Jaaah heb ik me al aan overgegeven. Daar kan ik niet meer mee gepest worden, ben het er mee eens.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over flips![]()
[..]
Je bent wel schattig
31quote:
Heb je dr aangezeten danquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je al siliconen borsten?![]()
zijn trouwens well heerlijk stevig
My God what a crappy startquote:
ja, dat werd ik op mn 19e al geschatquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik liep zaterdag heel demonstratief met een "I'm 29" button op
quote:
Ik ben nog nooit 19 geschatquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat werd ik op mn 19e al geschat
Wanneer wordt het leuk dan?quote:
Ah cmon dat was alleen maar om in je broekje te komen.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:18 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, dat werd ik op mn 19e al geschat
nee.. Nog niet.. Wil jij ze niet betalen voor me?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je al siliconen borsten?![]()
zijn trouwens well heerlijk stevig
so truequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee man, toen ik18 was maakte ik me druk om dingen die nu totaal onbelangrijk zijn.
Onzeker over van alles. Ben blij dat ik dat neit meer heb hoor.
quote:
Uhmquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:20 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ach je studeert... zo dom kan je niet zijn. En een beetje gezond minderwaardigheids complex kan geen kwaad
Ik ben blij als ik er eindelijk van af ben. Heb het helemaal gehadquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee man, toen ik18 was maakte ik me druk om dingen die nu totaal onbelangrijk zijn.
toen zat ik nog op school. God. Wat mis ik die tijd.. Ik was altijd vrijquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:16 schreef Kluts het volgende:
[..]
die had ik niet aanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:19 schreef Aneurism het volgende:
[..]
Ah cmon dat was alleen maar om in je broekje te komen.
Louboutin schoenen, Cohesive Silicone Implants, u bent een dure jongedame.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee.. Nog niet.. Wil jij ze niet betalen voor me?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:20 schreef mahlah het volgende:
[..]
Ach je studeert... zo dom kan je niet zijn. En een beetje gezond minderwaardigheids complex kan geen kwaad
Zoals je misschien kunt concluderen zeg ik soms heel veel stomme/domme dingen. Maar ik studeer wel ja en ik kan dat aan, dus zo dom zal ik niet zijnquote:
Euhm. Ja, dat weet ik eigenlijk ook niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit 19 geschat![]()
[..]
Wanneer wordt het leuk dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |