ik? Louboutins? Ik heb altijd goedkope schoenen, was het niet samzz?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:21 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Louboutin schoenen, Cohesive Silicone Implants, u bent een dure jongedame.
De typische kenmerken van een vrouwquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Zoals je misschien kunt concluderen zeg ik soms heel veel stomme/domme dingen. Maar ik studeer wel ja en ik kan dat aan, dus zo dom zal ik niet zijn
wat zijn dat?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:22 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Draag je geen onderbroeken, strings etc?
Ben benieuwd, wat voor kenmerken refereer je nog meer aan een vrouw?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:22 schreef Aneurism het volgende:
[..]
De typische kenmerken van een vrouw
quote:
mahlah!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:22 schreef mahlah het volgende:
[..]
Tally
We hadden het net over buikjes
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oja.. En bij de weg: ik mag toch geen hakken meer aan (ook al doe ik het toch als ik dat wil) dus doe maar die neptetten
Problemen met je rug?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:24 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Oja.. En bij de weg: ik mag toch geen hakken meer aan (ook al doe ik het toch als ik dat wil) dus doe maar die neptetten
En dat vraag je aan Annie? Oei.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ben benieuwd, wat voor kenmerken refereer je nog meer aan een vrouw?
Ja maar die draag je met trots! Ben je al veel aangekomen?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:24 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
mahlah!
Ik heb geen buikje meer. Ik heb een pens. Die alleen maar groter word!
Pfff.... dat is een van de domste redenaties die ik ooit gehoord heb.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Zoals je misschien kunt concluderen zeg ik soms heel veel stomme/domme dingen. Maar ik studeer wel ja en ik kan dat aan, dus zo dom zal ik niet zijn
Wel aan dr tieten zitten maar geen aandacht aan dr besteden.quote:
En ik dan?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:24 schreef Tally het volgende:
[..]
[..]
mahlah!
Ik heb geen buikje meer. Ik heb een pens. Die alleen maar groter word!
Och niet zo veel nog.. Een kilo of anderhalf..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar die draag je met trots! Ben je al veel aangekomen?
Ik was heel veel aangekomen, 23 kg.![]()
Maar die zijn er volgens mij allemaal alweer af. En anders was je te mager voor je zwangerschapquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar die draag je met trots! Ben je al veel aangekomen?
Ik was heel veel aangekomen, 23 kg.![]()
Jij hebt zeker niet gestudeerd?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Pfff.... dat is een van de domste redenaties die ik ooit gehoord heb.
Het is maar net wat je onder dom verstaat.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Pfff.... dat is een van de domste redenaties die ik ooit gehoord heb.
Toen woonde ik al op mezelf.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
toen zat ik nog op school. God. Wat mis ik die tijd.. Ik was altijd vrij
kniequote:
Jij hebt een piemel!quote:
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar die zijn er volgens mij allemaal alweer af. En anders was je te mager voor je zwangerschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |