Ik voel dat je gelijk hebt.. maar ze voelt wel zeker wat.. als ik nu alles blokkeer gaat het sowieos Nooit meer wat worden..quote:Op zondag 4 juli 2010 15:30 schreef Bootje84 het volgende:
Eerst collega, daarna klasgenoten van haar.. Ik snap het niet.
Verder zou ik ver bij haar weggaan. Ze trekt je mee in haar emotionele achtbaan. Daar ga je aan ten onder...
Ze geeft aan dat ik haar moet loslaten. Omdat ik beter verdien... juist dat raakt me... ze ziet het zelf ook wel in.. Trouwens even in het achterhoofd houden dat ik (buiten de vakantie) haar elke dinsdagavond op werk ziequote:Op zondag 4 juli 2010 15:34 schreef IceBeach het volgende:
Vraag haar gewoon op de man (eh vrouw) af wat ze wil. Als ze niet weet wat ze wil, weet jij iig wat je moet doen.
die hebben altijd wel paar broers en neven, denk dat ze daarom twijfelt. Wel weer frappant dat ze op zichzelf woont een pluspunt voor jou (modern enzo)quote:Op zondag 4 juli 2010 15:32 schreef Detective_collective het volgende:
Ze is koerdisch.. geen hoofddoekje en best westers. bovendien woont ze op zichzelf..
Haar problemen liggen vooral op die 'relatie angst' daar komt bij dat het voor haar familie wel een klap zou zijn als ze met een Nederlands vriendje 'thuis' komtquote:Op zondag 4 juli 2010 15:35 schreef mirved het volgende:
ze woont op zichzelf wat is het probleem dan.
ik 21 en zij 19... en ze is zo mooi en alle mooiboys hadden het nakijken :p niet dat ik lelijk ben. Maar ik was gewoon mezelf en ze vertrouwt mequote:
Koerdistan (is niet echt een land, maar dacht uit het irakeze gedeelte) maar ze woont vanaf haar tweede al in Nederlandquote:
Heb je je wat meer verdiept in haar achtergrond? Dwz haar stroming? Seculier, Yazidi, Soenitisch, Shietisch? Bij laatste zou ik zeggen vergeet het maar bij de familie, Yazidi maak je denk ik ook geen kans.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:45 schreef Detective_collective het volgende:
[..]
Koerdistan (is niet echt een land, maar dacht uit het irakeze gedeelte) maar ze woont vanaf haar tweede al in Nederland
ik heb me wel verdiept in de algemene koerdische geschiedenis.. Welke stroming weet ik niet precies.. Maar ze doet het niet bepaalt overkomen alsof het een onoverbrugbaar probleem zou vormen. Het speelt echter wel mee.. Maar het is gewoon dat haar gevoelens zo op en neer gaan.. Ze voelt zo veel voor me, maar op het moment dat het dan dichterbij kotm krijgt ze weer van die gedachtes.. en wil ze me niet kwetsen.. Dan heb ik zo iets van 'shut up and kiss me 'quote:Op zondag 4 juli 2010 15:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Heb je je wat meer verdiept in haar achtergrond? Dwz haar stroming? Seculier, Yazidi, Soenitisch, Shietisch? Bij laatste zou ik zeggen vergeet het maar bij de familie, Yazidi maak je denk ik ook geen kans.
Dat is zeker zo.. Ik ben bereid in het diepe te springen... Maar is zij dat ook? en moet ik wachten? Ik ben nog nooit zo verliefd geweest... Het is echt een emo achtbaanquote:Op zondag 4 juli 2010 15:49 schreef Daniel1976 het volgende:
Tsja wijsheid is: te moeilijk, next.
Maarja sinds wanneer heeft verliefdheid en verstand iets met elkaar te maken.
Als je het echt wil moet je er voor gaan.
Je kunt beter spijt krijgen van de dingen die je gedaan hebt, dan van de dingen die je niet gedaan hebt.
Als je het niet uitprobeert weet je ook nooit of het had kunnen werken.
Mocht het één van die stromingen zijn die ik heb genoemd wens ik je heel veel succes. Zo niet, ga er voor.quote:Op zondag 4 juli 2010 15:49 schreef Detective_collective het volgende:
[..]
ik heb me wel verdiept in de algemene koerdische geschiedenis.. Welke stroming weet ik niet precies.. Maar ze doet het niet bepaalt overkomen alsof het een onoverbrugbaar probleem zou vormen. Het speelt echter wel mee.. Maar het is gewoon dat haar gevoelens zo op en neer gaan.. Ze voelt zo veel voor me, maar op het moment dat het dan dichterbij kotm krijgt ze weer van die gedachtes.. en wil ze me niet kwetsen.. Dan heb ik zo iets van 'shut up and kiss me '
Ik weet wel dat ze niet naar de moskee gaat ofzo.. Ook geen hoofddoekje.. Het is dan meer de gemeenschap die liever ziet dat zij haar eigen cultuur in stand houdt..quote:Op zondag 4 juli 2010 15:51 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mocht het één van die stromingen zijn die ik heb genoemd wens ik je heel veel succes. Zo niet, ga er voor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |