quote:
Het was dan ook een verkapte ik-wil-meer post van rival denk ikquote:
Zoals de waard is.................?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Je kan ook respect naar elkaar hebben en toch geintjes maken. Maar jij ziet het denk ik niet als geinen.
ja, al jaaaarenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:03 schreef dawg het volgende:
[..]
of ze zijn gegroeid. misschien ben je wel zwanger
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik koop ze graag veel te groot zodat mn sigaretten, aansteker, portefeuille, sleutels en telefoon erin kunnen
Ja hallo ik koop wel een tas. Ga geen G of H cup kopen voor mn peuken, aansteker, foon, sleutels en portemonneequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:04 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, ik koop ze graag veel te groot zodat mn sigaretten, aansteker, portefeuille, sleutels en telefoon erin kunnen
ja, maar daar moet mn make up inquote:
Secretaresse. En ik heb vaak zat voor mannen gewerkt die er vooral een hebben om een beetje mee te patsen bij hun klanten. Jij denkt nu waarschijnlijk dat ik totaal de humor van dat soort dingen niet kan inzien, maar dat is niet zo. De grap is juist dat dat helemaal geen humor is.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je beroep is, maar wij zitten hier net zo goed op kantoor... een 1 zo'n opmerking maakt nog niet meteen dat je wordt behandeld als kantoorbimboDan ligt 't volgens mij meer bij jouw gevoel dan bij zijn opmerking hoor, als je dat al denkt.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik weet wel het verschil tussen een geintje en een compliment. En het gevaar met dat soort "geintjes" is dat er een fine line tussen geintje en niet meer grappig is.
vaak last van je rug zekerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja hallo ik koop wel een tas. Ga geen G of H cup kopen voor mn peuken, aansteker, foon, sleutels en portemonnee
Vind ik ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zoals de waard is.................?
Ik zou het ook als geintje zien, en helemaal niet als aanval, denigrerend of beledigend.
Waarom zou een sexueel grapje meteen betekenen dat iemand je niet respecteerd en ziet als kantoorsnol?
Erg overdreven.
ssshtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja hallo ik koop wel een tas. Ga geen G of H cup kopen voor mn peuken, aansteker, foon, sleutels en portemonnee
Jaquote:
Dan zou Niels al tig keer hebben kunnen klagenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zou het ook als geintje zien, en helemaal niet als aanval, denigrerend of beledigend.
Waarom zou een sexueel grapje meteen betekenen dat iemand je niet respecteerd en ziet als kantoorsnol?
Erg overdreven.
ik dacht dat vrouwen altijd alles in een tasje konden proppenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar daar moet mn make up in
Jij ziet het verschil niet tussen een geintje en gewoon respectloos behandeld worden. Zoals ik al zei, ik kan best tegen een geintje, maar er is maar een hele kleine grens tussen grap en serieus op dat gebied.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Erg overdreven.
Tasjes zijn onhandigquote:
Sorry.quote:
en datgene dat niet past in hun bhquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:07 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik dacht dat vrouwen altijd alles in een tasje konden proppen
ik ken wel meiden die gerust van alles in hun bh proppenquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
Zit je ineens in een onderonsje met je vriendin, rolt er ineens een liefdesbriefje voor een andere jongen uit haar bh
En de mascara in je laarsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en datgene dat niet past in hun bh
Daarom, ik neem het risico gewoon meestal nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 14:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij ziet het verschil niet tussen een geintje en gewoon respectloos behandeld worden. Zoals ik al zei, ik kan best tegen een geintje, maar er is maar een hele kleine grens tussen grap en serieus op dat gebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |