abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87742894
Beste mensen, ik zit met een dilemma.
Het is nu ongeveer een maand uit met mijn vriendin Ze is bang voor relatie en heeft andere cultuur
We zijn er allebei best kapot van, maar het kon volgens haar niet meer, omdat ze steeds
twijfelde (wat komt doordat haar ouders het biet accepteren en er ook niks van weten). Dan
kan ik begrijpen dat elke twijfel die je al voelt nog extra wordt versterkt. Nou zag ik haar vorige week
en ben ik een stuk met haar opgelopen. Ook gepraat dat het wel moeilijk was.. En ze moest gewoon
telkens haar tranen wegvegen.. sindsdien voel ik me iets beter, iets verder in de verwerking.. Maarrr....
Nu het dilemma:

Ik heb zaterdag een bedrijfsuitje, waar zij ook naar toegaat. Moet ik gaan? Ik sprak 4 mensen, waarvan er 3 zeiden dat het misschien beter is om niet te gaan omdat je dan overnieuw moet beginnen. Alleen ik twijfel nog erg. De voordelen en nadelen als ik zou gaan

voordelen
- Uit het oog is uit het hart.. En ik voel dat ze de ware is voor mij. Ik verwacht niet concreet dat het nog goedkomt, maar als ik niet ga maak ik het haar wel makkelijker.
- Ik laat zien dat ik sterk ben en ze geen invloed heeft op mijn keuzes

Nadelen
- Ik laat zien dat ik sterk ben en ze geen invloed heeft op mijn keuzes (waardoor ze zichzelf ook sterk zal willen houden en misschien nog verder terugtrekt
- Ik zal het wel pijnlijk vinden als de avond niet goed verloopt en ik haar lol zie maken met andere jongens..

Pfff.... i just don't know... dit was uit beter tijden: Ik zweef op wolken

Alvast bedankt!
pi_87742909
Je eigen sociale leven ontlopen vanwege een ex is zelden een goed idee.
Je zal elkaar nog wel vaker tegenkomen dus gewoon gaan.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 09:44:49 #3
137556 L.no
Midlife crisis
pi_87742932
Zie het maar als een mentale test dat je jezelf kan beheersen.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
pi_87743001
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:43 schreef Godtje het volgende:
Je eigen sociale leven ontlopen vanwege een ex is zelden een goed idee.
Je zal elkaar nog wel vaker tegenkomen dus gewoon gaan.
Nah dat zal meevallen.. Ik werk bijna nooit meer met haar (andere dagen) en dat sociale... ach het zijn wel leuke gasten maar nou niet echt mijn vrienden... en waarschijnlijk ben ik daar in januari weg
pi_87743008
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:44 schreef L.no het volgende:
Zie het maar als een mentale test dat je jezelf kan beheersen.
Als ik ga? Of juist als ik niet ga?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 09:48:58 #6
137556 L.no
Midlife crisis
pi_87743020
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:48 schreef Detective_collective het volgende:

[..]

Als ik ga? Of juist als ik niet ga?
Als je gaat. :Y
pi_87743176
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:48 schreef L.no het volgende:

[..]

Als je gaat. :Y
Ja maar mezelf testen heeft niet echt toegevoegde waarde denk ik... ik weet dat ik sterk genoeg ben.. Ik kan me prima distantiėren van contact,, maarja..
pi_87743216
Hoe belangrijk is dat bedrijfsuitje voor je?

Ik zou eigenlijk niet gaan. Als je er nog zo mee bezig bent wordt dat echt een kwelling.
pi_87743274
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:46 schreef HeatWave het volgende:
nodig , jij bent advies!

Ik zeg, spambot met google translate B-).
Was ook mijn eerste gedachte, toch geklikt.

OT: gewoon gaan, je moet zeker je eigen sociale leven niet verwaarlozen omdat je misschien je ex tegenkomt.
Als je elkaar in het dagelijks leven toch niet kunt vermijden omdat je op het werk elkaar kunt tegenkomen kun je daar maar het beste zo snel mogelijk mee beginnen zodat jullie er allebei aan kunnen wennen.

Verder kloten natuurlijk, veel succes ermee.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_87743298
Juist om dit soort situaties te voorkomen moet je geen serieuze relaties aangaan op de werkplek. Het levert vaak problemen op bij het verbreken ervan.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_87743304
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:56 schreef Jolene22 het volgende:
Hoe belangrijk is dat bedrijfsuitje voor je?

Ik zou eigenlijk niet gaan. Als je er nog zo mee bezig bent wordt dat echt een kwelling.
Het bedrijfsuitje ansich is voor mij niet belangrijk.. het gaat me enkel en alleen om het signaal
dat ik afgeef aan haar... en de kansen die ik misschien laat liggen of juist verpest...
En misschien als ik niet ga, mist ze me juist... of misschien heeft ze dikke lol
pi_87743348
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:59 schreef Boris_Karloff het volgende:
Juist om dit soort situaties te voorkomen moet je geen serieuze relaties aangaan op de werkplek. Het levert vaak problemen op bij het verbreken ervan.
Helemaal mee eens! Maarja... als je liefde van je leven daar rondloopt... bovendien is het vaak onvermijdelijk... toch misschien een les voor anderen... maar voor mij te laat en heb er absoluut geen spijt van
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:02:00 #13
137556 L.no
Midlife crisis
pi_87743366
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:54 schreef Detective_collective het volgende:

[..]

Ja maar mezelf testen heeft niet echt toegevoegde waarde denk ik... ik weet dat ik sterk genoeg ben.. Ik kan me prima distantiėren van contact,, maarja..
Dat 'maarja' laat wel zien dat je niet echt zeker van bent en twijfelt.
Verder sluit ik me aan wat Deetch zegt. :Y
pi_87743371
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:59 schreef Deetch het volgende:

[..]

Was ook mijn eerste gedachte, toch geklikt.

OT: gewoon gaan, je moet zeker je eigen sociale leven niet verwaarlozen omdat je misschien je ex tegenkomt.
Als je elkaar in het dagelijks leven toch niet kunt vermijden omdat je op het werk elkaar kunt tegenkomen kun je daar maar het beste zo snel mogelijk mee beginnen zodat jullie er allebei aan kunnen wennen.

Verder kloten natuurlijk, veel succes ermee.
In principe kan ik haar wel vermijden.. we werken vaak op andere dagen...
bedankt!
pi_87743413
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:02 schreef L.no het volgende:

[..]

Dat 'maarja' laat wel zien dat je niet echt zeker van bent en twijfelt.
Verder sluit ik me aan wat Deetch zegt. :Y
Nee ik twijfel absoluut niet dat ik het kan... vraag is of ik het wil
pi_87743472
Stand your ground, man! Gewoon gaan.
"If you've crashed a sports car worth $300,000 while getting blown by a Playmate, you've just about done everything...."
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:14:08 #17
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_87743670
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:03 schreef Detective_collective het volgende:
Nee ik twijfel absoluut niet dat ik het kan... vraag is of ik het wil
De relatie werkt niet, dus moet je verder gaan. Dan kan je je weliswaar af gaan vragen 'of je wil of niet' maar die beslissing heb je in wezen allang gemaakt. Het enige wat je tegenwerkt is het feit dat het niet de makkelijkste/leukste optie is.
pi_87743871
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:14 schreef Dekatria het volgende:

[..]

De relatie werkt niet, dus moet je verder gaan. Dan kan je je weliswaar af gaan vragen 'of je wil of niet' maar die beslissing heb je in wezen allang gemaakt. Het enige wat je tegenwerkt is het feit dat het niet de makkelijkste/leukste optie is.
zit wat in... stiekem weet ik echter wel dat het niet zo is dat ze niks meer voelt voor me... phoei.. niet gaan dus?
pi_87744091
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:59 schreef Detective_collective het volgende:

[..]

Het bedrijfsuitje ansich is voor mij niet belangrijk.. het gaat me enkel en alleen om het signaal
dat ik afgeef aan haar... en de kansen die ik misschien laat liggen of juist verpest...
En misschien als ik niet ga, mist ze me juist... of misschien heeft ze dikke lol
Als het je alleen gaat om wat voor signaal je afgeeft aan haar dan ben je sowieso beter af niet te gaan. Blijkbaar doe je het om haar te overtuigen en gezien het over is zou dat geen reden meer moeten zijn. Zeker omdat het ook gewoon niet waar is. Je bent daar nog niet anders was je wel gewoon gegaan en had je de twijfels niet gehad. Je bent nog bezig jezelf eerst te overtuigen.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:35:06 #20
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_87744235
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:22 schreef Detective_collective het volgende:
zit wat in... stiekem weet ik echter wel dat het niet zo is dat ze niks meer voelt voor me... phoei.. niet gaan dus?
Als je zin hebt, moet je gaan. Zo niet, dan niet. Belangrijkste daarin is dat je je ex in die beslissing geen rol laat spelen.
pi_87744374
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:35 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Als je zin hebt, moet je gaan. Zo niet, dan niet. Belangrijkste daarin is dat je je ex in die beslissing geen rol laat spelen.
mijn hele zin of geen zin hangt af van haar... dat is ook logisch
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:48:26 #22
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_87744668
Het is een soort tweesprong - het is nu een maand sinds dat het uit is en wellicht nog te vers om amicaal te gaan lopen doen op zo'n uitje, maar aan de andere kant is het ook belangrijk dat je je doen en laten niet door haar laat bepalen.
pi_87744888
Krijg het idee dat je je niet zult vermaken op het feestje en enkel met haar bezig zal zijn op het feestje. Ik zou niet gaan dan. Kijk als jij daar naartoe gaat met een fuckit houding en plezier gaat maken, dan is het geen probleem. Maar als je elke keer boedieboedieboe gaat doen als ze met een andere gozer gaat dansen en haar de hele avond creepy gaat aan zitten staren: Ga dan maar niet.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 10:56:12 #24
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_87744932
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:55 schreef Aneurism het volgende:
Maar als je elke keer boedieboedieboe gaat doen als ze met een andere gozer gaat dansen en haar de hele avond creepy gaat aan zitten staren: Ga dan maar niet.
_O- mooi omschreven.
pi_87744965
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 10:55 schreef Aneurism het volgende:
Krijg het idee dat je je niet zult vermaken op het feestje en enkel met haar bezig zal zijn op het feestje. Ik zou niet gaan dan. Kijk als jij daar naartoe gaat met een fuckit houding en plezier gaat maken, dan is het geen probleem. Maar als je elke keer boedieboedieboe gaat doen als ze met een andere gozer gaat dansen en haar de hele avond creepy gaat aan zitten staren: Ga dan maar niet.
Hahahaha ik moest lachen :p Maar ja die fuck it houding heb ik inderdaad niet nee... mijn conclusie is bijna gevormd.. iemand nog belangrijke doorslaggevende argumenten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')