abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83644959
Sinds een paar maanden is de band met een collega erg close geworden. (ze is echt het mooiste meisje van werk en ik had nooit verwacht dat ze op mij zou vallen). Na een tijdje kwam het gesprek op ons. Ze vertelde dat ze meer voor me voelde.. Ik voel dat ook. Maar zij komt uit een andere cultuur en bovendien was ze echt bang voor een relatie. Ik baalde maar gaf haar de ruimte.. Dat deed haar goed en ze smste me.. ze miste me en de tijd had haar goed gedaan.

Onze smsjes werden erg intiem. ik waarschuwde haar nog.. Ik bedoel het zijn maar smsjes en 2 week geleden was ze er nog niet zeker van.. Maar ze wou me.. De smsjes werden echt zo intiem, dat we beide zwaar verliefd en met bonkend hart aan het smsen gingen.. Toen kwam het moment dat we elkaar weer zagen. opeens was alles anders.. Niet bij mij en dat vertelde ik.. Maar zij had weer twijfels.. En vertelde over haar cultuur.. We hebben niet gezoend. Ik liep zwaar aangeslagen naar huis (ik heb zelfs mijn hand tegen een lantaarn geslagen :p niks voor mij).. Ik liet haar los.. Kwaad omdat ze zichzelf niet kende.. Weer ging ze me missen. Ik zei dat dat niet zo makkelijk ging. Maar ze vertelde dat ze zichzelf zo slecht kende.. We gingen weer smsen en hebben 's nachts vier uur gebeld.. Waar ik haar al mijn gevoelens vertelde.. Ze heftig was het dat ik haar volgens mij gewoon klaargepraat heb Ja erg ik weet het..

Toen zag ik haar weer.. Ze ging bij me achterop.. We zaten hand in hand.. Op het moment dat we konden zoenen kwamen er klasgenoten van haar aan.. Weer niks gebeurt en daarna had ze WEER twijfels,, Ze zei dat het beter was om haar los te laten.. Ik verdiende veel beter.. Maar ik kan het niet.. Ik ben zo verliefd.. Het was een emotioneel telefoongesprek,,, Nu smsen we weer.. Maar ik weet echt niet wat ik moet nu.. Wat is echt? Dinsdag gaat ze op vakantie. moet ik nog wat doen? Help
  zondag 4 juli 2010 @ 15:28:14 #2
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_83645006
Draagt ze een hoofddoekje ?
  zondag 4 juli 2010 @ 15:29:18 #3
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_83645033
Ze houdt je aan het lijntje, en dan moet je nog eens 6 weken wachten voordat ze terugkomt van vakantie ?
A little knowledge is a dangerous thing.
  zondag 4 juli 2010 @ 15:29:49 #4
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_83645048
Pas op voor haar broers en neven.
A little knowledge is a dangerous thing.
  zondag 4 juli 2010 @ 15:30:49 #5
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_83645078
arme lantaarn
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
  zondag 4 juli 2010 @ 15:30:57 #6
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_83645085
Eerst collega, daarna klasgenoten van haar.. Ik snap het niet.

Verder zou ik ver bij haar weggaan. Ze trekt je mee in haar emotionele achtbaan. Daar ga je aan ten onder...
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_83645086
Is ze Fins?
pi_83645104
Ja ik denk dat ze me aan het lijntje houdt.. maar dat komt omdat ze aan zichzelf twijfelt... wat moet ik dan.. haar gewoon loslaten.. pff... ik ben zo verliefd
pi_83645130
Ze is koerdisch.. geen hoofddoekje en best westers. bovendien woont ze op zichzelf..
pi_83645156
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:30 schreef Bootje84 het volgende:
Eerst collega, daarna klasgenoten van haar.. Ik snap het niet.

Verder zou ik ver bij haar weggaan. Ze trekt je mee in haar emotionele achtbaan. Daar ga je aan ten onder...
Ik voel dat je gelijk hebt.. maar ze voelt wel zeker wat.. als ik nu alles blokkeer gaat het sowieos Nooit meer wat worden..
  zondag 4 juli 2010 @ 15:34:10 #11
245489 IceBeach
Ice... on the beach
pi_83645171
Vraag haar gewoon op de man (eh vrouw) af wat ze wil. Als ze niet weet wat ze wil, weet jij iig wat je moet doen.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.
  zondag 4 juli 2010 @ 15:35:29 #12
167595 mirved
Infobesitas
pi_83645202
ze woont op zichzelf wat is het probleem dan.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_83645204
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:34 schreef IceBeach het volgende:
Vraag haar gewoon op de man (eh vrouw) af wat ze wil. Als ze niet weet wat ze wil, weet jij iig wat je moet doen.
Ze geeft aan dat ik haar moet loslaten. Omdat ik beter verdien... juist dat raakt me... ze ziet het zelf ook wel in.. Trouwens even in het achterhoofd houden dat ik (buiten de vakantie) haar elke dinsdagavond op werk zie
  zondag 4 juli 2010 @ 15:35:30 #14
206322 Seam
Pillz-E
pi_83645205
Hoe oud zijn jullie?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_83645225
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:32 schreef Detective_collective het volgende:
Ze is koerdisch.. geen hoofddoekje en best westers. bovendien woont ze op zichzelf..
die hebben altijd wel paar broers en neven, denk dat ze daarom twijfelt. Wel weer frappant dat ze op zichzelf woont een pluspunt voor jou (modern enzo)
pi_83645230
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:35 schreef mirved het volgende:
ze woont op zichzelf wat is het probleem dan.
Haar problemen liggen vooral op die 'relatie angst' daar komt bij dat het voor haar familie wel een klap zou zijn als ze met een Nederlands vriendje 'thuis' komt
pi_83645247
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:35 schreef Seam het volgende:
Hoe oud zijn jullie?
ik 21 en zij 19... en ze is zo mooi en alle mooiboys hadden het nakijken :p niet dat ik lelijk ben. Maar ik was gewoon mezelf en ze vertrouwt me
pi_83645390
Uit welk land?
pi_83645448
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:43 schreef Triggershot het volgende:
Uit welk land?
Koerdistan (is niet echt een land, maar dacht uit het irakeze gedeelte) maar ze woont vanaf haar tweede al in Nederland
pi_83645484
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:45 schreef Detective_collective het volgende:

[..]

Koerdistan (is niet echt een land, maar dacht uit het irakeze gedeelte) maar ze woont vanaf haar tweede al in Nederland
Heb je je wat meer verdiept in haar achtergrond? Dwz haar stroming? Seculier, Yazidi, Soenitisch, Shietisch? Bij laatste zou ik zeggen vergeet het maar bij de familie, Yazidi maak je denk ik ook geen kans.
  zondag 4 juli 2010 @ 15:49:03 #21
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_83645546
Tsja wijsheid is: te moeilijk, next.

Maarja sinds wanneer hebben verliefdheid en verstand iets met elkaar te maken.
Als je het echt wil moet je er voor gaan.
Je kunt beter spijt krijgen van de dingen die je gedaan hebt, dan van de dingen die je niet gedaan hebt.
Als je het niet uitprobeert weet je ook nooit of het had kunnen werken.
pi_83645556
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:46 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Heb je je wat meer verdiept in haar achtergrond? Dwz haar stroming? Seculier, Yazidi, Soenitisch, Shietisch? Bij laatste zou ik zeggen vergeet het maar bij de familie, Yazidi maak je denk ik ook geen kans.
ik heb me wel verdiept in de algemene koerdische geschiedenis.. Welke stroming weet ik niet precies.. Maar ze doet het niet bepaalt overkomen alsof het een onoverbrugbaar probleem zou vormen. Het speelt echter wel mee.. Maar het is gewoon dat haar gevoelens zo op en neer gaan.. Ze voelt zo veel voor me, maar op het moment dat het dan dichterbij kotm krijgt ze weer van die gedachtes.. en wil ze me niet kwetsen.. Dan heb ik zo iets van 'shut up and kiss me '
pi_83645587
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:49 schreef Daniel1976 het volgende:
Tsja wijsheid is: te moeilijk, next.

Maarja sinds wanneer heeft verliefdheid en verstand iets met elkaar te maken.
Als je het echt wil moet je er voor gaan.
Je kunt beter spijt krijgen van de dingen die je gedaan hebt, dan van de dingen die je niet gedaan hebt.
Als je het niet uitprobeert weet je ook nooit of het had kunnen werken.
Dat is zeker zo.. Ik ben bereid in het diepe te springen... Maar is zij dat ook? en moet ik wachten? Ik ben nog nooit zo verliefd geweest... Het is echt een emo achtbaan
pi_83645611
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:49 schreef Detective_collective het volgende:

[..]

ik heb me wel verdiept in de algemene koerdische geschiedenis.. Welke stroming weet ik niet precies.. Maar ze doet het niet bepaalt overkomen alsof het een onoverbrugbaar probleem zou vormen. Het speelt echter wel mee.. Maar het is gewoon dat haar gevoelens zo op en neer gaan.. Ze voelt zo veel voor me, maar op het moment dat het dan dichterbij kotm krijgt ze weer van die gedachtes.. en wil ze me niet kwetsen.. Dan heb ik zo iets van 'shut up and kiss me '
Mocht het één van die stromingen zijn die ik heb genoemd wens ik je heel veel succes. Zo niet, ga er voor.
pi_83645650
quote:
Op zondag 4 juli 2010 15:51 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Mocht het één van die stromingen zijn die ik heb genoemd wens ik je heel veel succes. Zo niet, ga er voor.
Ik weet wel dat ze niet naar de moskee gaat ofzo.. Ook geen hoofddoekje.. Het is dan meer de gemeenschap die liever ziet dat zij haar eigen cultuur in stand houdt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')