Oh maar dan vullen wel elkaar dus nog beter aan dan ik al dacht.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:05 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik wel![]()
nu m'n persoonlijkheid nog
True.quote:
Ja hoewel het wel een beetje mag opschieten, de tijd begint te dringen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:05 schreef Giertje het volgende:
[..]
komt tijd komt raad he ik worstel al jaren met dat zelfde probleem
Dat wisten we al hoor.quote:
Open deur :quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, ik hap echt te graag. Bij de meeste dingen en dan vooral in ONZ/KLB denk ja whatever. Maar andere subforums heb ik het er moeilijker mee. Vannacht nog discussie gehad in R&P, wat ik daar precies gezegd heb ben ik nu niet trots op. Eigenlijk had ik dat toen ook moeten denken.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
True.
Simpel voorbeeld.
Mijn broertje werd op de basisschool ontzettend gepest. Echt heel erg. Zo erg zelfs dat hij daardoor achter begon te lopen op school en speciaal onderwijs moest doen.
Hij ging op een vechtsport om weerbaarder te worden en kreeg contactlenzen ipv een bril,
Op een dag zei hij tegen mij "heel raar, maar sinds ik mijn bril niet meer heb, heb ik veel meer vrienden en vriendinnetjes enzo". Ik heb hem toen al verteld dat dat niet kwam door die contactlenzen, maar dat hij zich goed voelde met zichzelf en daardoor zelfvertrouwen kreeg en uitstraalde. Ik zag dat joch in een halfjaar tijd echt zo ontzettend opbloeien.
Ouwe lul.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Open deur :
Daar ben je jong voor.
Ja ik weet het, je ziet het er niet aan af he.quote:
Die is niet ouder dan de rest van mijquote:
zo oud ben je nog niet je hebt alle tijd nogquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja hoewel het wel een beetje mag opschieten, de tijd begint te dringen.
Wat ook helpt is strandfoto's van celebs te bekijken op roddelwebsites... dan zie je dat zelfs de "mooiste op aarde" heulemaal zo mooi niet zijnquote:
Die grap heeft ook een baard hoor.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die is niet ouder dan de rest van mij.
We hebben sinds kort een systeem dat de c en d schijf van laptopjes backupt.quote:
ja, dan moeten we wel trouwen, zijn we samen één en kunnen we de overbodige eigenschappen weggooienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar dan vullen wel elkaar dus nog beter aan dan ik al dacht.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:09 schreef rival het volgende:
[..]
Wat ook helpt is strandfoto's van celebs te bekijken op roddelwebsites... dan zie je dat zelfs de "mooiste op aarde" heulemaal zo mooi niet zijn
nee ik zou je niet ouder dan 31 schattenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ik weet het, je ziet het er niet aan af he.
Ik heb dan ook nooit iets gehad met celebs, plaatjes zijn leuk hoor. Maar iemand tegenover je is zoveel "echter". iemand kan heel mooi zijn, maar als ze bijv fake lacht zonder dr ogen is het al snel minderquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:09 schreef rival het volgende:
[..]
Wat ook helpt is strandfoto's van celebs te bekijken op roddelwebsites... dan zie je dat zelfs de "mooiste op aarde" heulemaal zo mooi niet zijn
Zo nou inderdaad.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:09 schreef rival het volgende:
[..]
Wat onwijs goed Tal.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:09 schreef Tally het volgende:
[..]
We hebben sinds kort een systeem dat de c en d schijf van laptopjes backupt.
Natuurlijk allemaal in Linux (want dat kost het minst)Dus is het even uitzoeken waar je een nieuw laptopje kan toevoegen en hoe dat moet
Wat je moet invullen enzo.
Nou dat dus
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:10 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ja, dan moeten we wel trouwen, zijn we samen één en kunnen we de overbodige eigenschappen weggooien
nou, wanneer spreken we af?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Heerlijk toch, als een plan zijn vruchten begint af te werpen..
mja en sommige mensen zijn dan echt vieeessssquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo nou inderdaad.
Ook gewoon de foto's als ze bijvoorbeeld boodschappen gaan doen ofzo.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:10 schreef rival het volgende:
[..]
nee ik zou je niet ouder dan 31 schatten
Ja heerlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:12 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja en sommige mensen zijn dan echt vieeessss
quote:
ik vraag het niet voor niets aan jou, mijn besluiteloosheid komt weer naar bovenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hang al weken aan je voeten toch, dus wat jij wilt mijn Joe. Gaan we eerst shoppen voor jouw pak of toch eerst voor mijn jurk? Of voor de spuuglelijke bruidsmeisjesjurken?
Ik heb ruime ervaring als bruidmeisje en ik ben gék op feestjes, dus ik hou me aanbevolen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik hang al weken aan je voeten toch, dus wat jij wilt mijn Joe. Gaan we eerst shoppen voor jouw pak of toch eerst voor mijn jurk? Of voor de spuuglelijke bruidsmeisjesjurken?
soms voel zelfs ik me er dan nog goed bijquote:
Jij had mee kunnen doen aan 27 dresses?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ruime ervaring als bruidmeisje en ik ben gék op feestjes, dus ik hou me aanbevolen.
Oh maar dat is helemaal niet erg, ik denk en besluit wel voor 2quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:14 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik vraag het niet voor niets aan jou, mijn besluiteloosheid komt weer naar boven
Angel!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
Foreeeeeeeeeeeeever young
I wanna be foreeeeeeeeeeeever young!
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb ruime ervaring als bruidmeisje en ik ben gék op feestjes, dus ik hou me aanbevolen.
feestjes zijn altijd goedquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik ben 2 keer bruidsmeisje geweest. Bij mijn oom en tante én bij mijn ouders.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij had mee kunnen doen aan 27 dresses?
dat moet ik inmiddels wel kunnenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar dat is helemaal niet erg, ik denk en besluit wel voor 2![]()
Jij hoeft niets anders te doen dan naast me lopen en mooi wezen.
monica geller syndroomquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh maar dat is helemaal niet erg, ik denk en besluit wel voor 2![]()
Jij hoeft niets anders te doen dan naast me lopen en mooi wezen.
Oh dat is nog lang geen 27quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, ik ben 2 keer bruidsmeisje geweest. Bij mijn oom en tante én bij mijn ouders.
quote:
Heeft die best-man dan nog een date nodigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:23 schreef PeuRac het volgende:
nog een best-man nodig die net te dronken wordt en net iets te spannende details deelt door de microfoon?
Oh wat heerlijk hoogquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:24 schreef PeuRac het volgende:
en het nadeel van op de 18e verdieping wonen, is dat als het regent, mn hele bureau nat wordt, ook al staat het raam maar op een kiertje
Hoi lotusssquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:23 schreef PeuRac het volgende:
nog een best-man nodig die net te dronken wordt en net iets te spannende details deelt door de microfoon?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft die best-man dan nog een date nodig
Haai Huppelmuts!quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat onwijs goed Tal.
En nu heb je genoeg veren in je reet gehad.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:26 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Over Joe dan he, ik ben zo'n onschuldig engeltje...
ik ben dronken en in een praat buiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Lotus, sterktequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Haai Huppelmuts!
Snipverkouden en keelpijn enzo....![]()
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
* Note to self: PeuRac weghouden bij vrijgezellenfeestjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben dronken en in een praat bui![]()
[..]
Hoi Lotus, sterkte
Tally!quote:
Hoe is het met de liefde?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:29 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Tally!
... en missbehavin en Peurac
terug lezenquote:
helemaal niksquote:
Klutsje!!!quote:
Nog steeds super met de liefde! Vannacht alleen geslapen omdatquote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Klutsje!!!![]()
[..]
Nog steeds super met de liefde! Vannacht alleen geslapen omdatin Breda zijn studiootje aan het verven is...
Vanmiddag ga ik naar Breda om daar weer samen te knuffelen en slapen enzo![]()
![]()
Echt een supergozer is het.... hij is zo lief naar mij toe en stoer tegelijk
Dealquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]nu ik niet met mB kan gaan, mag jij wel mee
mits je net te dronken wordt en hele harde sex met me gaat hebben in de ruimte ernaast
Je vraagt mij niet als bruidsmeisje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:
Aww beterschapquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Haai Huppelmuts!
Snipverkouden en keelpijn enzo....![]()
Ik woonde vroeger op de 10de verdieping in sliedrecht bij helder weer kon ik de euromast zienquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je vraagt mij niet als bruidsmeisje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ik dat vragen dan, daar ging ik gewoon van uit ja.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]JB en mB gaan trouwen en ik al best-man ga allemaal prive zaken over ze vertellen op de receptie
Omdat ze alleen bij de TNT nog worden aangenomen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:37 schreef missbehavin het volgende:Waarom zijn alle TNT mannen die hier met pakketjes komen toch zo godsgruwelijk lelijk!
Hehe, wij hebben hier Chef, die komt 2-3x per week langs en komt altijd als laatste bij ons langs, krijgt die namelijk een biertjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:37 schreef missbehavin het volgende:
Waarom zijn alle TNT mannen die hier met pakketjes komen toch zo godsgruwelijk lelijk!
echt zo relaxed, ik wil ook eigenlijk helemaal niet verhuizen, je kan in Utrecht bijna nergens zo hoog wonen als hierquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww beterschap![]()
[..]
Ik woonde vroeger op de 10de verdieping in sliedrecht bij helder weer kon ik de euromast zien
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:38 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Omdat ze alleen bij de TNT nog worden aangenomen?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, wij hebben hier Chef, die komt 2-3x per week langs en komt altijd als laatste bij ons langs, krijgt die namelijk een biertje![]()
[..]
echt zo relaxed, ik wil ook eigenlijk helemaal niet verhuizen, je kan in Utrecht bijna nergens zo hoog wonen als hier
En dat vind je erg, omdat? Dat is toch een bevestiging dat je een rijke man moet hebben?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:37 schreef missbehavin het volgende:
Waarom zijn alle TNT mannen die hier met pakketjes komen toch zo godsgruwelijk lelijk!
Mijn postbezorger op zaterdag is er een waar ik wel vroeger voor wakker wordquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:37 schreef missbehavin het volgende:
daar lijkt die wel een beetje op jaquote:
Ja, nou... Ik word dan wel Maid of Honour he, dat ik alles voor je moet regelen en stiekem je aanstaande de garderobe in sleep voor een onderonsjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moet ik dat vragen dan, daar ging ik gewoon van uit ja.
Waar woon je dan? IBB ofzo?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
echt zo relaxed, ik wil ook eigenlijk helemaal niet verhuizen, je kan in Utrecht bijna nergens zo hoog wonen als hier
Ik werk in Utreg op HoogCatharijne, 6e verdieping en uitzicht over de hele binnenstad van utreg.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, wij hebben hier Chef, die komt 2-3x per week langs en komt altijd als laatste bij ons langs, krijgt die namelijk een biertje![]()
[..]
Nou doen ze me meer denken aan die trollen uit David de Kabouterquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn postbezorger op zaterdag is er een waar ik wel vroeger voor wakker word
IBB is lager. Ik woon in TWC.quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik werk in Utreg op HoogCatharijne, 6e verdieping en uitzicht over de hele binnenstad van utreg.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:41 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, nou... Ik word dan wel Maid of Honour he, dat ik alles voor je moet regelen en stiekem je aanstaande de garderobe in sleep voor een onderonsje![]()
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
daar lijkt die wel een beetje op ja
Ook gaaf! Ga wel eens bij de V&D op t balkon koffie drinken om over de stad te kunnen kijken, is ook zoiets volgens mijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik werk in Utreg op HoogCatharijne, 6e verdieping en uitzicht over de hele binnenstad van utreg.
MIquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou doen ze me meer denken aan die trollen uit David de Kabouter
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En dat vind je erg, omdat? Dat is toch een bevestiging dat je een rijke man moet hebben?
Waarom is dat programma nou niet meer op TVquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou doen ze me meer denken aan die trollen uit David de Kabouter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |