tuuuuurlijk welquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:57 schreef Maes het volgende:
Je schoenen zijn stoer Zwab maar staan niet onder mijn trouwjurk![]()
Ik ben een filmpje aan het youtuben van Bobbie en Fiep, ik hoop dat het lukt
In bagger had ik er ook gewoon postnummers bij staan hoor.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:58 schreef tombolafan het volgende:
Lapohunten in de nieuwe layout is niet knap meer
Had je die van Chico van net gezien???quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:57 schreef Maes het volgende:
Je schoenen zijn stoer Zwab maar staan niet onder mijn trouwjurk![]()
Ik ben een filmpje aan het youtuben van Bobbie en Fiep, ik hoop dat het lukt
ze doelt op de autorefreshquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:58 schreef JJH het volgende:
[..]
In bagger had ik er ook gewoon postnummers bij staan hoor.
Die bovenste draag ik dus. Heerlijk spul, om het jaar een paar en verder geen gezeurquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
dit zijn kisten
[ afbeelding ]
dit zijn mijn schoenen:
[ afbeelding ]
mijn kuiten zijn te groot voor de hoge hals van kisten maar ik wilde toch een hogere schoen dan standaard, omdat dat veel lekkerder loopt
whehehequote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lag ik gisteren Toy Story 3 te kijken![]()
Vooraan Kees, Polly in het midden en Bella op mn voeten
quote:
Snelle jellequote:
Met een Egyptische voet moet je het niet doen, met een Griekse voet kan het wel.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:31 schreef Maes het volgende:
Even jullie mening, het is voor volgend jaar mei![]()
[ afbeelding ]
Maar, maar ik heb een Friese voetquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:18 schreef Pagan het volgende:
[..]
Met een Egyptische voet moet je het niet doen, met een Griekse voet kan het wel.
* Pagan zou het sowieso niet doen.
omdat je link te lang was, hij staat vol met info die niet boeiend is voor fok, alleen voor youtube zelfquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:19 schreef Maes het volgende:
Waarom kreeg ik dat niet gelijk zo'n plaatje?
Maar ze doen het leuk samen
1 2 3 | //hier snij je em in tweeen, voor het & teken// &playnext=1&videos=brlb-oDbH0I&feature=mfu_in_order |
Ze had gewoon de link in de adresbalk genomen, ipv die als je op delen kliktquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat je link te lang was, hij staat vol met info die niet boeiend is voor fok, alleen voor youtube zelf
[ code verwijderd ]
quote:ik ook, maar ik weet waar je em moet wegknippenOp woensdag 20 oktober 2010 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze had gewoon de link in de adresbalk genomen, ipv die als je op delen klikt
quote:huuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuu
quote:Die ken ik ook al nie.Op woensdag 20 oktober 2010 16:36 schreef Maes het volgende:
Oh zo, nou ja volgende keer maar proberen.
Wat een enorm schattig filmpje van Chico, oh-oh. Zo heerlijk lui![]()
Wij kijken Coraline, wat een leuke film is dat
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
lushlushlushlushlush
[ afbeelding ]
he's going crazy
quote:My kinda birdOp woensdag 20 oktober 2010 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
lushlushlushlushlush
[ afbeelding ]
he's going crazy
quote:Ik vind dat zo een lief dekentje, dat wolkendekentje
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:54 schreef oh-oh het volgende:
En hij ligt weer met zn koppie op de muis, die had ie echt gemist, na de vakantie was ie zo blij dat ie muis weer zag
quote:Nou ja, nu dan
quote:maar storm is tofOp woensdag 20 oktober 2010 17:12 schreef Barbaaf het volgende:
van http://www.sat24.nl/eu word je ook niet blij, een onafgebroken stroom buien die zich tussen Schotland en Noorwegen in rijen aan het opstellen zijn om via de Noordzee ons land te komen teisteren
quote:Neuh, dan waait mijn tuin naar beneden.
quote:Hier gaat het juist met fases niet goed.Op woensdag 20 oktober 2010 17:09 schreef oh-oh het volgende:
Oh dat is kut Ing.
Sjon gaat met fases goed nu, maar die begaat nog wel es een misstap
quote:Nou, dan wilde ik best ruilen.Op woensdag 20 oktober 2010 17:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hier gaat het juist met fases niet goed.
Toch maar weer terug naar het oude merk korrels en 2x per dag Bach
quote:Van ruilen komt huilenOp woensdag 20 oktober 2010 17:23 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, dan wilde ik best ruilen.
Sjon wordt alweer bijna een jaar, en ik zou hem nu wel zindelijk willen noemen maar ik weet dat ie elk moment weer de mist in kan gaan, ik heb dr niet veel vertrouwen in
quote:Whehehe, je bent geil.Op woensdag 20 oktober 2010 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
mijn desire startte net spontaan opnieuw op
quote:Told yaOp woensdag 20 oktober 2010 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Ooh, en het gaat alleen maar erger worden. Straks start hij opeens 10 p/d opnieuw op. Of daaaagen lang nietOp woensdag 20 oktober 2010 17:47 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Raar, dat ding is al maanden op de markt.Op woensdag 20 oktober 2010 17:55 schreef Qwea het volgende:
Told ya
Nou, ga maar naar htc sturen. Ik heb net gebeld, krijg hem volgende week terug end van de week.
Ik quote ; Er zijn enorm veel problemen met de desire waardoor de levering van de onderdelen langer duurt
quote:misschien dat het een bepaalde generatie is?Op woensdag 20 oktober 2010 17:56 schreef APK het volgende:
[..]
Raar, dat ding is al maanden op de markt.
quote:Of na een bepaalde periode, die van mij is nog jong.Op woensdag 20 oktober 2010 17:59 schreef Qwea het volgende:
misschien dat het een bepaalde generatie is?
quote:ja, die van mij ookOp woensdag 20 oktober 2010 18:02 schreef APK het volgende:
[..]
Of na een bepaalde periode, die van mij is nog jong.
quote:'Is dat jouw bezem, of heeft een van de schoonmaaksters 'em laten staan?'Op woensdag 20 oktober 2010 17:59 schreef Greys het volgende:
Ik snap nu waarom er nog zoveel singles op FOK! rondlopen![]()
[Win!] Ik Date Maar Wat
quote:oh dearOp woensdag 20 oktober 2010 17:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Told ya
Nou, ga maar naar htc sturen. Ik heb net gebeld, krijg hem volgende week terug end van de week.
Ik quote ; Er zijn enorm veel problemen met de desire waardoor de levering van de onderdelen langer duurt
quote:Oeh, dan ben ik over 6 weken aan de beurt.Op woensdag 20 oktober 2010 18:03 schreef Qwea het volgende:
ja, die van mij ook3 maanden ofzo. Misschien 4
quote:Up yours.Op woensdag 20 oktober 2010 18:04 schreef APK het volgende:
[..]
'Is dat jouw bezem, of heeft een van de schoonmaaksters 'em laten staan?'
quote:OMGOp woensdag 20 oktober 2010 17:59 schreef Greys het volgende:
Ik snap nu waarom er nog zoveel singles op FOK! rondlopen![]()
[Win!] Ik Date Maar Wat
quote:Nou hupperdepup, gooi er iets bij dan, in dat topicOp woensdag 20 oktober 2010 18:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG
Ik ben trouwens ook single op FOK! hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:09 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat charmanter bij een vrouw.
quote:Oh bahOp woensdag 20 oktober 2010 17:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Is moeders er al Tombo?
Anders zet je gewoon een tupperwarebakkie bij de voordeur en een briefje erbij "2 minuten in de magnetron...eet smakelijk!"![]()
Hier weer een kutkat die in z'n zeikperiode zit.
Ik kan gvd al 3 dagen iedere keer de berging grondig dweilen en de mat in de was stoppen.
Vandaag had ie het lekker tegen de vriezert gedaan, zodat het via de voegen van de plavuizen lekker onder de vriezer is gelopen.
Ik ben echt sjaggo nu
quote:Joehoeoeoeoeoe
quote:Vind je dat interessant, ja? Ik eet gewoon weer zonder laptop deze keer hoor
quote:Maar heb je dan niet het gevoel dat je hele avond verpest is als je zo vroeg moet eten?Op woensdag 20 oktober 2010 18:13 schreef tombolafan het volgende:
Moeder was 10 minuten te laatDie had niet gedacht dat ik op tijd zou zijn
quote:Jij begint er elke dag over.Op woensdag 20 oktober 2010 18:14 schreef Goodbye het volgende:
Vind je dat interessant, ja? Ik eet gewoon weer zonder laptop deze keer hoor![]()
quote:Zelf gemaakt of *Pling* ?Maar het wordt zuurkoolstamppot met worst
quote:MELDT!Op woensdag 20 oktober 2010 18:16 schreef Greys het volgende:
Ik heb trouwens een probleem met Boor
Dat was nooit een schootkat, heel soms kwam hij wel eens tien minuten op schoot liggen.
Maar sinds anderhalve week heeft hij het helemaal uitgevonden (na twee jaar...) en is het een soort obsessie geworden. Zodra ik ergens tien seconden zit, komt ie luid blèrend aanrennen, beukt met koppie tegen mijn arm, wurmt zich op schoot en je kunt geen kant meer op.
Als ik hem er dan na een tijdje af zet, gaat ie in de brulboei modus.
MAUW!
MAUW!
MAUHAUUWWWWWWWWWWWW!![]()
Net zolang tot je maar weer toegeeft en weer geen kant op kunt
Lijkt schattig, is op zich vrij onhandig. En ik ben een mietje en een softie dus ik kan er ook niet boos op worden. Hoe leer ik hem dat dan af?
quote:Hard blaffen?Op woensdag 20 oktober 2010 18:16 schreef Greys het volgende:
Dat was nooit een schootkat, heel soms kwam hij wel eens tien minuten op schoot liggen.
Maar sinds anderhalve week heeft hij het helemaal uitgevonden (na twee jaar...) en is het een soort obsessie geworden. Zodra ik ergens tien seconden zit, komt ie luid blèrend aanrennen, beukt met koppie tegen mijn arm, wurmt zich op schoot en je kunt geen kant meer op.
MAUW!
MAUW!
Lijkt schattig, is op zich vrij onhandig. En ik ben een mietje en een softie dus ik kan er ook niet boos op worden. Hoe leer ik hem dat dan af?
quote:Da's niet waar!Op woensdag 20 oktober 2010 18:16 schreef APK het volgende:
[..]
Jij begint er elke dag over.
[..]
Zelf gemaakt of *Pling* ?
quote:Boor heeft ook al een keer of 14 op de laptop gelegenOp woensdag 20 oktober 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
MELDT!
Nelis doet dat ookGaat zelfs op de laptop liggen als dat moet (maar Nelis is oud dus ik heb de hoop opgegeven dat ik het af kan leren
)
quote:Ik beslis vanavond!
quote:Ja, hij tikt soms ook met msn (er zijn zelfs al mensen die vragen of dat Nelis is als er ineens ;aflji in beeld komtOp woensdag 20 oktober 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Boor heeft ook al een keer of 14 op de laptop gelegen
En soms zit ik muziekjes te luisteren met één oortje in en het andere oortje hangt dan naar beneden. Da's helemaal levensgevaarlijk, want dan gaat ie vlak voor mijn gezicht een bokscompetitie aan met dat snoertje
quote:
quote:OkeeOp woensdag 20 oktober 2010 18:20 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik beslis vanavond!![]()
Ik heb alleen probleempjes qua tijd omdat ik een afspraak heb staan om half vijf, maar die kan ik eventueel wel verzetten. Maar ik moet nog even kosten en tijd en dergelijke afwegen
quote:zuurkool moet gewoon met aardappel en spek en worst en jusOp woensdag 20 oktober 2010 18:21 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Maar maak je het dan precies zo als het op de magnetronmaaltijden eruit ziet of doe je crea met laagjes kaas met paneermeel enzo?
quote:Ik eet echt nooit magnetronmaaltijden, dus ik weet niet hoe het er uit zietOp woensdag 20 oktober 2010 18:21 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Maar maak je het dan precies zo als het op de magnetronmaaltijden eruit ziet of doe je crea met laagjes kaas met paneermeel enzo?
quote:Oh dus die gast dacht laatst gewoon dat jij klaar was toen je tegelijkertijd aan het cyberseksen en aan het FoK-en was.Op woensdag 20 oktober 2010 18:21 schreef tombolafan het volgende:
Ja, hij tikt soms ook met msn (er zijn zelfs al mensen die vragen of dat Nelis is als er ineens ;aflji in beeld komt)
quote:Oh, dat is wel lief!Op woensdag 20 oktober 2010 18:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Okee
En ik kan je ophalen/wegbrengen als dat nodig is he![]()
quote:Ik ben geen expert hoor, maar zo'n ovenschotel is best wel lekker, ook met laagjes gehakt ipv worst.Op woensdag 20 oktober 2010 18:23 schreef tombolafan het volgende:
zuurkool moet gewoon met aardappel en spek en worst en jus
quote:Dat heb ik al 3x geroepen
quote:Ik lees niet terugOp woensdag 20 oktober 2010 18:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat heb ik al 3x geroepen
Volgens mij woon je best op de route namelijk
quote:Oh, misschien wel, maar ik hou ook erg van het oude vertrouwde qua etenOp woensdag 20 oktober 2010 18:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben geen expert hoor, maar zo'n ovenschotel is best wel lekker, ook met laagjes gehakt ipv worst.
quote:Ik ben dol op ovenschotelsOp woensdag 20 oktober 2010 18:26 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben geen expert hoor, maar zo'n ovenschotel is best wel lekker, ook met laagjes gehakt ipv worst.
quote:Wat mij betreft wel (hele dag vrij), GB moet kijken dan denk ik?Op woensdag 20 oktober 2010 18:28 schreef Greys het volgende:
Even concreet voor die dinsdag 2 november:
Als we voor Rocky nog naar Shabu willen, moeten we om 17 uur bij Shabu zijn. Kunnen we om half acht naar het theater. Is dat haalbaar?
quote:Ik heb ook de hele dag vrij dan, want dan had ik eigenlijk in Egypte zullen zittenOp woensdag 20 oktober 2010 18:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel (hele dag vrij), GB moet kijken dan denk ik?
quote:Ik zit al op het randje dat ik NIET ga, dus hou geen rekening met mij!Op woensdag 20 oktober 2010 18:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel (hele dag vrij), GB moet kijken dan denk ik?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zit al op het randje dat ik NIET ga, dus hou geen rekening met mij!
quote:Ik alleen op vrijdag, daarom ben ik nooit thuis op vrijdag.Op woensdag 20 oktober 2010 18:29 schreef Goodbye het volgende:
Ik ben dol op ovenschotelsMaar het duurt dan wel lang voor je kunt eten, dus ik maak ze bijna alleen maar in het weekend
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik alleen op vrijdag, daarom ben ik nooit thuis op vrijdag.
quote:Ik heb al besloten om niet mee te gaan, omdat het gewoon niet gaat lukken qua kosten en tijd (kwam er vandaag bijvoorbeeld achter dat ik een overleg heb die dag tot half vijf..). Maar het had me wel heel leuk geleken!Op woensdag 20 oktober 2010 18:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als jij vanavond beslist of je mee gaat, dan kunnen we daarna kijken of je ook mee naar Shabu kan/gaat
En als ik je ophaal dan moeten we rond 4 uur bij jouw huis weg, als je vanaf je werk mee wilt moet ik weten waar je werkt om dat uit te rekenen
quote:Volgens mij wel.
quote:Morgen?Op woensdag 20 oktober 2010 18:34 schreef tombolafan het volgende:
Wanneer ben jij eigenlijk jarig ook al weer?
quote:NeeOp woensdag 20 oktober 2010 18:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij wel.![]()
Of heb jij andere berichten gehoord?
quote:Ik hoorde dat JJH's taxi de hele nacht voor een gaybar geparkeerd stond.Op woensdag 20 oktober 2010 18:36 schreef Cat22 het volgende:
Volgens mij wel.![]()
Of heb jij andere berichten gehoord?
quote:Keep me posted. Mateloos boeiend vindt ik dit soort dingen altijd.Op woensdag 20 oktober 2010 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh dear![]()
ik ga het een keer proberen te forceren straks, telefoon was wel koud toen het gebeurde, en hij bevroor net voordat het gebeurde
quote:Oh balenOp woensdag 20 oktober 2010 18:35 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb al besloten om niet mee te gaan, omdat het gewoon niet gaat lukken qua kosten en tijd (kwam er vandaag bijvoorbeeld achter dat ik een overleg heb die dag tot half vijf..). Maar het had me wel heel leuk geleken!
quote:Ik vond het wel lief van mijn verloofde dat ik met iemand anders mocht daten.Op woensdag 20 oktober 2010 18:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee
Wel lief van je verloofde dat je met een ander mag daten binnenkort!
quote:Jaaaaaa, dat lijkt me leukOp woensdag 20 oktober 2010 18:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh balen
Andere keer maar dan ofzo
quote:Ik geloof er niks van
quote:ik heb het met BaloeOp woensdag 20 oktober 2010 18:16 schreef Greys het volgende:
MAUW!
MAUW!
quote:487 volgens Ll.Op woensdag 20 oktober 2010 18:40 schreef tombolafan het volgende:
Ik geloof er niks van
Ik ben ook alweer vergeten hoe verschrikkelijk oud je ook al weer bent
quote:Pannensetje?Op woensdag 20 oktober 2010 18:41 schreef APK het volgende:
[..]
487 volgens Ll.
Nee, juni pas, kom je dan een pannensetje brengen?
Kan er wel weer een paar gebruiken in de tuin.
quote:We hadden het toch over ovenschotels?Op woensdag 20 oktober 2010 18:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pannensetje?
Snap ik een grapje niet?
Maar is goed hoor, ik kom in juni 2011 wel langs
quote:Die wilde ze volgens mij voor je gaan maken, McSubtielOp woensdag 20 oktober 2010 18:43 schreef APK het volgende:
[..]
We hadden het toch over ovenschotels?
quote:Ja dááááág, als je jarig bent kom ik een maand lang over de vloer om ovenschotels voor je te maken!Op woensdag 20 oktober 2010 18:44 schreef APK het volgende:
Niet de hele maand trouwens hoor, ik wil af en toe ook wat tijd voor mijzelf.
quote:Oh.Op woensdag 20 oktober 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
Die wilde ze volgens mij voor je gaan maken, McSubtiel
quote:Neem je dan wel een trechter mee?Op woensdag 20 oktober 2010 18:45 schreef Goodbye het volgende:
Ja dááááág, als je jarig bent kom ik een maand lang over de vloer om ovenschotels voor je te maken!
quote:Ja, maar AaPeeKaatje krijgt elke dag een nieuw van meOp woensdag 20 oktober 2010 18:46 schreef Greys het volgende:
Bejaarden doen volgens mij een dag of 6 met één ovenschotel.
quote:Eh,
quote:Whut!?Op woensdag 20 oktober 2010 18:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Die wilde ze volgens mij voor je gaan maken, McSubtiel
quote:Gelukkig hebben we GBOp woensdag 20 oktober 2010 18:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja dááááág, als je jarig bent kom ik een maand lang over de vloer om ovenschotels voor je te maken!
quote:Zou dat nou leuk zijn? Ik ga voor Serendipity, denk ik
quote:Die kan die ook gewoon als ruk doekjes gebruikenOp woensdag 20 oktober 2010 18:49 schreef Greys het volgende:
Eet smakelijk oh-oh!
APK, hier... je bent vast emo van zoveel goedheid. Dat kan niet anders.
[ afbeelding ]
quote:Oh!Op woensdag 20 oktober 2010 18:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Whut!?Heul niet
Waar haal je dat nou weer uit
Ik vroeg het me gewoon af
quote:KOMT DIE VANAVOND????Op woensdag 20 oktober 2010 18:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zou dat nou leuk zijn? Ik ga voor Serendipity, denk ik
quote:Ja, ik ben hak-tak iddOp woensdag 20 oktober 2010 18:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!
Hak: ovenschotels
Tak: verjaardag
Oke, I see!
quote:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ik zit straks klaar!
quote:Ik heb geen idee maar ik zag net in een voorstukje dat een van de deelneemsters een relifreak is, ik neem aan dat we die meteen naar huis stemmen dan?Op woensdag 20 oktober 2010 18:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zou dat nou leuk zijn? Ik ga voor Serendipity, denk ik
quote:Oh ik dan ookOp woensdag 20 oktober 2010 18:52 schreef tombolafan het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Ik zit straks klaar!![]()
quote:Ja, ik ookOp woensdag 20 oktober 2010 18:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh ik dan ook![]()
![]()
Ik vind dat zo'n leuke lieve film.
quote:Kedeng!
quote:Jahaaa, RTL5
quote:Ik vind 'serendipity' een mooi woordOp woensdag 20 oktober 2010 18:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik ook
Ik geloof daar ook heilig in; bij elkaar horen enzo![]()
![]()
quote:Ook datOp woensdag 20 oktober 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind 'serendipity' een mooi woord
quote:Ik ookOp woensdag 20 oktober 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind 'serendipity' een mooi woord
quote:Dat mag ook! Als het komt tenminste!Op woensdag 20 oktober 2010 18:55 schreef oh-oh het volgende:
Ik kijk nog liever de hele avond Studio Sport of zo![]()
quote:Nah, ik heb dvd's, Modern Family seizoen 1 gaat eraan geloven als the Voice niks isOp woensdag 20 oktober 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mag ook! Als het komt tenminste!![]()
quote:When love feels like magic, it's called destiny.
quote:Lepel je dat zo op?Op woensdag 20 oktober 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
[..]
When love feels like magic, it's called destiny.
When destiny has a sense of humor, it's called serendipity.
quote:Ja, maar die heb je toch wel net van google geplukt, toch?Op woensdag 20 oktober 2010 19:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, da's een van de tag lines van die film
quote:Tuurlijk, om te zien of ik hem goed had. Bijna, niet helemaalOp woensdag 20 oktober 2010 19:09 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, maar die heb je toch wel net van google geplukt, toch?
quote:Oh, ik ook al een keer of vierOp woensdag 20 oktober 2010 19:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Tuurlijk, om te zien of ik hem goed had. Bijna, niet helemaal
Ik heb die film al zes keer gezien ofzo![]()
quote:ik was chrome to phone aan het installerenOp woensdag 20 oktober 2010 18:39 schreef Qwea het volgende:
[..]
Keep me posted. Mateloos boeiend vindt ik dit soort dingen altijd.
Wat was je aan het doen toen het gebeurde?
quote:De film moet nog beginnen, darling!Op woensdag 20 oktober 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
Maybe you should give me your phone number. Just in case.
In case of what?
In case of life.
quote:oh, oke, 0619532027Op woensdag 20 oktober 2010 19:16 schreef Greys het volgende:
Maybe you should give me your phone number. Just in case.
In case of what?
In case of life.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
net pizza besteld, met gehakt, ui, pepertjes, paprika, extra gehakt, extra pepertjes en knoflook
want ze deden nooit zoveel gehakt en pepertjes op de pizza
nee krijg ik een soort van mount doom van gehakt en hete pepers, nog net niet per steekwagentje aangeleverd, tering wat zat er veel op![]()
maar het was wel de eerste echte hete pizza die ik gegeten heb![]()
heet heet heet heet
quote:Ze hebben je vast gedefinieerd als lastige klant.Op woensdag 20 oktober 2010 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
net pizza besteld, met gehakt, ui, pepertjes, paprika, extra gehakt, extra pepertjes en knoflook
want ze deden nooit zoveel gehakt en pepertjes op de pizza
nee krijg ik een soort van mount doom van gehakt en hete pepers, nog net niet per steekwagentje aangeleverd, tering wat zat er veel op![]()
maar het was wel de eerste echte hete pizza die ik gegeten heb![]()
heet heet heet heet
quote:wheheh, ze doen maar, ik vind het lekkerOp woensdag 20 oktober 2010 19:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ze hebben je vast gedefinieerd als lastige klant.![]()
Hij wil extra pepertjes? Dan krijgt hij EXTRA PEPERTJES!!!![]()
![]()
quote:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOp woensdag 20 oktober 2010 19:26 schreef Cat22 het volgende:
Komt er nog een goeie film op vanavond?
quote:Whehehe woest mannelijk sexah heOp woensdag 20 oktober 2010 19:26 schreef Greys het volgende:
Zwab
Heb je het weggespoeld met een biertje?
quote:Ja, bij pizza hoort bier!
quote:Je smaakpapillen zijn gewoon dead.Op woensdag 20 oktober 2010 19:25 schreef DeZwabber het volgende:
inmiddels voel ik er al niets meer van, dat ging best snel
quote:Welke dan?
quote:En dat van de pakjeskokkin
quote:Serendipity
quote:mwah, starwars I the phantom menace, maar meh, lang niet zo leuk als de originele drie filmsOp woensdag 20 oktober 2010 19:26 schreef Cat22 het volgende:
Komt er nog een goeie film op vanavond?
quote:Nah, maar wel de leukste van die drie nieuwere.Op woensdag 20 oktober 2010 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah, starwars I the phantom menace, maar meh, lang niet zo leuk als de originele drie films
quote:ik ga zo even langs m'n vaderOp woensdag 20 oktober 2010 19:26 schreef oh-oh het volgende:
Zeg Zwabber heb je nu wel al je post gehad dan?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Serendipity
(Zo fijn dat je het vroeg, kon ik het nog een keer zeggen)
quote:Als het nou Star Trek was.Op woensdag 20 oktober 2010 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mwah, starwars I the phantom menace, maar meh, lang niet zo leuk als de originele drie films
quote:ik heb eerlijk gezegd niet eens de moeite genomen om die andere nieuwere te zienOp woensdag 20 oktober 2010 19:32 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nah, maar wel de leukste van die drie nieuwere.
quote:neh, wat water tijdens het eten, maar verders niks, verders niksOp woensdag 20 oktober 2010 19:26 schreef Greys het volgende:
Zwab
Heb je het weggespoeld met een biertje?
quote:Das echt te nerdy
quote:Blegh, de vriend van mn zusje is Trekky, te sneu gewoonOp woensdag 20 oktober 2010 19:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar dat schaakspel is tof
[ afbeelding ]
quote:" ;aflji"Op woensdag 20 oktober 2010 18:50 schreef Qwea het volgende:
Die kan die ook gewoon als ruk doekjes gebruiken
quote:En dat doen mijn katten nou nooit!Op woensdag 20 oktober 2010 19:42 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft op de bank gepist, en dr naast ook.
![]()
quote:Ik was ff afwassen, en jij?
quote:Die lijer liep te brullen en te krijsen als een cavia net in de regen, dus die zal niet zo veel gezeken hebben als normaal.Op woensdag 20 oktober 2010 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dat doen mijn katten nou nooit!
![]()
Gelukkig maar heel zelden.
quote:Ook!
quote:Schoduerklopje geeft.Op woensdag 20 oktober 2010 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook!![]()
Net gekookt én al alles afgewassen!![]()
Krijg ik nu een schouderklopje of moet ik mezelf er weer aan helpen?
quote:Dat moet je zelluf doen, dat doe ik ookOp woensdag 20 oktober 2010 19:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ook!![]()
Net gekookt én al alles afgewassen!![]()
Krijg ik nu een schouderklopje of moet ik mezelf er weer aan helpen?
quote:Was da nu weer voor iets obceens???
quote:swaffelen, maar dan op je schouderOp woensdag 20 oktober 2010 19:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Was da nu weer voor iets obceens???
quote:Alleen maar een schouderklopje?
quote:en pm's beantwoorden
quote:
quote:2 inmiddelsOp woensdag 20 oktober 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, loop ik er alweer eentje achter?![]()
*rent*
quote:
quote:JaOp woensdag 20 oktober 2010 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, loop ik er alweer eentje achter?![]()
*rent*
quote:Ik heb net een dikke sprits op....ik lust nog wel eenOp woensdag 20 oktober 2010 20:05 schreef Goodbye het volgende:
[..]
![]()
Wat ga je eten? Slinger je de frituurpan aan?
quote:Hee, op je beurt wachten
quote:Ja, ik hou er ook niet van. Frituurpan is dus ook al heel lang niet meer gebruiktOp woensdag 20 oktober 2010 20:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb net een dikke sprits op....ik lust nog wel een![]()
Frituurpan moet eiks schoon vet, dus die gebruik ik atm niet zo vaak.
Meest ranzige klusje evah
quote:Jij altijdOp woensdag 20 oktober 2010 20:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
JaMaakt niet uit hoor, zolang ik je er maar subtiel op mag wijzen
quote:Bak chipolata pudding hier.Op woensdag 20 oktober 2010 20:08 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik hou er ook niet van. Frituurpan is dus ook al heel lang niet meer gebruikt![]()
Oeh, spritsen met voor de helft chocola vind ik echt zooooo lekker
quote:Ooooooooooooh
quote:Oh, ik heb geen spritsen in huis. Was het maar zo'n feest
quote:
quote:Heb jij dat ook?Op woensdag 20 oktober 2010 20:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik heb geen spritsen in huis. Was het maar zo'n feestNet een peer ijsje op en nu heb ik het koud
quote:Hij staat hier al op het goede netOp woensdag 20 oktober 2010 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Een hele berg cuteness!
Oeh, over cute gesproken, Serendipity begint bijna
quote:Ik zit al de hele avond onder mijn dekentjeOp woensdag 20 oktober 2010 20:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij dat ook?Als het koud is toch per se je ijsje willen eten en het nog kouder krijgen.
![]()
Ik kruip dan altijd preventief onder mijn dekentje.
quote:WelkeOp woensdag 20 oktober 2010 20:37 schreef Goodbye het volgende:
Deze scène zie ik altijd voor me als ik aan deze film denk
quote:Met dat schaatsen
quote:IT'S SO FLUFFYOp woensdag 20 oktober 2010 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhhh![]()
te schattig gewoon
quote:IJs en soep, de perfecte combo.Op woensdag 20 oktober 2010 20:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik zit al de hele avond onder mijn dekentje![]()
Maar ik had soep gemaakt voor mezelf net en er is nog over, dus ik kan nog wat opwarmen
quote:Ik moest zooooo lachen toen ik die trailer voor 't eerst zag
quote:waarmee?
quote:Wbt. een 'ongewenste' kat op schoot, de eerste maanden dat ik studeerde en nog thuis woonde kwam onze kat, die toen 17 was en ik al die tijd kende, ook opeens steeds op schoot liggen. Heel lief en ze miste me vast, maar na een tijdje wel een beetje lastig want je kan geen kant meer op. Legde ik m'n armen in m'n schoot,ging ze op m'n armen liggen; boog ik voorover, ging ze in m'n nek liggen. Uiteindelijk hebben we het opgelost door naast me een gedragen kledingstuk van me te leggen, kat erop te leggen en te aaien tot ze bleef liggen. Na een par dagen accepteerde ze de surrogaat-Barbaaf en kon ik tenminste van de bank komen als ik dat wilde.
quote:Liev he?Op woensdag 20 oktober 2010 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ahhhhhhhhhhhhh![]()
te schattig gewoon
quote:ik heb die film gisteren gezien, hij is zo leukOp woensdag 20 oktober 2010 20:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik moest zooooo lachen toen ik die trailer voor 't eerst zag
quote:Ja? Dan ga ik hem wel kijken in de bios, zat nog te twijfelen!Op woensdag 20 oktober 2010 20:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb die film gisteren gezien, hij is zo leuk
dit ook:
quote:Van veel pepers heb je altijd twee keer plezier
quote:SePo!
quote:ik heb daar echt nog nooit last van gehadOp woensdag 20 oktober 2010 20:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Van veel pepers heb je altijd twee keer plezier
quote:Make me.
quote:Je mag mijn plaatje gebruiken hoor Greys
quote:Ik ga kijken Maesje!Op woensdag 20 oktober 2010 21:00 schreef Maes het volgende:
Gb?????????????????????????? Kijk even op pagina 1 voor mijn schoenen:) (of ze je goedkeuring weg kunnen dragen)
quote:Five kittehs saiz it ain't so bad.
quote:Pagina 6 van het vorige topic
quote:Wat? Dat heb ik gemist!Op woensdag 20 oktober 2010 21:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Pagina 6 van het vorige topic![]()
Maes, ik vind ze prachtigWeet je nu al zeker wat DE JURK wordt? Heb laatst wel gezien wat je graag wilde, maar weet niet of dat het geworden is?
quote:Pagina 6 van het vorige topic, luilakOp woensdag 20 oktober 2010 21:05 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat? Dat heb ik gemist!
Doe es posten Maes
quote:Old SpiceOp woensdag 20 oktober 2010 21:05 schreef Goodbye het volgende:
British women don't age well![]()
Mooie vriendin heeft John nu wel, maar ja, Sarah
quote:Ja, en zag ik nou goed dat zij Aidan als vriendje heeft?Op woensdag 20 oktober 2010 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Die vriendin van nu is uit Sex and The City toch?
Daar was ze ook al degene die afgepoeierd ging worden![]()
quote:De schoenen ja...ik bedoel de jurkOp woensdag 20 oktober 2010 21:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Pagina 6 van het vorige topic, luilak
quote:Oh, sorryOp woensdag 20 oktober 2010 21:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De schoenen ja...ik bedoel de jurk
quote:Aaaah hoe lang ben je daarvoor bezig geweest?Op woensdag 20 oktober 2010 21:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Five kittehs saiz it ain't so bad.
[ afbeelding ]
quote:7 weken. En toen maar 5 seconden.Op woensdag 20 oktober 2010 21:10 schreef senesta het volgende:
[..]
Aaaah hoe lang ben je daarvoor bezig geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |