abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87805375
Ik moet nog zien dat er gestaakt wordt. De laatste keer dat er iets van een staking was liep hier de boel gewoon door iig :D
pi_87805386
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 18:50 schreef lololo het volgende:

[..]

Het scheelt ook gewoon wat voor hah je hebt, dubbel of driedubbel kost gewoon net wat meer tijd dan een handzaam dun briefje. Scheelt me op een grote wijk al snel 5 tot 10 minuten.

5 minuten per 100 is bij ons in de meeste wijken gewoon te weinig iig. Ik denk dat 10 per 100 dichter bij de werkelijkheid zit...
Met uitgiftepunten bedoelen jullie het aantal huisnummers? Volgens mij verschilt het enorm, want ik heb een wijk waar de huizen flink uit elkaar staan en de meeste adressen hebben ook hekjes... kleine brievenbussen (waar de meeste paketten niet door passen) etc... 5 min voor 100 huisnummers is geen doen voor mij nog.
pi_87805485
O mijn zaterdag wijk met alleen trombose en rouwkaarten. Das wel lekker werken.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 21 oktober 2010 @ 19:41:47 #79
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_87805534
quote:
1s.gif Op donderdag 21 oktober 2010 19:40 schreef rub3n het volgende:
O mijn zaterdag wijk met alleen trombose en rouwkaarten. Das wel lekker werken.
Ga er maar vanuit dat degene die werk flink wat wijken moet doen en wel even zoet is.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_87805599
Ik heb even gegoogled, laatste staking was in 2004 maar alleen in Rotterdam en Amsterdam. Staking daarvoor is 28 jaar geleden.
Zeer loyale medewerkers dus.
pi_87805670
Zoveel rouwkaarten zijn er niet. In mijn wijken nooit meer dan 2. Ook wat ik weet van de maandagen dat er niet zoveel rouwkaarten/trombosekaarten zijn. Lijkt me wel leuk om die dingen te bezorgen (met een auto dat dan weer wel).

Maar het zou me niet verbazen dat ze gewoon alle zaw'ers/ thk'en de straat opsturen met alleen dat verdomde HAH en een verdwaalde rouwkaart.
pi_87806074
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:43 schreef carboni het volgende:
Ik heb even gegoogled, laatste staking was in 2004 maar alleen in Rotterdam en Amsterdam. Staking daarvoor is 28 jaar geleden.
Zeer loyale medewerkers dus.
In april/mei 2008 (als ik t me goed herinner) zijn er ook nog estafettestakingen geweest.
pi_87806169
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:04 schreef carboni het volgende:

[..]

vraag aan de TC om de harmony uitdraaien voor die weken, daar kun je precies op zien welke diensten ingevoerd zijn en hoeveel tijd er voor stond.
Zoveel maakt het niet uit hoe groot je contract is, als je meer gewerkt heb word het uitbetaald.
Bij dit salaris worden de extra uren van 30aug tot 3okt uitbetaald. Volgende maand 4tot31okt.
Ja ik weet wel dat je de tijd die je werkt betaald krijgt, en dat klopt ook normaal wel. Maar er is gewoon iets anders toegezegd, en dat ze daar ineens op terug komen ben ik het niet mee eens. En het nadeel van een kleiner contract, als je ziek bent of verlof neemt krijg je ook minder geld. Dat maakt me dus ook nog best wel uit.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_87812095
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:44 schreef carboni het volgende:
Zoveel rouwkaarten zijn er niet. In mijn wijken nooit meer dan 2. Ook wat ik weet van de maandagen dat er niet zoveel rouwkaarten/trombosekaarten zijn. Lijkt me wel leuk om die dingen te bezorgen (met een auto dat dan weer wel).

Maar het zou me niet verbazen dat ze gewoon alle zaw'ers/ thk'en de straat opsturen met alleen dat verdomde HAH en een verdwaalde rouwkaart.
Dan neem ik verlofuren op!
pi_87813623
als mijn collega's staken wil ik eigenlijk niet gaan werken, ook niet op de zaterdag.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_87817834
Wanneer krijg ikk loooon? In die tabel staat 21 okt. :P
pi_87818082
Er staat dat er 21 oktober wordt overgeschreven. Als dit na 12:00 gebeurd, is het 80% dat je dat pas de volgende werkdag hebt.

Morgen dus! :) Ik wacht ook met smart!
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:04:04 #88
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_87822399
Bij mij was het iets minder dan verwacht, maar weet wel waardoor het komt.

BTW: Staking TNT-postbodes in Kerkrade
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_87822459
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 19:57 schreef VixenFromHell het volgende:

[..]

Ja ik weet wel dat je de tijd die je werkt betaald krijgt, en dat klopt ook normaal wel. Maar er is gewoon iets anders toegezegd, en dat ze daar ineens op terug komen ben ik het niet mee eens. En het nadeel van een kleiner contract, als je ziek bent of verlof neemt krijg je ook minder geld. Dat maakt me dus ook nog best wel uit.
Ga 3 maanden meer werken en dan kan je heel makkelijk meer uren eisen.
Het is wel weer een onnodige omweg,maar het werkt wel.
pi_87823471
Zo ruime 500 euro loon. Valt me niks tegen zo, naast school!.

Daarnaast 300 euro correctie gekregen. (3 maand lang 0,90 ¤ te weinig per uur gekregen)
pi_87829060
Vraag: wat is nou het verschil in salaris (als beginnner) tussen : sorteren, zaterdagmederwerker en chauffeur zijn.

En welk werk is het leukst/ minst leuk?
pi_87829934
Niemand? ;(
pi_87830804
Met de extra opmerking dat ik alleen in het weekend of doordeweeks na 18:00 eigenlijk kan.
pi_87831650
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:25 schreef IHVK het volgende:
Vraag: wat is nou het verschil in salaris (als beginnner) tussen : sorteren, zaterdagmederwerker en chauffeur zijn.

En welk werk is het leukst/ minst leuk?
Geen idee. Ik heb ook geen flauw idee wat er onder 'sorteerder' verstaan wordt overigens. Ik ken het niet als aparte functie iig. :P
pi_87832296
Sorteerders zijn mensen die alleen binnenwerken, die lopen dus geen post. Hun salaris is even laag als dat van een postbezorger.
Zaterdagwerkers werden vroeger goed betaald, maar volgens mij krijgen nieuwe zaterdagwerkers nu ook een laag salaris, al zal het wel iets hoger zijn als de sorteerders en postbezorgers, omdat hun sorteren én post lopen.

Collectie-chauffeurs krijgen tegenwoordig ook een laag salaris, al kan je daar wel wat meer onderhandelen.

Wat jij het meest leuk vind weet ik niet. Wil je lekker naar buiten zonder collega's en teamcoaches om je heen is post bezorgen het leukst voor jou. Wil je liever een beetje beppen met collega's en warm binnen zitten kan je het beste gaan sorteren..
Wil je lekker in zo'n busje scheuren dan chauffeur:)
pi_87832471
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:05 schreef Troeta het volgende:
Sorteerders zijn mensen die alleen binnenwerken, die lopen dus geen post. Hun salaris is even laag als dat van een postbezorger.

Wtf? Echt nog nooit van gehoord :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:21:56 #97
165633 eriksd
The grand facade...
pi_87832842
Even mijn steun betuigen aan al die trouwe TNT medewerkers die door weer en wind hun werk doen.

Chapeau mensen!
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_87834353
In busje scheuren ga je niet redden door de week na 18:00.

Als je na 18:00 door de week kunt werken en op zaterdag. Blijft er over:

- Postbezorger op zaterdag
- Sorteerder door de week
- Zaterdagwerker op zaterdag (sorteren, postlopen, post rijden, postzakken rijden, vossen of postverdeler)
pi_87836688
Kleding wat je nodig hebt kun je ook buiten budgetair bestellen, even de vbg-medewerker lief aankijken, en
het wordt geregeld.
Loonstroken zijn vandaag bezorgd,en de centjes ook:)
En ja staken heeft voor en nadelen,nadeel je kan je rot werken om de achtergebleven post rond te brengen.
Ook in onze area(Noordwest) een redelijk drukke dag.
Maar vergeleken met 10jr terug is het een schijntje
Alle collega s alvast een fijn weekend.

[ Bericht 0% gewijzigd door anna45 op 22-10-2010 17:21:28 ]
pi_87837710
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 15:05 schreef Troeta het volgende:
Zaterdagwerkers werden vroeger goed betaald, maar volgens mij krijgen nieuwe zaterdagwerkers nu ook een laag salaris, al zal het wel iets hoger zijn als de sorteerders en postbezorgers, omdat hun sorteren én post lopen.

Collectie-chauffeurs krijgen tegenwoordig ook een laag salaris, al kan je daar wel wat meer onderhandelen.

Wat jij het meest leuk vind weet ik niet. Wil je lekker naar buiten zonder collega's en teamcoaches om je heen is post bezorgen het leukst voor jou. Wil je liever een beetje beppen met collega's en warm binnen zitten kan je het beste gaan sorteren..
Wil je lekker in zo'n busje scheuren dan chauffeur:)
alle nieuwe mensen gooien ze in loongroep een, maakt niet uit wat je bent:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')