True, maar wel minder dan [periode dat je mag verlengen]. Je weet hoe die systemen soms zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:48 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds de 19e toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mja, da's smaak. Er zijn veel meer basisversies te krijgen. Deze heeft al het M-sportpakket, Xenon en mooie velgen en het interieur is met alcantara, 16:9 navi, een schuifdak en een sportpook ook helemaal af (vooral alcantara kom je weinig tegen en voor een goed interieur in die stijl betaal je tweedehands makkelijk meer dan 1.000 euroquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:18 schreef IrishBastard het volgende:
Mwa, ik vind hem wel mooi, maar niet speciaal eigenlijk
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:21 schreef Sander het volgende:
Ik heb dezelfde ketting. Alleen de armpjes van die robot zijn andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Hmmm, het stabiliseren van die gasleiding gebeurt kennelijk door dat ding omhoog geduwd te houden met een graafmachinequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:33 schreef remlof het volgende:
Mooie waterval op Plein 44
edit: zie Wateroverlast door geknapt riool Plein '44
kelders ondergelopen? dus niet meer pissen bij samsonquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Hmmm, het stabiliseren van die gasleiding gebeurt kennelijk door dat ding omhoog geduwd te houden met een graafmachine
Zometeen naar mijn ouders.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:32 schreef Mikkie het volgende:
Mensen zin om te borrelen/bowlen/whatevâh vanavond?
erna ?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 11:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
Komt ie nu mee, wij gaan vanavond ook naar mijn ouders
Ik denk niet dat ie nog post in het vorige draadje, maar hij heeft al een tijdje niet gepost.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:53 schreef IrishBastard het volgende:
Maar nou heeft swine nog steeds niet gepost in het vorige topic?
Ik heb ook herstvakantie!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:34 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind het stom dat ik herfstvakantie heb en IB niet
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja maar ik wil samen met IB leuke dingen doen
En ik wil mijn nieuwe telefoooooooooooooooooooooooooooooon *zucht*
Mijne heeft wel vakantie, alleen we hebben per ongeluk allebei werk ingepland op net andere dagenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
das er eentje uit de achterhoekquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
verwacht jij ook al een kleintje binnenkortquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:15 schreef Mikkie het volgende:
Yashi in de TT?
BMW 330d
Als ik toch 12,5k had liggen om stuk te slaan op een nieuwe auto dan wist ik het wel. Maar aangezien ik de huidige vast niet voor dat bedrag verkocht ga krijgen...
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:21 schreef Sander het volgende:
Ik zou der doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
heb jij toevallig al een auto gehosseld voor zaterdag?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:43 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
das er eentje uit de achterhoek
nee nog niet.. maar if so, je kan alleen mee heen hequote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:23 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
heb jij toevallig al een auto gehosseld voor zaterdag?
ja, weet ikquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee nog niet.. maar if so, je kan alleen mee heen heen mee terug tot aan t station hier
waar ik altijd werkquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja, weet ikwaar moet je werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |