quote:Damn, het klonk ook al zo ongelukkig. Wel een goeie helm gehad dusOp vrijdag 22 oktober 2010 00:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Schrammen, bulten, maar verder okeHet is inderdaad een forse klap geweest. Ik heb met mn helm een lijn getrokken op de weg, dus mijn "pad" was goed te volgen. Isegrim had de scooter op haar benen gekregen.
quote:Die kans zit er wel in ja. Klote manOp vrijdag 22 oktober 2010 00:52 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
We redden het wel. Zullen morgen veel spierpijn hebben![]()
Dankje
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 08:14 schreef DroogDok het volgende:
Hoop voor je dat scooters niet zo snel afschrijven als auto's.
quote:Nope, afschrijving is niet lineair.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Ik hoop het ook. Als ze er vanuit gaan dat een scooter 5 jaar meegaat, dus 60 maanden, en deze een halve maand oud is, en we dus 1/120e er op 'verliezen' dan kan ik daar nog mee leven. Maar dat zal wel niet
quote:Kleren, kapotte helmen, mobieltjes etc kan je vaak ook vergoed krijgen (naar dagwaarde). Als je de bonnetjes niet hebt pintransacties erbij halen.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Schrammen, bulten, maar verder okeHet is inderdaad een forse klap geweest. Ik heb met mn helm een lijn getrokken op de weg, dus mijn "pad" was goed te volgen. Isegrim had de scooter op haar benen gekregen.
quote:Is total ja. Een simple kap kost je snel al honderden euros.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
De verzekering gaat er ook naar kijken. Aangezien de andere partij schuld had, zal haar verzekeringsmaatschappij verantwoordelijk zijn voor de schade. Dan lijkt het me dat het niet aan de verzekeringsmaatschappij ligt?![]()
Ik durf met redelijke zekerheid te zeggen dat het ding totalloss verklaard gaat worden. De hele linker zijkant is in puin
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:58 schreef Alicey het volgende:
Ga in ieder geval niet in op het eerste aanbod dat de verzekeraar je doet.
quote:Is er niet zoiets als een vast % van de (dag)waarde die uitgekeerd word ?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:58 schreef Alicey het volgende:
Ga in ieder geval niet in op het eerste aanbod dat de verzekeraar je doet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |