quote:Mja, dat is ook een optie. Spreken we af in een roze bar. Of bovenaan de trappen van de Dom.Op zondag 24 oktober 2010 22:00 schreef wonderer het volgende:
We hoeven toch niet OP het CS af te spreken?
Maar je zit in Zweden dus ja
quote:Ik bedoel dus eigenlijk de week daarna pas.Op zondag 24 oktober 2010 22:04 schreef wonderer het volgende:
Okee, tof, de 30ste dus. Roep maar een tijd ergens 's middagsMoet ik wel goed onthouden dat ik jullie spul meeneem naar Steenwijk
quote:Gewoon alvast in je rugzak stoppenOp zondag 24 oktober 2010 22:04 schreef wonderer het volgende:
Okee, tof, de 30ste dus. Roep maar een tijd ergens 's middagsMoet ik wel goed onthouden dat ik jullie spul meeneem naar Steenwijk
quote:[b]Op zondag 24 oktober 2010 22:22 schreef wonderer het volgende:[/b
En ik heb natuurlijk geen rugzak, ik heb een handtas![]()
quote:3 uur naar Utrecht? Waar de hel zit jij dan?Op zondag 24 oktober 2010 22:19 schreef skunkasaur het volgende:
Ik ben zowel de 30e oktober als de 6e november nog vrij. Zwolle is voor mij het dichtste bij, uurtje met de trein. Amersfoort is 2 uur nogwat, Utrecht 3. Maar treinen is niet vervelend, dus ik stel voor meeste stemmen gelden
quote:Nou vooruit, 2 uur 20 minuten bij de beste match. Maar drie uur staat er heus tussen.Op zondag 24 oktober 2010 22:28 schreef Brittie het volgende:
[..]
3 uur naar Utrecht? Waar de hel zit jij dan?
quote:vond het ook al raar idd want wist dat ik maar 2.5 over grunn utrecht deedOp zondag 24 oktober 2010 22:31 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nou vooruit, 2 uur 20 minuten bij de beste match. Maar drie uur staat er heus tussen.
[ afbeelding ]
quote:Huh? Er is toch gewoon een directe trein van Groningen naar Utrecht?? Maar Groningen is wel lang ja.Op zondag 24 oktober 2010 22:31 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Nou vooruit, 2 uur 20 minuten bij de beste match. Maar drie uur staat er heus tussen.
[ afbeelding ]
quote:Rij dan gelijk door naar Zweden.Op zondag 24 oktober 2010 22:49 schreef wonderer het volgende:
Ik kan natuurlijk ook in Zwolle Skunk meeten en dan doorrijden naar Utrecht voor Brittie
quote:Nou, dat is toch wel een idee? Is het in ieder geval gezellig op te weg ernaartoe.Op zondag 24 oktober 2010 23:21 schreef skunkasaur het volgende:
Ha, als je dat doet dan rijd ik voor de lol wel mee.
quote:Oh, da's jammer. Dan zit ik weer in Antwerpen...
quote:Op zondag 24 oktober 2010 23:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou, dat is toch wel een idee? Is het in ieder geval gezellig op te weg ernaartoe.
[..]
Oh, da's jammer. Dan zit ik weer in Antwerpen...
quote:Wat denk je dat ik ben, hetero?Op zondag 24 oktober 2010 23:48 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Wel veel mosselen eten dan. Mosselen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |