abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 oktober 2010 @ 05:18:43 #91
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_87887450
TD Mizzou *O* *O* *O*
36-21 Tigers.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 24 oktober 2010 @ 05:23:50 #92
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_87887470
Freak return van de Sooners, staan gelijk in de red-zone.
En de zebras gaan Oklahoma helpen.

En TD Sooners.
2-point fail 36-27 dus en een two-score game.

[ Bericht 20% gewijzigd door PirE op 24-10-2010 05:30:48 ]
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  zondag 24 oktober 2010 @ 05:45:42 #93
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_87887523
Choklahoma :W :W :W

[ Bericht 9% gewijzigd door PirE op 24-10-2010 05:57:38 ]
  zondag 24 oktober 2010 @ 05:57:39 #94
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_87887548
En nu naar bed :O :O. Exact 12 uur American Football gekeken (14 uur als je College Gameday meetelt) :')
pi_87890648
Die Lundquist en Danielson zijn ook vermoeiend, helft van de tijd verkeerde namen callen, Danielson had het zelfs over Russell 8)7 en slechte grappen waar ze zelf als enige om moeten lachen..
Wolfson daarentegen O+
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_87899857
Auburn waarschijnlijk de nieuwe #1 in de BCS.
  zondag 24 oktober 2010 @ 17:57:40 #97
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_87904756
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 16:06 schreef Guard het volgende:
Auburn waarschijnlijk de nieuwe #1 in de BCS.
Dat zal dan voor een weekje zijn. Failburn zal komende zaterdag wel episch gaan choken tegen Ole Miss. En van Bama gaan ze ook niet winnen, die hebben zowaar een QB die de secondary kan exposen en de runningbacks van Bama zullen ook wel flink wat yardage pakken aangezien ik niet echt onder de indruk was van de defensive line van Auburn.
SEC title game zal dan wel tussen Alabama en Georgia gaan (Alabama wint dat wel) en dan staat een 1 loss Alabama gewoon boven BSU in de BCS Standings (en terecht ook).

En LSU verliest nog van Alabama en Arkansas in de komende weken. Had zelf op 4 losses gerekend dit jaar.

[ Bericht 7% gewijzigd door PirE op 24-10-2010 18:07:17 ]
  maandag 25 oktober 2010 @ 02:28:22 #98
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_87925177
BCS Standings:

1. Auburn - 8-0
2. Oregon - 7-0
3. Boise State - 6-0
4. TCU - 8-0
5. Michigan State - 8-0
6. Missouri - 7-0
7. Alabama - 7-1
8. Utah - 7-0
9. Oklahoma - 6-1
10. Wisconsin - 7-1
pi_88058777
quote:
SOUTH BEND, Ind. -- A Notre Dame student died Wednesday after the tower from which he was filming football practice fell over.

Declan Sullivan, a 20-year-old junior from Long Grove, Ill., was transported from the LaBar practice complex to a South Bend hospital, where he died.

"Our thoughts and prayers go out to Declan's family and friends," coach Brian Kelly said in a release. "Declan was a diligent student worker in our video department and had a tremendous personality and great sense of humor. He brightened the days for all that had the privilege to work with him, and the Notre Dame football family will dearly miss him."

Authorities were investigating the incident. The hydraulic scissor lift, which can be lowered or raised depending on needs, stretched across a nearby street.

Winds in the area were gusting to 51 mph at the time, according to the National Weather Service, and the team practiced indoors Tuesday because of the blustery conditions.
pi_88061642
Goeie column op SI (over de punt van de Sooners op het laatst tegen Mizzou mbt de BCS rankings): http://sportsillustrated.(...)-punt-bcs/index.html
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_88062012
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 12:30 schreef zjroentje het volgende:
Goeie column op SI (over de punt van de Sooners op het laatst tegen Mizzou mbt de BCS rankings): http://sportsillustrated.(...)-punt-bcs/index.html
Volgens mij houdt de BCS ranking (iig het computer-onderdeel) geen rekening met margin of victory....
pi_88062991
Maar wel de voters, en daar doelt de columnist ook op.

quote:
Stoops is absolutely correct. There are numerous coaches' poll and Harris Interactive Poll voters who didn't watch the Oklahoma-Missouri game. (Heck, two years ago, the Harris Poll had a voter who thought Penn State was undefeated weeks after the Nittany Lions had lost to Iowa.)
:')
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  donderdag 28 oktober 2010 @ 13:20:19 #103
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_88063636
Mn Florida hartje huilt als ik Cam Newton zo zie spelen....
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_88064176
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 13:04 schreef zjroentje het volgende:
Maar wel de voters, en daar doelt de columnist ook op.
[..]

:')
Ja maar het voters aandeel is juist het kleinst in de BCS rankings.
Leuk verhaaltje om een beetje populair de rankings te bashen, maar als er een is die nog enigsinds het human element eruit haalt is het wel de BCS.
pi_88064929
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 13:34 schreef Guard het volgende:

[..]

Daar ben ik niet zo van op de hoogte eerlijk gezegd. Column vind ik ook aardig gechargeerd, daar niet van. Maar hij heeft op zich wel een valide punt, zeker gezien de uitspraken van Stoops na afloop van Mizzou - Oklahoma.
pi_88065441
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 13:54 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Daar ben ik niet zo van op de hoogte eerlijk gezegd.
En dat is nu juist het probleem met die rankings, niemand lijkt echt goed op de hoogte te zijn hoe die dingen nu precies samengesteld worden, zelfs deze SI columnist en Stoops niet, dat blijkt dan wel weer (ik beweer hier overigens niet dat ik wel weet hoe het werkt).

Wel makkelijk van Stoops om zich een beetje achter de BCS-rankings te verbergen, hij had gewoon geen vertrouwen in zijn team dat ze die achterstand nog goed zouden maken, of uberhaupt de 4th down zouden converteren, anders was ie er wel voor gegaan.
pi_88066872
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 12:40 schreef Guard het volgende:

Volgens mij houdt de BCS ranking (iig het computer-onderdeel) geen rekening met margin of victory....
Computers houden idd geen rekening met margin of victory.

quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 13:34 schreef Guard het volgende:
Leuk verhaaltje om een beetje populair de rankings te bashen, maar als er een is die nog enigsinds het human element eruit haalt is het wel de BCS.
Human voters bepalen 2/3 van de BCS Rankings en de computers zorgen voor het laatste deel. Persoonlijk vind ik dat je mensen met onzin votes gewoon hun stemrecht moet ontnemen (bv die Penn State voter).
Get it and Bet it
pi_88067164
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 14:43 schreef SteveBudin het volgende:
Human voters bepalen 2/3 van de BCS Rankings en de computers zorgen voor het laatste deel. Persoonlijk vind ik dat je mensen met onzin votes gewoon hun stemrecht moet ontnemen (bv die Penn State voter).
Maar de BCS is wel de enige met computers, en daarmee dus de ranking die het meest het human element uitschakelt.

En het ontnemen van votes, wie gaat dat dan weer bepalen? Het blijft een flawed system, dat hele BCS gebeuren
pi_88068445
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 14:51 schreef Guard het volgende:

[..]

Maar de BCS is wel de enige met computers, en daarmee dus de ranking die het meest het human element uitschakelt.

En het ontnemen van votes, wie gaat dat dan weer bepalen? Het blijft een flawed system, dat hele BCS gebeuren
50/50 lijkt me, om te beginnen, al een stuk eerlijker. De BCS zelf is erg lastig onderuit te halen, op dit moment verdienen de mensen die het systeem in stand houden dik aan datzelfde systeem en ze zullen het dus niet snel opblazen.

En dat ontnemen van votes kan makkelijk aan de hand van wat criteria. Gewoon alle human votes in een computer knallen en mensen met een sterk afwijkende mening een waarschuwing geven en als dat niet werkt ontneem je hun stemrecht. Met sterk afwijkende mening bedoel ik dus niet mensen die Boise op 1 zetten ipv Auburn, meer de mensen die nu nog op Texas voten of die Penn State voter ;).
Get it and Bet it
pi_88068526
quote:
Op donderdag 28 oktober 2010 13:20 schreef kidkash19 het volgende:
Mn Florida hartje huilt als ik Cam Newton zo zie spelen....
In Auburn zijn ze nog steeds aan het dweilen in commentator's booth.
Get it and Bet it
pi_88145572
Iemand wat streams voor vandaag? Ik zit vandaag zonder ESPNA....
pi_88146029
quote:
1.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 17:28 schreef Guard het volgende:
http://veetle.com/index.php/channel/view#4cc883bc7a7ee
Ja, schrok je toch even he!
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:02:44 #113
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_88146516
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 17:28 schreef Guard het volgende:
http://www.veetle.com/index.php/channel/view#4ccbcf33adc11
Canes @ Cavaliers

Corso op de Ducks, slecht nieuws voor Oregon :'). Ben benieuwd wat voor Miami we te zien krijgen. Good Miami of horrible Miami :D
pi_88147309
thanks guys
pi_88147860
Harris gaat hard neer. :o
pi_88147893
Wat een tackle op die Miami QB :o
Ja, schrok je toch even he!
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 18:59:16 #117
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_88148203
TD Virginia _O- _O- _O-
pi_88148381
pi_88148678
14-0 Virginia.

Btw, die heuvel achter de endzone. :D
pi_88150830
Fumble en INT back to back for Vols, game over...
Niet de eesrte keer dit seizoen dat de Vols het weggeven in de tweede helft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')