quote:don't get your hopes up.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:04 schreef DrSmoke het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dit deed Jefferson wel goed
quote:low-scoring game is goed voor LSU, qua offense kunnen ze Auburn nooit bijhouden en LSU pakt veel tijd van de klok met al die running-playsOp zaterdag 23 oktober 2010 23:21 schreef DrSmoke het volgende:
(nog) niet de high scoring game die was verwacht.
Even uit nieuwsgierigheid: vanwaar de liefde voor LSU PirE???
quote:Ik zat nog niet eens
quote:Komt wel goed met die defenseOp zondag 24 oktober 2010 02:16 schreef PirE het volgende:
[..]
Ik zat nog niet eens. Verwacht hier eigenlijk een dikke shoot-out.
quote:Die stream hapert als een malleOp zondag 24 oktober 2010 02:13 schreef PirE het volgende:
Sooners @ Mizzou
http://www.veetle.com/index.php/channel/view#4cc34211ae017
Gelijk een TD van Mizzou na de kick-off.
quote:Weer een spannende wedstrijd
quote:Dat zal dan voor een weekje zijn. Failburn zal komende zaterdag wel episch gaan choken tegen Ole Miss. En van Bama gaan ze ook niet winnen, die hebben zowaar een QB die de secondary kan exposen en de runningbacks van Bama zullen ook wel flink wat yardage pakken aangezien ik niet echt onder de indruk was van de defensive line van Auburn.Op zondag 24 oktober 2010 16:06 schreef Guard het volgende:
Auburn waarschijnlijk de nieuwe #1 in de BCS.
quote:SOUTH BEND, Ind. -- A Notre Dame student died Wednesday after the tower from which he was filming football practice fell over.
Declan Sullivan, a 20-year-old junior from Long Grove, Ill., was transported from the LaBar practice complex to a South Bend hospital, where he died.
"Our thoughts and prayers go out to Declan's family and friends," coach Brian Kelly said in a release. "Declan was a diligent student worker in our video department and had a tremendous personality and great sense of humor. He brightened the days for all that had the privilege to work with him, and the Notre Dame football family will dearly miss him."
Authorities were investigating the incident. The hydraulic scissor lift, which can be lowered or raised depending on needs, stretched across a nearby street.
Winds in the area were gusting to 51 mph at the time, according to the National Weather Service, and the team practiced indoors Tuesday because of the blustery conditions.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |