abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87742894
Beste mensen, ik zit met een dilemma.
Het is nu ongeveer een maand uit met mijn vriendin Ze is bang voor relatie en heeft andere cultuur
We zijn er allebei best kapot van, maar het kon volgens haar niet meer, omdat ze steeds
twijfelde (wat komt doordat haar ouders het biet accepteren en er ook niks van weten). Dan
kan ik begrijpen dat elke twijfel die je al voelt nog extra wordt versterkt. Nou zag ik haar vorige week
en ben ik een stuk met haar opgelopen. Ook gepraat dat het wel moeilijk was.. En ze moest gewoon
telkens haar tranen wegvegen.. sindsdien voel ik me iets beter, iets verder in de verwerking.. Maarrr....
Nu het dilemma:

Ik heb zaterdag een bedrijfsuitje, waar zij ook naar toegaat. Moet ik gaan? Ik sprak 4 mensen, waarvan er 3 zeiden dat het misschien beter is om niet te gaan omdat je dan overnieuw moet beginnen. Alleen ik twijfel nog erg. De voordelen en nadelen als ik zou gaan

voordelen
- Uit het oog is uit het hart.. En ik voel dat ze de ware is voor mij. Ik verwacht niet concreet dat het nog goedkomt, maar als ik niet ga maak ik het haar wel makkelijker.
- Ik laat zien dat ik sterk ben en ze geen invloed heeft op mijn keuzes

Nadelen
- Ik laat zien dat ik sterk ben en ze geen invloed heeft op mijn keuzes (waardoor ze zichzelf ook sterk zal willen houden en misschien nog verder terugtrekt
- Ik zal het wel pijnlijk vinden als de avond niet goed verloopt en ik haar lol zie maken met andere jongens..

Pfff.... i just don't know... dit was uit beter tijden: Ik zweef op wolken

Alvast bedankt!
pi_87742909
Je eigen sociale leven ontlopen vanwege een ex is zelden een goed idee.
Je zal elkaar nog wel vaker tegenkomen dus gewoon gaan.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 09:44:49 #3
137556 L.no
Midlife crisis
pi_87742932
Zie het maar als een mentale test dat je jezelf kan beheersen.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_87743001
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:43 schreef Godtje het volgende:
Je eigen sociale leven ontlopen vanwege een ex is zelden een goed idee.
Je zal elkaar nog wel vaker tegenkomen dus gewoon gaan.
Nah dat zal meevallen.. Ik werk bijna nooit meer met haar (andere dagen) en dat sociale... ach het zijn wel leuke gasten maar nou niet echt mijn vrienden... en waarschijnlijk ben ik daar in januari weg
pi_87743008
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:44 schreef L.no het volgende:
Zie het maar als een mentale test dat je jezelf kan beheersen.
Als ik ga? Of juist als ik niet ga?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 09:48:58 #6
137556 L.no
Midlife crisis
pi_87743020
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:48 schreef Detective_collective het volgende:

[..]

Als ik ga? Of juist als ik niet ga?
Als je gaat. :Y
pi_87743176
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:48 schreef L.no het volgende:

[..]

Als je gaat. :Y
Ja maar mezelf testen heeft niet echt toegevoegde waarde denk ik... ik weet dat ik sterk genoeg ben.. Ik kan me prima distantiėren van contact,, maarja..
pi_87743216
Hoe belangrijk is dat bedrijfsuitje voor je?

Ik zou eigenlijk niet gaan. Als je er nog zo mee bezig bent wordt dat echt een kwelling.
pi_87743274
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:46 schreef HeatWave het volgende:
nodig , jij bent advies!

Ik zeg, spambot met google translate B-).
Was ook mijn eerste gedachte, toch geklikt.

OT: gewoon gaan, je moet zeker je eigen sociale leven niet verwaarlozen omdat je misschien je ex tegenkomt.
Als je elkaar in het dagelijks leven toch niet kunt vermijden omdat je op het werk elkaar kunt tegenkomen kun je daar maar het beste zo snel mogelijk mee beginnen zodat jullie er allebei aan kunnen wennen.

Verder kloten natuurlijk, veel succes ermee.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_87743298
Juist om dit soort situaties te voorkomen moet je geen serieuze relaties aangaan op de werkplek. Het levert vaak problemen op bij het verbreken ervan.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_87743304
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:56 schreef Jolene22 het volgende:
Hoe belangrijk is dat bedrijfsuitje voor je?

Ik zou eigenlijk niet gaan. Als je er nog zo mee bezig bent wordt dat echt een kwelling.
Het bedrijfsuitje ansich is voor mij niet belangrijk.. het gaat me enkel en alleen om het signaal
dat ik afgeef aan haar... en de kansen die ik misschien laat liggen of juist verpest...
En misschien als ik niet ga, mist ze me juist... of misschien heeft ze dikke lol
pi_87743348
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:59 schreef Boris_Karloff het volgende:
Juist om dit soort situaties te voorkomen moet je geen serieuze relaties aangaan op de werkplek. Het levert vaak problemen op bij het verbreken ervan.
Helemaal mee eens! Maarja... als je liefde van je leven daar rondloopt... bovendien is het vaak onvermijdelijk... toch misschien een les voor anderen... maar voor mij te laat en heb er absoluut geen spijt van
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:02:00 #13
137556 L.no
Midlife crisis
pi_87743366
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:54 schreef Detective_collective het volgende:

[..]

Ja maar mezelf testen heeft niet echt toegevoegde waarde denk ik... ik weet dat ik sterk genoeg ben.. Ik kan me prima distantiėren van contact,, maarja..
Dat 'maarja' laat wel zien dat je niet echt zeker van bent en twijfelt.
Verder sluit ik me aan wat Deetch zegt. :Y
pi_87743371
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:59 schreef Deetch het volgende:

[..]

Was ook mijn eerste gedachte, toch geklikt.

OT: gewoon gaan, je moet zeker je eigen sociale leven niet verwaarlozen omdat je misschien je ex tegenkomt.
Als je elkaar in het dagelijks leven toch niet kunt vermijden omdat je op het werk elkaar kunt tegenkomen kun je daar maar het beste zo snel mogelijk mee beginnen zodat jullie er allebei aan kunnen wennen.

Verder kloten natuurlijk, veel succes ermee.
In principe kan ik haar wel vermijden.. we werken vaak op andere dagen...
bedankt!
pi_87743413
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:02 schreef L.no het volgende:

[..]

Dat 'maarja' laat wel zien dat je niet echt zeker van bent en twijfelt.
Verder sluit ik me aan wat Deetch zegt. :Y
Nee ik twijfel absoluut niet dat ik het kan... vraag is of ik het wil
pi_87743472
Stand your ground, man! Gewoon gaan.
"If you've crashed a sports car worth $300,000 while getting blown by a Playmate, you've just about done everything...."
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:14:08 #17
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_87743670
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:03 schreef Detective_collective het volgende:
Nee ik twijfel absoluut niet dat ik het kan... vraag is of ik het wil
De relatie werkt niet, dus moet je verder gaan. Dan kan je je weliswaar af gaan vragen 'of je wil of niet' maar die beslissing heb je in wezen allang gemaakt. Het enige wat je tegenwerkt is het feit dat het niet de makkelijkste/leukste optie is.
pi_87743871
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:14 schreef Dekatria het volgende:

[..]

De relatie werkt niet, dus moet je verder gaan. Dan kan je je weliswaar af gaan vragen 'of je wil of niet' maar die beslissing heb je in wezen allang gemaakt. Het enige wat je tegenwerkt is het feit dat het niet de makkelijkste/leukste optie is.
zit wat in... stiekem weet ik echter wel dat het niet zo is dat ze niks meer voelt voor me... phoei.. niet gaan dus?
pi_87744091
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:59 schreef Detective_collective het volgende:

[..]

Het bedrijfsuitje ansich is voor mij niet belangrijk.. het gaat me enkel en alleen om het signaal
dat ik afgeef aan haar... en de kansen die ik misschien laat liggen of juist verpest...
En misschien als ik niet ga, mist ze me juist... of misschien heeft ze dikke lol
Als het je alleen gaat om wat voor signaal je afgeeft aan haar dan ben je sowieso beter af niet te gaan. Blijkbaar doe je het om haar te overtuigen en gezien het over is zou dat geen reden meer moeten zijn. Zeker omdat het ook gewoon niet waar is. Je bent daar nog niet anders was je wel gewoon gegaan en had je de twijfels niet gehad. Je bent nog bezig jezelf eerst te overtuigen.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:35:06 #20
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_87744235
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:22 schreef Detective_collective het volgende:
zit wat in... stiekem weet ik echter wel dat het niet zo is dat ze niks meer voelt voor me... phoei.. niet gaan dus?
Als je zin hebt, moet je gaan. Zo niet, dan niet. Belangrijkste daarin is dat je je ex in die beslissing geen rol laat spelen.
pi_87744374
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:35 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Als je zin hebt, moet je gaan. Zo niet, dan niet. Belangrijkste daarin is dat je je ex in die beslissing geen rol laat spelen.
mijn hele zin of geen zin hangt af van haar... dat is ook logisch
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:48:26 #22
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_87744668
Het is een soort tweesprong - het is nu een maand sinds dat het uit is en wellicht nog te vers om amicaal te gaan lopen doen op zo'n uitje, maar aan de andere kant is het ook belangrijk dat je je doen en laten niet door haar laat bepalen.
pi_87744888
Krijg het idee dat je je niet zult vermaken op het feestje en enkel met haar bezig zal zijn op het feestje. Ik zou niet gaan dan. Kijk als jij daar naartoe gaat met een fuckit houding en plezier gaat maken, dan is het geen probleem. Maar als je elke keer boedieboedieboe gaat doen als ze met een andere gozer gaat dansen en haar de hele avond creepy gaat aan zitten staren: Ga dan maar niet.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:56:12 #24
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_87744932
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:55 schreef Aneurism het volgende:
Maar als je elke keer boedieboedieboe gaat doen als ze met een andere gozer gaat dansen en haar de hele avond creepy gaat aan zitten staren: Ga dan maar niet.
_O- mooi omschreven.
pi_87744965
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:55 schreef Aneurism het volgende:
Krijg het idee dat je je niet zult vermaken op het feestje en enkel met haar bezig zal zijn op het feestje. Ik zou niet gaan dan. Kijk als jij daar naartoe gaat met een fuckit houding en plezier gaat maken, dan is het geen probleem. Maar als je elke keer boedieboedieboe gaat doen als ze met een andere gozer gaat dansen en haar de hele avond creepy gaat aan zitten staren: Ga dan maar niet.
Hahahaha ik moest lachen :p Maar ja die fuck it houding heb ik inderdaad niet nee... mijn conclusie is bijna gevormd.. iemand nog belangrijke doorslaggevende argumenten?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:00:14 #26
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_87745069
Al dat geneuzel over een TT... :|W :|W

Men begrijpt toch wat er bedoeld wordt.... Zeur dan ook niet zo en help de TS!! :{w :{w

Ik vind t een moeilijke situatie. Net ook even iets gelezen in je voorgaande topic's om beter te begrijpen waar het precies over gaat. Ik zou zelf waarschijnlijk niet gaan. Maar ik ben daar denk ik niet sterk genoeg voor. In jou geval denk ik dat je juist wel moet gaan. Laat haar weer zien hoe leuk je bent en laat haar nog meer twijfelen. En als je het echt te moeilijk vind om haar met andere jongens om te zien gaan dan kan je altijd nog weg gaan. ;)

Ik vind het trouwens wel raar dat ze maar zo blijft hameren op het cultuur verschil..... Waar is ze zo bang voor? Heb je haar dat al eens gevraagd?
zondag 24 juli 2011 18:23 schreef charmed_angel het volgende:
Outpost je bent een held _O_
pi_87745149
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:00 schreef Outpost76 het volgende:
Al dat geneuzel over een TT... :|W :|W

Men begrijpt toch wat er bedoeld wordt.... Zeur dan ook niet zo en help de TS!! :{w :{w

Ik vind t een moeilijke situatie. Net ook even iets gelezen in je voorgaande topic's om beter te begrijpen waar het precies over gaat. Ik zou zelf waarschijnlijk niet gaan. Maar ik ben daar denk ik niet sterk genoeg voor. In jou geval denk ik dat je juist wel moet gaan. Laat haar weer zien hoe leuk je bent en laat haar nog meer twijfelen. En als je het echt te moeilijk vind om haar met andere jongens om te zien gaan dan kan je altijd nog weg gaan. ;)

Ik vind het trouwens wel raar dat ze maar zo blijft hameren op het cultuur verschil..... Waar is ze zo bang voor? Heb je haar dat al eens gevraagd?
Ja denk je echt dat het beter is om wel te gaan? Bedankt dat je je wat hebt verdiept! Zij heeft er zelf geen problemen mee.. en heeft ook een hekel aan de opstelling van die ouders.. maar die cultuur is dan zo sterk.. en ja het zijn toch je ouders.. dan moet je wel heel zeker zijn om daar tegenin te gaan.. Bedankt!! (al die uitleg staat ook in dat topic)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:12:18 #28
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_87745535
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:02 schreef Detective_collective het volgende:

[..]

Ja denk je echt dat het beter is om wel te gaan? Bedankt dat je je wat hebt verdiept! Zij heeft er zelf geen problemen mee.. en heeft ook een hekel aan de opstelling van die ouders.. maar die cultuur is dan zo sterk.. en ja het zijn toch je ouders.. dan moet je wel heel zeker zijn om daar tegenin te gaan.. Bedankt!! (al die uitleg staat ook in dat topic)
Ik denk het wel ja. Daarmee toon je juist karakter en geef je haar misschien meer rede om juist wel voor jou te gaan. Weg blijven is een toonbeeld van zwakte en voor een zwak iemand zal ze nooit durven in gaan tegen de opstelling van haar ouders. ;)

Ok maar je kan niet verwachten dat ik heel dat topic ff door lees. ;) Ik heb je TT gelezen en een aantal reacties van jou daarna. :P
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:14:30 #29
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_87745625
Punt is wel dat als je gaat, je je totaal niet met haar bezig moet houden. Dat maakt dingen alleen maar moeilijker voor je. Doe gewoon je eigen ding.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:18:10 #30
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_87745768
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:14 schreef Dekatria het volgende:
Punt is wel dat als je gaat, je je totaal niet met haar bezig moet houden. Dat maakt dingen alleen maar moeilijker voor je. Doe gewoon je eigen ding.
Totaal niet vind ik overdreven. Juist door ook met haar om te gaan toont ie karakter. ;)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:23:27 #31
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87745957
Ik zou gewoon niet gaan, eerlijk gezegd.

Soms is het goed om jezelf te testen of om risico's te nemen, maar soms heeft het gewoon geen toegevoegde waarde.

Straks zie je haar en je krijgt weer valse hoop omdat ze lief naar je glimlacht of je wordt juist depressief omdat je weet dat het nooit meer iets gaat worden. Misschien ga je net te veel drinken waardoor je iets doms gaat doen of zeggen.

Als de bedrijfsuitje voor jou belangrijk is, is dat wat anders. Als je het anders heel geweldig vind om samen met je collega's te chillen buiten werk en als je altijd goede tijden daar hebt dan zou ik het wel doen.

Maar als je betere dingen kan doen met je tijd dan zou ik maar niet gaan.

Hoe lang hadden jullie samen? Heel jammer dat het uiteindelijk toch niet is gelukt. Ik had het je echt gegund, man.

[ Bericht 5% gewijzigd door Keep_Walking op 20-10-2010 11:29:30 ]
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:24:08 #32
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_87745985
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:18 schreef Outpost76 het volgende:
Totaal niet vind ik overdreven. Juist door ook met haar om te gaan toont ie karakter. ;)
Hij geeft zelf aan dat hij die 'fuck-it' houding niet heeft... dus als hij tijdens het uitje ook met haar om zou gaan, zou hij het alleen maar moeilijk krijgen denk ik. Maargoed, dat is aan hem om te beslissen.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:27:56 #33
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87746115
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:24 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Hij geeft zelf aan dat hij die 'fuck-it' houding niet heeft... dus als hij tijdens het uitje ook met haar om zou gaan, zou hij het alleen maar moeilijk krijgen denk ik. Maargoed, dat is aan hem om te beslissen.
Ik kan ook begrijpen van zijn kant. Als het maar een maand uit was met een meisje waar ik zo verliefd op was dat ik stiekem het gevoel heb dat zij het ware was, kan ik echt niet op een feestje met haar gaan. Daar word ik gewoon depressief van. Het is anders als je maar een "normale" ex was geweest, eentje die wel leuk was maar waar je niet hoteldebotel op was. Maar als je zo verliefd op elkaar was geweest en het is zo dramatisch geeindigd, dan kan je elkaar beter de eerste 6 maanden zoveel mogelijk vermijden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:29:38 #34
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_87746160
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:24 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Daar heb je een punt maar sinds wanneer moet je het dan maar niet doen all1 omdat het dan misschien moeilijk word?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:30:29 #35
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_87746184
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:27 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik kan ook begrijpen van zijn kant. Als het maar een maand uit was met een meisje waar ik zo verliefd op was dat ik stiekem het gevoel heb dat zij het ware was, kan ik echt niet op een feestje met haar gaan. Daar word ik gewoon depressief van. Het is anders als je maar een "normale" ex was geweest, eentje die wel leuk was maar waar je niet hoteldebotel op was. Maar als je zo verliefd op elkaar was geweest en het is zo dramatisch geeindigd, dan kan je elkaar beter de eerste 6 maanden zoveel mogelijk vermijden.
Dus maar opgeven? :?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:36:42 #36
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_87746420
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:27 schreef Keep_Walking het volgende:
Maar als je zo verliefd op elkaar was geweest en het is zo dramatisch geeindigd, dan kan je elkaar beter de eerste 6 maanden zoveel mogelijk vermijden.
Dan zijn we het daarover eens :)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:36:56 #37
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87746432
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:30 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Dus maar opgeven? :?
Of anders alles in zijn macht gaan doen om haar weer terug te krijgen? Dat loopt vaker fout dan goed, in mijn ervaring. Maar wel respect voor TS als hij dat toch gaat proberen.
pi_87746463
phhooeee.... kon ik maar in haar hoofd kijken...
pi_87746574
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:36 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Of anders alles in zijn macht gaan doen om haar weer terug te krijgen? Dat loopt vaker fout dan goed, in mijn ervaring. Maar wel respect voor TS als hij dat toch gaat proberen.
Hey keep_walking! Herinner je nog dat je me geholpen hebt haar te veroveren :p
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:42:52 #40
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_87746692
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:36 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja waarom niet? Opgeven kan altijd nog!!! Als het echt het meisje is van zn dromen ^) dan mag hij na alles niet zomaar opgeven imo. ;)
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:45:37 #41
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87746799
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:39 schreef Detective_collective het volgende:

[..]

Hey keep_walking! Herinner je nog dat je me geholpen hebt haar te veroveren :p
Hey man :P . Ja nog steeds leuk om te horen dat mijn advies toen heeft geholpen.

Maar nu weet ik het echt niet meer. Enige wat ik weet is dat die ene keer dat ik hevig verliefd op een meisje was waar het uiteindelijk uitging, heb ik haar gewoon op alles geblokt en zoveel mogelijk vermeden totdat ik het weer aankan. Maar ik heb de eerste paar weken alles gedaan om haar te overtuigen om mij nog een kans te geven maar dat werkte natuurlijk averrechts.

Ik heb haar na een jaar of twee wel weer ontmoet en ik kon normaal met haar praten. Maar ze heeft nu een vriend dus het is geen goed idee om weer actief contact met haar te zoeken. Maar als ze single was had ik zeker geprobeerd om weer een goede band met haar te vormen om te zien waar ik uiteindelijk zou eindigen.

In ieder geval, mijn advies is om gewoon niet te gaan deze keer.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:46:48 #42
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87746841
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:42 schreef Outpost76 het volgende:

[..]

Ja waarom niet? Opgeven kan altijd nog!!! Als het echt het meisje is van zn dromen ^) dan mag hij na alles niet zomaar opgeven imo. ;)
Helaas loopt dat vaker fout dan goed. En geloof me, dat doet pas echt pijn. Beter loopt hij nu weg terwijl hij zijn ego en trots nog heeft.
pi_87747975
Ook al ben ik het met keep_walking eens.. misschien heb ik het er voor over om mezelf stuk te lopen... Misschien kan ik later zeggen: Ik heb toen niet opgegeven.. Ik heb je teruggewonnen want we horen bij elkaar...
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:29:06 #44
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87748279
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:20 schreef Detective_collective het volgende:
Ook al ben ik het met keep_walking eens.. misschien heb ik het er voor over om mezelf stuk te lopen... Misschien kan ik later zeggen: Ik heb toen niet opgegeven.. Ik heb je teruggewonnen want we horen bij elkaar...
Kan je doen, zeker, maar ik persoonlijk zou het niet aanraden.

Maar aan de andere kant, toen ik het ging doen was 18 of 19 en dan had ik natuurlijk geen idee wat ik moest doen. Dus in plaats van een heel geweldige actie met geweldige overtuigingskracht haar terug te winnen heb ik gewoon een paar keer met haar gebeld of gemailed of gechat en een paar keer afgesproken om te kijken of ik haar van gedachtes kon laten veranderen. Uiteindelijk heb ik het gevoel dat ik haar alleen maar lastig heb gevallen en dat ik een betere kans had gehad als ik niet zo wanhopig/aanstellerig had gedaan. Ik heb ook bloemen gekocht en al een lange brief gestuurd en al dat poespas.

Misschien ben jij nu op je 21 of 22ste ervaren en wijs genoeg om niet domme wanhopige gedrag te tonen maar om tactisch en slim te zijn? Alleen zou ik niet weten hoe je dat moet aanpakken. En jouw grootste probleem is dat ook al wil ze je terug, verandert niet het feit dat haar ouders tegen interculturele relaties zijn.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 12:33:44 #45
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_87748446
Trouwens, wanneer het over meisjes en liefde gaat kan je beter zo'n Jerry Maguire video erbij pakken:

In plaats van iets over American Football. Goed film trouwens, die Any Given Sunday. :P

[ Bericht 8% gewijzigd door Keep_Walking op 20-10-2010 13:20:46 ]
  woensdag 20 oktober 2010 @ 13:18:07 #46
262 Re
Kiss & Swallow
pi_87750109
TT aangepast enzo...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_87751009
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 13:18 schreef Re het volgende:
TT aangepast enzo...
THANKS!!!
pi_87751085
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:29 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Kan je doen, zeker, maar ik persoonlijk zou het niet aanraden.

Maar aan de andere kant, toen ik het ging doen was 18 of 19 en dan had ik natuurlijk geen idee wat ik moest doen. Dus in plaats van een heel geweldige actie met geweldige overtuigingskracht haar terug te winnen heb ik gewoon een paar keer met haar gebeld of gemailed of gechat en een paar keer afgesproken om te kijken of ik haar van gedachtes kon laten veranderen. Uiteindelijk heb ik het gevoel dat ik haar alleen maar lastig heb gevallen en dat ik een betere kans had gehad als ik niet zo wanhopig/aanstellerig had gedaan. Ik heb ook bloemen gekocht en al een lange brief gestuurd en al dat poespas.

Misschien ben jij nu op je 21 of 22ste ervaren en wijs genoeg om niet domme wanhopige gedrag te tonen maar om tactisch en slim te zijn? Alleen zou ik niet weten hoe je dat moet aanpakken. En jouw grootste probleem is dat ook al wil ze je terug, verandert niet het feit dat haar ouders tegen interculturele relaties zijn.
Ja dat blijft natuurlijk.. en misschien ben ik ook wel te romantisch ingesteld. Het is nou eenmaal geen film waarvan je weet dat ze ooit wel weer bij elkaar komen.. Of dan tenminste op een tragische manier dood gaan. Om nou voor een auto te springen vind ik ook weer zo wat...
pi_87871020
Ik ga toch vanavond... ze belde me op.. leuk gepraat.. eindigde natuurlijk weer in dat ze toch vond dat het niet goed was contact te hebben blabla... ja bel dan niet... maargoed.. ze denkt iig nog sterk aan me.. en zet in haar smsje 'hou van je'... ondanks dat wil ik haar natuurlijk nog meer terug.. maargoed, ik kan niet werkeloos thuis blijven zitten... ik ben een man, komop! Ik ga niet zielig thuis zitten. Dan maar drama wat dan ook.. misschien wordt het wel vet!!
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 18:20:26 #50
144926 Outpost76
Possie is goed
pi_87872909
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 17:23 schreef Detective_collective het volgende:
Ik ga toch vanavond... ze belde me op.. leuk gepraat.. eindigde natuurlijk weer in dat ze toch vond dat het niet goed was contact te hebben blabla... ja bel dan niet... maargoed.. ze denkt iig nog sterk aan me.. en zet in haar smsje 'hou van je'... ondanks dat wil ik haar natuurlijk nog meer terug.. maargoed, ik kan niet werkeloos thuis blijven zitten... ik ben een man, komop! Ik ga niet zielig thuis zitten. Dan maar drama wat dan ook.. misschien wordt het wel vet!!
Ik ben benieuwd!! Veel plezier en maak er iig een gezellige avond van! ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')