abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87746133
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:21 schreef Gia het volgende:

[..]

De 'echte' advocaten wilden hun handen niet vuil maken aan zo'n flutproces. Dus, tja, dan moet je het met dit zootje doen.
dit gaat wilders weer veel stemmen opleveren.

bedankt he links ^O^ _O_

[ Bericht 6% gewijzigd door Frutsel op 20-10-2010 11:36:26 (kap eens met dat getroll) ]
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:38:47 #77
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_87746528
Wilders is toch zelf links? :?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 11:43:46 #78
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_87746732
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:28 schreef italoni het volgende:
dit gaat wilders weer veel stemmen opleveren.

bedankt he links ^O^ _O_
Lol, naïef.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  † In Memoriam † woensdag 20 oktober 2010 @ 12:07:04 #79
230491 Zith
pls tip
pi_87747494
quote:

[..]

De 'echte' advocaten wilden hun handen niet vuil maken aan zo'n flutproces. Dus, tja, dan moet je het met dit zootje doen.
Pff, je maakte jezelf al volledig belachelijk in deze topic en de vorige, en dan noem je Prakken geen 'echte' advocaat en afgedankt zooitje :') Ze is de Bram Moscovic van het poltiek strafrecht.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_87747747
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:07 schreef Zith het volgende:

[..]

Pff, je maakte jezelf al volledig belachelijk in deze topic en de vorige, en dan noem je Prakken geen 'echte' advocaat en afgedankt zooitje :') Ze is de Bram Moscovic van het poltiek strafrecht.
ik d8 ook dat het een man was :')

geen wonder dat ze voor de carriere is gegaan _O-
pi_87748269
quote:

[..]

Bram doet het ook alleen maar omdat de criminele organisaties die hij normaal gesproken adviseert over hoe juridisch optimaal hun bedrijfsvoering van moord en marteling in te richten allemaal zijn ontmanteld en de kopstukken in de gevangenis zitten.

En natuurlijk omdat mensen die Groot-Israël nastreven en dat etnisch willen zuiveren van Palestijnen hem vorstelijk betalen voor het helpen van Wilders, die hetzelfde doel nastreeft en daartoe het achterlijke deel van Nederland gebruikt. Een kolfje naar zijn hand, niet alleen omdat hij persoonlijk die idealen deelt (als hij een geweten had gehad was hij geen mafiamaatje geweest), maar omdat hij aanzienlijk beter is in het bespelen van de publieke opinie, en dan met name die onder achterlijk Nederland, dan dat het zo'n goede advocaat is.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 14:06:31 #82
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87751961
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:10 schreef Sloggi het volgende:
Jij laat je elke maandagavond door meester Moszkowicz in de reet neuken, dat je hem Bram mag noemen? Tutoyeren jullie elkaar ook?
Ach er wordt zelfs officieel in de rechtbank over "Wilders" gesproken. Het woordje Mijnheer kennen ze al niet. De teloorgang van omgangsvormen.

Onder wiens gezag is het respect en de omgangsvormen eigenlijk afgeschaft?
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_87752225
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:06 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Ach er wordt zelfs officieel in de rechtbank over "Wilders" gesproken. Het woordje Mijnheer kennen ze al niet. De teloorgang van omgangsvormen.

Is gebruikelijk hoor. In het begin, bij de ten laste legging wordt zijn volledige naam genoemd, met de toezegging "verder te noemen Wilders". Niks ongebruikelijks aan hoor.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_87754898
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 12:28 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Bram doet het ook alleen maar omdat de criminele organisaties die hij normaal gesproken adviseert over hoe juridisch optimaal hun bedrijfsvoering van moord en marteling in te richten allemaal zijn ontmanteld en de kopstukken in de gevangenis zitten.

En natuurlijk omdat mensen die Groot-Israël nastreven en dat etnisch willen zuiveren van Palestijnen hem vorstelijk betalen voor het helpen van Wilders, die hetzelfde doel nastreeft en daartoe het achterlijke deel van Nederland gebruikt. Een kolfje naar zijn hand, niet alleen omdat hij persoonlijk die idealen deelt (als hij een geweten had gehad was hij geen mafiamaatje geweest), maar omdat hij aanzienlijk beter is in het bespelen van de publieke opinie, en dan met name die onder achterlijk Nederland, dan dat het zo'n goede advocaat is.
Dat mag je vinden maar het is wel degelijk een goede en vooral scherpe advocaat.
pi_87755357
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 20:07 schreef Gia het volgende:

[..]

Wat is het verschil met de tenlastelegging en de dagvaarding? Wat maakt het uit waar je je info vandaan haalt, als die praktisch hetzelfde is. Punt is dat het Hof Wilders al schuldig achtte aan opzettelijke belediging en aanzetten tot haat en discriminatie nog voor het proces begonnen was. Dat was waar Bram het over had en waar ik het ook over heb.
Dat was inderdaad waar Bram het over had, maar jij haalt er weer allemaal dingen bij waar Bram het niet over had.
pi_87755486
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 11:18 schreef italoni het volgende:

[..]

kan iemand mij vertellen of dit in scene is gezet?
zo zielig, dom, amateuristisch kunnen toch de aanklagers van wilders niet zijn :')

volgensmij moeten bram en geert om het kwartier naar de wc omdat ze anders van het lachen in hun broek zeiken :')

hahaha links nederland zet zich zwaar, heel zwaar voor lul _O-
Nee dit is niet in scene gezet. Sterker nog, in werkelijkheid was het nog veel erg. Vooral het stuk van mr. Steijnen was om te huilen.
pi_87755775
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:20 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Dat mag je vinden maar het is wel degelijk een goede en vooral scherpe advocaat.
Neuh, hij strooit met wat dure woordjes en daar zijn dan een boel simpele zielen van onder de indruk en dan nemen ze aan dat het een hele goede advocaat is. En als je eenmaal een reputatie hebt, en vaak met je hoofd op tv komt, dan willen alle criminelen met geld je als hun advocaat, en dan kun je veel geld vragen. Hij is een redelijke advocaat, die zijn vak wel verstaat maar niet op een briljant verweer is te betrappen. Zijn succes komt van zijn gewetenloosheid. Hij adviseert al cliënten voordat ze vervolgd worden, over hoe ze juridisch buiten schot blijven in hun vaak nogal onsmakelijke bedrijfsvoering.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 15:43:51 #88
3542 Gia
User under construction
pi_87755916
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:30 schreef Consurechter het volgende:

[..]

Dat was inderdaad waar Bram het over had, maar jij haalt er weer allemaal dingen bij waar Bram het niet over had.
In eerste instantie had ik het alleen over wat Bram zei. Maar daar kwam commentaar op, omdat mensen het daar niet mee eens zijn. Dan zegt Mr. Moskovitsj (moet aan me reut denken) dat nog wel!!

Verder heeft hij daar natuurlijk ook gelijk in. Dit hele proces is een schertsvertoning. Ik hoop dat het afgaat op een vormfout. Hoewel, doe eigenlijk maar liever vrijspraak. Is beter voor de toekomst.
pi_87756322
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:43:51 schreef Gia het volgende:

[..]

In eerste instantie had ik het alleen over wat Bram zei. Maar daar kwam commentaar op, omdat mensen het daar niet mee eens zijn. Dan zegt Mr. Moskovitsj (moet aan me reut denken) dat nog wel!!

Verder heeft hij daar natuurlijk ook gelijk in. Dit hele proces is een schertsvertoning. Ik hoop dat het afgaat op een vormfout. Hoewel, doe eigenlijk maar liever vrijspraak. Is beter voor de toekomst.
Onjuist, moszkowicz had het over de uitspraak van het hof, jij hebt het over de dagvaarding. Dat zijn 2 COMPLEET verschillende dingen. Alsof je een krentenbol met een hoop compost vergelijkt.
pi_87779587
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:06 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Dit viel me ook heel erg op. Ik heb nog nooit gehoord dat er in een rechtbank niet op zijn minst "Meneer/Mevrouw .." wordt gebruikt.
Vreemd, en het staat niet netjes. Als de tweedekamervoorzitster alleen "Wilders" zou zeggen en "meneer" zou weglaten zou daar ook een heel punt van gemaakt worden, en de rechtbank lijkt me toch minstens zo'n formele aangelegenheid.

quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:13 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]

Is gebruikelijk hoor. In het begin, bij de ten laste legging wordt zijn volledige naam genoemd, met de toezegging "verder te noemen Wilders". Niks ongebruikelijks aan hoor.
Hmm, ok. Blijkbaar komt het toch vaak voor.

quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:40 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Neuh, hij strooit met wat dure woordjes en daar zijn dan een boel simpele zielen van onder de indruk en dan nemen ze aan dat het een hele goede advocaat is.
Ik kreeg dat idee toch veel sterker bij advocaat Enait..
10 uitdrukkingen uit het Latijn per minuut en dan nog zo'n lange, vage, nietszeggende Engelse spreuk ertussendoor :|W
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_87782076
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 01:01 schreef Thas het volgende:

Gewoon praktisch ook. Stel dat een bedrijf als de Naamloze Vennootschap gevestigd te Eindhoven Philips Lighting terecht staat, wordt eenmaal de volledige benaming gegeven, verder te noemen Philips.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_87783335
Brammetje ook nog niet helemaal wakker, mis het *vuur* in zijn pleidooi.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_87784533
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 01:01 schreef Thas het volgende:

[..]

Dit viel me ook heel erg op. Ik heb nog nooit gehoord dat er in een rechtbank niet op zijn minst "Meneer/Mevrouw .." wordt gebruikt.
Vreemd, en het staat niet netjes. Als de tweedekamervoorzitster alleen "Wilders" zou zeggen en "meneer" zou weglaten zou daar ook een heel punt van gemaakt worden, en de rechtbank lijkt me toch minstens zo'n formele aangelegenheid.
[..]

Het komt altijd voor. Maar waar Wilders is, wordt altijd eerst geblaat op basis van niet weten, niet begrijpen en niet willen weten en begrijpen.

quote:
Ik kreeg dat idee toch veel sterker bij advocaat Enait..
10 uitdrukkingen uit het Latijn per minuut en dan nog zo'n lange, vage, nietszeggende Engelse spreuk ertussendoor :|W
Enait is een potsierlijke schijnvertoning, die gebruikt taal op een niveau waar hij niet bij kan. Maar in wezen probeert hij hetzelfde als waar Moszkowicz wel in slaagt, indruk maken en autoriteit uitstralen door het gebruik van overbodig dure woorden.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:20:55 #94
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_87784536
Bram lijkt een beetje ziekies, verkouden. Neemt niet weg dat hij de uitspraken heel goed uitlegt en analyseert in toch een heel (althans voor mij) begrijpelijk pleidooi. Hoop dat Henk en Ingrid en Fatima en Mohamed die analyse ook begrijpen, en zich daar naar gedragen.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
pi_87785002
We gaan verder.
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:37:01 #96
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_87785032
Wilders zit te twitteren? :+
pi_87785285
Je gaat je haast afvragen of het OM op enig punt niet dubbel niet-ontvankelijk is:D
pi_87785439
quote:
Op donderdag 21 oktober 2010 10:20 schreef sunny16947 het volgende:
Bram lijkt een beetje ziekies, verkouden. Neemt niet weg dat hij de uitspraken heel goed uitlegt en analyseert in toch een heel (althans voor mij) begrijpelijk pleidooi. Hoop dat Henk en Ingrid en Fatima en Mohamed die analyse ook begrijpen, en zich daar naar gedragen.
maandag was hij al aan snotteren, Eva moet maar een lekkere grog voor hem maken als hij thuis komt vanavond. :+
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  donderdag 21 oktober 2010 @ 10:51:50 #99
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_87785474
Een taajm bomp!
pi_87786688
quote:
Moszkowicz gaat in op zwijgen Wilders
AMSTERDAM - Advocaat Bram Moszkowicz is donderdag in de rechtszaal in Amsterdam ingegaan op het beroep op zwijgrecht dat Geert Wilders heeft gedaan.
© ANP

Waarom zou Wilders meewerken aan deze zaak, terwijl hij het vreselijk vindt dat hij zich als politicus voor de rechter moet verantwoorden, zo verwoordde de raadsman Wildders' houding.

Dat Wilders geen vragen van rechtbank en Openbaar Ministerie (OM) wil beantwoorden, kan ertoe leiden dat niet helemaal komt vast te staan welke woorden hij precies heeft gebruikt in de uitlatingen waarvoor hij momenteel wordt vervolgd.

''Wilders ontkent noch bevestigt de juistheid van de uitlatingen'', aldus Moszkowicz. Als niet vastgesteld kan worden wat Wilders precies heeft gezegd, moet hij worden vrijgesproken, meent de advocaat. Dan kunnen volgens hem deze uitspraken niet wettig en overtuigend worden bewezen.
© ANP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')