Je kunt dom lullen, toch blijft de weddenschap staan . Ik ga straks wel ff bellen met zo'n winkel .quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je zou je ook kunnen afvragen hoe het komt dat je met grote bek klinklare onzin loopt te verkondigen. De oorzaak zal moeten liggen in het functioneren van je hersenen, en dan weet je ook meteen waarom je je niet moet wagen aan het doen van uitspraken over de AV.
Je maakt jezelf oneindig belachelijk...quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:47 schreef Stokstaart het volgende:
Je kunt dom lullen, toch blijft de weddenschap staan . Ik ga straks wel ff bellen met zo'n winkel .
Wettelijk gezien kun je dan gelijk hebben, er zijn Algemene Bepalingen waar meestal wel dergelijke bepalingen zijn opgenomen .
Ik heb net gebeld met Vodafone (45 cent p/mquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:58 schreef The_End het volgende:
[..]
Je maakt jezelf oneindig belachelijk...
Daarom moeten mensen ook niet naar een belwinkel gaan dan ben je gewoon dom.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik heb net gebeld met Vodafone (45 cent p/m) en de bedenkttermijn is gewoon 48 uur .
Mja, soms wil je een toestel meteen hebben, en niet iedereen zit de heel dag thuis op zijn uitkering te trekken, waardoor je geen afspraak kan maken met de bezorgdienst, aangezien dat overdag is.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:04 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Daarom moeten mensen ook niet naar een belwinkel gaan dan ben je gewoon dom.
Internet aankopen kunnen binnen 7 dagen terug.
Zeer kort geheugen?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:02 schreef Stokstaart het volgende:
Ik heb net gebeld met Vodafone (45 cent p/m) en de bedenkttermijn is gewoon 48 uur .
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:59 schreef Stokstaart het volgende:
Hij heb toch een bonnetje ?
Sowieso 2 weken niet goed geld terug = wettelijk bepaald
Nee het gaat om een aankoop in zo'n Vodafonewinkel . En het staat idd niet in de algemene bepalingen .quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:04 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Daarom moeten mensen ook niet naar een belwinkel gaan dan ben je gewoon dom.
Internet aankopen kunnen binnen 7 dagen terug.
Laten bezorgen op je werk? Op zaterdag als je vrij bent?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:06 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mja, soms wil je een toestel meteen hebben, en niet iedereen zit de heel dag thuis op zijn uitkering te trekken, waardoor je geen afspraak kan maken met de bezorgdienst, aangezien dat overdag is.
Het toestel waar het om gaat is slecht leverbaar via internet (weken tot maanden levertijd), maar was op voorraad in Vodafone winkels.
quote:
Kom nou maar op met die honderdjes . Linksom, rechtsom deze fucking Stokstaart krijgt geld van julliequote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:27 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[quote]Op woensdag 20 oktober 2010 15:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan gooi ik het toch lekker op de AV . Wedden dat hij recht heeft op geld terug ?
Gast ik heb gewoon gelijk . Als je een baas bent zet je er 3 honderdjes op dat je gelijk hebt .
En anders moet je gewoon wieberen![]()
Maar dat doe je niet want je weet best dat de AV die gepost zijn gaan over de abonnementsvormen, en niet over de aanschaf van een toestel in die winkel
Ruilen is wat anders dan geld terug, en 48 uur is wat anders dan 7 dagen/14 dagen. Dus jammer van je 300 e, en jammer van je hoop ooit nog serieus genomen te worden.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee het gaat om een aankoop in zo'n Vodafonewinkel . En het staat idd niet in de algemene bepalingen .
Ik heb gebeld met 09000140 en het klopt gewoon dat je binnen 48 uur kunt ruilen
Je had het steeds over geld terug, nu ze zeggen dat er geruild mag worden is dat in jouw beleving hetzelfde?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
Kom nou maar op met die honderdjes . Linksom, rechtsom deze fucking Stokstaart krijgt geld van jullie
Retourneren artikel . Daar valt geld terug dus ook onder .quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:14 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ruilen is wat anders dan geld terug, en 48 uur is wat anders dan 7 dagen/14 dagen. Dus jammer van je 300 e, en jammer van je hoop ooit nog serieus genomen te worden.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:09 schreef Stokstaart het volgende:
Kom nou maar op met die honderdjes . Linksom, rechtsom deze fucking Stokstaart krijgt geld van jullie
Zei Vodavone dat?quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:59 schreef Stokstaart het volgende:
Hij heb toch een bonnetje ?
Sowieso 2 weken niet goed geld terug = wettelijk bepaald
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:07 schreef Stokstaart het volgende:
Binnen 7 dagen na koop kun je nog kostenloos afzien, zonder uitleg. Cool off periode heet dat, is wettelijk verplicht. Als ze moeilijk doen ze met de neus op de regels drukken en met juridische actie gaan dreigen.
Vodavone ja ? _quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dan zijn de regels aangepast . Vroeger bestond wel degelijk zo'n periode .
Je zei dat het wettelijk bepaald was dat hij 2 weken de tijd had, o nee 1 week, o nee via de AV een week, o nee via de AV 48 uurquote:Op woensdag 20 oktober 2010 16:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vodavone ja ? _
Het ging volgens mij over het verhaal van TS . Die heeft als hij 24 uur na aankoop gewoon het volledige recht zijn aankoop te retourneren (op welke grond dan ook)
quote:
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:34 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Bij een abonnement ja.
We hebben het hier over een TELEFOON die fysiek gekocht is in een WINKEL
Over gelul gesproken ....quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij heeft wel recht op reparatie of een nieuwe telefoon, maar omdat er geen deugdelijk product is geleverd, niet vanwege dat domme gebazel van Stokstaartje.
quote:Volgens stokstaart mag je binnen 48 uur volledig retourneren.Op woensdag 20 oktober 2010 17:44 schreef RacerDKB het volgende:
Kan hij het zaterdag nog proberen in Haarlem, of is het dan weer 'te laat'?
quote:Dat is niet zo heel vreemd, neem even contact met die winkel dat hij niet voor zaterdag daar terug kan zijn, maar al wel het probleem heeft. Dat doet meestal wonderen.Op woensdag 20 oktober 2010 17:44 schreef RacerDKB het volgende:
Ze blijven er bij dat het in de winkel waar je hem gekocht hebt geruild moet worden, in Den Haag mocht het ook al niet
Kan hij het zaterdag nog proberen in Haarlem, of is het dan weer 'te laat'?
quote:Vodafone winkels hebben tegenwoordig geen eigen telefoonnummer meer, je kan nog alleen de klantenservice bellenOp woensdag 20 oktober 2010 18:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat is niet zo heel vreemd, neem even contact met die winkel dat hij niet voor zaterdag daar terug kan zijn, maar al wel het probleem heeft. Dat doet meestal wonderen.
quote:Hij moet naar Haarlem, want dat is de verkoper. Aldaar zal de Haarlemse Vodafone-verkoper moeten bewijzen dat jouw broer het ding heeft laten vallen, want de eerste zes maanden geldt een omgekeerde bewijslast:Op woensdag 20 oktober 2010 14:58 schreef RacerDKB het volgende:
Wat zijn zijn rechten, en wat moet ie nu doen? Zouden ze in Rijswijk/Den Haag/wat dan ook, ook een nieuw toestel moeten geven, of moet hij specifiek naar die in Haarlem?
quote:(BW7, artikel 18.2)Bij een consumentenkoop wordt vermoed dat de zaak bij aflevering niet aan de overeenkomst heeft beantwoord, indien de afwijking van het overeengekomene zich binnen een termijn van zes maanden na aflevering openbaart, tenzij de aard van de zaak of de aard van de afwijking zich daartegen verzet.
quote:Ja, klopt. Binnen twee maanden. Maar dat kan ook al gewoon door even te bellen met die lui, een fax te sturen, een e-mailtje eraan te wagen, of een brief te sturen. Het gaat erom dat je binnen twee maanden doorgeeft dat er een defect is, nadat je het defect hebt geconstateerd. Je hoeft niet linea recta naar Haarlem te rennen.En zou dat dan nog binnen zoveel dagen moeten
quote:Hij heeft niet in eerste instantie recht op een nieuw toestel, wel op een gerepareerd toestel. Mocht reparatie niet mogelijk zijn of te duur zijn voor de verkoper, dan heeft hij recht op een nieuw toestel. Als een nieuw toestel ook niet mogelijk is, bijvoorbeeld omdat het toestel helemaal niet meer geleverd wordt, dan heeft je broer recht op teruggave van zijn geld.of is hij sowieso de lul en heeft hij geen rechten op een nieuw toestel?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |