quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:49 schreef mahlah het volgende:
[..]
Mijn ex vergeleek me met Sheldon. Niet qua uiterlijk maar het feit dat ik altijd gelijk heb.. en sociaal geen interesse heb in de gevolgen. Volgens mij overdreef ze een beetje. Ze vergeleek me ook met Dexter
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:49 schreef mahlah het volgende:
[..]
Mijn ex vergeleek me met Sheldon. Niet qua uiterlijk maar het feit dat ik altijd gelijk heb denk te hebben.. en sociaal geen interesse heb in de gevolgen. Volgens mij overdreef ze een beetje. Ze vergeleek me ook met Dexter
Pffffff, dus het kwam door het pak?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja serieus. Ik had een pak aan, komt een man naar me toe en zegt en hoe ver ben je. Ik eerst whut the fuck.Zegt ja, vrouwen die een jurk (als pak) aan hebben, zijn meestal zwanger.
Dat is nu een half jaar terug, nog nooit een minderwaardigheidscomplex over mijn lichaam gehad. Daarna wel.
Ik had de volgende dag ook een andere pak aangetrokken, heel strak rokje. Zegt vriendin tegen mij, jij wil even bewijzen dat je niet zwanger bent. Dat was ook zo, voelde me heel slecht. Leef sindsdien wel bewuster moet ik eerlijk zeggen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar dat lag dus meer aan het feit dat je een pak aan had, en niet aan je buik. Die zie je toch ook amper in een pak.
stomme man
Ik ben direct doorgegaan met Psychologie. Wat ik van klasgenoten hoorde, was het vrij lastig om (meteen) aan een baan te komen. Ik ben zelf ongeveer een jaar later met mijn huidige bijbaan begonnenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Joh.
Kon jij goed werk (op hbo-niveau) vinden met louter MWD of ben je direct doorgegaan met psychologie?
ow noes, what have I done!quote:
Als ik zo stiekem in je fobo loer kan ik me trouwens geen voorstelling maken van jij die dik bent.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Voor mij was het DE stimulans om af te vallen.
En dan ben je 25 kg kwijt en zegt iedereen: maar zo dik was je toch niet?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had de volgende dag ook een andere pak aangetrokken, heel strak rokje. Zegt vriendin tegen mij, jij wil even bewijzen dat je niet zwanger bent. Dat was ook zo, voelde me heel slecht. Leef sindsdien wel bewuster moet ik eerlijk zeggen.
Dankjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Pffffff, dus het kwam door het pak?
Nergens voor nodig, je bent een heel leuk meisje om te zien.
Oeps. Lijkt me moeilijk.quote:
bewuster als in dat je erop let wat je aantrekt en hoe dat misschien op een ander overkomt?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik had de volgende dag ook een andere pak aangetrokken, heel strak rokje. Zegt vriendin tegen mij, jij wil even bewijzen dat je niet zwanger bent. Dat was ook zo, voelde me heel slecht. Leef sindsdien wel bewuster moet ik eerlijk zeggen.
* missbehavin surft al druk rond op zoek naar trouwjurken, ondertussen the wedding march fluitendquote:
I have created a monsterquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
* missbehavin surft al druk rond op zoek naar trouwjurken, ondertussen the wedding march fluitend
Ja is het ook, het is nog een hele luide gemene man ookquote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja is het ook, het is nog een hele luide gemene man ook
Ja, shirtjes waar ik dik in lijk/voel, een no go, gewoon een rokje dragen doordeweeks een no go.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
bewuster als in dat je erop let wat je aantrekt en hoe dat misschien op een ander overkomt?
quote:
Sja weet je, wat jij nu doormaakt maakt iedereen door, alleen nu kan je het opeens op internet kwijt, lezen ouderen mensen het en herkennen het. Voordeel en een nadeel van internet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
thanks.
En nu schreeuwt ie heel hard 'je moet in je trouwjurk passen vetzak!'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
Het past ook niet bij me omdat ik tenger gebouwd ben en klein, echt zo'n propje word ik dan.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik zo stiekem in je fobo loer kan ik me trouwens geen voorstelling maken van jij die dik bent.
Sommige dingen durf ik niet te googlen. Zeg maar net zoals je niet naar de dokter durft te gaan om aan te horen dat er iets goed mis isquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja weet je, wat jij nu doormaakt maakt iedereen door, alleen nu kan je het opeens op internet kwijt, lezen ouderen mensen het en herkennen het. Voordeel en een nadeel van internet.
20 jaar geleden moest je alles nog zelf ontdekken, nu google je het. Kan makkelijk zijn, maar niet perse beter voor je.
Maar troost je, je bent niet de enige onzekere 18jarige.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:56 schreef JoeBravo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja lach maar, tot er een grote witte rollade naast je staat aan het altaar.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Weet je wat helpt? Denken: oke, ik ben misschien niet de mooiste van de hele wereld, maar hell, het gros ziet er slechter uit dan ik. Doe ik al jaren en het werkt echt. Tuurlijk ben ik niet perfect, integendeel. Maar ik ben wél tevreden met mezelf en dat straal ik dan ook uit. En dát maakt het verschil.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:55 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, shirtjes waar ik dik in lijk/voel, een no go, gewoon een rokje dragen doordeweeks een no go.
En met eten ook. Gezonder en gevarieerder en minder. Soms leef ik op een maaltijd op een dag. Maar dat is niet goed en dat weet ik ook wel
Zolang je dat weet is er niets aan de handquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sommige dingen durf ik niet te googlen. Zeg maar net zoals je niet naar de dokter durft te gaan om aan te horen dat er iets goed mis is
Weet ik, ken er zat die het zwaarder hebben atm dan ik.
quote:
Ja, hoe mooi je ook bent in de ogen van een ander, als je het zelf niet vind kom je eigenlijk nergens.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Weet je wat helpt? Denken: oke, ik ben misschien niet de mooiste van de hele wereld, maar hell, het gros ziet er slechter uit dan ik. Doe ik al jaren en het werkt echt. Tuurlijk ben ik niet perfect, integendeel. Maar ik ben wél tevreden met mezelf en dat straal ik dan ook uit. En dát maakt het verschil.
OMFG!! LOLquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja lach maar, tot er een grote witte rollade naast je staat aan het altaar.
ik kijk echt zelden naar uiterlijk eigenlijkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Weet je wat helpt? Denken: oke, ik ben misschien niet de mooiste van de hele wereld, maar hell, het gros ziet er slechter uit dan ik. Doe ik al jaren en het werkt echt. Tuurlijk ben ik niet perfect, integendeel. Maar ik ben wél tevreden met mezelf en dat straal ik dan ook uit. En dát maakt het verschil.
Truequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, hoe mooi je ook bent in de ogen van een ander, als je het zelf niet vind kom je eigenlijk nergens.
Ja dat weet ik, ik hap echt te graag. Bij de meeste dingen en dan vooral in ONZ/KLB denk ja whatever. Maar andere subforums heb ik het er moeilijker mee. Vannacht nog discussie gehad in R&P, wat ik daar precies gezegd heb ben ik nu niet trots op. Eigenlijk had ik dat toen ook moeten denken.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zolang je dat weet is er niets aan de hand.
En nee, dat wil niet zeggen dat je er niet over mag klagen hoor. Maar je weet dat je dan ook weer commentaar krijgt op FOK! en daar moet je je een beetje beter tegen wapenen. iets meer 'yeah, whatever"
.
Sorry maar ik moet nu toch wel hard lachenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
zondequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
TrueIk ben zo ongeveer het poster child van een verneukt zelfbeeld. Kan niemand wat aan doen, behalve ik.
Dat niet alleen. De knapsten op aarde zijn vaak eigenlijk zo knap niet en men, wat lopen er ook een lelijkerds rond. Je wordt een stuk knapper door zelfvertrouwen vind ik.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja, hoe mooi je ook bent in de ogen van een ander, als je het zelf niet vind kom je eigenlijk nergens.
die krijgt de kans niet naast me te gaan staanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry maar ik moet nu toch wel hard lachen
Ja, dat weet ik, maar ook dat helpt niet.quote:
Dus dan gaan jullie singles verlatenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet lachen, dit moet de mooiste dag van mijn leven worden ja, als ik Mrs. Joe word.
Wat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:03 schreef Tally het volgende:
Ik heb het gewoon helemaal goed gedaan
En helemaal zelf uitgezocht *trots*
weet ik maar toch zondequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar ook dat helpt niet.
Het merendeel heeft hier een relatie hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus dan gaan jullie singles verlaten
Dat niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dus dan gaan jullie singles verlaten
komt omdat je het dan uitstraaltquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat niet alleen. De knapsten op aarde zijn vaak eigenlijk zo knap niet en men, wat lopen er ook een lelijkerds rond. Je wordt een stuk knapper door zelfvertrouwen vind ik.
quote:
komt tijd komt raad he ik worstel al jaren met dat zelfde probleemquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is nu al stukken beter dan vroeger hoor, maar ik ben er nog lang niet.
ik welquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:05 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is nu al stukken beter dan vroeger hoor, maar ik ben er nog lang niet.
Weet ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het merendeel heeft hier een relatie hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |