tuuuuurlijk welquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:57 schreef Maes het volgende:
Je schoenen zijn stoer Zwab maar staan niet onder mijn trouwjurk![]()
Ik ben een filmpje aan het youtuben van Bobbie en Fiep, ik hoop dat het lukt
In bagger had ik er ook gewoon postnummers bij staan hoor.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:58 schreef tombolafan het volgende:
Lapohunten in de nieuwe layout is niet knap meer
Had je die van Chico van net gezien???quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:57 schreef Maes het volgende:
Je schoenen zijn stoer Zwab maar staan niet onder mijn trouwjurk![]()
Ik ben een filmpje aan het youtuben van Bobbie en Fiep, ik hoop dat het lukt
ze doelt op de autorefreshquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:58 schreef JJH het volgende:
[..]
In bagger had ik er ook gewoon postnummers bij staan hoor.
Die bovenste draag ik dus. Heerlijk spul, om het jaar een paar en verder geen gezeurquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:54 schreef DeZwabber het volgende:
dit zijn kisten
[ afbeelding ]
dit zijn mijn schoenen:
[ afbeelding ]
mijn kuiten zijn te groot voor de hoge hals van kisten maar ik wilde toch een hogere schoen dan standaard, omdat dat veel lekkerder loopt
whehehequote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:03 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Zo lag ik gisteren Toy Story 3 te kijken![]()
Vooraan Kees, Polly in het midden en Bella op mn voeten
quote:
Snelle jellequote:
Met een Egyptische voet moet je het niet doen, met een Griekse voet kan het wel.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:31 schreef Maes het volgende:
Even jullie mening, het is voor volgend jaar mei![]()
[ afbeelding ]
Maar, maar ik heb een Friese voetquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:18 schreef Pagan het volgende:
[..]
Met een Egyptische voet moet je het niet doen, met een Griekse voet kan het wel.
* Pagan zou het sowieso niet doen.
omdat je link te lang was, hij staat vol met info die niet boeiend is voor fok, alleen voor youtube zelfquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:19 schreef Maes het volgende:
Waarom kreeg ik dat niet gelijk zo'n plaatje?
Maar ze doen het leuk samen
1 2 3 | //hier snij je em in tweeen, voor het & teken// &playnext=1&videos=brlb-oDbH0I&feature=mfu_in_order |
Ze had gewoon de link in de adresbalk genomen, ipv die als je op delen kliktquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
omdat je link te lang was, hij staat vol met info die niet boeiend is voor fok, alleen voor youtube zelf
[ code verwijderd ]
quote:ik ook, maar ik weet waar je em moet wegknippenOp woensdag 20 oktober 2010 16:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze had gewoon de link in de adresbalk genomen, ipv die als je op delen klikt
quote:huuuuuuuuuuuhuuuuuuuuuuuu
quote:Die ken ik ook al nie.Op woensdag 20 oktober 2010 16:36 schreef Maes het volgende:
Oh zo, nou ja volgende keer maar proberen.
Wat een enorm schattig filmpje van Chico, oh-oh. Zo heerlijk lui![]()
Wij kijken Coraline, wat een leuke film is dat
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
lushlushlushlushlush
[ afbeelding ]
he's going crazy
quote:My kinda birdOp woensdag 20 oktober 2010 16:46 schreef DeZwabber het volgende:
lushlushlushlushlush
[ afbeelding ]
he's going crazy
quote:Ik vind dat zo een lief dekentje, dat wolkendekentje
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:54 schreef oh-oh het volgende:
En hij ligt weer met zn koppie op de muis, die had ie echt gemist, na de vakantie was ie zo blij dat ie muis weer zag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |