Ja, dat heeft ie. Maar de verkoper zei dat het zijn eigen schuld is en dat hij niet snel genoeg terug is gegaan (maandag om 16:00 toestel gehaald, dinsdag meteen naar Vodafone winkel in Rijswijk).quote:
Wettelijk bepaald, heb je daar een bron van? Dan kan hij daarmee confronteren als dat nodig is.quote:
Eigen schuld mn reet . Dan gewoon geld terug eisen , dat kan binnen die termijnquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:01 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja, dat heeft ie. Maar de verkoper zei dat het zijn eigen schuld is en dat hij niet snel genoeg terug is gegaan (maandag om 16:00 toestel gehaald, dinsdag meteen naar Vodafone winkel in Rijswijk).
Ruilen is een gunst, geen recht.quote:
Binnen 7 dagen na koop kun je nog kostenloos afzien, zonder uitleg. Cool off periode heet dat, is wettelijk verplicht. Als ze moeilijk doen ze met de neus op de regels drukken en met juridische actie gaan dreigen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:04 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wettelijk bepaald, heb je daar een bron van? Dan kan hij daarmee confronteren als dat nodig is.
Geld terugeisen werkt niet denk ik aangezien het een abonnement met toestel is (en het toestel dus ''0'' euro kost).quote:
Jij lult uit je nek.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Binnen 7 dagen na koop kun je nog kostenloos afzien, zonder uitleg. Cool off periode heet dat, is wettelijk verplicht. Als ze moeilijk doen ze met de neus op de regels drukken en met juridische actie gaan dreigen.
Dat is echt bullshit, een koop in een winkel aangaan is bindend. Je hebt wel de koop op afstand wetgeving, maar als je iets in de winkel koopt is de verkoper niet verplicht het terug te nemen. Net zoals ruilen, dat is ook geen wettelijke verplichting, maar een gunst van de verkoperquote:
Dat bestaat niet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Binnen 7 dagen na koop kun je nog kostenloos afzien, zonder uitleg. Cool off periode heet dat, is wettelijk verplicht. Als ze moeilijk doen ze met de neus op de regels drukken en met juridische actie gaan dreigen.
Dan zijn de regels aangepast . Vroeger bestond wel degelijk zo'n periode . En voor aankopen online had je het herroepingsrechtquote:
Blijf lekker dom slap door lullenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan zijn de regels aangepast . Vroeger bestond wel degelijk zo'n periode . En voor aankopen online had je het herroepingsrecht
Leg het me dan uit kutmongoolquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:13 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Blijf lekker dom slap door lullen
Jij komt hier stellig een bewering doen die nergens op gebaseerd is.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Leg het me dan uit kutmongool
TS ... Wat staat er in de AV op de bon ?
Online heb je nog steeds 7 dagen, bij een colporteur ook meen ik. Maar bij aankopen in de winkel heeft dat misschien bestaan in de tijd van de Batavieren, sinds de periode waarover mijn kennis zich uitstrekt toch in ieder geval niet, en dat is vanaf het Romeins recht.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan zijn de regels aangepast . Vroeger bestond wel degelijk zo'n periode . En voor aankopen online had je het herroepingsrecht
Waarschijnlijk staat iets van ruilen binnen... dagen gewoon in de AV van die Vodafone winkel . Maar aangezien jij zo zeker van je zaak bent wil ik er best een hondertje of 3 op zetten dat dit het geval is ?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:16 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Jij komt hier stellig een bewering doen die nergens op gebaseerd is.
Dus leg jij maar uit in welke wet dat gestaan heeft, prutser.
Dan gooi ik het toch lekker op de AV . Wedden dat hij recht heeft op geld terug ?quote:
Het staat alsnog in de AV .quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:22 schreef Kandijfijn het volgende:
Stokstaart flikker op met je slappe gelul je praat totale onzin colportage telt alleen voor verkoop op straat, aan de deur of telefonisch. Dingen die op afstand zijn gekocht mag je zonder opgaaf van reden terugsturen binnen 7/8 dagen.
Ontopic:
Product vertoont mankement de winkelier is verplicht om het product te herstellen of te vervangen wanneer dit niet mogelijk is kan de koop ontbonden worden en krijg jij je geld terug. De bewijslast ligt in deze situatie bij de winkelier hij moet dus bewijzen dat jij hem hebt laten vallen en niet andersom.it is het enige juiste antwoord en meerdere FOK!ers gaan mij hier in bevestigen
Alsjeblieft zeg,quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan gooi ik het toch lekker op de AV . Wedden dat hij recht heeft op geld terug ?
Wijs even aan in welke paragraaf het staat danquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan gooi ik het toch lekker op de AV . Wedden dat hij recht heeft op geld terug ?
Wil je wedden dan ?quote:
Dat maakt nog niet ongedaan dat je een lampelul bent die zomaar beweringen in het rond strooit.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan gooi ik het toch lekker op de AV . Wedden dat hij recht heeft op geld terug ?
Gast ik heb gewoon gelijk . Als je een baas bent zet je er 3 honderdjes op dat je gelijk hebt .quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Dat maakt nog niet ongedaan dat je een lampelul bent die zomaar beweringen in het rond strooit.
Ik zet 300 in en verhoog ook met 300.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gast ik heb gewoon gelijk . Als je een baas bent zet je er 3 honderdjes op dat je gelijk hebt .
En anders moet je gewoon wieberen![]()
Maar dat doe je niet want je weet best dat de AV die gepost zijn gaan over de abonnementsvormen, en niet over de aanschaf van een toestel in die winkel
Jij weet helemaal niks en je snapt er ook helemaal niks van. Dan zeg je sorry dat je zo'n grote bek had en hou je je verder stil. Nu maak je jezelf alleen maar verder belachelijk.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gast ik heb gewoon gelijk . Als je een baas bent zet je er 3 honderdjes op dat je gelijk hebt .
En anders moet je gewoon wieberen![]()
Maar dat doe je niet want je weet best dat de AV die gepost zijn gaan over de abonnementsvormen, en niet over de aanschaf van een toestel in die winkel
Om te beginnen lees ik in de AV al dit:quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:29 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Ik zet 300 in en verhoog ook met 300.
En gelijk een call.
Laat je kaarten maar zien vriend.
Wanneer ga je storten ?quote:U heeft nadat Vodafone u de bestelling bevestigd (per email of post) 7 dagen de tijd om de overeenkomst (zonder opgaaf van redenen) te ontbinden.
Bevestigd per email of post.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Om te beginnen lees ik in de AV al dit:
[..]
Wanneer ga je storten ?
Dat klopt maar dan nog heb ik gelijk op basis van de AVquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niks en je snapt er ook helemaal niks van. Dan zeg je sorry dat je zo'n grote bek had en hou je je verder stil. Nu maak je jezelf alleen maar verder belachelijk.
Dat is online lampekap.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Om te beginnen lees ik in de AV al dit:
[..]
Wanneer ga je storten ?
Dat gaat over bestellen via internet.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Om te beginnen lees ik in de AV al dit:
[..]
Wanneer ga je storten ?
Nee want dat is de wet koop op afstand.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat klopt maar dan nog heb ik gelijk op basis van de AV
Er gaat (ook als je in een winkel een abonnement afsluit) altijd een bevestiging via de mail/postquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:31 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Bevestigd per email of post.
In een winkel wordt het toch niet bevestigd per email of post
Bij een abonnement ja.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Er gaat (ook als je in een winkel een abonnement afsluit) altijd een bevestiging via de mail/post
Je zou je ook kunnen afvragen hoe het komt dat je met grote bek klinklare onzin loopt te verkondigen. De oorzaak zal moeten liggen in het functioneren van je hersenen, en dan weet je ook meteen waarom je je niet moet wagen aan het doen van uitspraken over de AV.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat klopt maar dan nog heb ik gelijk op basis van de AV
Vodafone heeft de beste service.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:00 schreef Mirjam het volgende:
ik heb ook zoiets gehad, en kreeg meteen een nieuwe.
die haddezen ze helaas niet op voorraad dus zodra die er was werd hij zo omgeruild.
maar dat was bij hi.
bij vodafone werken arrogante rukkers
Hij heeft wel recht op reparatie of een nieuwe telefoon, maar omdat er geen deugdelijk product is geleverd, niet vanwege dat domme gebazel van Stokstaartje.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:37 schreef heywoodu het volgende:
TS z'n broer heeft dus gewoon pech, OF hij moet naar de winkel gaan en er op staan om de manager te spreken
Je kunt dom lullen, toch blijft de weddenschap staan . Ik ga straks wel ff bellen met zo'n winkel .quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je zou je ook kunnen afvragen hoe het komt dat je met grote bek klinklare onzin loopt te verkondigen. De oorzaak zal moeten liggen in het functioneren van je hersenen, en dan weet je ook meteen waarom je je niet moet wagen aan het doen van uitspraken over de AV.
Je maakt jezelf oneindig belachelijk...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:47 schreef Stokstaart het volgende:
Je kunt dom lullen, toch blijft de weddenschap staan . Ik ga straks wel ff bellen met zo'n winkel .
Wettelijk gezien kun je dan gelijk hebben, er zijn Algemene Bepalingen waar meestal wel dergelijke bepalingen zijn opgenomen .
Ik heb net gebeld met Vodafone (45 cent p/mquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:58 schreef The_End het volgende:
[..]
Je maakt jezelf oneindig belachelijk...
Daarom moeten mensen ook niet naar een belwinkel gaan dan ben je gewoon dom.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb net gebeld met Vodafone (45 cent p/m) en de bedenkttermijn is gewoon 48 uur .
Mja, soms wil je een toestel meteen hebben, en niet iedereen zit de heel dag thuis op zijn uitkering te trekken, waardoor je geen afspraak kan maken met de bezorgdienst, aangezien dat overdag is.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:04 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Daarom moeten mensen ook niet naar een belwinkel gaan dan ben je gewoon dom.
Internet aankopen kunnen binnen 7 dagen terug.
Zeer kort geheugen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:02 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb net gebeld met Vodafone (45 cent p/m) en de bedenkttermijn is gewoon 48 uur .
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:59 schreef Stokstaart het volgende:
Hij heb toch een bonnetje ?
Sowieso 2 weken niet goed geld terug = wettelijk bepaald
Nee het gaat om een aankoop in zo'n Vodafonewinkel . En het staat idd niet in de algemene bepalingen .quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:04 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Daarom moeten mensen ook niet naar een belwinkel gaan dan ben je gewoon dom.
Internet aankopen kunnen binnen 7 dagen terug.
Laten bezorgen op je werk? Op zaterdag als je vrij bent?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mja, soms wil je een toestel meteen hebben, en niet iedereen zit de heel dag thuis op zijn uitkering te trekken, waardoor je geen afspraak kan maken met de bezorgdienst, aangezien dat overdag is.
Het toestel waar het om gaat is slecht leverbaar via internet (weken tot maanden levertijd), maar was op voorraad in Vodafone winkels.
quote:
Kom nou maar op met die honderdjes . Linksom, rechtsom deze fucking Stokstaart krijgt geld van julliequote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[quote]Op woensdag 20 oktober 2010 15:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan gooi ik het toch lekker op de AV . Wedden dat hij recht heeft op geld terug ?
Gast ik heb gewoon gelijk . Als je een baas bent zet je er 3 honderdjes op dat je gelijk hebt .
En anders moet je gewoon wieberen![]()
Maar dat doe je niet want je weet best dat de AV die gepost zijn gaan over de abonnementsvormen, en niet over de aanschaf van een toestel in die winkel
Ruilen is wat anders dan geld terug, en 48 uur is wat anders dan 7 dagen/14 dagen. Dus jammer van je 300 e, en jammer van je hoop ooit nog serieus genomen te worden.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee het gaat om een aankoop in zo'n Vodafonewinkel . En het staat idd niet in de algemene bepalingen .
Ik heb gebeld met 09000140 en het klopt gewoon dat je binnen 48 uur kunt ruilen
Je had het steeds over geld terug, nu ze zeggen dat er geruild mag worden is dat in jouw beleving hetzelfde?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
Kom nou maar op met die honderdjes . Linksom, rechtsom deze fucking Stokstaart krijgt geld van jullie
Retourneren artikel . Daar valt geld terug dus ook onder .quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ruilen is wat anders dan geld terug, en 48 uur is wat anders dan 7 dagen/14 dagen. Dus jammer van je 300 e, en jammer van je hoop ooit nog serieus genomen te worden.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:09 schreef Stokstaart het volgende:
Kom nou maar op met die honderdjes . Linksom, rechtsom deze fucking Stokstaart krijgt geld van jullie
Zei Vodavone dat?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:59 schreef Stokstaart het volgende:
Hij heb toch een bonnetje ?
Sowieso 2 weken niet goed geld terug = wettelijk bepaald
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:07 schreef Stokstaart het volgende:
Binnen 7 dagen na koop kun je nog kostenloos afzien, zonder uitleg. Cool off periode heet dat, is wettelijk verplicht. Als ze moeilijk doen ze met de neus op de regels drukken en met juridische actie gaan dreigen.
Vodavone ja ? _quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan zijn de regels aangepast . Vroeger bestond wel degelijk zo'n periode .
Je zei dat het wettelijk bepaald was dat hij 2 weken de tijd had, o nee 1 week, o nee via de AV een week, o nee via de AV 48 uurquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vodavone ja ? _
Het ging volgens mij over het verhaal van TS . Die heeft als hij 24 uur na aankoop gewoon het volledige recht zijn aankoop te retourneren (op welke grond dan ook)
quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:34 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Bij een abonnement ja.
We hebben het hier over een TELEFOON die fysiek gekocht is in een WINKEL
Over gelul gesproken ....quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij heeft wel recht op reparatie of een nieuwe telefoon, maar omdat er geen deugdelijk product is geleverd, niet vanwege dat domme gebazel van Stokstaartje.
quote:Volgens stokstaart mag je binnen 48 uur volledig retourneren.Op woensdag 20 oktober 2010 17:44 schreef RacerDKB het volgende:
Kan hij het zaterdag nog proberen in Haarlem, of is het dan weer 'te laat'?
quote:Dat is niet zo heel vreemd, neem even contact met die winkel dat hij niet voor zaterdag daar terug kan zijn, maar al wel het probleem heeft. Dat doet meestal wonderen.Op woensdag 20 oktober 2010 17:44 schreef RacerDKB het volgende:
Ze blijven er bij dat het in de winkel waar je hem gekocht hebt geruild moet worden, in Den Haag mocht het ook al niet
Kan hij het zaterdag nog proberen in Haarlem, of is het dan weer 'te laat'?
quote:Vodafone winkels hebben tegenwoordig geen eigen telefoonnummer meer, je kan nog alleen de klantenservice bellenOp woensdag 20 oktober 2010 18:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel vreemd, neem even contact met die winkel dat hij niet voor zaterdag daar terug kan zijn, maar al wel het probleem heeft. Dat doet meestal wonderen.
quote:Hij moet naar Haarlem, want dat is de verkoper. Aldaar zal de Haarlemse Vodafone-verkoper moeten bewijzen dat jouw broer het ding heeft laten vallen, want de eerste zes maanden geldt een omgekeerde bewijslast:Op woensdag 20 oktober 2010 14:58 schreef RacerDKB het volgende:
Wat zijn zijn rechten, en wat moet ie nu doen? Zouden ze in Rijswijk/Den Haag/wat dan ook, ook een nieuw toestel moeten geven, of moet hij specifiek naar die in Haarlem?
quote:(BW7, artikel 18.2)Bij een consumentenkoop wordt vermoed dat de zaak bij aflevering niet aan de overeenkomst heeft beantwoord, indien de afwijking van het overeengekomene zich binnen een termijn van zes maanden na aflevering openbaart, tenzij de aard van de zaak of de aard van de afwijking zich daartegen verzet.
quote:Ja, klopt. Binnen twee maanden. Maar dat kan ook al gewoon door even te bellen met die lui, een fax te sturen, een e-mailtje eraan te wagen, of een brief te sturen. Het gaat erom dat je binnen twee maanden doorgeeft dat er een defect is, nadat je het defect hebt geconstateerd. Je hoeft niet linea recta naar Haarlem te rennen.En zou dat dan nog binnen zoveel dagen moeten
quote:Hij heeft niet in eerste instantie recht op een nieuw toestel, wel op een gerepareerd toestel. Mocht reparatie niet mogelijk zijn of te duur zijn voor de verkoper, dan heeft hij recht op een nieuw toestel. Als een nieuw toestel ook niet mogelijk is, bijvoorbeeld omdat het toestel helemaal niet meer geleverd wordt, dan heeft je broer recht op teruggave van zijn geld.of is hij sowieso de lul en heeft hij geen rechten op een nieuw toestel?
quote:Dit is altijd zo irritant he? Ik wil soms gewoon iemand van de winkel spreken. Geen zin om klantenservice aan de lijn te hebbenOp woensdag 20 oktober 2010 20:18 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Vodafone winkels hebben tegenwoordig geen eigen telefoonnummer meer, je kan nog alleen de klantenservice bellen_!
quote:Dat is wat ze bij de klantenservice zeiden. Ik heb zelfs voor die gozer gebeld .Op woensdag 20 oktober 2010 18:28 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Volgens stokstaart mag je binnen 48 uur volledig retourneren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Ik heb ook bij de klantenservice van een soortgelijk bedrijf gebeld en vertelde iedereen ook maar van alles om van ze af te komen!Op donderdag 21 oktober 2010 01:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is wat ze bij de klantenservice zeiden. Ik heb zelfs voor die gozer gebeld .
quote:Gelul, maar dat weet je bestOp donderdag 21 oktober 2010 11:26 schreef ForumGek het volgende:
[..]
Ik heb ook bij de klantenservice van een soortgelijk bedrijf gebeld en vertelde iedereen ook maar van alles om van ze af te komen!![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:21 schreef bijdehand het volgende:
Stokstaart, je verdient een gouden medaille.Heb ik nog steeds meer bereikt in mijn leven dan jij ooit zult bereiken .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Ik ben allang 14 geweestOp donderdag 21 oktober 2010 12:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb ik nog steeds meer bereikt in mijn leven dan jij ooit zult bereiken .
quote:En dit is relevant in een WGR topic, omdat ?
quote:Alsof die onzin die jij hier uit kraamt relevant is voor dit topic.Op donderdag 21 oktober 2010 12:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dit is relevant in een WGR topic, omdat ?![]()
Je wilde ook ff stoer doen ?
quote:Ik wilde even benadrukken dat wat jij bereikt hebt vanzelfsprekend isOp donderdag 21 oktober 2010 12:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dit is relevant in een WGR topic, omdat ?![]()
Je wilde ook ff stoer doen ?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:24 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Wijs even aan in welke paragraaf het staat dan
http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg20/pdf/algemenevoorwaarden.pdf
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan gooi ik het toch lekker op de AV . Wedden dat hij recht heeft op geld terug ?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:29 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Ik zet 300 in en verhoog ook met 300.
En gelijk een call.
Laat je kaarten maar zien vriend.
quote:TS had/heeft gewoon recht op zijn geld terug, prutserOp woensdag 20 oktober 2010 15:32 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Dat gaat over bestellen via internet.![]()
Wil je mijn rekeningnummer weten?
quote:Dat heeft TS nog steeds niet.Op donderdag 21 oktober 2010 13:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
TS had/heeft gewoon recht op zijn geld terug, prutser
quote:Ga nou maar even gewoon zelf bellen jochie ...Op donderdag 21 oktober 2010 13:24 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Dat heeft TS nog steeds niet.
Maar blijf jij maar lekker in je fantasie wereldje leven.
quote:Mijn usernaam slaat in dit geval volledig op de onzin die jij hier uitkraamt.Op donderdag 21 oktober 2010 13:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ga nou maar even gewoon zelf bellen jochie ...
Je doet je username trouwens wel eer aan
quote:Dus.Op woensdag 20 oktober 2010 16:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee het gaat om een aankoop in zo'n Vodafonewinkel . En het staat idd niet in de algemene bepalingen .
Ik heb gebeld met 09000140 en het klopt gewoon dat je binnen 48 uur kunt ruilen/geld terug
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:59 schreef Stokstaart het volgende:
Hij heb toch een bonnetje ?
Sowieso 2 weken niet goed geld terug = wettelijk bepaald
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Eigen schuld mn reet . Dan gewoon geld terug eisen , dat kan binnen die termijn
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Binnen 7 dagen na koop kun je nog kostenloos afzien, zonder uitleg. Cool off periode heet dat, is wettelijk verplicht. Als ze moeilijk doen ze met de neus op de regels drukken en met juridische actie gaan dreigen.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan gooi ik het toch lekker op de AV . Wedden dat hij recht heeft op geld terug ?
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb net gebeld met Vodafone (45 cent p/m) en de bedenkttermijn is gewoon 48 uur .
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee het gaat om een aankoop in zo'n Vodafonewinkel . En het staat idd niet in de algemene bepalingen .
Ik heb gebeld met 09000140 en het klopt gewoon dat je binnen 48 uur kunt ruilen
quote:Ik heb even een samenvatting voor je gemaakt.Op woensdag 20 oktober 2010 16:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vodavone ja ? _
Het ging volgens mij over het verhaal van TS . Die heeft als hij 24 uur na aankoop gewoon het volledige recht zijn aankoop te retourneren (op welke grond dan ook)
quote:Gast, de vraag van TS was toch gewoon welke rechten hij had aangaande geld retour-vervangend toestelOp donderdag 21 oktober 2010 13:40 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb even een samenvatting voor je gemaakt.
Zoek de verschillen.
Dus.
quote:Zoek eerst even het verschil tussen recht en gunst op.Op donderdag 21 oktober 2010 14:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gast, de vraag van TS was toch gewoon welke rechten hij had aangaande geld retour-vervangend toestel![]()
Volgens jou had hij geen recht op geld retour omdat het alleen zou gelden voor aankopen online, volgens mij stond hij wel in zijn recht ( alleen op verkeerde gronden) .
Volgens Vodafone krijg je binnen 48 uur gewoon je geld terug of je toestel ruilen . Dus NIET alleen via online aankopen (waar jij zo stellig van overtuigd was remember ?) Maar ook gewoon in de winkels. Einde discussie
quote:Ja, en dat was voor jou aanleiding om allerlei onzin te laten ontsnappen.Op donderdag 21 oktober 2010 14:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gast, de vraag van TS was toch gewoon welke rechten hij had aangaande geld retour-vervangend toestel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |