Prachtig tochquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanochtend nog............
Vrouw bij logistiek vraagt aan me: Stephan, ik heb een nummertje nodig! Geef 'r mij eens eentje
Baas hoort dit en reageert met: Nou, dan ben jij bij Stephan aan het verkeerde adres hoor!
Vrouw: Ach welnee, we hebben wel vaker een nummertje gemaakt samen hoor. Met hem kun je alle kanten op!![]()
Moet kunnen.
quote:
Huppel en MB, ik ga mee om te keurenquote:
Helemaal niet!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Huppel en MB, ik ga mee om te keuren
Het ging dan ook niet om het verhaal van Kluts. Het begon met het verhaal van Tally en het grapje over het oveer haar heenlopen zodat de collega onder de rok kon kijken. Daar zouden sommigen hier al een verhaal over sexuele intimidatie bij afsteken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
moet kunnen, maar verhaal van kluts ging al te ver
Ow. Ik zat echt aan van die klemmetjes met van die tandjes te denkenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:51 schreef Tally het volgende:
[..]
Jarretels zijn vaak van die schuifhaakjes aan de onderkant. Die je door je kousen heen haalt en dan (veel) moeite moet doen om ze dicht te krijgen zonder dat ze weer open schieten
beter vandaag, dan op zaterdagquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:54 schreef Under_Score het volgende:
![]()
zo boodschappen doen. helemaal geen zin in.
Idd.. Zolang het niet handtastelijk wordt vind ik het prima (dus niet die vieze ouwe vent van 55 die me in de lift probeerde te zoenenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ging dan ook niet om het verhaal van Kluts. Het begon met het verhaal van Tally en het grapje over het oveer haar heenlopen zodat de collega onder de rok kon kijken. Daar zouden sommigen hier al een verhaal over sexuele intimidatie bij afsteken.
DAARNA kwam Klits pas met haar verhaal over herhaadelijke sexuele opmerkingen en dicht tegen haar aan gaan staan. Dat vind ik een hele andere situatie dan de bovenste.
das waar. weet alleen nog neit wat ik allemaal ga halen, dus het zal wel een krat vol random stuff worden waar je geen fatsoenlijke maaltijd mee kan makenquote:
Anders zie ik dr nooit meer zo sexy, want ze gaat trouwenquote:
Ik word zo chagrijnig van lingerieshoppenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:55 schreef PeuRac het volgende:
ik snap nooit waarom andere mannen nooit mee willen lingerie shoppen met vrouwen, daar heb ik juist het minste moeite mee
knullen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Bijna alles
Van sommige knullen hier hoef ik niks
Nja. Geld. Zonder iets in return.
Van die mannen die dan mokkend met een sigaretje buiten bij de ingang staanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:55 schreef PeuRac het volgende:
ik snap nooit waarom andere mannen nooit mee willen lingerie shoppen met vrouwen, daar heb ik juist het minste moeite mee
die van Tally hangt van de persoon af.. maar ook wel aardig op het randje hoor.. toch anders dan slechts opmerkingen maken...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het ging dan ook niet om het verhaal van Kluts. Het begon met het verhaal van Tally en het grapje over het oveer haar heenlopen zodat de collega onder de rok kon kijken. Daar zouden sommigen hier al een verhaal over sexuele intimidatie bij afsteken.
hallo knulquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:56 schreef dawg het volgende:
[..]
knullen.daar had ik t gister met iemand anders over, raar woord vind ik dat.
doet me meteen denken aan suske & wiske, de koperen knullen.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Idd.. Zolang het niet handtastelijk wordt vind ik het prima (dus niet die vieze ouwe vent van 55 die me in de lift probeerde te zoenen)
Ik ga dan altijd de BH;s halen en terugbrengen, en dan kijken of het staat, ik zie ook niet in wat daar saai aan isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van die mannen die dan mokkend met een sigaretje buiten bij de ingang staansneu!
In de omgeving waarin ik werk zou het vreemd zijn, ik heb bij bouwbedrijven gewerkt waar ik net als hen dat soort geintjes maak. Daar moet je wel, wil je niet doorlopend in de zeik genomen worden, het ligt idd wel aan de omgeving. Maar alsnog, er zijn grenzen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als de sfeer zo is, zou ik het ook niet doen. Als er een wat lossere sfeer zou hangen in de werk omgeving, heb ik er geen problemen mee. Andersom heb ik bij een bedrijf waar ik af en toe voor werk ook een (vrouwelijke)collega zitten die niks anders doet. Kan ik wel om lachen.
Ja iddquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
die van Tally hangt van de persoon af.. maar ook wel aardig op het randje hoor.. toch anders dan slechts opmerkingen maken...
Van die krokodillenbekjesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow. Ik zat echt aan van die klemmetjes met van die tandjes te denken
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DAARNA kwam Klits pas met haar verhaal over herhaaldelijke sexuele opmerkingen en dicht tegen haar aan gaan staan. Dat vind ik een hele andere situatie dan de bovenste.
Edit: Ik zie een typfout die ik zou leuk vind dat ik hem laat staan. Klits ipv Kluts
Preciesquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
is weer eens iets anders dan boeken he
Altijdquote:
Alleen dan nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Huppel en MB, ik ga mee om te keuren
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow. Ik zat echt aan van die klemmetjes met van die tandjes te denken
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Anders zie ik dr nooit meer zo sexy, want ze gaat trouwen
We zien de context niet, maar ik geeloof niet dat tally het zag als sexuele intimidatie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
die van Tally hangt van de persoon af.. maar ook wel aardig op het randje hoor.. toch anders dan slechts opmerkingen maken...
Hihi.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DAARNA kwam Klits pas met haar verhaal over herhaaldelijke sexuele opmerkingen en dicht tegen haar aan gaan staan. Dat vind ik een hele andere situatie dan de bovenste.
Edit: Ik zie een typfout die ik zou leuk vind dat ik hem laat staan. Klits ipv Kluts
Ik heb m van me afgeduwd en m verrot gescholden. De mafkees. Heb m naar beneden gestuurd en heb vervolgens met een collega die dag van taak geruiltquote:
Noes!!!!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word zo chagrijnig van lingerieshoppen![]()
Besluit dan ook meestal heel snel om feminist te worden en een bhverbranding te organiseren
als jij zoiets zegt is wel anders lijkt me.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We zien de context niet, maar ik geeloof niet dat tally het zag als sexuele intimidatie.
En ik vind hem niet op 't randje. Ik heb hier 20 vrouwen waar ik die opmerking heeeendig bij zou kunnen maken
Dan zoek ik wel wat leuks voor je uit, hoef je alleen nog maar te passenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik word zo chagrijnig van lingerieshoppen![]()
Besluit dan ook meestal heel snel om feminist te worden en een bhverbranding te organiseren
best sneu ja, ga gewoon mee t pashokje in ofsoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Van die mannen die dan mokkend met een sigaretje buiten bij de ingang staansneu!
Wat je net vertelde gaat ook veel te ver, kan echt niet. Geintjes en dergelijke moeten tot op zekere hoogte wel kunnen. Maar je moet iemand wel met respect blijven behandelen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
In de omgeving waarin ik werk zou het vreemd zijn, ik heb bij bouwbedrijven gewerkt waar ik net als hen dat soort geintjes maak. Daar moet je wel, wil je niet doorlopend in de zeik genomen worden, het ligt idd wel aan de omgeving. Maar alsnog, er zijn grenzen.
Ja maar of er is niks leuks. Of ik zie eindelijk een setje waar ik helemaal verliefd op word en dan is ie er niet in mijn maat of ik moet 100 euro voor een bh neertellen.quote:
Wat zeikerig. Vind ik dan persoonlijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hihi.
Overigens zou ik het verhaal van Tally nog minder kunnen hebben dan opmerkingen hoor. Mensen die denken zo tegen mij te kunnen praten maak ik vrij snel duidelijk dat ik daar niet van gediend ben.
Heb ik ook eens gedaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik heb m van me afgeduwd en m verrot gescholden. De mafkees.
preutse kipquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hihi.
Overigens zou ik het verhaal van Tally nog minder kunnen hebben dan opmerkingen hoor. Mensen die denken zo tegen mij te kunnen praten maak ik vrij snel duidelijk dat ik daar niet van gediend ben.
Blauwtje? Jij gaat er dus al meteen vanuit dat de opmerking serieus bedoeld werdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap niet dat mensen het risico nemen op het werk met zoiets ook.. Een blauwtje lopen, soit, maar op het werk, dan ben je echt de lul volgens mij. Binnen een dag weet het hele bedrijf het.
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ga dan altijd de BH;s halen en terugbrengen, en dan kijken of het staat, ik zie ook niet in wat daar saai aan is.
Schoenen koopt ze maar alleen.
Ook jij werd aangerand door een oude vent in de lift?quote:
dank jequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
welkom terug in de wereld van de levenden
Ik moet ook aan de duurdere gaan vrees ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar of er is niks leuks. Of ik zie eindelijk een setje waar ik helemaal verliefd op word en dan is ie er niet in mijn maat of ik moet 100 euro voor een bh neertellen.
Nonsensquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:00 schreef dawg het volgende:
[..]
als jij zoiets zegt is wel anders lijkt me.
Ik ben "gezegend" met kleine borstenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar of er is niks leuks. Of ik zie eindelijk een setje waar ik helemaal verliefd op word en dan is ie er niet in mijn maat of ik moet 100 euro voor een bh neertellen.
op kantoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook jij werd aangerand door een oude vent in de lift?
hebbie zulke grote jetsers dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik moet ook aan de duurdere gaan vrees ik
De H&M heeft van de C cup de A cup gemaakt
Nee sorry. Ik laat me niet behandelen als een of andere kantoorbimbo. Het heeft ook wat te maken met mijn beroep, maar dan nog, ik verwacht respect van mijn collega's en dat vind ik respectloos. Privé kan ik een hoop hebben. Maar ik vind het gewoon denigrerend.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat zeikerig. Vind ik dan persoonlijk.
Maar als je er niet van gediend bent moet je dat ook kunnen zeggen
En de ander moet daar dan rekening mee houden.
Neuh, had het ook niet perse tegen jouquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blauwtje? Jij gaat er dus al meteen vanuit dat de opmerking serieus bedoeld werd
Ik niet. Juist niet.
De gemiddelde maat is al jaren geen B75 meer maar geloof niet dat de winkels dat al door hebben.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
was Ang3l bij je in de lift?quote:
Ik heb mijn excuses al aangebodenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ook jij werd aangerand door een oude vent in de lift?
het is een heel normaal woord toch?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:56 schreef dawg het volgende:
[..]
knullen.daar had ik t gister met iemand anders over, raar woord vind ik dat.
doet me meteen denken aan suske & wiske, de koperen knullen.
ook niet als het duidelijk als geintje is? Of bijv zoals de trap kan je ook als compliment opvattenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hihi.
doe mij ook even, echt alles zit vastquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Ach, met sommige kan je ook meer dan met anderen.
meisje dat hier min of meer tegelijk met mij begonnen is is inmiddels al 4 afdelingen doorgeweest, en overal waar ze zit kom ik dr masseren.
Dat geeft ook leuke effecten, vooral als ze een beetje vastzit, dan kan ze een kreun soms niet onderdrukken.
of ze zijn gegroeid. misschien ben je wel zwangerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Eey knulquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is een heel normaal woord toch?
He bah. WIl je erover praten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:02 schreef rival het volgende:
[..]
op kantoor![]()
een nette beschaafde getrouwde vent
Je kan ook respect naar elkaar hebben en toch geintjes maken. Maar jij ziet het denk ik niet als geinen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik laat me niet behandelen als een of andere kantoorbimbo. Het heeft ook wat te maken met mijn beroep, maar dan nog, ik verwacht respect van mijn collega's en dat vind ik respectloos. Privé kan ik een hoop hebben. Maar ik vind het gewoon denigrerend.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Blauwtje? Jij gaat er dus al meteen vanuit dat de opmerking serieus bedoeld werd
Ik niet. Juist niet.
nee, ik koop ze graag veel te groot zodat mn sigaretten, aansteker, portefeuille, sleutels en telefoon erin kunnenquote:
ja. en raar.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het is een heel normaal woord toch?
Ik weet niet wat je beroep is, maar wij zitten hier net zo goed op kantoor... een 1 zo'n opmerking maakt nog niet meteen dat je wordt behandeld als kantoorbimboquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee sorry. Ik laat me niet behandelen als een of andere kantoorbimbo. Het heeft ook wat te maken met mijn beroep, maar dan nog, ik verwacht respect van mijn collega's en dat vind ik respectloos. Privé kan ik een hoop hebben. Maar ik vind het gewoon denigrerend.
Ik weet wel het verschil tussen een geintje en een compliment. En het gevaar met dat soort "geintjes" is dat er een fine line tussen geintje en niet meer grappig is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ook niet als het duidelijk als geintje is? Of bijv zoals de trap kan je ook als compliment opvattenIk zou een compliment ook zo dubbelzinnig kunnen formuleren namelijk
quote:
Het was dan ook een verkapte ik-wil-meer post van rival denk ikquote:
Zoals de waard is.................?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Je kan ook respect naar elkaar hebben en toch geintjes maken. Maar jij ziet het denk ik niet als geinen.
ja, al jaaaarenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:03 schreef dawg het volgende:
[..]
of ze zijn gegroeid. misschien ben je wel zwanger
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik koop ze graag veel te groot zodat mn sigaretten, aansteker, portefeuille, sleutels en telefoon erin kunnen
Ja hallo ik koop wel een tas. Ga geen G of H cup kopen voor mn peuken, aansteker, foon, sleutels en portemonneequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik koop ze graag veel te groot zodat mn sigaretten, aansteker, portefeuille, sleutels en telefoon erin kunnen
ja, maar daar moet mn make up inquote:
Secretaresse. En ik heb vaak zat voor mannen gewerkt die er vooral een hebben om een beetje mee te patsen bij hun klanten. Jij denkt nu waarschijnlijk dat ik totaal de humor van dat soort dingen niet kan inzien, maar dat is niet zo. De grap is juist dat dat helemaal geen humor is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je beroep is, maar wij zitten hier net zo goed op kantoor... een 1 zo'n opmerking maakt nog niet meteen dat je wordt behandeld als kantoorbimboDan ligt 't volgens mij meer bij jouw gevoel dan bij zijn opmerking hoor, als je dat al denkt.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet wel het verschil tussen een geintje en een compliment. En het gevaar met dat soort "geintjes" is dat er een fine line tussen geintje en niet meer grappig is.
vaak last van je rug zekerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja hallo ik koop wel een tas. Ga geen G of H cup kopen voor mn peuken, aansteker, foon, sleutels en portemonnee
Vind ik ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals de waard is.................?
Ik zou het ook als geintje zien, en helemaal niet als aanval, denigrerend of beledigend.
Waarom zou een sexueel grapje meteen betekenen dat iemand je niet respecteerd en ziet als kantoorsnol?
Erg overdreven.
ssshtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo ik koop wel een tas. Ga geen G of H cup kopen voor mn peuken, aansteker, foon, sleutels en portemonnee
Jaquote:
Dan zou Niels al tig keer hebben kunnen klagenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou het ook als geintje zien, en helemaal niet als aanval, denigrerend of beledigend.
Waarom zou een sexueel grapje meteen betekenen dat iemand je niet respecteerd en ziet als kantoorsnol?
Erg overdreven.
ik dacht dat vrouwen altijd alles in een tasje konden proppenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar daar moet mn make up in
Jij ziet het verschil niet tussen een geintje en gewoon respectloos behandeld worden. Zoals ik al zei, ik kan best tegen een geintje, maar er is maar een hele kleine grens tussen grap en serieus op dat gebied.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg overdreven.
Tasjes zijn onhandigquote:
Sorry.quote:
en datgene dat niet past in hun bhquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik dacht dat vrouwen altijd alles in een tasje konden proppen
ik ken wel meiden die gerust van alles in hun bh proppenquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
Zit je ineens in een onderonsje met je vriendin, rolt er ineens een liefdesbriefje voor een andere jongen uit haar bh
En de mascara in je laarsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en datgene dat niet past in hun bh
Daarom, ik neem het risico gewoon meestal nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij ziet het verschil niet tussen een geintje en gewoon respectloos behandeld worden. Zoals ik al zei, ik kan best tegen een geintje, maar er is maar een hele kleine grens tussen grap en serieus op dat gebied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |