens.Op woensdag 20 oktober 2010 18:58 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Misschien kan je dan beter stoppen met kijken want dit seizoen begon in topvorm
quote:Thanks
quote:S06E05Op woensdag 20 oktober 2010 23:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Welke aflevering is het laatste? Ben nu bij nummer 3 van seizoen 6 dus loop er nog 1 of 2 achter volgens mij.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 00:13 schreef Bol_Wan het volgende:
Dat stukje met Barney's broers vader aan de piano mag wat mij betreft bij de topmomenten van de serie
quote:het was iig de beste aflevering van S06 tot nu toeOp donderdag 21 oktober 2010 00:13 schreef Bol_Wan het volgende:
Dat stukje met Barney's broers vader aan de piano mag wat mij betreft bij de topmomenten van de serie
quote:Iedereen heeft zijn eigen interpretatie van humorOp donderdag 21 oktober 2010 16:14 schreef Zocalo het volgende:
Ik heb het idee dat een aflevering telkens door een andere groep leuk gevonden wordt.
Afgelopen twee vond ik echt weer ijzersterk. Gelukkig, want het begint vond ik maar matig.
quote:En toch kan ik me niet indenken dat er mensen zijn die deze serie kijken die Barney niet grappig vinden. Ted or Robin etc. ok, maar Barney moet je van houden of de serie is nietsOp donderdag 21 oktober 2010 20:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iedereen heeft zijn eigen interpretatie van humor
quote:Op zondag 24 oktober 2010 18:26 schreef Melodicloud het volgende:
"Look, dad, how fast I can run! *rent voorbij* ... *rent later weer voorbij* Dad, you're not looking!"
quote:Dat vond ik zo tenenkrommend slecht... ze zetten Barney echt te veel neer als klein kind... zo jammerOp zondag 24 oktober 2010 18:26 schreef Melodicloud het volgende:
"Look, dad, how fast I can run! *rent voorbij* ... *rent later weer voorbij* Dad, you're not looking!"
quote:dat vond ik juist zo fout dat het goed wasOp zondag 24 oktober 2010 18:26 schreef Melodicloud het volgende:
quote:Dacht d'r al ergens van te herkennen.. Even opgezocht en ze zat bij Disaster Date op MTV.. Leuk meisje!Op dinsdag 26 oktober 2010 16:32 schreef Mr.Noodle het volgende:
Marshall's dochter
Die chick van Barney aan het einde
The Amazing Astor!!!!
quote:Hehe klopt ja herkende der ookOp dinsdag 26 oktober 2010 20:05 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dacht d'r al ergens van te herkennen.. Even opgezocht en ze zat bij Disaster Date op MTV.. Leuk meisje!
quote:maar niet de beste
quote:Neen, want Lily moet d'r kop eens houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 23:35 schreef Franktastic1984 het volgende:
Spoilers voor de afleveringen in november:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ted - I get it, Cook Pu is a stupid name and it gets stupider and stupider the more you say it. Cook Pu Cook Pu Cook Pu! - Himym.nl![]()
Toch vreemd, die verschillen in mening.
Ik vind dit seizoen weer op het oude niveau zitten en zeker een verbetering t.o.v. seizoen 5![]()
quote:Barney was weer als vanouds in deze afleveringOp woensdag 27 oktober 2010 13:13 schreef Franktastic1984 het volgende:
Toch vreemd, die verschillen in mening.
Ik vind dit seizoen weer op het oude niveau zitten en zeker een verbetering t.o.v. seizoen 5
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)![]()
quote:
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
quote:Ik moest hardop lachen, haha. <3Op maandag 25 oktober 2010 13:15 schreef franklop het volgende:
[..]
dat vond ik juist zo fout dat het goed was
Hoe mongolisch hij ook rent, geweldig!
![]()
Het seizoen is een stuk beter dan seizoen 5, maar nog niet op het niveau van de eerste seizoenen. Komt hopelijk weer, vind het in ieder geval zeer vermakelijk
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
quote:Onbegrijpelijk dit soort posts?
Er zat in deze aflevering weer een goede grapdichtheid in vond ik, ik vond het een erg leuke aflvering weerBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Ik weet het niet. Ik vond het vergeleken met 2-half-men en TBBT nogal slecht. En hetzelfde. En matig.Op woensdag 27 oktober 2010 16:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Onbegrijpelijk dit soort posts?
Er zat in deze aflevering weer een goede grapdichtheid in vond ik, ik vond het een erg leuke aflvering weer![]()
Ik kijk ook af en toe 2 And a Half Men, maar nee, dat programma is echt niet beter. Na 1 aflevering heb ik het wel gehad met die oversekste grappen.![]()
quote:Dat is dan je humor, want ik vind 2 1/2 men ook leuk, maar als er iets hetzelfde is is het die serie welOp donderdag 28 oktober 2010 12:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik vond het vergeleken met 2-half-men en TBBT nogal slecht. En hetzelfde. En matig.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Het begin met de Halloween Walk of Shame Parade was nog veelbelovend. Maar daarna zakte de aflevering steeds verder in.![]()
Beter dat ze die Becky![]()
er heel snel uitschrijven. Zulke goedkope humor heeft de serie niet nodig.
![]()
Die Godfather verwijzing was leuk gevonden.
En Barney met z'n camera in het kantoor van Marshall was ook vermakelijk en de terugkeer van Randy viel wat tegen.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive![]()
Paardenhoofd was leuk gevonden, evenals de motivatie om studenten te dwingen naar college te komen (eindelijk eens niet dat zachtaardige gedoe). Had gehoopt op een paar moves van Barney (karate en/of vrouwen).I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces![]()
Hij was best leuk.
Een van de komende eps die over een tv-serie van Robin was bedacht aan de hand van reacties op de HIMYM pagina op Facebook. Paar weken terug vroegen ze daar wat Robin vroeger deed en iedereen verzon wat dingen
When all else fails, you always have delusion.![]()
15 november komt er weer een Robin Sparkles ep, yaaay.![]()
BOATS! BOATS! BOATS! BOATS! BOATS!
Haha en als Lily dat nadoet."boats boats boats."
![]()
Mweh. Laatste 2 afleveringen waren niet echt tof vergeleken met de rest van het seizoen.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Ik wilde voor mezelf eigenlijk een keer een lijstje maken met mijn favoriete HIMYM afleveringen. Ik kijk elke avond tijdens het eten een aflevering, heb nu de eerste 2 van het 1e seizoen gezien. Staan nog niet in mijn favo's.![]()
![]()
Gewoon googlen
http://www.beatbythenudge(...)magazine-spread.htmlWhen all else fails, you always have delusion.![]()
Voor moeder met kindquote:Op woensdag 3 november 2010 13:49 schreef MacorgaZ het volgende:
Warmpess
En daarnaast:
[ afbeelding ]. En half Nederlands
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee![]()
Was wel aardig maar verder niet meer zo leuk als vroeger. Die assistente van House MD mogen ze er wel weer uitschrijven.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010![]()
Verder belachelijk dat Randy alles kon doen. Volgens mij is een ontslag op staande voet genoeg reden dat ie geen vette cheque meekrijgt.Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Van welke film is jouw avatar? Hij initrigeert mequote:Op donderdag 4 november 2010 12:26 schreef Stefan het volgende:
Verder belachelijk dat Randy alles kon doen. Volgens mij is een ontslag op staande voet genoeg reden dat ie geen vette cheque meekrijgt.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Click op het linkje in mijn sigquote:Op donderdag 4 november 2010 12:29 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Van welke film is jouw avatar? Hij initrigeert meCombineer je intelligentie met je humor...NU!!
Deed me ook denken aan een aflevering van Seinfeld. Dan probeert George alles om ontslagen te worden door de Yankees.quote:Op donderdag 4 november 2010 12:26 schreef Stefan het volgende:
Verder belachelijk dat Randy alles kon doen. Volgens mij is een ontslag op staande voet genoeg reden dat ie geen vette cheque meekrijgt.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
Forum Opties Forumhop: Hop naar: