quote:Helemaal niet, ging erom dat ik haar de weg aan het wijzen was voor het geval ze het niet meer wist.Op donderdag 21 oktober 2010 21:34 schreef lezzer het volgende:
kan een leuke avond worden
Woon je trouwens zo grappig dan?
quote:Laptop achterlaten om je plekje te bezettenOp donderdag 21 oktober 2010 21:37 schreef wonderer het volgende:
Nadeel is wel dat ik niet zo even eten kan halen zonder al mijn biezen te pakken en mijn mooie plekje te verspelen
quote:Nee, tassen onbeheerd achterlaten is echt een no no op een vliegveld, joh! VOor je het weet is het een 'verdacht pakketje' ...Op donderdag 21 oktober 2010 21:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Laptop achterlaten om je plekje te bezetten
quote:Ik haat vliegenOp donderdag 21 oktober 2010 21:40 schreef Vanyel het volgende:
Zenuwen voor?
Ah ik weet het. De meet!
quote:Knipoog w, knipoog.Op donderdag 21 oktober 2010 21:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, tassen onbeheerd achterlaten is echt een no no op een vliegveld, joh! VOor je het weet is het een 'verdacht pakketje' ...
quote:Waarom in godsnaam?
quote:Ik ben best een controlfreak en het idee dat ik er niet uit kan is gewoon frustrerend.
quote:Noodrem, in het uiterste geval, en zelfs dan is het hooguit een uurtje tot het volgende station. En een trein heeft geen last van turbulentie
quote:Smaken verschillenOp donderdag 21 oktober 2010 21:53 schreef Vanyel het volgende:
Turbulentie is juist leuk! Achtbaan in het vliegtuig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en wij allemaal niet
[ Bericht 24% gewijzigd door Vanyel op 21-10-2010 22:08:26 ]Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:18 schreef Vanyel het volgende:
Hoe doet ze dan raar over homo's, lesbiënneS en biseksueleN (sorry hoor, maar je enkelvoud staat echt heel lelijk)?
quote:Nou, ze doet er echt vaag over zo van als er iemand op TV is die homo of iets is dan hoor ik haar altijd zeggen ah wat een miet of dat is een pot..en dan zapt ze het weg. Het moet er altijd bij gezegd worden.Op donderdag 21 oktober 2010 20:44 schreef lezzer het volgende:
gadver, ik had het verkeerde gekozen bij het restaurant
Addi, op wat voor manier doet ze raar? Belachelijk, of onnozel of gewoon ronduit eng?
quote:Nee eerlijk gezegd nog nooit..Op donderdag 21 oktober 2010 22:24 schreef Vanyel het volgende:
Lastig. Nooit een gewoon gesprek over gehad?
quote:Hoezo zal ze er dan zelf geen last van krijgen?Op donderdag 21 oktober 2010 22:31 schreef Vanyel het volgende:
Maar toch he.. ben je inmiddels niet oud genoeg om het gewoon te zeggen en haar met het dealen op te schepen ipv daar zelf last van te hebben?
quote:Ja.. maar toch vind ik het echt vreselijk moeilijk zelfs mijn closest friends weten er niks van.Op donderdag 21 oktober 2010 22:31 schreef Vanyel het volgende:
Maar toch he.. ben je inmiddels niet oud genoeg om het gewoon te zeggen en haar met het dealen op te schepen ipv daar zelf last van te hebben?
quote:Als je besluit uit de kast te komen kun je het beste met hen beginnenOp donderdag 21 oktober 2010 22:42 schreef Addictionnz het volgende:
[..]
Ja.. maar toch vind ik het echt vreselijk moeilijk zelfs mijn closest friends weten er niks van.
quote:Dat is andere last. Omgaan met een situatie waarin moeder het weet en al dan niet negatief reageert heeft m.i. de voorkeur boven angst voor de reactie en niet weten waar je aan toe bent.Op donderdag 21 oktober 2010 22:32 schreef Avey het volgende:
[..]
Hoezo zal ze er dan zelf geen last van krijgen?
quote:Ja, dat gevoel ken ik...Op donderdag 21 oktober 2010 22:56 schreef Avey het volgende:
Mja, wellicht. Soms voel ik me een beetje schuldig dat het bij mij allemaal zo makkelijk ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |