Geen idee, heb wel gehoord dat er eind november nog een PAX actie komt met korting voor family leden, dus misschien nog even geduld hebbenquote:Op zondag 14 november 2010 10:29 schreef polar33 het volgende:
Ik ben op de Ikea site een PAX kast aan het samenstellen, alleen wordt er geen prijs getoond rechtsbovenin. Ik heb het geprobeerd met IE en firefox, kan iemand eens kijken of die hetzelfde probleem heeft.
Bedankt.quote:
Dat meen je nietquote:Op zondag 14 november 2010 10:34 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geen idee, heb wel gehoord dat er eind november nog een PAX actie komt met korting voor family leden, dus misschien nog even geduld hebben
Is dat het wit van de witte Billy boekenkast? Dat heeft een IKEA-medewerker als eens voor me opgezocht: NCS 0502-Y. Bij de Multimate in Histor Perfect Finish Zijdeglans laten mengen, ziet er nagenoeg gelijk uit.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef Wokkel het volgende:
Weet iemand toevallig de kleurcode van hoogglans wit bij de Ikea? Mag NCS code of RAL nummer zijn.
Ik zou er erg mee geholpen zijn
Ik kan dit woensdag voor je nakijken...quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:10 schreef Wokkel het volgende:
Weet iemand toevallig de kleurcode van hoogglans wit bij de Ikea? Mag NCS code of RAL nummer zijn.
Ik zou er erg mee geholpen zijn
Jawel, in de winkel bij de keukenafdelingquote:Op zondag 14 november 2010 23:33 schreef loecje het volgende:
is er niet ergens iets waar alle NCS kleurcodes van ikea producten staan?
want deze vraag komt elk ikea topic wel weer terug...
weet je wat ik vanmorgen vond tussen de rommel die onder m'n bed vandaan kwam?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Raar dat die PDF link het niet doetMaarja, je bent geholpen en ik ben nog voor 33 minuten je held
Nee, dat verkopen we niet helaas...quote:Op donderdag 18 november 2010 10:44 schreef mmarkk het volgende:
Vraagje: verkoopt IKEA ook grotere magneetborden dan die op de site staan?
Ik ben namelijk op zoek naar een bord van ongeveer 1 bij 1,5 en kreeg een "gouden tip" van een man van de Expo dat ze zoiets zeker bij IKEA zouden hebben, maar op de site vind ik niet zoiets.
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:14 schreef JohnB52 het volgende:
Volgens mij niet, maar ga eens bij Leen Bakker kijken of Kwantum, die hebben zulke dingen ook.
Anders maak je m zelf, stukje hout, beetje magneetverf en evt schoolbordverf, mooi profieltje erom heen, en klaar...
Ah, jammer. Ik zal eens een kijkje nemen bij de gesuggereerde winkels. Al maakt John me ook enthousiast voor het zelf gaan klussen.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee, dat verkopen we niet helaas...
Tis er ook wel echt de goede kamer voorquote:
BESTA BURS is een compleet meubel dat zo, zoals je 'em ziet, in de verpakking zit. Je kunt dus wel dingen weglaten tijdens de montage,maar geen dingen voor bij kopen bijvoorbeeld...quote:Op zondag 21 november 2010 09:30 schreef WheeleE het volgende:
Weet iemand of het mogelijk is om van het Besta Burs-tvmeubel de lades weg te laten en die ruimte met gewone planken te gebruiken? In de Besta-planner kom ik daar niet helemaal achter.
Ah ok. Als ik de lades in het midden weglaat, zitten er dan nog planken in?quote:Op zondag 21 november 2010 10:50 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
BESTA BURS is een compleet meubel dat zo, zoals je 'em ziet, in de verpakking zit. Je kunt dus wel dingen weglaten tijdens de montage,maar geen dingen voor bij kopen bijvoorbeeld...
Nee volgens mij niet...quote:Op zondag 21 november 2010 11:36 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Ah ok. Als ik de lades in het midden weglaat, zitten er dan nog planken in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |