ORIGINEEL MAN!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:34 schreef Rick_dB het volgende:
Een pick up line he?
mag het ook met plaatjes?
[ afbeelding ]
het plaatje verteld hoe je een meisje oppiktquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:38 schreef Greys het volgende:
Als jij denkt dat je daarmee scoort in de kroeg, met een plaatje?
Leef je uit!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Mag je er trouwens meerdere posten?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:31 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Fluisterend: "Zou je me willen pijpen?" "Wat zeg je?" "OF JE WORST LUST!"
quote:Dies wel lief (:Op woensdag 20 oktober 2010 16:50 schreef Shieldz het volgende:
Als jij de boom zou zijn, zou ik je omarmen als een Koala beertje.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Op z'n FOK!'s dan maar:
"Hey moppie, delf je mijn wolvenshirt en ga je met me mee naar huis zodat ik je kan geven en ik morgen een topic met mijn hosseltorrie kan posten ?! "
"Wil je voor ¤450-, met me mee neeaar huis gaan ?
Dat zou echt fantastisch zijn ! "
quote:Op woensdag 18 juni 2008 12:51 schreef afcajos het volgende:
Wist je dat mijn piemel kanker kan genaezen? helaas neuk ik geen kale vrouwen![]()
maargoed, wil je wat drinken?
werkt altijd
quote:Spreek jij alleen chicks aan op lan-party'sOp donderdag 21 oktober 2010 00:49 schreef rijsttafel het volgende:
Een compilatie van mijn beste openingszinnen. Beproefd en lukt altijd! Inclusief tips!
Begin met een interessant feitje om je intellect te tonen
- Wist je dat een mier 10 keer zijn eigen gewicht kan dragen? Ik wou dat ik een mier was, dan kon ik je over de drempel tillen.
Nonchalant doen over je werk
- *in de kroeg met leuk een nummer van DJ Thiesto op* Tof nummer, hè? Al moet ik zeggen, het is 1 van m'n mindere.
Tonen dat je veel fantasie hebt
- Ik zou willen dat we in de wereld van Starwars leefden, dan had ik tenminste wel een goede wingman en een groot lightsaber gehad.
Laten merken dat je een beter geheugen hebt dan de ander
- Ken je me nog? Nee? Gelukkig maar.
Als al het andere tegenzit, werkt deze altijd bij vrouwen met een pittig kort kapsel
- Ik ben niet wanhopig, ik ben een vliegtuig.
quote:Chicks op lanparty's is een contradictio in terminisOp donderdag 21 oktober 2010 01:42 schreef superbad het volgende:
[..]
Spreek jij alleen chicks aan op lan-party's![]()
![]()
quote:Waarmee je dus aangeeft dat er minstens 4 vrouwen zijn die je net zo mooi vindtOp donderdag 21 oktober 2010 09:08 schreef Loveless85 het volgende:
Als ik een cent kreeg voor iedere keer dat ik een vrouw zag zo mooi als jij, dan had ik nu een stuiver.
quote:Ja maar, ja maar, das toch heul niet veelOp donderdag 21 oktober 2010 09:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarmee je dus aangeeft dat er minstens 4 vrouwen zijn die je net zo mooi vindt
Daar zou ik niet voor vallen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 00:49 schreef rijsttafel het volgende:
Een compilatie van mijn beste openingszinnen. Beproefd en lukt altijd! Inclusief tips!
Begin met een interessant feitje om je intellect te tonen
- Wist je dat een mier 10 keer zijn eigen gewicht kan dragen? Ik wou dat ik een mier was, dan kon ik je over de drempel tillen.
quote:Wij vrouwen willen graag uniek zijnOp donderdag 21 oktober 2010 09:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, das toch heul niet veel
Jaloerse wijven
quote:We kijken uit naar jouw originele zelf verzonnen pick up line!Op donderdag 21 oktober 2010 10:28 schreef Skylark. het volgende:
Beetje jammer dat iedereen hier die standaard post en niet gewoon zelfverzonnen. Googlen kan iedereen.
quote:lolOp donderdag 21 oktober 2010 14:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
'Hello! Looking for Mr. Goodbar? Here he is! Can i buy you a couple of drinks?
You must be a Libra.. What? You're Jewish?
err.. ahum.. You're place or mine?'
(Frank Zappa)
quote:Dat zijn meer verhaaltjes, niet echt zinnen.Op donderdag 21 oktober 2010 10:35 schreef Greys het volgende:
[..]
We kijken uit naar jouw originele zelf verzonnen pick up line!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 21-10-2010 16:49:10 ]zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
quote:Dan zijn we benieuwd naar jouw verhalen dusOp donderdag 21 oktober 2010 15:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Dat zijn meer verhaaltjes, niet echt zinnen.
quote:die van mij staan hier niet inOp donderdag 21 oktober 2010 15:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
99% van dit topic staat in deze lijst:
hele lijst met zinnen
quote:SerieusOp woensdag 20 oktober 2010 21:54 schreef Karina het volgende:
Hoi, zeg, ik moet heel nodig plassen, weet jij waar de wc is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:29 schreef Dale. het volgende:
[..]
Serieusdat heeft een meisje ooit aan mij gevraagd... ik dacht dat het serieus was...
![]()
Eh... ging ze daarna naar het toilet en kwam daarna weer niet meer terug bij je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:37 schreef MelR het volgende:
misschien ligt het aan mij, maar ik vind dat de meeste openingszinnen beter bij mannen passen dan bij vrouwen...en dan niet alleen de seksistische maar ook de gewone?!Tja, vrouwen hoeven alleen maar een beetje mooi op te zitten en met de oogjes knipperen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
quote:Inderdaad ja.Op donderdag 21 oktober 2010 16:37 schreef MelR het volgende:
misschien ligt het aan mij, maar ik vind dat de meeste openingszinnen beter bij mannen passen dan bij vrouwen...en dan niet alleen de seksistische maar ook de gewone?!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 15:56 schreef Skylark. het volgende:
[..]
99% van dit topic staat in deze lijst:Allemaal prima, maar dit is een prijsvraag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De discussie of iets wel of niet een originele openingszin is kan je misschien in een eigen topic houden
Daarbij, bij het stemmen zal er echt wel op gelet worden, heb een beetje vertrouwen.
[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 21-10-2010 17:19:17 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:17 schreef MelR het volgende:
wat k zelf welleens gedaan heb: als je n lekker ding in een discotheek zoekend om zich heen ziet kijken of zelfs met drankjes in zn handen..
zwaaien! (of naar hem toe lopen)
zeggen: hier ben ik hoor!,
(in geval van drankje) dankjewel voor het drankje
(of in geval van geen drankje in handen) zullen we wat gaan drinken?
quote:Die faalt zo hard...Op donderdag 21 oktober 2010 18:09 schreef Ferdii het volgende:
"wist je dat een mens 101 botten in het lichaam heeft?"
"wil je er 1 bij?"
quote:Hij werkt anders vaak genoeg
quote:Welk bot ga je er dan bij doen?Op donderdag 21 oktober 2010 18:09 schreef Ferdii het volgende:
"wist je dat een mens 101 botten in het lichaam heeft?"
"wil je er 1 bij?"
quote:onderarmpjeOp donderdag 21 oktober 2010 18:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Welk bot ga je er dan bij doen?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:11 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
De meeste van de openingszinnen zijn geweldig! Hiermee kun je als man de hele avond gratis drinken. Je hoeft alleen maar op het juiste moment je mond open te doen.
quote:Ja ik denk namelijk dat de meeste chicks die hun middelbare school hebben afgemaakt wel weten dat hetgeen waar jij op doelt geen bot bevatOp donderdag 21 oktober 2010 18:10 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Hij werkt anders vaak genoeg![]()
/edit,
wel een chick zoeken zonder enige opleiding, anders krijg je een semi intelligent antwoord terug![]()
quote:Als je je echte onderarm bedoelt; daar zitten 2 botten in (en dan heb ik het nog niet eens over de botten in je vingers/hand die er dan ook in moeten)
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja ik denk namelijk dat de meeste chicks die hun middelbare school hebben afgemaakt wel weten dat hetgeen waar jij op doelt geen bot bevat
quote:Nee, minstens twee keer zoveel volgens mijOp donderdag 21 oktober 2010 18:14 schreef Loveless85 het volgende:
En het menselijk lichaam heeft ook geen 101 botten.
quote:Dit antwoord geeft precies aan waarom er zoveel maagden op fok zittenOp donderdag 21 oktober 2010 18:14 schreef Loveless85 het volgende:
En het menselijk lichaam heeft ook geen 101 botten.
quote:Lezen is ook moeilijk:Op donderdag 21 oktober 2010 18:17 schreef Ferdii het volgende:
"hoi ik heb geen openingszin, maar jij hebt een opening en ik heb zin...."
Dat die nog niet genoemd was
Iets serieuzere:
Bij de bar glaasje met ijsblokjes halen, deze voor de dame in kwestie neergooien terwijl zei kijkt. Dan zeggen "nu is het ijs gebroken, ik ben ...." Als je een iets slimmere dame hebt kan daar nog best om lachen
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 23:34 schreef pgrferrari het volgende:
Jij hebt een opening en ik heb zin.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:21 schreef Aleria het volgende:
*gooit wat ijs op de grond, en trapt het kapot*
Zo, nu is het ijs gebroken...
quote:Uh-huh, want met 2 van die pickup-lines als die van jou is het natuurlijk instant sexOp donderdag 21 oktober 2010 18:18 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Dit antwoord geeft precies aan waarom er zoveel maagden op fok zitten
quote:had het hele topic niet gelezenOp donderdag 21 oktober 2010 18:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lezen is ook moeilijk:
[..]
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Uh-huh, want met 2 van die pickup-lines als die van jou is het natuurlijk instant sex
quote:En dan nog heel stoer roepen:Op donderdag 21 oktober 2010 18:20 schreef Ferdii het volgende:
[..]
had het hele topic niet gelezen
zo origineel ben ik dus niet
quote:Hoe erg kun je falen
quote:hey telt mijn engelse pick-upline ook mee?Op donderdag 21 oktober 2010 18:19 schreef Greys het volgende:
Zeg, lezen jullie de rest van de inzendingen wel voordat je hier je awesomeness neerknalt?
quote:Er zijn hier anders ook geen heren met briljante pickup lines hoorOp donderdag 21 oktober 2010 18:21 schreef Ferdii het volgende:
Waarom zijn er trouwens bijna geen dames met briljante pickup lines?
quote:Pickup lines zijn nooit briljant.Op donderdag 21 oktober 2010 18:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zijn hier anders ook geen heren met briljante pickup lines hoor
quote:trueOp donderdag 21 oktober 2010 18:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Of, bij de wat geilere vrouwen:Op donderdag 21 oktober 2010 16:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Hé, weet je misschien hoe laat het is?
quote:In plaats van hier alle pickup lines af te zeiken post je zelf een originele, of een originele die je gehoord hebt...Op donderdag 21 oktober 2010 18:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:11 schreef Skylark. het volgende:
Okay, een zin die ik ooit heb gebruikt met succes.
Hee, heb jij het laatste album van Suske en Wiske gelezen?
'Uh nee?'
Ik ook niet maar je bent wel leuk
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
quote:Ja, dies konink.
quote:Die is gelukkig ook pas drie keer genoemdOp vrijdag 22 oktober 2010 14:42 schreef mcf het volgende:
Ik heb geen openingszin maar jij hebt een opening en ik heb zin. ^^
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 15:38 schreef Rick_dB het volgende:
tis jammer dat ik geen pen bij me had, maar het meisje van de kassa was er weer!anders had ik mooi ff mn email/06 op geschreven op het bonnetje
quote:Nou ga ik dat bewust niet zeggen omdat het hier niet over de originaliteit van andermans openingszinnen mocht gaan, doe jij hetOp vrijdag 22 oktober 2010 14:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Die is gelukkig ook pas drie keer genoemd
quote:Niet zo zwart-wit. Het mag best over de originaliteit gaan, als het bij hier en daar een opmerking blijft. Degene die ik heb geëdit en waar ik iets van zei kwam met een complete waslijst met 184 openingszinnen, dat was wat overdreven. En zelfs die heb ik in een spoiler gewoon laten staan, verder is er niets verboden of weggehaald.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:40 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Nou ga ik dat bewust niet zeggen omdat het hier niet over de originaliteit van andermans openingszinnen mocht gaan, doe jij het
quote:Ja. Maar dan ben ik vooral ook benieuwd naar die proefkonijnen op wie het uitgeprobeerd is.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Moet vooral lachen om de mededelingen 'heeft echt gewerkt!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn jongste vraagt wat dat is, een pick up line. Waarop mijn oudste 'ey chickie wil jai samen met mai fietsuh' zegt. We lachen erom. 'Doen ze dat weleens bij jou mama?', vraagt hij me. Ik denk even na. Een van de mooiste die ik ooit gehoord heb was in het Italiaans. De broer van mijn vriend fluisterde 'siete dolce' in mijn oor. Hij droeg een stropdas en sprak Italiaans, een goede combinatie. Nadat hij een paar dagen later op een feestje dronken tegen z'n broertje 'jouw vriendin hoort bij mij, broertje' zei, was een rel geboren.
Vriendlief sloeg hem met volle vuist in zijn gezicht.
'Mooie benen, lopen die straks met mij mee?', de vadsige, zweterige man keek me hoopvol aan. Ik kreeg het voor elkaar hem beleefd maar doeltreffend af te wijzen.
Mijn jongste zoon lacht. 'Wat een loser', zegt hij. Ik lach met hem mee. 'Zo gaat dat, mannen zijn zelden origineel'. Mijn oudste roept, 'net als die ene keer op de tennisbaan! Die man zei, 'tennis jij ook?' terwijl je met ons aan het tennissen was!'. Ik grinnik bij de herinnering.
'Maar hoe ging dat dan met jullie?', vraagt jongste, terwijl hij naar de foto van vriendlief kijkt. Ik graaf in in mijn herinnering. 'Fuck! I think i'm falling in love with you!', zei hij terwijl me verbijsterd aankeek. 'Wat is het laatste dat hij tegen je zei voordat hij dood ging, mama?', vraagt jongste. 'Bonjour', wat hij altijd als afscheid zei', is m'n antwoord.
'Die ene trainer was ook grappig', mompelt oudste tussen 2 happen door. 'Oh ja! Die was ik alweer vergeten', zeg ik. Ik stond naar een tennisles te kijken. Achter glas, 10 meter en 2 deuren verderop. Jongste had zijn tennisbal even in mijn handen gedrukt. De trainer kwam naar me toe lopen en zei; 'is dat een bal van mij?'. Ik kon niet anders dan glimlachen. Dan: 'ik wist wel dat die bal niet van mij was, maar ik wilde even je lach zien'.
'Doe je dat zelf ook weleens mama? Wanneer je een leuke man ziet?'. Ik schud mijn hoofd. 'Nee, da's mijn stijl niet', antwoord ik. Jongste trekt een diepe rimpel in zijn voorhoofd. 'Maar je praat weleens met mannen, toch?'. Ik knik met volle mond, slik m'n eten door. 'Dan zeg ik gewoon, lekker weertje hé?', of 'wat een weer hé', wanneer het prutweer is'. Oudste slaat zich voor z'n voorhoofd. 'Dat zou ik maar niet op fok! posten, dat is zó afgezaagd'.
We ruimen de tafel af. Oudste weet er nog eentje voor fok!, beweert hij, 12 jaar jong. 'Ey chick, ik heb het koud. En jij bent hot dus dat komt mooi uit!'. Daarmee zal ik wel winnen, hij weet het zeker. We zullen zien.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 22:58 schreef Miracle_Drug het volgende:
We zitten te eten, we babbelen over van alles en nog wat. Ik vertel ze over de wedstrijd op fok!. Je kunt een boek winnen wanneer je je beste pick up line plaatst.I think we have a winner.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn jongste vraagt wat dat is, een pick up line. Waarop mijn oudste 'ey chickie wil jai samen met mai fietsuh' zegt. We lachen erom. 'Doen ze dat weleens bij jou mama?', vraagt hij me. Ik denk even na. Een van de mooiste die ik ooit gehoord heb was in het Italiaans. De broer van mijn vriend fluisterde 'siete dolce' in mijn oor. Hij droeg een stropdas en sprak Italiaans, een goede combinatie. Nadat hij een paar dagen later op een feestje dronken tegen z'n broertje 'jouw vriendin hoort bij mij, broertje' zei, was een rel geboren.
'Mooie benen, lopen die straks met mij mee?', de vadsige, zweterige man keek me hoopvol aan. Ik kreeg het voor elkaar hem beleefd maar doeltreffend af te wijzen.
Mijn jongste zoon lacht. 'Wat een loser', zegt hij. Ik lach met hem mee. 'Zo gaat dat, mannen zijn zelden origineel'. Mijn oudste roept, 'net als die ene keer op de tennisbaan! Die man zei, 'tennis jij ook?' terwijl je met ons aan het tennissen was!'. Ik grinnik bij de herinnering.
'Maar hoe ging dat dan met jullie?', vraagt jongste, terwijl hij naar de foto van vriendlief kijkt. Ik graaf in in mijn herinnering. 'Fuck! I think i'm falling in love with you!', zei hij terwijl me verbijsterd aankeek. 'Wat is het laatste dat hij tegen je zei voordat hij dood ging, mama?', vraagt jongste. 'Bonjour', wat hij altijd als afscheid zei', is m'n antwoord.
'Die ene trainer was ook grappig', mompelt oudste tussen 2 happen door. 'Oh ja! Die was ik alweer vergeten', zeg ik. Ik stond naar een tennisles te kijken. Achter glas, 10 meter en 2 deuren verderop. Jongste had zijn tennisbal even in mijn handen gedrukt. De trainer kwam naar me toe lopen en zei; 'is dat een bal van mij?'. Ik kon niet anders dan glimlachen. Dan: 'ik wist wel dat die bal niet van mij was, maar ik wilde even je lach zien'.
'Doe je dat zelf ook weleens mama? Wanneer je een leuke man ziet?'. Ik schud mijn hoofd. 'Nee, da's mijn stijl niet', antwoord ik. Jongste trekt een diepe rimpel in zijn voorhoofd. 'Maar je praat weleens met mannen, toch?'. Ik knik met volle mond, slik m'n eten door. 'Dan zeg ik gewoon, lekker weertje hé?', of 'wat een weer hé', wanneer het prutweer is'. Oudste slaat zich voor z'n voorhoofd. 'Dat zou ik maar niet op fok! posten, dat is zó afgezaagd'.
We ruimen de tafel af. Oudste weet er nog eentje voor fok!, beweert hij, 12 jaar jong. 'Ey chick, ik heb het koud. En jij bent hot dus dat komt mooi uit!'. Daarmee zal ik wel winnen, hij weet het zeker. We zullen zien.
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
quote:Heel subtielOp vrijdag 22 oktober 2010 14:12 schreef Lutte het volgende:
* Lutte schrijft naam en 06 op bierviltje.
En dan 'Hee, je bent je bierviltje vergeten!' tegen een jongen zeggen als hij opstaat en aan dreigt te lopen.
Juup, waargebeurd.
We zitten te eten, we babbelen over van alles en nog wat. Ik vertel ze over de wedstrijd op fok!. Je kunt een boek winnen wanneer je je beste pick up line plaatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn jongste vraagt wat dat is, een pick up line. Waarop mijn oudste 'ey chickie wil jai samen met mai fietsuh' zegt. We lachen erom. 'Doen ze dat weleens bij jou mama?', vraagt hij me. Ik denk even na. Een van de mooiste die ik ooit gehoord heb was in het Italiaans. De broer van mijn vriend fluisterde 'siete dolce' in mijn oor. Hij droeg een stropdas en sprak Italiaans, een goede combinatie. Nadat hij een paar dagen later op een feestje dronken tegen z'n broertje 'jouw vriendin hoort bij mij, broertje' zei, was een rel geboren.
![]()
![]()
![]()
quote:Nazi ufo's en hun leider deze denk ik.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:23 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Als al het andere faalt kun je altijd nog een openingspost van een fokker gebruiken:
'Er is al veel bewijs voor het bestaan van Nazi ufo's. Door de jaren heen zijn er talloze fotos gemaakt van deze ufo's. Gezien de hoeveelheid Nazi ufo's moeten ze wel bestuurd worden door 1 overkoepelend orgaan of zelfs 1 leider. Er zijn vermoedens dat Elvis de Nazi ufo leider is gezien zijn achtergrond en spontane verdwijning tijdens de hoogtepunt van zijn carriere. Wat denken jullie? Serieuze reacties graag.'
Wie deze geschreven heeft weet ik niet meer, maar ik vond hem indertijd zo onsterfelijk goed, dat ik hem heb gecopypast.
Hoe kansloos je ook bent, als je zo'n opmerking maakt tegenover een wildvreemde meid in het uitgaansleven, dan moet daar gewoon een reactie op volgen.
quote:Enigszins daar op lijkend kun je tegen een meisje wat toevallig wel aan het lachen is zeggen: 'hey! lach je me nu uit of lach je me nu toe?" Antwoord is meestal 'ik lach je toe hoor!' en na een 'oh dan is het goed' kun je het gesprek verder zelf invullen.Op donderdag 21 oktober 2010 16:26 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Naar een meisje lopen en zeggen "wat kijk je boos ?! "
Werkt altijd heel goed
Ze zegt dan weer "ik kijk helemaal niet boos ?"
"Ooh ik vind van wel, probeer eens lief naar me te lachen dan "
/Lacht
"Zie je, dat staat je veel leuker"
Echt heel achterlijk, maar gegarandeerd een gesprek
quote:Op maandag 25 oktober 2010 20:56 schreef beertenderrr het volgende:
Voor de mensen die negerinnen willen scoren:
Van alle sterren in het universum heb jij de bruinste!
of
Jij mag mijn kipknots hebben in ruil voor die sappige watermeloenen
quote:Dat telt niet mannen reageren altijdOp maandag 25 oktober 2010 21:36 schreef Mabbina het volgende:
een keer echt gebruikt en het werkte: Zit er bij jouw thuis ook niemand op de bank op je te wachten?
quote:Ik vind het al knap als je een stuk kan lopen met een bierglas op je hoofd zonder dat ie valt!Op dinsdag 26 oktober 2010 14:08 schreef vossen6 het volgende:
1) zet een bierglas of dergelijke op je hoofd.
2) Loop naar het meisje van de dromen heen.
3) Vraag aan de dame of zij het bierglas op je hoofd heeft gezet
(variant 2: vraag of zij jouw bierglas heeft gezien)
4) Het meisje weet niet wat ze moet zeggen dus begint daarom maar te lachen.
5) en daar heb je een nieuwe date voor het weekend.
Hij is raar, maar geloof mij, het werkt ook nog echt!
quote:Hij moet leeg zijn en op andersomOp dinsdag 26 oktober 2010 14:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind het al knap als je een stuk kan lopen met een bierglas op je hoofd zonder dat ie valt!
Maarrrrrrrrrrrr;
quote:Dat snapte ik, maar dan nog
quote:Maar wat er tot aan deze post staat telt allemaal mee. Vanaf nu niet meer dusMeedoen kan tot en met dinsdag 26 oktober 2010 en daarna zal er door een aantal PR-crewleden worden gekozen welke vijf inzendingen het boek krijgen. Succes!
quote:Heb veel slappe gelul gehoord, maar dit vind ik welOp zondag 24 oktober 2010 20:04 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Enigszins daar op lijkend kun je tegen een meisje wat toevallig wel aan het lachen is zeggen: 'hey! lach je me nu uit of lach je me nu toe?" Antwoord is meestal 'ik lach je toe hoor!' en na een 'oh dan is het goed' kun je het gesprek verder zelf invullen.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:50 schreef Shieldz het volgende:
Als jij de boom zou zijn, zou ik je omarmen als een Koala beertje.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:09 schreef Deceit het volgende:
als jij een burger bij de McDonalds was dan was jij de McBeauty
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 01:04 schreef zalkc het volgende:
Ik ben mijn telefoon kwijt, kun je me even bellen?
We zitten te eten, we babbelen over van alles en nog wat. Ik vertel ze over de wedstrijd op fok!. Je kunt een boek winnen wanneer je je beste pick up line plaatst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn jongste vraagt wat dat is, een pick up line. Waarop mijn oudste 'ey chickie wil jai samen met mai fietsuh' zegt. We lachen erom. 'Doen ze dat weleens bij jou mama?', vraagt hij me. Ik denk even na. Een van de mooiste die ik ooit gehoord heb was in het Italiaans. De broer van mijn vriend fluisterde 'siete dolce' in mijn oor. Hij droeg een stropdas en sprak Italiaans, een goede combinatie. Nadat hij een paar dagen later op een feestje dronken tegen z'n broertje 'jouw vriendin hoort bij mij, broertje' zei, was een rel geboren.
We ruimen de tafel af. Oudste weet er nog eentje voor fok!, beweert hij, 12 jaar jong. 'Ey chick, ik heb het koud. En jij bent hot dus dat komt mooi uit!'. Daarmee zal ik wel winnen, hij weet het zeker. We zullen zien.quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 14:08 schreef vossen6 het volgende:
1) zet een bierglas of dergelijke op je hoofd.
2) Loop naar het meisje van de dromen heen.
3) Vraag aan de dame of zij het bierglas op je hoofd heeft gezet
(variant 2: vraag of zij jouw bierglas heeft gezien)
4) Het meisje weet niet wat ze moet zeggen dus begint daarom maar te lachen.
5) en daar heb je een nieuwe date voor het weekend.
Hij is raar, maar geloof mij, het werkt ook nog echt!IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Psssst, je hebt per ongeluk iets anders getypt dan 'Gefeliciteerd, winnaars!'
quote:Thanks!Op donderdag 28 oktober 2010 16:32 schreef brunette82 het volgende:
Gaaf!!! Miracle_drug!![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd...
Voor de rest uiteraard ook!!
Leuke prijsvraag was het!
quote:Op donderdag 28 oktober 2010 22:56 schreef zalkc het volgende:
Ik heb nu wel een nieuwe voor het arsenaal
"ik heb een prijswinnende openingszin"
Tof! Ook de andere winnaars gefeliciteerd!!
Ik kwam een keer een meisje tegen op het station met wie ik op de basisschool heb gezeten, en toen ik zei 'volgens mij ken ik jou', reageerde ze alsof ze dat voor de honderdste keer hoorde die week en er echt geen zin in had ('nee, ik denk het niet hoor'). Toen ik haar naam zei had ze door dat ik haar echt herkende, en toen hebben we in de trein nog even zitten praten. Het was wel komisch dat ze in eerste instantie zo lomp reageerde aangezien ik in groep 4/5 echt smoorverliefd op haar was.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:00 schreef Ivo1986 het volgende:
"Ken ik jou niet ergens van?"
Dat is wel vaak zo!_!
Vandaag anders raak. Misschien kwam het door mn looks, zou ook kunnen.quote:Op donderdag 4 november 2010 22:30 schreef shiznuts het volgende:
'Roken', wat een walgelijk en not-sexy/not-interesting onderwerp van opening zeg.
Zeg gewoon dat haar haar leuk zit en vraag of ze net een reis gewonnen heeft ofzo, want ze straalt zo... laat vallen dat je zelf zo dol bent op reizen. De meeste vrouwen kicken nu eenmaal op complimentjes en avontuur.Schwing!
Die klap in je gezicht zeker?quote:
Als mannen bij mij een biertje proberen te krijgen, dan draai ik dat verhaal altijd om dat ze voor mij een biertje gaan halen uiteindelijkquote:Op vrijdag 5 november 2010 16:10 schreef Fortune_Cookie het volgende:
Niet zozeer een pick-up line...
Loop naar dame in kwestie toe, tik op haar linkerschouder (bv) en passeer haar rechts. Als je een beetje mazzel hebt kun je haar zo een heel rondje laten draaien voor ze je voor zich ziet staan, en dat is ruim voldoende voor een vecht- of vluchtreactie (geen overbodige luxe voor de gemiddelde fokker).
Mocht je het tot daar overleefd hebben, dan zeg je tegen de dame in kwestie: Hai, ik hoop dat je me mijn vrijpostigheid kunt vergeven, maar ik heb toch wel zo'n enorme dorst!
Dan kunnen er drie dingen gebeuren:
- ze gaat er lachend in mee en gaat met je mee naar de bar om daar een biertje voor je te halen,
- je hebt zojuist een gesprek aangeknoopt
- het blijkt een (voor dat specifieke moment) stom wijf die haar moeder gisteren heeft begraven en net een spontane abortus heeft gehad op het damestoilet. Dan zit je er soms effe niet op te wachten, kan gebeuren.
En ja, dit soort dingen werken nou echt. Dus doe er je voordeel mee
quote:Op vrijdag 5 november 2010 16:44 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Die klap in je gezicht zeker?En hoe voelde dat, die keiharde realiteit?
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:33 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
Tsja. Je bent zo vol van je eigen gelijk. Blijf er maar in geloven dan.
quote:Op dinsdag 9 november 2010 14:01 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Als mannen bij mij een biertje proberen te krijgen, dan draai ik dat verhaal altijd om dat ze voor mij een biertje gaan halen uiteindelijk
Hij: Zei je nou dat je een biertje voor me gingen halen?
Ik: He wat? Ga je een biertje voor me halen?
Hij: Nee, jij gaat een biertje voor mij halen!
Ik: Hè? Jij ging toch een biertje voor mij halen?
Hij: Kom nou maar mee naar de bar, dan haal ik een biertje voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |