quote:Zoiets.Op donderdag 21 oktober 2010 20:08 schreef Vanyel het volgende:
Dacht je dat ze het leven had gelaten na haar superslaap?
quote:Zou wel heel tragisch zijn he!
quote:Hi.Op donderdag 21 oktober 2010 20:52 schreef wonderer het volgende:
Gratis wifi, ik ben de komende paar uur weer van de partij
quote:Boston Logan Airport.
quote:Hoe vertellen: gewoon bot op tafel leggen is meestal het besteOp donderdag 21 oktober 2010 20:14 schreef Addictionnz het volgende:
Hoe moet ik in godsnaam oooit uit de kast komen als me moeder altijd zo raar doet over homo's, lesbienne, biseksuele
quote:Alleen in Dublin. En dan met de trein vanuit Brussel naar Antwerpen maar dat telt niet als overstappen, toch?Op donderdag 21 oktober 2010 20:57 schreef Vanyel het volgende:
Klinkt gezellig!
Hoe vaak ga je overstappen?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:07 schreef skunkasaur het volgende:
Hej hebben we Bakfiets vandaag al gezien? Die was gister toch zo moe?
quote:Ja, dat is echt zo'n boutzooi die reclame zo. Van de week ook al bij Greys Anatomy. Komt er tijdens het moment supreme zo'n reclame voor dat juinprogramma met patty brard over het halve schermOp donderdag 21 oktober 2010 21:13 schreef Vanyel het volgende:
Tyfus zeg, zit je relaxt House te kijken, heb je opeens tekenfilmrimboemannetjes door je beeld rennen om zo'n debiel programma aan te kondigen.
quote:Nee het beeld stond ook stil en ze kletsen er wat overheen over groeten uit de rimboe.Op donderdag 21 oktober 2010 21:16 schreef wonderer het volgende:
Wheheh, ja, lekker is dat he? Vraag me af of ze dat doen om rippen en uploaden tegen te gaan of zo.
quote:En ook al zo'n baggerprogramma, aan de voorfilmpjes te zien.Op donderdag 21 oktober 2010 21:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat is echt zo'n boutzooi die reclame zo. Van de week ook al bij Greys Anatomy. Komt er tijdens het moment supreme zo'n reclame voor dat juinprogramma met patty brard over het halve scherm
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:19 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ja, dat is echt zo'n boutzooi die reclame zo. Van de week ook al bij Greys Anatomy. Komt er tijdens het moment supreme zo'n reclame voor dat juinprogramma met patty brard over het halve scherm
quote:Alleen al dat gejank van Patty maakt dat ik niet meer hoef. Afgezien nog van het baggerconcept.Op donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En ook al zo'n baggerprogramma, aan de voorfilmpjes te zien.
quote:Ja, ze wil aandacht zegt ze.
quote:kan een leuke avond wordenOp donderdag 21 oktober 2010 20:49 schreef Vanyel het volgende:
Mijn geliefde belt net dat ze onderweg is naar huis. Heeft zich met collega's een beetje zitten bezatten.
Dronken genoeg om elke keer als ik haar vertel waar ze ook alweer woont keihard te moeten lachen.
Wat een schatje is het toch +)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |