whehehe ook mooi hoe al die spelers tijdens de play gewoon het veld op rennen.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:48 schreef Guard het volgende:
bij gebrek aan een highschoolfootball topic hier dan maar:
http://rivals.yahoo.com/h(...)rn=highschool-277999
Mooi dat ze direct voor de 2pt conversion gaan.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 13:48 schreef Guard het volgende:
bij gebrek aan een highschoolfootball topic hier dan maar:
http://rivals.yahoo.com/h(...)rn=highschool-277999
quote:Een beetje fan blijft gewoon opOp vrijdag 22 oktober 2010 08:53 schreef Guard het volgende:
Goed ,hoef ik me dus ook niet meer af te vragen of de Giants het afgemaakt hebben
quote:Voor MLB niet..Op vrijdag 22 oktober 2010 09:36 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Een beetje fan blijft gewoon op.
quote:You'd better notOp vrijdag 22 oktober 2010 10:06 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Excuses voor de spoiler, dan zal ik maar niks over UCLA @ Oregon zeggen.
quote:Volgende week kan je waarschijnlijk een foto posten van jankende Ducks
quote:ik vrees het ook...Op zaterdag 23 oktober 2010 13:10 schreef PirE het volgende:
Volgende week kan je waarschijnlijk een foto posten van jankende Ducks.
quote:En daar komt Rosenhaus weer om de hoek....CHAPEL HILL, N.C. -- Three people acted as "prospective agents" by providing benefits to North Carolina Tar Heels players in connection with the ongoing NCAA investigation into the program, including one who works for NFL agent Drew Rosenhaus, according to school documents.
The university named Rosenhaus employee Michael Katz in documents sent to the NCAA seeking to reinstate players who were suspended or being held out of games due to the probe. Katz is listed on the Rosenhaus Sports Representation Web site as the firm's director of marketing and client services.
Reached by phone Friday night, Rosenhaus denied the report.
"My comment is that report is false," he said. "I did talk to my employee and at no time did he provide any benefits of any kind to any college players whatsoever.
The documents, released Friday after public records requests made by media outlets, redacted the names of players and details in each case. But they said Katz provided a player with a wristband that gained entrance to a pool party, while a second player received a wristband from a teammate that was originally provided by Katz.
quote:Nee Nee...Op zaterdag 23 oktober 2010 13:10 schreef PirE het volgende:
[..]
Volgende week kan je waarschijnlijk een foto posten van jankende Ducks.
quote:Ik heb MSU persoonlijk nooit tot de kanshebbers gerekend voor een Big Ten title.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:24 schreef Guard het volgende:
TD Wildcats...
Sparty op de upsetwatch?
quote:Ze staan er (nog) wel goed voor.... Geen OSU, alleen Iowa als echte uitdager nog tegen.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:25 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik heb MSU persoonlijk nooit tot de kanshebbers gerekend voor een Big Ten title.
quote:Ik zie ze niet on the road van Iowa winnen.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Ze staan er (nog) wel goed voor.... Geen OSU, alleen Iowa als echte uitdager nog tegen.
Maar ja nu weer een TO van State, Northwestern gaat dit winnen als MSU niet wat aanpassingen maakt
quote:Dat helpt wel ja, een take away. Maar de offense loopt nog niet echt voor MSU....Op zaterdag 23 oktober 2010 18:35 schreef PirE het volgende:
fumble NW op de 1 yard line van MSU. MSU ball.
quote:Je hoort het heel zacht.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:43 schreef Guard het volgende:
Die mic van de ref, ik hoor alleen de wind
quote:NW zal in de 2e helft wel compleet instortenOp zaterdag 23 oktober 2010 18:55 schreef Guard het volgende:
MSU vertoont nu wat tekenen van leven op offense....
quote:Zo voorspelbaar ook
quote:ThnxOp zaterdag 23 oktober 2010 21:30 schreef PirE het volgende:
Veetle stream met LSU @ Auburn
http://www.veetle.com/index.php/channel/view#4cc1d206bae53
quote:Daar is ie alOp zaterdag 23 oktober 2010 21:51 schreef PirE het volgende:
Zolang Jefferson niet gooit gaat het goed, echt elke keer dat hij wil passen verwacht ik een INT.
quote:En Les Miles kennende zal hij de volgende series ook gewoon doen (serie 3 is voor Lee). Ik snap werkelijk niet waarom ze Jefferson nog gebruiken op 3rd en long, die gast gooit alleen maar in double of triple coverage elke week weer. Hij checked zijn options niet af, nee hij gooit gewoon naar zijn primary target.
quote:Ze lieten zijn cijfers zijn tegenover die van Lee tijdens de laatste 3 games. Man, he makes Lee look like Joe Montana.
quote:Every time this moron drops back to throw I cringe. Occasionally he picks up yardage using his feet, but this guy couldn't complete a decent pass if his life depended on it. It would take a team of cirque du soleil acrobats to make completions on the garbage he throws up. Sad...LSU would be a runaway number 1 team if they had just an average quarterback who didn't throw a pick 1 out of every 4 passing attempts.
quote:don't get your hopes up.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:04 schreef DrSmoke het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dit deed Jefferson wel goed
quote:low-scoring game is goed voor LSU, qua offense kunnen ze Auburn nooit bijhouden en LSU pakt veel tijd van de klok met al die running-playsOp zaterdag 23 oktober 2010 23:21 schreef DrSmoke het volgende:
(nog) niet de high scoring game die was verwacht.
Even uit nieuwsgierigheid: vanwaar de liefde voor LSU PirE???
quote:Ik zat nog niet eens
quote:Komt wel goed met die defenseOp zondag 24 oktober 2010 02:16 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik zat nog niet eens. Verwacht hier eigenlijk een dikke shoot-out.
quote:Die stream hapert als een malleOp zondag 24 oktober 2010 02:13 schreef PirE het volgende:
Sooners @ Mizzou
http://www.veetle.com/index.php/channel/view#4cc34211ae017
Gelijk een TD van Mizzou na de kick-off.
quote:Weer een spannende wedstrijd
quote:Dat zal dan voor een weekje zijn. Failburn zal komende zaterdag wel episch gaan choken tegen Ole Miss. En van Bama gaan ze ook niet winnen, die hebben zowaar een QB die de secondary kan exposen en de runningbacks van Bama zullen ook wel flink wat yardage pakken aangezien ik niet echt onder de indruk was van de defensive line van Auburn.Op zondag 24 oktober 2010 16:06 schreef Guard het volgende:
Auburn waarschijnlijk de nieuwe #1 in de BCS.
quote:SOUTH BEND, Ind. -- A Notre Dame student died Wednesday after the tower from which he was filming football practice fell over.
Declan Sullivan, a 20-year-old junior from Long Grove, Ill., was transported from the LaBar practice complex to a South Bend hospital, where he died.
"Our thoughts and prayers go out to Declan's family and friends," coach Brian Kelly said in a release. "Declan was a diligent student worker in our video department and had a tremendous personality and great sense of humor. He brightened the days for all that had the privilege to work with him, and the Notre Dame football family will dearly miss him."
Authorities were investigating the incident. The hydraulic scissor lift, which can be lowered or raised depending on needs, stretched across a nearby street.
Winds in the area were gusting to 51 mph at the time, according to the National Weather Service, and the team practiced indoors Tuesday because of the blustery conditions.
quote:Volgens mij houdt de BCS ranking (iig het computer-onderdeel) geen rekening met margin of victory....Op donderdag 28 oktober 2010 12:30 schreef zjroentje het volgende:
Goeie column op SI (over de punt van de Sooners op het laatst tegen Mizzou mbt de BCS rankings): http://sportsillustrated.(...)-punt-bcs/index.html
quote:Stoops is absolutely correct. There are numerous coaches' poll and Harris Interactive Poll voters who didn't watch the Oklahoma-Missouri game. (Heck, two years ago, the Harris Poll had a voter who thought Penn State was undefeated weeks after the Nittany Lions had lost to Iowa.)
quote:Ja maar het voters aandeel is juist het kleinst in de BCS rankings.Op donderdag 28 oktober 2010 13:04 schreef zjroentje het volgende:
Maar wel de voters, en daar doelt de columnist ook op.
[..]
quote:Daar ben ik niet zo van op de hoogte eerlijk gezegd. Column vind ik ook aardig gechargeerd, daar niet van. Maar hij heeft op zich wel een valide punt, zeker gezien de uitspraken van Stoops na afloop van Mizzou - Oklahoma.Op donderdag 28 oktober 2010 13:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja maar het voters aandeel is juist het kleinst in de BCS rankings.
quote:En dat is nu juist het probleem met die rankings, niemand lijkt echt goed op de hoogte te zijn hoe die dingen nu precies samengesteld worden, zelfs deze SI columnist en Stoops niet, dat blijkt dan wel weer (ik beweer hier overigens niet dat ik wel weet hoe het werkt).Op donderdag 28 oktober 2010 13:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo van op de hoogte eerlijk gezegd.
quote:Computers houden idd geen rekening met margin of victory.Op donderdag 28 oktober 2010 12:40 schreef Guard het volgende:
Volgens mij houdt de BCS ranking (iig het computer-onderdeel) geen rekening met margin of victory....
quote:Human voters bepalen 2/3 van de BCS Rankings en de computers zorgen voor het laatste deel. Persoonlijk vind ik dat je mensen met onzin votes gewoon hun stemrecht moet ontnemen (bv die Penn State voter).Op donderdag 28 oktober 2010 13:34 schreef Guard het volgende:
Ja maar het voters aandeel is juist het kleinst in de BCS rankings.
Leuk verhaaltje om een beetje populair de rankings te bashen, maar als er een is die nog enigsinds het human element eruit haalt is het wel de BCS.
quote:Maar de BCS is wel de enige met computers, en daarmee dus de ranking die het meest het human element uitschakelt.Op donderdag 28 oktober 2010 14:43 schreef SteveBudin het volgende:
Human voters bepalen 2/3 van de BCS Rankings en de computers zorgen voor het laatste deel. Persoonlijk vind ik dat je mensen met onzin votes gewoon hun stemrecht moet ontnemen (bv die Penn State voter).
quote:50/50 lijkt me, om te beginnen, al een stuk eerlijker. De BCS zelf is erg lastig onderuit te halen, op dit moment verdienen de mensen die het systeem in stand houden dik aan datzelfde systeem en ze zullen het dus niet snel opblazen.Op donderdag 28 oktober 2010 14:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar de BCS is wel de enige met computers, en daarmee dus de ranking die het meest het human element uitschakelt.
En het ontnemen van votes, wie gaat dat dan weer bepalen? Het blijft een flawed system, dat hele BCS gebeuren
quote:In Auburn zijn ze nog steeds aan het dweilen in commentator's booth.Op donderdag 28 oktober 2010 13:20 schreef kidkash19 het volgende:
Mn Florida hartje huilt als ik Cam Newton zo zie spelen....
http://veetle.com/index.php/channel/view#4cc883bc7a7eequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:28 schreef Guard het volgende:
Iemand wat streams voor vandaag? Ik zit vandaag zonder ESPNA....
http://www.veetle.com/index.php/channel/view#4ccbcf33adc11quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:28 schreef Guard het volgende:
Iemand wat streams voor vandaag? Ik zit vandaag zonder ESPNA....
Toen gaf ik Miami juist meer kansquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:25 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Was al gespeeld nadat die QB van Miami eruit ging
Niet te geloven dit, en waarom heeft UNC dan verloren van de Canes, maar wel gewonnen van de Cavs?quote:
Cavs zijn gewoon slecht, daar hoor je gewoon niet van te verliezen. Miami begon gewoon met de verkeerde instelling aan de wedstrijd en dat wordt heel lastig als je geen heel goede ploeg hebt. Het zegt genoeg dat Virginia Tech, ondanks dat verlies tegen James Madison, veruit het beste team is in de ACC.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Niet te geloven dit, en waarom heeft UNC dan verloren van de Canes, maar wel gewonnen van de Cavs?
ACC
Gewoon 1 veetle-stream in Chrome zetten en de andere in Firefoxquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:54 schreef Guard het volgende:
Vols komen weer helemaal terug, toch maar weer even terugschakelen naar die game
Same hier, zit meer te wachten op Florida/Georgia, MSU/Iowa en Mizzou/Nebraska (allemaal 21:30quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:58 schreef Guard het volgende:
nah dat wordt me teveel op dat laptop schermpje, bovendien hoef ik Miami niet zo nodig te zien...
70 y TD pas Gamecocks, leuke game
Dat is toch niet zo heel bijzonderquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:24 schreef Guard het volgende:
Cavs hold on, Clemson verliest ook weer...
En Corso deed vanmiddag een eendenmuts op, dat wordt dus heel lastig voor de Ducksquote:
31-14 Nebraska halverwege 3e kwart.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 23:12 schreef Guard het volgende:
Martinez loopt te trekkebenen, heeft Mizzou dan toch nog een kansje?
Hoezo?quote:Op zondag 31 oktober 2010 00:56 schreef PirE het volgende:
De CBS crew heeft flink wat geld op de Bulldogs staan.
Ze reageerden iets te enthousiast na die 1st down voor 1st & goal voor Georgia. En alles wat Georgia is sowieso geweldig volgens deze herenquote:
Ja, gewoon 1x kijken en je weet hoe het werkt.quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:21 schreef Boe-man het volgende:
College OT is toch zo dat beide teams een kans krijgen?
Die FG recht door het midden, "Seems to be going through"quote:Op zondag 31 oktober 2010 01:31 schreef PirE het volgende:
Flo-Rida wint
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ship it. FU Danielson![]()
![]()
Aan het gebrek aan emotie van de CBS-mannen kon je duidelijk begrijpen dat de Georgia bet van deze heren faalde![]()
![]()
![]()
Ja, hij zei nog net geen FUCK toen die raak gingquote:Op zondag 31 oktober 2010 01:34 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Die FG recht door het midden, "Seems to be going through"
Ik kan geen fatsoenlijk stream vinden van USC/Oregonquote:Op zondag 31 oktober 2010 02:06 schreef Boe-man het volgende:
Wat is die Penn State coach voor een ouwe mafioso zeg
http://atdhe.net/26405/watch-oregon-vs-uscquote:Op zondag 31 oktober 2010 02:07 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik kan geen fatsoenlijk stream vinden van USC/Oregon
Edit:quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:12 schreef Boe-man het volgende:
[..]
http://atdhe.net/26405/watch-oregon-vs-usc
Redelijke stream, kan ook niets vinden op Veetle
Ja, en uiteindelijk een PI gepakt voor 15 yards terreinwinst.quote:
Dan kan ik morgenavond en volgende week zaterdag een uurtje eerder naar bedquote:
KUTquote:
En ze krijgen de bal na rust. Als ze op die drive scoren is het game over.quote:Op zondag 31 oktober 2010 02:43 schreef Boe-man het volgende:
Ducks geven wel even gas zeg de laatse minuten
Nog even wakker blijven dan maarquote:Op zondag 31 oktober 2010 02:48 schreef PirE het volgende:
[..]
En ze krijgen de bal na rust. Als ze op die drive scoren is het game over.
Ja, dat was wel een belangrijke score van de Trojans.quote:
Hij is getraind de afgelopen wekenquote:Op zondag 31 oktober 2010 04:36 schreef PirE het volgende:
Die Oregon mascotte is niet blij met die laatste TD van de Ducks.
quote:Cash sought for Cam Newton
During the height of star quarterback Cam Newton's recruitment out of junior college last year, a man who said he represented Newton allegedly was soliciting a six-figure payment to secure his signature on a national letter of intent, ESPN.com has learned.
Former Mississippi State quarterback John Bond told ESPN.com a teammate of Bond's at Mississippi State in the early 1980s contacted him soon after Newton's official visit to Mississippi State during the Ole Miss game in December, and said he was representing Newton.
"He said it would take some cash to get Cam," Bond said. "I called our athletic director, Greg Byrne, and he took it from there. That was pretty much it."
...
Bond said the former teammate told him other schools had already offered $200,000, but since Newton really liked Mississippi State and had a relationship with head coach Dan Mullen dating to when both were at Florida, Mississippi State could get him for $180,000.
...
Full Story
En dag Heisman, al is het maar een gerucht.... (dankzij het Bush circus van de afgelopen maanden).quote:Op vrijdag 5 november 2010 08:40 schreef SteveBudin het volgende:
Zou lullig zijn voor Auburn als dit waar is![]()
.
[..]
Ik heb er weinig vertrouwen in. En waarom is dit geen night gamequote:Op zaterdag 6 november 2010 16:40 schreef Guard het volgende:
Bama at LSU vandaag, heb er nu al zin, Saban zal het zwaar krijgen in Death Valey
Hopelijk winnen de Tigers, maar dat zal niet makkelijk worden met die offense tegen de Tide D.
Vind er geen zak aan. Een beetje defense mag wel, dit is gewoon offense only.quote:Op zaterdag 6 november 2010 17:56 schreef Guard het volgende:
De D van Michigan is echt verschrikkelijk
Met zo'n return gaat het zeker lukken...quote:Op zaterdag 6 november 2010 18:25 schreef PirE het volgende:
EN TD Illini![]()
. Dikke minuut nog voor een score, moet lukken met die kutdefenses
![]()
![]()
Ja, ben benieuwd of ze over de 100 gaanquote:Op zaterdag 6 november 2010 18:33 schreef Guard het volgende:
zelfs genoeg tijd voor 2 scoring drives..
Chattanooga werkt lekker mee aan de Heismancampaign van Newton, ze stonden niet eens in de weg bij zijn rushing TDquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:05 schreef Moonlighter het volgende:
Newton met al 5 TDs in een helft
Edit: Ze zijn pas net aan het 2e kwart begonnen
Misschien hebben ze wat geld gekregen van de Auburn boostersquote:Op zaterdag 6 november 2010 19:09 schreef Guard het volgende:
[..]
Chattanooga werkt lekker mee aan de Heismancampaign van Newton, ze stonden niet eens in de weg bij zijn rushing TD
vond het wel interessant.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:51 schreef PirE het volgende:
Die mongolen bij Michigan zijn eindelijk klaar.
0 defense, dan krijg je dit soort OTs.quote:
oh oké, thanks.quote:Op zaterdag 6 november 2010 20:53 schreef Guard het volgende:
[..]
Pigskin is de bijnaam voor een football
quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:16 schreef Whutzur het volgende:
Tcu @ utah is geen hol aan.
iemand BYU streampje?
hoorde dat het 45-0 is ofzo.
nee, maar wil wel eens een vernedering zien.quote:Op zaterdag 6 november 2010 21:19 schreef PirE het volgende:
[..]
![]()
![]()
. Alsof lopsided games zo interessant zijn
![]()
Lijkt erop dat je dan gewoon TCU vs Utah kunt blijven kijkenquote:Op zaterdag 6 november 2010 21:20 schreef Whutzur het volgende:
[..]
nee, maar wil wel eens een vernedering zien.
Zullen wel op LSU +6.5 zittenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |