quote:Ja, ze wil aandacht zegt ze.
quote:kan een leuke avond wordenOp donderdag 21 oktober 2010 20:49 schreef Vanyel het volgende:
Mijn geliefde belt net dat ze onderweg is naar huis. Heeft zich met collega's een beetje zitten bezatten.
Dronken genoeg om elke keer als ik haar vertel waar ze ook alweer woont keihard te moeten lachen.
Wat een schatje is het toch +)
quote:Helemaal niet, ging erom dat ik haar de weg aan het wijzen was voor het geval ze het niet meer wist.Op donderdag 21 oktober 2010 21:34 schreef lezzer het volgende:
kan een leuke avond worden
Woon je trouwens zo grappig dan?
quote:Laptop achterlaten om je plekje te bezettenOp donderdag 21 oktober 2010 21:37 schreef wonderer het volgende:
Nadeel is wel dat ik niet zo even eten kan halen zonder al mijn biezen te pakken en mijn mooie plekje te verspelen
quote:Nee, tassen onbeheerd achterlaten is echt een no no op een vliegveld, joh! VOor je het weet is het een 'verdacht pakketje' ...Op donderdag 21 oktober 2010 21:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Laptop achterlaten om je plekje te bezetten
quote:Ik haat vliegenOp donderdag 21 oktober 2010 21:40 schreef Vanyel het volgende:
Zenuwen voor?
Ah ik weet het. De meet!
quote:Knipoog w, knipoog.Op donderdag 21 oktober 2010 21:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, tassen onbeheerd achterlaten is echt een no no op een vliegveld, joh! VOor je het weet is het een 'verdacht pakketje' ...
quote:Waarom in godsnaam?
quote:Ik ben best een controlfreak en het idee dat ik er niet uit kan is gewoon frustrerend.
quote:Noodrem, in het uiterste geval, en zelfs dan is het hooguit een uurtje tot het volgende station. En een trein heeft geen last van turbulentie
quote:Smaken verschillenOp donderdag 21 oktober 2010 21:53 schreef Vanyel het volgende:
Turbulentie is juist leuk! Achtbaan in het vliegtuig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en wij allemaal niet
[ Bericht 24% gewijzigd door Vanyel op 21-10-2010 22:08:26 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:18 schreef Vanyel het volgende:
Hoe doet ze dan raar over homo's, lesbiënneS en biseksueleN (sorry hoor, maar je enkelvoud staat echt heel lelijk)?
quote:Nou, ze doet er echt vaag over zo van als er iemand op TV is die homo of iets is dan hoor ik haar altijd zeggen ah wat een miet of dat is een pot..en dan zapt ze het weg. Het moet er altijd bij gezegd worden.Op donderdag 21 oktober 2010 20:44 schreef lezzer het volgende:
gadver, ik had het verkeerde gekozen bij het restaurant
Addi, op wat voor manier doet ze raar? Belachelijk, of onnozel of gewoon ronduit eng?
quote:Nee eerlijk gezegd nog nooit..Op donderdag 21 oktober 2010 22:24 schreef Vanyel het volgende:
Lastig. Nooit een gewoon gesprek over gehad?
quote:Hoezo zal ze er dan zelf geen last van krijgen?Op donderdag 21 oktober 2010 22:31 schreef Vanyel het volgende:
Maar toch he.. ben je inmiddels niet oud genoeg om het gewoon te zeggen en haar met het dealen op te schepen ipv daar zelf last van te hebben?
quote:Ja.. maar toch vind ik het echt vreselijk moeilijk zelfs mijn closest friends weten er niks van.Op donderdag 21 oktober 2010 22:31 schreef Vanyel het volgende:
Maar toch he.. ben je inmiddels niet oud genoeg om het gewoon te zeggen en haar met het dealen op te schepen ipv daar zelf last van te hebben?
quote:Als je besluit uit de kast te komen kun je het beste met hen beginnenOp donderdag 21 oktober 2010 22:42 schreef Addictionnz het volgende:
[..]
Ja.. maar toch vind ik het echt vreselijk moeilijk zelfs mijn closest friends weten er niks van.
quote:Dat is andere last. Omgaan met een situatie waarin moeder het weet en al dan niet negatief reageert heeft m.i. de voorkeur boven angst voor de reactie en niet weten waar je aan toe bent.Op donderdag 21 oktober 2010 22:32 schreef Avey het volgende:
[..]
Hoezo zal ze er dan zelf geen last van krijgen?
quote:Ja, dat gevoel ken ik...Op donderdag 21 oktober 2010 22:56 schreef Avey het volgende:
Mja, wellicht. Soms voel ik me een beetje schuldig dat het bij mij allemaal zo makkelijk ging
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 09:29 schreef Vanyel het volgende:
Hela, meisjes!
Genieten jullie allemaal van lekker uitslapen nu lezzer in de zon ligt?
quote:Ik pak mijn roodgestippelde knapzakje en vertrek naar Zweden. Het land van de elanden, rechts-extremisten en neo-nazi's, die je gelukkig bij mij niet in het wild ziet grazen. En de stalkende buurvrouw, natuurlijk.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:27 schreef Vanyel het volgende:
Ga je op vakantie?
Volgens mij is dat de enige legitieme reden voor dat soort onchristelijke tijden.
quote:bij ons worden de vakanties anders vaak betaald vanwege dat mijn vrouw vaak zo vroeg op staatOp vrijdag 22 oktober 2010 10:27 schreef Vanyel het volgende:
Ga je op vakantie?
Volgens mij is dat de enige legitieme reden voor dat soort onchristelijke tijden.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 07:20 schreef Vanyel het volgende:
Want je moet gestraft worden voor je smerige geaardheid oid
quote:Nee, ze is 80. Al draagt ze wel 'Daisy Dukes' als ze aan het grasmaaien is. Mooi, die dikke aderen.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:36 schreef Vanyel het volgende:
Kijk aan.
Een lekkere stalkende buurvrouw?
Enn.. naar Zweden is je ouders opzoeken is uit de kast komen?
quote:Ja kut is die altijd he.. denk je wat leuks te gaan doen, stort je in omdat je wéér te lang gewacht hebt met vakantie nemen.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:37 schreef lezzer het volgende:
[..]
bij ons worden de vakanties anders vaak betaald vanwege dat mijn vrouw vaak zo vroeg op staatMrs en ik zijn helemaal total loss. De vakantieklap is al langs gekomen
quote:Dat ik niet snap waarom je je zou schamen voor een soepele coming out.Op vrijdag 22 oktober 2010 10:38 schreef Avey het volgende:
[..]
Goedemorgen, overigens. Nou ja, eerder matige morgen
quote:Heeft niets met schamen te maken.Op vrijdag 22 oktober 2010 11:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat ik niet snap waarom je je zou schamen voor een soepele coming out.
quote:Zo zonde!Op vrijdag 22 oktober 2010 10:39 schreef Bakfiets. het volgende:
Mijn ouders zitten gewoon in Nederland nu, maar ik durf het gewoon niet.
quote:van iemand die zich 2 uur daarvoor geregistreerd heeft op FOK.haii
ben je bi
quote:Owja, schuldig voelen was het. Waarom in godsnaam?
quote:Hoezo? Ik zie een stralende zon bij een graad of 25
quote:Doe eens vertellen.
quote:Dank u.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:19 schreef lezzer het volgende:
Neem van mij aan (en ik denk dat Vanyel dat ook een beetje bedoelt) dat het leven echt veel makkelijker wordt als je uit de kast bent. Tenzij je uit een milieu komt waarin het echt verboden is o.i.d.
quote:Mijn leven voelt momenteel als een algehele kankerzooi. Goed, de zon schijnt. Nou, yay.
quote:Aww.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:53 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Mijn leven voelt momenteel als een algehele kankerzooi. Goed, de zon schijnt. Nou, yay.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 12:53 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Mijn leven voelt momenteel als een algehele kankerzooi. Goed, de zon schijnt. Nou, yay.
quote:mjah, dat kan ik aan zo'n bericht ook niet opmaken. fyi ik zit drie dagen in de zon omdat wij een heel kutjaar achter de rug hebben. Die zon staat dan gelijk aan even drie dagen geen gezeik.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:53 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
quote:no prob.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:29 schreef skunkasaur het volgende:
Ja ik was vergeten dat jij aan het strand zit, sorry.
quote:Ik vind eigenlijk altijd dat mensen nooit voor iemand anders kunnen bepalen of iets erg is of niet. Wat de één niks doet is voor de ander een drama en v.v. Als jij je er kut bij voelt, zal het dat ook wel zijn.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:48 schreef skunkasaur het volgende:
waarschijnlijk stel ik me gewoon aan.
quote:Het is hier echt onverwacht heul fijn. Of, fijner dan verwacht eigenlijk.ZO, MAAR: vertel over je vakantie zo ver?![]()
quote:Mrs heeft een zonnebril gekocht en werd geholpen door een heel bedeesde Alicantese (of wat ook) lesbiënne. Ze raakt een beetje nerveus van ons. Heel schattigEn wie heeft er vandaag nog wat tofs beleefd?
quote:Dat vind ik toch zo onnozel, pillen voor tijdens het vliegen die winderigheid veroorzaken. Ik bedoel, je wil dat nooit, maar in het vliegtuig al helemaal niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 12:49 schreef wonderer het volgende:
Ja, zonder schade, alleen met buikkrampen van het gas dat die pillen veroorzaken
quote:Voordeel is dan wel weer dat je in het vliegtuig redelijk ongestraft kunt winden (als ze niet extreem stinken) omdat die airco alles meteen wegblaast.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Dat vind ik toch zo onnozel, pillen voor tijdens het vliegen die winderigheid veroorzaken. Ik bedoel, je wil dat nooit, maar in het vliegtuig al helemaal niet.
quote:Ik heb over moeilijkere gehoord ja. Mijn moeder deed heel even lastig, maar dat was vooral omdat ze het niet zo cool vond om een homozoon én -dochter te hebben.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:11 schreef lezzer het volgende:
[..]
hoi. Had jij eigenlijk een makkelijke coming out?
quote:
quote:Dat dacht die meneer voor mij in het vliegtuig ook denk ik...Op vrijdag 22 oktober 2010 21:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Voordeel is dan wel weer dat je in het vliegtuig redelijk ongestraft kunt winden (als ze niet extreem stinken) omdat die airco alles meteen wegblaast.
quote:Jij bent al de derde die ik ken die dat zo heeftOp vrijdag 22 oktober 2010 21:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb over moeilijkere gehoord ja. Mijn moeder deed heel even lastig, maar dat was vooral omdat ze het niet zo cool vond om een homozoon én -dochter te hebben.
Is wel te classificeren als makkelijk dus.
quote:Ik wel nog een!
quote:Bekken en voelen. Maar ik wil er gewoon niet bij zijn.Ik vind het gewoom een smerig gezicht, vrijende hetero's.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:43 schreef Vanyel het volgende:
Maar lagen ze liefjes te zoenen of echt ranzig te doen?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 15:46 schreef lezzer het volgende:
[..]
Bekken en voelen. Maar ik wil er gewoon niet bij zijn.Ik vind het gewoom een smerig gezicht, vrijende hetero's.
quote:Ik heb besloten er tegenwoordig gewoon wat van te zeggen. Ik heb al zo vaak de andere kant uit gekeken. Er zijn gewoon mensen, die gewoon helemaal niks om andere mensen geven. En dan heb ik het niet over een keer een gekken panty aandoen, maar over mensen die het niks kan schelen als andere mensen last van ze hebben. Aso's noemden ze dat vroeger.Op zaterdag 23 oktober 2010 19:32 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik voel me ook niet op m'n gemak als mensen in mijn buurt aan het bekken zijn, maar om daar nou wat van te gaan zeggen![]()
Je hoeft er toch niet naar te kijken?
quote:Nooit meegemaakt zeker?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:52 schreef Avey het volgende:
Misschien omdat mensen zich moeilijk kunnen voorstellen dat er nog mensen bestaan die vervelend gaan doen over dit soort onbenullige dingen? Sorry hoor maar tenzij ze de kleren van elkaar af aan het rukken waren moet je je gewoon niet aanstellen.
quote:Oh dus dat is het probleem, niet het gelebber op zich. Duidelijk.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:53 schreef lezzer het volgende:
Moet je trouwens maar eens googlen op "vrijen in het openbaar". Allemaal gezeik over homo's en over hoe dat niet kan. Nou, ik zie nooit homo's, ik zie alleen maar lebberende hetero's.
quote:Ze waren aan het 'bekken en voelen' volgens jou, hoe erg kan het zijn?Nooit meegemaakt zeker?
Ze hadden nauwelijks kleren aan hoor
quote:Ja, weet je, maak er van wat je wilt.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:58 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh dus dat is het probleem, niet het gelebber op zich. Duidelijk.
[..]
Ze waren aan het 'bekken en voelen' volgens jou, hoe erg kan het zijn?
quote:Oh dus nu is hij ineens haar aan het vingeren? Dat is wel een beetje te ver. Had dat dan meteen gezegd, als je zo onduidelijk bent kan ik toch ook niet weten wat er nou precies gebeurt?Op zaterdag 23 oktober 2010 21:00 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, weet je, maak er van wat je wilt.
Wat denk je wat hij zat te voelen in haar bikinibroek?
quote:Je hebt in eerste instantie mijn hele grap al niet begrepen.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:03 schreef Avey het volgende:
[..]
Oh dus nu is hij ineens haar aan het vingeren? Dat is wel een beetje te ver. Had dat dan meteen gezegd, als je zo onduidelijk bent kan ik toch ook niet weten wat er nou precies gebeurt?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 22:07 schreef Vanyel het volgende:
Zeg, bitchfights doe je maar in een modderbad op een meet ofzo.
Hebben wij er ook nog iets aan![]()
quote:Helemaal
quote:Dat zal het wel zijn, ik mis die grappen wel vaker. Of eerder de grappigheid.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:10 schreef lezzer het volgende:
[..]
Je hebt in eerste instantie mijn hele grap al niet begrepen.
quote:Helemaal niet, wat is nou een lesbo topic zonder drama?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:07 schreef Vanyel het volgende:
Zeg, bitchfights doe je maar in een modderbad op een meet ofzo.
Hebben wij er ook nog iets aan![]()
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:09 schreef Nizno het volgende:
iemand de serie " lip service " ook aan het volgen??
komt op dinsdag op een van de vele BBCzenders die in NL niet standaard te krijgen is... dus usenet is weer erg handig
quote:Beetje té gezellig weer hier. Ik ben me een portie BRAK waar je u tegen zegt echt.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:03 schreef Brittie het volgende:
[..]
Helemaal![]()
Hoop dat het op Vlie ook een beetje te pruimen is.
quote:Mja, dat is ook een optie. Spreken we af in een roze bar. Of bovenaan de trappen van de Dom.Op zondag 24 oktober 2010 22:00 schreef wonderer het volgende:
We hoeven toch niet OP het CS af te spreken?
Maar je zit in Zweden dus ja
quote:Ik bedoel dus eigenlijk de week daarna pas.Op zondag 24 oktober 2010 22:04 schreef wonderer het volgende:
Okee, tof, de 30ste dus. Roep maar een tijd ergens 's middagsMoet ik wel goed onthouden dat ik jullie spul meeneem naar Steenwijk
quote:Gewoon alvast in je rugzak stoppenOp zondag 24 oktober 2010 22:04 schreef wonderer het volgende:
Okee, tof, de 30ste dus. Roep maar een tijd ergens 's middagsMoet ik wel goed onthouden dat ik jullie spul meeneem naar Steenwijk
quote:[b]Op zondag 24 oktober 2010 22:22 schreef wonderer het volgende:[/b
En ik heb natuurlijk geen rugzak, ik heb een handtas![]()
quote:3 uur naar Utrecht? Waar de hel zit jij dan?Op zondag 24 oktober 2010 22:19 schreef skunkasaur het volgende:
Ik ben zowel de 30e oktober als de 6e november nog vrij. Zwolle is voor mij het dichtste bij, uurtje met de trein. Amersfoort is 2 uur nogwat, Utrecht 3. Maar treinen is niet vervelend, dus ik stel voor meeste stemmen gelden
quote:Nou vooruit, 2 uur 20 minuten bij de beste match. Maar drie uur staat er heus tussen.Op zondag 24 oktober 2010 22:28 schreef Brittie het volgende:
[..]
3 uur naar Utrecht? Waar de hel zit jij dan?
quote:vond het ook al raar idd want wist dat ik maar 2.5 over grunn utrecht deedOp zondag 24 oktober 2010 22:31 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nou vooruit, 2 uur 20 minuten bij de beste match. Maar drie uur staat er heus tussen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |