quote:*proest*Op vrijdag 22 oktober 2010 13:41 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Dat zou z'n onderzoeken niet vergemakkelijken, denk ik. En hij loopt natuurlijk voor gek met een belletje, het is tenslotte geen metrokat. Straks moet 'ie zeker ook nog een scooter en een veel oudere vriendin...
quote:Vast een heel tevreden klant.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:35 schreef Isegrim het volgende:
Vandaag twee flessen wijn per post ontvangen van een voormalige klant (vorige werkgever) om me te bedanken voor mijn inspanningen.
quote:Van alles, maar dat kan ik hier (nog) niet posten.
quote:dat is idd best triest! Maargoed het wordt alleen nog maar erger.Op maandag 25 oktober 2010 13:12 schreef Isegrim het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)ijgen-rekenhulp.html
De verdomming van de samenleving.
quote:Waarbij er nog serieus wordt beweerd dat het heel moeilijk en ingewikkeld is.Op maandag 25 oktober 2010 13:12 schreef Isegrim het volgende:
quote:Op maandag 25 oktober 2010 13:12 schreef Isegrim het volgende:
quote:Ja, dat is nog het ergste.Op maandag 25 oktober 2010 14:44 schreef Alicey het volgende:
[..]
Waarbij er nog serieus wordt beweerd dat het heel moeilijk en ingewikkeld is.
quote:ik kreeg geen geld ofzo van de club!Op maandag 25 oktober 2010 14:32 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Jij valt onder de noemer 'Feyenoord'.
quote:Dat stel ik niet.Op maandag 25 oktober 2010 15:47 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
als werknemer, zoals jij stelt.
quote:oh die kan idd net iets anders zien dan ik, thnx!Op maandag 25 oktober 2010 18:20 schreef junkiexp het volgende:
Mijn vriendin die in de Maastoren werkt had het gehoord.
Voor wat dat waard is natuurlijk.
quote:geen idee. JXP's chick en ik verzinnen het echt niet hoorOp maandag 25 oktober 2010 23:29 schreef Isegrim het volgende:
Waarom staat er nergens iets over dat lijk (?) in de Maas?
quote:ruik je nu nog gebakken ei?Op dinsdag 26 oktober 2010 09:34 schreef Isegrim het volgende:
Toen ik naar mijn werk fietste rook het naar gebakken ei.
quote:Serieus?Op woensdag 27 oktober 2010 07:17 schreef Breuls het volgende:
Alle layouts, behalve New Decade en de mobiele layouts, gaan eruit.
quote:Dan is het goed!Op woensdag 27 oktober 2010 07:17 schreef Breuls het volgende:
quote:Wat is er mis met de mobiele layout? Alsof foksilver en baggerlayout wel fijn werkten op om het even welk mobiel apparaat.Op woensdag 27 oktober 2010 00:02 schreef Isegrim het volgende:
Voor mobiel is de nieuwe layout minder geschikt. Blijft de oude wel beschikbaar voor mobiel?
quote:Er is niets mis mee, maar ik was bang dat die ook zou verdwijnen omdat je bij de nieuwe layout kunt aangeven of je 'm ook op mobiel wilt.Op woensdag 27 oktober 2010 08:34 schreef JDude het volgende:
[..]
Wat is er mis met de mobiele layout? Alsof foksilver en baggerlayout wel fijn werkten op om het even welk mobiel apparaat.
quote:Zijn er meerdere?Op woensdag 27 oktober 2010 07:17 schreef Breuls het volgende:
quote:Ook maar even getest. In Chrome gaat het goed, in Safari krijg ik een soort pop-up venster waarin ik wel tekst kan tikken, maar verder geen PI's, opmaakbuttons of invoerbutton te bekennen is.Op woensdag 27 oktober 2010 09:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De quote knop werkt ook niet lekker, de eerste keer dat ik druk krijg ik "error on page" in IE8 in de statusbalk. Bij de tweede keer werkt het pas.
quote:Op woensdag 27 oktober 2010 08:17 schreef Breuls het volgende:
[..]
Alsof ik de eerste ben die met dat nieuws komt.
quote:waarom gebruik je microsoft-zooi?Op woensdag 27 oktober 2010 09:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Zijn er meerdere?![]()
De quote knop werkt ook niet lekker, de eerste keer dat ik druk krijg ik "error on page" in IE8 in de statusbalk. Bij de tweede keer werkt het pas.
quote:Gelukkig werkt de rapporteerknop nog niet goed. Bovendien komt het door de nieuwe view. Iedere keer als ik Fok!nazi intik komt er Fok!nazi te staan. Ook in Firefox.Op woensdag 27 oktober 2010 09:30 schreef Alicey het volgende:
LOL
Zo'n post kan je een ban opleveren natuurlijk.
quote:Gaat fok! dan nog wel werken op mijn playmobil Blackberry? Daar heb ik nu een soort text-only versie... ook best grappig.Op woensdag 27 oktober 2010 07:17 schreef Breuls het volgende:
quote:Wat is er irritant aan?Op woensdag 27 oktober 2010 09:38 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Die quote knop is echt irritant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |