Domboyquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik moet echt wat voor jou verzinnen
Dat is een bewuste typoquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet nog nieuwe lensen halen
True vrouwen slaan door met botox en fakeboobs enz.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, botox is ook leuk.
Maar idd, de echte midlifecrisis is altijd een beetje "apart".
quote:
Omdat het kanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:12 schreef Flippiee het volgende:
HW waarom moet je nou altijd er door heen posten
Ik zag het niet zo goed meerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is een bewuste typo![]()
[..]
True vrouwen slaan door met botox en fakeboobs enz.
Ach zo hebben we allebei wel iets
Ik niet ... dat was een grapjequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik tomboy, jij domboy. Wel makkelijk onthouden. Ik keur hem goed.
Is het heel flauw om te zeggen dat domboy ook wel bij jou pastquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik tomboy, jij domboy. Wel makkelijk onthouden. Ik keur hem goed.
Dat hoopte ik alquote:
ik wil er nog een paar jaartjes af denk ik. Terug naar 18quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je ziet er goed uit voor je leeftijd!
Jij kent me niet eensquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het heel flauw om te zeggen dat domboy ook wel bij jou past![]()
Toch welquote:
Neequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is het heel flauw om te zeggen dat domboy ook wel bij jou past![]()
Ik liep zaterdag heel demonstratief met een "I'm 29" button opquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wil er nog een paar jaartjes af denk ik. Terug naar 18
Ik had het dan ook over flipsquote:
Je bent wel schattigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toch wel
[..]
Neewant het klopt enzo
Heb je al siliconen borsten?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Want eigenlijk werd je 40?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik liep zaterdag heel demonstratief met een "I'm 29" button op
Nee man, toen ik18 was maakte ik me druk om dingen die nu totaal onbelangrijk zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Jaaah heb ik me al aan overgegeven. Daar kan ik niet meer mee gepest worden, ben het er mee eens.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over flips![]()
[..]
Je bent wel schattig
31quote:
Heb je dr aangezeten danquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je al siliconen borsten?![]()
zijn trouwens well heerlijk stevig
My God what a crappy startquote:
ja, dat werd ik op mn 19e al geschatquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik liep zaterdag heel demonstratief met een "I'm 29" button op
quote:
Ik ben nog nooit 19 geschatquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat werd ik op mn 19e al geschat
Wanneer wordt het leuk dan?quote:
Ah cmon dat was alleen maar om in je broekje te komen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat werd ik op mn 19e al geschat
nee.. Nog niet.. Wil jij ze niet betalen voor me?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je al siliconen borsten?![]()
zijn trouwens well heerlijk stevig
so truequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee man, toen ik18 was maakte ik me druk om dingen die nu totaal onbelangrijk zijn.
Onzeker over van alles. Ben blij dat ik dat neit meer heb hoor.
quote:
Uhmquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:20 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ach je studeert... zo dom kan je niet zijn. En een beetje gezond minderwaardigheids complex kan geen kwaad
Ik ben blij als ik er eindelijk van af ben. Heb het helemaal gehadquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee man, toen ik18 was maakte ik me druk om dingen die nu totaal onbelangrijk zijn.
toen zat ik nog op school. God. Wat mis ik die tijd.. Ik was altijd vrijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
die had ik niet aanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:19 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ah cmon dat was alleen maar om in je broekje te komen.
Louboutin schoenen, Cohesive Silicone Implants, u bent een dure jongedame.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. Nog niet.. Wil jij ze niet betalen voor me?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:20 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ach je studeert... zo dom kan je niet zijn. En een beetje gezond minderwaardigheids complex kan geen kwaad
Zoals je misschien kunt concluderen zeg ik soms heel veel stomme/domme dingen. Maar ik studeer wel ja en ik kan dat aan, dus zo dom zal ik niet zijnquote:
Euhm. Ja, dat weet ik eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit 19 geschat![]()
[..]
Wanneer wordt het leuk dan?
ik? Louboutins? Ik heb altijd goedkope schoenen, was het niet samzz?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Louboutin schoenen, Cohesive Silicone Implants, u bent een dure jongedame.
De typische kenmerken van een vrouwquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Zoals je misschien kunt concluderen zeg ik soms heel veel stomme/domme dingen. Maar ik studeer wel ja en ik kan dat aan, dus zo dom zal ik niet zijn
wat zijn dat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:22 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Draag je geen onderbroeken, strings etc?
Ben benieuwd, wat voor kenmerken refereer je nog meer aan een vrouw?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:22 schreef Aneurism het volgende:
[..]
De typische kenmerken van een vrouw
quote:
mahlah!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:22 schreef mahlah het volgende:
[..]
Tally
We hadden het net over buikjes
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oja.. En bij de weg: ik mag toch geen hakken meer aan (ook al doe ik het toch als ik dat wil) dus doe maar die neptetten
Problemen met je rug?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oja.. En bij de weg: ik mag toch geen hakken meer aan (ook al doe ik het toch als ik dat wil) dus doe maar die neptetten
En dat vraag je aan Annie? Oei.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben benieuwd, wat voor kenmerken refereer je nog meer aan een vrouw?
Ja maar die draag je met trots! Ben je al veel aangekomen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:24 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
mahlah!
Ik heb geen buikje meer. Ik heb een pens. Die alleen maar groter word!
Pfff.... dat is een van de domste redenaties die ik ooit gehoord heb.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Zoals je misschien kunt concluderen zeg ik soms heel veel stomme/domme dingen. Maar ik studeer wel ja en ik kan dat aan, dus zo dom zal ik niet zijn
Wel aan dr tieten zitten maar geen aandacht aan dr besteden.quote:
En ik dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:24 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
mahlah!
Ik heb geen buikje meer. Ik heb een pens. Die alleen maar groter word!
Och niet zo veel nog.. Een kilo of anderhalf..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar die draag je met trots! Ben je al veel aangekomen?
Ik was heel veel aangekomen, 23 kg.![]()
Maar die zijn er volgens mij allemaal alweer af. En anders was je te mager voor je zwangerschapquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt zeker niet gestudeerd?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Pfff.... dat is een van de domste redenaties die ik ooit gehoord heb.
Het is maar net wat je onder dom verstaat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Pfff.... dat is een van de domste redenaties die ik ooit gehoord heb.
Toen woonde ik al op mezelf.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
toen zat ik nog op school. God. Wat mis ik die tijd.. Ik was altijd vrij
kniequote:
Jij hebt een piemel!quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar die zijn er volgens mij allemaal alweer af. En anders was je te mager voor je zwangerschap
Hoe weet jij dat? Heb je dr stiekem aangezeten?quote:
Ik ben GEK op piemelsquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:28 schreef mahlah het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Heb je dr stiekem aangezeten?![]()
Laat je niet altijd zo opnaaienquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is maar net wat je onder dom verstaat.
Dat zal dan ook wel waar geweest zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja ze zijn er weer af en ja ik was wel iets te licht voor de zwangerschap, zegt men
Ik vind het feit dat iemand studeerd echt geen garantie voor intelligentie. En mensen die op basis daarvan concluderen intelligent te zijn, tja, daar kan ik gewoon niet zo goed tegen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:27 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het is maar net wat je onder dom verstaat.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:25 schreef Tally het volgende:
[..]
Wel aan dr tieten zitten maar geen aandacht aan dr besteden.
DR KNIE!!!
Ja ik weet het, als er een cursus voor bestond he, ik had er miljoenen voor over.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:30 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Laat je niet altijd zo opnaaien.
Intelligent en slim zijn zijn wat mij betreft twee verschillende dingen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het feit dat iemand studeerd echt geen garantie voor intelligentie. En mensen die op basis daarvan concluderen intelligent te zijn, tja, daar kan ik gewoon niet zo goed tegen.
O_oquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die bestaat wel hoorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja ik weet het, als er een cursus voor bestond he, ik had er miljoenen voor over.
Dat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Intelligent en slim zijn zijn wat mij betreft twee verschillende dingen.
maar die neptetten dus. Wanneer krijg ik mn geld en kan er ook nog een sleeve vanaf?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik vernam al zoiets van een medesingle.
Ik snap wel wat je bedoelt. Zeg maar mensen die zeggen dat mensen die vmbo doen dom zijn, terwijl dat niet zo is, ze zijn alleen beter in andere dingen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik vind het feit dat iemand studeerd echt geen garantie voor intelligentie. En mensen die op basis daarvan concluderen intelligent te zijn, tja, daar kan ik gewoon niet zo goed tegen.
En ik heb niet eens aan je tieten gezetenquote:
Ik denk dat als je (aan de universiteit) studeert wel degelijk intelligent bent, in tegenstelling tot je vorige post. Wat dus weer niet wil zeggen dat je slim of verstandig bent.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat.
En als je ziet wat er tegenwoordig op een gemiddelde HBO-opleiding rondloopt kun je je afvragen wat daar nou echt het niveau van is.
nou.. Toe maar dan.. *legt theezakjes op tafel*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:32 schreef Tally het volgende:
[..]
En ik heb niet eens aan je tieten gezeten
Ja, en dus het feit dat wanneer iemand studeert, diegene echt niet per definitie intelligent is. Wanneer je je studie succesvol hebt afgerond is dat pas aangetoond.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt. Zeg maar mensen die zeggen dat mensen die vmbo doen dom zijn, terwijl dat niet zo is, ze zijn alleen beter in andere dingen.
quote:
Ik had het ook niet over de Uni, maar over het HBO.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat als je (aan de universiteit) studeert wel degelijk intelligent bent, in tegenstelling tot je vorige post. Wat dus weer niet wil zeggen dat je slim of verstandig bent.
Dat is heel iets anders dan werd beweerd. Je komt nogal jaloers over, Alsof je zelf niet gestudeerd hebt en je aangevallen wordt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
en dan kan je ook nog sociaal dom zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en dus het feit dat wanneer iemand studeert, diegene echt niet per definitie intelligent is. Wanneer je je studie succesvol hebt afgerond is dat pas aangetoond.
Dan nog niet altijd, dingen in je hoofd kunnen stampen is niet perse intelligentiequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, en dus het feit dat wanneer iemand studeert, diegene echt niet per definitie intelligent is. Wanneer je je studie succesvol hebt afgerond is dat pas aangetoond.
Ah daar is ie.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:32 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt. Zeg maar mensen die zeggen dat mensen die vmbo doen dom zijn, terwijl dat niet zo is, ze zijn alleen beter in andere dingen.
|AL zeg ik dit ook een beetje rottig geloof ik
Ik ben zoveel kilo zwaarder geweest zonder zwanger te zijn.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja echt he, het was een godswonder dat het er zo snel weer af was.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar die neptetten dus. Wanneer krijg ik mn geld en kan er ook nog een sleeve vanaf?
vergeet het belangrijke woordje discipline nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik denk dat als je (aan de universiteit) studeert wel degelijk intelligent bent, in tegenstelling tot je vorige post. Wat dus weer niet wil zeggen dat je slim of verstandig bent.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja echt he, het was een godswonder dat het er zo snel weer af was.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zoveel kilo zwaarder geweest zonder zwanger te zijn.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:34 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou.. Toe maar dan.. *legt theezakjes op tafel*
ik zeur bij iedereen om mn sleevequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:35 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ha, ga je eindelijk eens bij een ander zeiken om die sleeve.
Ik ben vast zoveel vergeten.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
vergeet het belangrijke woordje discipline niet
Ik ben niet jaloers, wel is het zo dat ik zelf niet gestudeerd heb en daar best spijt van heb.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:35 schreef mahlah het volgende:
[..]
Dat is heel iets anders dan werd beweerd. Je komt nogal jaloers over, Alsof je zelf niet gestudeerd hebt en je aangevallen wordt.
oh.. Hoe dan? *stopt terug*quote:
Ze wil ze voor sinterklaas?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:37 schreef missbehavin het volgende:en dochterlief, om tieten hoef je al helemaal niet te gaan zeuren.
Ten eerste was ik degene die beweerde dat ze niet zo dom kon zijn omdat ze studeert. En daar sta ik achter. Je kunt zoveel domme dingen doen als je maar wil, als je een studie afrond.. zeker degene die zij doet... dan moet je toch echt wel iets in huis hebben.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers, wel is het zo dat ik zelf niet gestudeerd heb en daar best spijt van heb.
Maar dat heeft hier niet zoveel mee te maken hoor, ik vatte de post van Flippie eerst alleen op als "ik ben slim WANT ik studeer". En dat is gewoon niet waar. Ik zie tegenwoordig heel veel mensen die gaan studeren maar het niet halen, maar wel neerkijken op mensen die dat niet gedaan hebben.
Het is algemeen bekend hier dat ik baal dat ik mijn school vroeger verneukt heb.
Dat is zo. Ik heb in mijn werk gemerkt dat het vaak zo is dat hoe intelligenter iemand is, hoe meer invloed dat heeft op sociale vaardigheden.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dan kan je ook nog sociaal dom zijn
Beter misschien communicatief, beter met dingen zien op een andere manier. Als HBO-student (ik dan) leer ik vooral veel naar de wetten/regels te kijken en dat wat er daadwerkelijk staat. Mensen met een MBO/vmbo diploma kunnen misschien creatiever er mee omgaan. En sowieso zijn mensen van vmbo niet dom, iemand van mijn studie heeft vmbo, havo, vwo gedaan en doet nu dus hbo.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ah daar is ie.
Beter in andere dingen? Leg eens uit?
Zo bedoelde ik het nietquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben niet jaloers, wel is het zo dat ik zelf niet gestudeerd heb en daar best spijt van heb.
Maar dat heeft hier niet zoveel mee te maken hoor, ik vatte de post van Flippie eerst alleen op als "ik ben slim WANT ik studeer". En dat is gewoon niet waar. Ik zie tegenwoordig heel veel mensen die gaan studeren maar het niet halen, maar wel neerkijken op mensen die dat niet gedaan hebben.
Het is algemeen bekend hier dat ik baal dat ik mijn school vroeger verneukt heb.
en die goede oude man mag die best betalen. Hij wil er ook altijd aanzittenquote:
Ja, in elke schoen één!quote:
*Kom maar lekker bij de Sint op schoot zitten meiske*quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en die goede oude man mag die best betalen. Hij wil er ook altijd aanzitten
MIquote:
je merkt het ook veel bij auti's... Vaak hele slimme mensen, maar sociaal contact is vaak lastigquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is zo. Ik heb in mijn werk gemerkt dat het vaak zo is dat hoe intelligenter iemand is, hoe meer invloed dat heeft op sociale vaardigheden.
quote:
Ik zelfs nog wel meerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben zoveel kilo zwaarder geweest zonder zwanger te zijn.
het ligt aan mij, niet aan jouquote:
ja. Dat zegt ie altijdquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
*Kom maar lekker bij de Sint op schoot zitten meiske*
Dat _moet_ gewoon pijn doen als iemand dat tegen je zegt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zelfs nog wel meer
Werd overigens ook aangezien voor zwanger een keer
Idd. Ik vind het juist wel grappig, ik ben zelf heel spontaan en makkelijk pratend, en daarom vind ik het juist leuk om tussen dat soort types te zitten. Die mensen kunnen vol passie over hun vak praten waar ik wat van leer, en ik zorg voor de sfeer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
je merkt het ook veel bij auti's... Vaak hele slimme mensen, maar sociaal contact is vaak lastig
Dat had ik toen ook ja. Ik heb nog nooit zo met mijn bek vol tanden gestaan. En daarna ben ik gaan afvallen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zelfs nog wel meer
Ik ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zelfs nog wel meer
Dat zie je dan, wel op een overdreven manier maar toch, ook bij die serie Big Bang Theoryquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is zo. Ik heb in mijn werk gemerkt dat het vaak zo is dat hoe intelligenter iemand is, hoe meer invloed dat heeft op sociale vaardigheden.
en vandaar.. Ieder heeft zn kwaaliteitenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idd. Ik vind het juist wel grappig, ik ben zelf heel spontaan en makkelijk pratend, en daarom vind ik het juist leuk om tussen dat soort types te zitten. Die mensen kunnen vol passie over hun vak praten waar ik wat van leer, en ik zorg voor de sfeer.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zelfs nog wel meer
Ik ben blij dat ik dat nog nooit gehad hebquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zelfs nog wel meer
Altijd tochquote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat zijn ze ben je groot geworden!
quote:
quote:
Ik ook zeg! Lijkt me echt vreselijk.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dat nog nooit gehad heb
Je bent een manquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ook zeg! Lijkt me echt vreselijk.
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja serieus. Ik had een pak aan, komt een man naar me toe en zegt en hoe ver ben je. Ik eerst whut the fuck.Zegt ja, vrouwen die een jurk (als pak) aan hebben, zijn meestal zwanger.quote:
Voor mij was het DE stimulans om af te vallen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
quote:
Joh.quote:
Maar dat lag dus meer aan het feit dat je een pak aan had, en niet aan je buik. Die zie je toch ook amper in een pak.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja serieus. Ik had een pak aan, komt een man naar me toe en zegt en hoe ver ben je. Ik eerst whut the fuck.Zegt ja, vrouwen die een jurk (als pak) aan hebben, zijn meestal zwanger.
Dat is nu een half jaar terug, nog nooit een minderwaardigheidscomplex over mijn lichaam gehad. Daarna wel.
Mijn ex vergeleek me met Sheldon. Niet qua uiterlijk maar het feit dat ik altijd gelijk heb.. en sociaal geen interesse heb in de gevolgen. Terwijl ze zelf ook universitair is opgeleid. Volgens mij overdreef ze een beetje. Ze vergeleek me ook met Dexterquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat zie je dan, wel op een overdreven manier maar toch, ook bij die serie Big Bang Theory
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |