quote:Volgens mij houdt de BCS ranking (iig het computer-onderdeel) geen rekening met margin of victory....Op donderdag 28 oktober 2010 12:30 schreef zjroentje het volgende:
Goeie column op SI (over de punt van de Sooners op het laatst tegen Mizzou mbt de BCS rankings): http://sportsillustrated.(...)-punt-bcs/index.html
quote:Stoops is absolutely correct. There are numerous coaches' poll and Harris Interactive Poll voters who didn't watch the Oklahoma-Missouri game. (Heck, two years ago, the Harris Poll had a voter who thought Penn State was undefeated weeks after the Nittany Lions had lost to Iowa.)
quote:Ja maar het voters aandeel is juist het kleinst in de BCS rankings.Op donderdag 28 oktober 2010 13:04 schreef zjroentje het volgende:
Maar wel de voters, en daar doelt de columnist ook op.
[..]
quote:Daar ben ik niet zo van op de hoogte eerlijk gezegd. Column vind ik ook aardig gechargeerd, daar niet van. Maar hij heeft op zich wel een valide punt, zeker gezien de uitspraken van Stoops na afloop van Mizzou - Oklahoma.Op donderdag 28 oktober 2010 13:34 schreef Guard het volgende:
[..]
Ja maar het voters aandeel is juist het kleinst in de BCS rankings.
quote:En dat is nu juist het probleem met die rankings, niemand lijkt echt goed op de hoogte te zijn hoe die dingen nu precies samengesteld worden, zelfs deze SI columnist en Stoops niet, dat blijkt dan wel weer (ik beweer hier overigens niet dat ik wel weet hoe het werkt).Op donderdag 28 oktober 2010 13:54 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar ben ik niet zo van op de hoogte eerlijk gezegd.
quote:Computers houden idd geen rekening met margin of victory.Op donderdag 28 oktober 2010 12:40 schreef Guard het volgende:
Volgens mij houdt de BCS ranking (iig het computer-onderdeel) geen rekening met margin of victory....
quote:Human voters bepalen 2/3 van de BCS Rankings en de computers zorgen voor het laatste deel. Persoonlijk vind ik dat je mensen met onzin votes gewoon hun stemrecht moet ontnemen (bv die Penn State voter).Op donderdag 28 oktober 2010 13:34 schreef Guard het volgende:
Ja maar het voters aandeel is juist het kleinst in de BCS rankings.
Leuk verhaaltje om een beetje populair de rankings te bashen, maar als er een is die nog enigsinds het human element eruit haalt is het wel de BCS.
quote:Maar de BCS is wel de enige met computers, en daarmee dus de ranking die het meest het human element uitschakelt.Op donderdag 28 oktober 2010 14:43 schreef SteveBudin het volgende:
Human voters bepalen 2/3 van de BCS Rankings en de computers zorgen voor het laatste deel. Persoonlijk vind ik dat je mensen met onzin votes gewoon hun stemrecht moet ontnemen (bv die Penn State voter).
quote:50/50 lijkt me, om te beginnen, al een stuk eerlijker. De BCS zelf is erg lastig onderuit te halen, op dit moment verdienen de mensen die het systeem in stand houden dik aan datzelfde systeem en ze zullen het dus niet snel opblazen.Op donderdag 28 oktober 2010 14:51 schreef Guard het volgende:
[..]
Maar de BCS is wel de enige met computers, en daarmee dus de ranking die het meest het human element uitschakelt.
En het ontnemen van votes, wie gaat dat dan weer bepalen? Het blijft een flawed system, dat hele BCS gebeuren
quote:In Auburn zijn ze nog steeds aan het dweilen in commentator's booth.Op donderdag 28 oktober 2010 13:20 schreef kidkash19 het volgende:
Mn Florida hartje huilt als ik Cam Newton zo zie spelen....
http://veetle.com/index.php/channel/view#4cc883bc7a7eequote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:28 schreef Guard het volgende:
Iemand wat streams voor vandaag? Ik zit vandaag zonder ESPNA....
http://www.veetle.com/index.php/channel/view#4ccbcf33adc11quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 17:28 schreef Guard het volgende:
Iemand wat streams voor vandaag? Ik zit vandaag zonder ESPNA....
Toen gaf ik Miami juist meer kansquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:25 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Was al gespeeld nadat die QB van Miami eruit ging
Niet te geloven dit, en waarom heeft UNC dan verloren van de Canes, maar wel gewonnen van de Cavs?quote:
Cavs zijn gewoon slecht, daar hoor je gewoon niet van te verliezen. Miami begon gewoon met de verkeerde instelling aan de wedstrijd en dat wordt heel lastig als je geen heel goede ploeg hebt. Het zegt genoeg dat Virginia Tech, ondanks dat verlies tegen James Madison, veruit het beste team is in de ACC.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:41 schreef Guard het volgende:
[..]
Niet te geloven dit, en waarom heeft UNC dan verloren van de Canes, maar wel gewonnen van de Cavs?
ACC
Gewoon 1 veetle-stream in Chrome zetten en de andere in Firefoxquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:54 schreef Guard het volgende:
Vols komen weer helemaal terug, toch maar weer even terugschakelen naar die game
Same hier, zit meer te wachten op Florida/Georgia, MSU/Iowa en Mizzou/Nebraska (allemaal 21:30quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 20:58 schreef Guard het volgende:
nah dat wordt me teveel op dat laptop schermpje, bovendien hoef ik Miami niet zo nodig te zien...
70 y TD pas Gamecocks, leuke game
Dat is toch niet zo heel bijzonderquote:Op zaterdag 30 oktober 2010 21:24 schreef Guard het volgende:
Cavs hold on, Clemson verliest ook weer...
En Corso deed vanmiddag een eendenmuts op, dat wordt dus heel lastig voor de Ducksquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |