Ja klopt, ik kijk er op uit, is hemelsbreed denk ik 100 m verder weg ofzo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook gaaf! Ga wel eens bij de V&D op t balkon koffie drinken om over de stad te kunnen kijken, is ook zoiets volgens mij
* missbehavin trekt Huppelmuts de garderobe inquote:
Dan kijk ik op jouw werkplek uitquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja klopt, ik kijk er op uit, is hemelsbreed denk ik 100 m verder weg ofzo.
* PeuRac trekt niet alleen de jas van Huppel afquote:
Rawrrrrquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin trekt Huppelmuts de garderobe in
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
* PeuRac trekt niet alleen de jas van Huppel af
Dat is wil briljant, ik wil het altijd nog eens hier op het dak doen. En bovenop de Dom torenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:47 schreef Tally het volgende:
Ik heb het eens gedaan op een dak van een schoolgebouw. En ik hing zo over de rand en kon uitkijken over een groot gedeelte van Utrecht. Met in het midden de Dom
Edit: Schoolgebouw was geloof ik ook iets van 5 of 6 verdiepingen hoog.
Lijkt mij heel engquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:47 schreef Tally het volgende:
Ik heb het eens gedaan op een dak van een schoolgebouw. En ik hing zo over de rand en kon uitkijken over een groot gedeelte van Utrecht. Met in het midden de Dom
Edit: Schoolgebouw was geloof ik ook iets van 5 of 6 verdiepingen hoog.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:49 schreef Snuitebolletje het volgende:
Keuken is geleverd, werd gebeld voor een sollicitatie gesprek, whoehoeeeee
Oeh da's dubbelquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:49 schreef Snuitebolletje het volgende:Keuken is geleverd, werd gebeld voor een sollicitatie gesprek, whoehoeeeee
En wat zou er dan uit je handen moeten komen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:50 schreef missbehavin het volgende:
Pfff er komt niets uit mijn handen vandaag, ben er met mijn kop niet bij.
*zwaait* *springt* *rooksignalen*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan kijk ik op jouw werkplek uitDoe eens zwaaien
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En wat zou er dan uit je handen moeten komen?
Wat lief dat je over mij droomtquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:50 schreef missbehavin het volgende:
Pfff er komt niets uit mijn handen vandaag, ben er met mijn kop niet bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |